Restaurant Pala's

Woensdag en Donderdag 15:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 04:00
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Onlangs er geweest op dinsdag en wat mn vriendin en ik vroegen zoals wedges of friet was niet in huis .. ze hadden een druk weekend gehad en de maandag zijn ze gesloten dus. maar nadien toetje baklava gevraagd.. zelfs dat was er ook niet. nou en dat op een gewone dinsdag en dan zou je toch zeggen ook met toch een aantal klanten in de zaak moet je toch van alles wat in huis hebben.. we kregen ondanks wat we niet konden krijgen is dat de wijn niet werd berekend . dat was netjes... maar toch .. vind ik dit slecht,, moet niet kunnen ..
J F.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gezellig familie restaurant. Het bijzondere is dat hier mediterrane specialiteiten worden geserveerd. Super dunne turkse pizza,s, kebab, kip. Ook uit de griekse keuken zorgt voor inspiratie, zo ook soublaki op de uitvoerige menukaart. Ook bierliefhebber komen aan hun trekken, zeker 30 soorten, van de tap en fles. Wij namen als bijgerecht turks brood met tapenade en kruidenboter €4,50. Vevolgens de gegrilde kogelbiefstuk met peperroomsaus. €18,50. Daarbij een rode huiswijn €3,50 was vol van smaak. Pala,s is een prima restaurant, redelijke prijzen, goede keuken, no nonsens bediening en gratis parkeren voor de deur. Wij komen hier zeker weer.
Marloeskeen .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Dit keer met een grote groep bij Pala's gegeten. Er waren ook twee kleine kinderen mee. Personeel ging leuk om met de kinderen en ze zorgden voor snel eten voor de kleintjes. Eten wederom heerlijk. Dit keer zalm gegeten. Lekker zacht en de wedges waren ook verrukkelijk
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten met 8 personen. Verschillende gerechten en allemaal goed. Bediening uitstekend en erg vriendelijk. Prijs kwaliteit prima. We komen zeker terug.
Vanderherberg .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Prima gegeten. De vleesschotel voor 2 personen is overvloedig en een aanrader. Een nieuw restaurant met een rustige en vriendelijke sfeer. Correcte bediening en een aardige en gemotiveerde eigenaar. Kortom: aanbevolen !
Arnout R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gegeten bij pala's Vooraf de gehakballetjes (suziki) erg lekker. Daarna de kipsaté ook goed.
Maar pas tegen het einde ontving ik bijbehorend patat en salade . De rode wijn ook goed. Dus voor t personeel ligt er nog n uitdaging. Wel vriendelijke mensen.
Uitetenlekker .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Super gezellig, heerlijk eten, lekker sfeertje!
uitgebreide kaart en lekker druk.
Wat je geserveerd krijgt is echt veel!
CathelijneT .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Heerlijk gegeten! Lekkere malse spare-ribs. We waren benieuwd naar de 'Pollo à la Milanese' . Die was inderdaad verrukkelijk. We hebben niet lang hoeven te wachten en de sfeer was goed. Ook de bediening vriendelijk en attent!
René H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Om 18.15 naar binnen, 2 volwassenen en 2 kinderen. Om 18.30 besteld. De drankjes kwamen direct. Het eten kwam om 19.45; vijf kwartier wachten.
Was het zo'n moeilijk gerecht?
Nee, frieten, gemengde 'griekse' salade, een bord geschraapt shoarma vlees en een varkenshaas spiesje of een lamsspiesje er boven op. 1x spareribs, 1 x kindermenu = inmiddels koude friet, appelmoes en kipnugets (dit bord had al een tijd op de serveerbank gestaan).
Was het zo vol? ongeveer 20 mensen.
Kennelijk kan de keuken 20 mensen + tussendoor 'afhalers' niet aan.
Smaakte het? jawel, de lamsspies was erg droog (het leek gemalen en in blokjes geperst vlees)
Ze zijn niet krenterig met een glas wijn.
Prijs / kwaliteit is net goed, meer door de ruime hoeveelheden dan door de kwaliteit. Snelheid ver onder de maat.
Suggestie: als je de klant zo lang moet laten wachten, kan je hem dan niet een broodje of zo serveren.
Conclusie: niet klantgericht, we gaan er niet meer heen.