Restaurant Paerdeburgh

Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 12:00 - 22:00

C V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gisterenavond weer eens bij Paerdeburg langs geweest en we hebben we uitstekend gegeten. Het was mooi weer, dus de tuin naast het water, vlak bij de brug is een prima plekje. We kozen het viergangen menu van de chef, wat begon met een zeer smakelijke amuse, gevolgd door vier gangen die allemaal met veel zorg en smaak (dat is te zien) waren bereid. Het is leuk om op je bord allerlei verschillende zaken aan te treffen die, hoewel verschillend, toch goed qua smaak bij elkaar passen. Ook het menu zelf was prettig afwisselend en elke gang smaakte uitstekend, tot en met het dessert en de afsluitende koffie/thee met lekkere zelfgemaakte friandises.

De bediening was prettig, vlot en correct en ook de door de ober geadviseerde wijn was exact goed.Prima allemaal, we komen binnenkort weer graag terug.
DEROXA J.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Mooie locatie, terras aan het water, al met al geeft dit restaurant een bijzondere indruk en wekt zeker een hoge verwachting op. Borreltje op het terras, daarna keurig naar onze tafel begeleid door de de eigenaresse. Deze heeft ons ook verder bediend samen met een jong maar ontzettend vriendelijk meisje. Bij de reservering duidelijk aangegeven dat 1 persoon glutenvrij was, maar helaas ging dat al mis bij het voorgerechtje van een mooi haring hapje op een toastje. Bij navraag of deze zeker glutenvrij waren gingen de bordjes samen terug naar de keuken..... ik kreeg exact hetzelfde gerechtje terug en toen ik het aan het meisje van de bediening vroeg beaamde zij dat alleen het toastje eronder uit gehaald was. Dit kan echt niet met mensen met gluten intolerantie oftewel coeliaki. Heerlijk hoofgerecht, surf en turf, je ziet duidelijk dat de gerechten met heel veel liefde en kennis worden bereid. Heerlijk nagerecht, alleen weer de fout in..... het was bestrooid met koekkruimels. De bediening heeft zich niet echt verontschuldigd maar deed er een beetje lacherig over. Na het eten dan maar een dubbele espresso met een calvados maar deze was helaas niet aanwezig in het assortiment, dan maar alleen de koffie. Kortom, zeer smaakvol ingericht restaurant, jammer dat de muziek niet te horen was, vriendelijke bediening maar helaas wat minder vakkundig. Wat ik ook wel irritant vond was dat er boven onze tafel 6 vliegen onder de lamp cirkelde, maar misschien hoort dit wel bij de locatie in dit fraaie boerendorpje.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Mooie lokatie. Eerst buiten op het terras aan het water een prima Prosecco gedronken. Daarna binnen genoten van een 4-gangenmenu (door ons met een carpaccio uitgebreid naar 5 gangen), waarin zowel vis- als vleesgerechten. Het dessert kon op onze wensen (hartigheid versus zoetigheid) worden aangepast. De rosé huiswijn was goed van smaak en de bediening was vriendelijk. We sloten onze avond af met koffie en friandises.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Hemels eten - zeer aantrekkelijke prijzen. Je krijgt heel veel voor je geld en de mensen willen echt dat je geniet van hun eten. Elegant en met liefde gepresenteerd. Ze hadden een bijzonder aanbod - 3 mini gerechtjes per gang van de hele kaart. Ik heb dus 9 gerechtjes mogen proeven en ze waren alle uitstekend. Lekker wijntje erbij - heerlijk genoten. 100% een aanrader. Mooi omgeving, makkelijk parkeren. Ga zeker terug.
CMNF N.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Tot onze grote verbazing waren er verder geen klanten die avond, wat voor de bediening en keuken erg vervelend moet zijn geweest. Hoe dan ook hebben ze ons een avond bezorgd met vriendelijke bediening, heerlijk eten. De kok kwam het zelf ook een keer uitleggen wat er gemaakt was. De smaken vond ik heel lekker. Gerechten waren erg mooi opgedekt. Dit restaurant gaan we onthouden en ik hoop dat er de volgende keer wel wat meer mensen zijn! Want het is een restaurant om zeker een keer terug te komen.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
We hebben een heerlijke avond gehad in restaurant Paerdeburgh. De ontvangst was erg vriendelijk en sowieso was onze gastvrouw de hele avond helemaal top! Elke horeca ondernemer zou wensen dat hij zo'n kanjer in dienst had. Vriendelijk, professioneel en vrolijk. Verder werd er goed gelet op de timing tussen de gerechten en werd de wijn precies op tijd bijgeschonken. Klasse! Dan het eten. We hebben gesmuld van een heerlijke carpaccio (die in veel restaurants bedolven wordt onder een berg sla) en patrijs met gebakken bloedworst als voorgerechten. De tournedos was meesterlijk gebraden en had men lang genoeg laten rusten. Prima! Tevens een mooie ravioli met sukadevlees erbij, een lekker garnituur en een verrukkelijke saus. Verder gebraden hertenbout met een verschrikkelijk lekker bitterballetje van hertenvlees erbij. De desserts waren zo mooi op het bord opgemaakt, bijna zonde om op te eten. Wat waren ze ontzettend lekker. Een klein taartje met amandelspijs en merengue met parfait en 2 heerlijke blokjes chocoladetaart met chocolademousse en sorbet van groene thee: bijzonder! Complimenten aan de chef en zijn team en de perfecte bediening. Wij komen zeker terug!
Henk En Agnes H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
In het kader van de restaurantweek gereserveerd. Het keuzemenu was zeer verrassend, voor ieder wat wils. We kregen vooraf een amuse van biet, heerlijk en het verse brood met de boter was supervers. Zowel de voor-hoofd als nagerechten waren tongstrelend, de porties prima en heel mooi opgemaakt. De bediening was vriendelijk en zeer attent. Klein minpuntje dat het desert al werd weggehaald terwijl nog niet iedereen uitgegeten was. Even vragen of men al klaar was had dit kunnen voorkomen. Verder niets dan lof, prijstechnisch ook dik in orde en we komen hier zeker nog eens terug.
Kimhendriks .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Zaterdag bij Paerdeburgh gegeten en het was weer bijzonder. We mochten ook gebruik maken van het restaurantweek concept en dat terwijl we daar niet speciaal voor hadden gereserveerd, dat noem ik nog eens service. 4 gangen keuze menu voor maar €27,50 p.p. en wat je er dan voor krijgt; iedere gang weer een lust voor het oog en alles was ook even lekker! Ook de bediening was bijzonder goed, mochten eerst buiten een aperitief gebruiken om vervolgens daarna lekker binnen te dineren. Bedankt paerdeburgh, wij komen zeker terug!
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
In het kader van de restaurantweek gekozen voor het 4 gangen menu. Aardige en goed bedoelende bediening, waarvan de jongste zeer onervaren bleek. Gezien locatie en entourage heeft het restaurant het uiterlijk van een Michelin sterrenrestaurant en hanteert prijzen die dat niveau benaderen. Het viel tegen. Vrij fantasieloze gerechten met haute cuisine hoeveelheid. Wat ik echt niet goed vond was dat het grootste deel van de gerechten veel te zout was. De Bavet in het hoofdgerecht was qua cuisson perfect, maar fantasieloos. Een glas wijn werd bijgeschonken (not done!) i.p.v. een glas erbij. Wij moesten trouwens vragen om drinken tot 2 keer toe. Een persoon van ons gezelschap van 6 personen hoefde geen dessert, maar in plaats daarvan een koffie: deze werd vergeten... Kortom: locatie en bedoelingen prima, maar maakt de verwachtingen zeker niet waar.
Fijneter .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
We hadden hoge verwachtingen met zo'n mooi pand en mooie tuin. Maar de eigenaren waren duidelijk niet aanwezig en ondanks dat het merendeel van het personeel zijn/haar best deed kwam dit niet over. Twee gasten liepen boos weg na een korte discussie in de zaal. Bediening die met de muziek meezingt en aan het einde van de avond de gasten wegkijkt, het was nog geen 22:30. Onze gastvrouw wilde met grapjes wat ongedwongen overkomen, maar was duidelijk in de stress door de weggelopen gasten. Onze fles wijn die in een koeler stond wilde ze al meenemen terwijl er nog wijn in zat. Daarnaast was het niet fris en schoon. Omdat het mooi weer was konden we ons aperitief en amuse buiten gebruiken, maar aan een tafel waarop nog etensresten lagen. Binnen lwas niet alles even schoon en het olieflesje was vies en het schenktuitje zat los. De smaken van het eten waren over het algemeen vlak. We hoopten hier een nieuwe stek erbij gevonden te hebben, maar we komen hier niet terug. Jammer van zo'n mooie locatie!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Eten bij Paerdeburgh is elke keer een feestje.
De bediening is jong en enthousiast en beschikt over veel vakkennis.
Een verrassingsmenu is altijd leuk om te kiezen. Je laat gewoon alles over je heen komen. En je laat je verbazen over de voortreffelijke gerechten, die zeer smaakvol worden geserveerd. De bijpassende wijnen zijn met zorg gekozen en omlijsten de gerechten naadloos. Ook het boergondelen is een aanrader bij mooi weer. Je vaart langs een aantal restaurants in de regio, waarvan Paerdeburgh één is, en daar krijg je diverse gerechten voorgeschoteld. Een bijzondere en heerlijke ervaring!
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wat een prima restaurant is dit! Idyllisch gelegen en goed bereikbaar, kwamen we hier vrij vroeg op een vrijdagavond. Een allerhartelijkste ontvangt! We kregen een leuk raamtafeltje en zagen dat er 2 grote tafels om ons heen stonden. Dat vinden we nooit zo fijn. Maar omdat we zo vroeg waren kwamen het aperitief, brood en de voorgerechten lekker snel. Heerlijke fles Chianti voor een uiterst vriendelijke prijs. De carpaccio was fenomenaal, de kalfslende: idem dito. De hoofdgerechten: lamsbout (leuk geserveerd met een glaasje stoofpot) en de tournedos waren erg lekker, goed gepresenteerd. Beetje weinig van de heerlijke saus bij de tournedos. De desserts waren prachtig van opmaak en heerlijk van smaak. De bediening is vriendelijk, professioneel en erg hartelijk. Zoals gezegd, twee grote tafels met elk 6 personen heeft niet onze voorkeur en daarnaast merken we op dat bijna 2,5 uur voor 3 gangen wat lang is, het duurde ons tussen de gangen net iets te lang. Maar dat laat onverlet dat we een heerlijke avond hebben gehad en we komen dan ook zeker terug!
Nelleke G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Herhaaldelijk eten wij bij dit restaurant. Wat is het toch gewoon goed en stabiel tegen een goede prijs. Vanavond werkelijk gesmuld van het jubileummenu, ik zou hier zeker voor gaan deze maand, in een woord verrukkelijk! Dit restaurant verdient absoluut meer aandacht, een parel in de polder
Harry En C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijke Paas brunch. Drie gangen. Warme en koude gerechten. Vis, vlees en eieren. Het was uitgebreid en te veel om alles te benoemen. Zeker voor herhaling.
jatcmaatjes .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Heerlijk gegeten met carpaccio van biet vooraf, peterseliesoepje als tussengerecht (leuk geserveerd) en wild (hert) als hoofdgerecht. Afgesloten met een heerlijk dessert. Alles even goed en smakelijk bereid. Zeer attente en gezellige bediening. En kregen ook nog fikse kortingsbonnen voor een volgende keer. Die gaat er zeker komen!
Luther .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Uitgenodigd door mijn zager en schoonzus hebben wij hier gegeten op zaterdagavond. De ontvangst was vriendelijk, het interieur gezellig en verzorgd. We hebben alle vier gekozen voor het Chefsmenu met vier gangen. Het eten was uitstekend, de amuse verrassend. Ook de presentatie was goed. Het wijnarrangement was goed aangepast aan de gangen, wel behoorlijk aan de prijs, 6 euro per glas. Kortom een heel geslaagde maaltijd op een minpuntje na. Wij vroegen om extra brood en dat was geen probleem maar op de rekening stond het wel als extra vermeld. Beetje vreemd vonden wij.

Léon Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Vooraf nog even in de tuin met drankjes genieten van het mooie weer alvorens aan tafel te gaan.
Met z'n 4-en gekozen voor het chefmenu; erg lekker.
Groot min punt: voor 4 halve sneetjes stokbrood stond op de rekening € 3,50 vermeld; en we kregen geen eens extra boter! Ik dacht dat we deze kruideniersmentaliteit niet meer tegen kwamen in de horeca, maar helaas.
Om reactie van eigenaar gevraagd maar tot op heden nog niets gehoord.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Gisteren avond heerlijk heerlijk menu met extra gangen gegeten. Eten is gewoon super. Smaken zijn voortreffelijk. Een extra amuse gang. Als je dan kritisch moet zijn; Ik vind de bediening geforceerd beleefd, muziek keuze, past niet bij de sfeer. Espresso; te volle kop, koffie smaakt verbrand. We hebben heerlijk relaxed gezeten, je voelt je echt thuis. Zeker een aanrader. Complimenten!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2014
We zijn vorige week getrouwd in Paerdeburgh met aansluitend een receptie. Alles was keurig geregeld zoals we dat hadden afgesproken. De zelf gemaakte bruidstaart was prachtig en heel lekker van smaak, net als alle hapjes daarna. Het bedienend personeel was als altijd heel vriendelijk en enthousiast. Absoluut ook een aanrader voor iedereen die lekker wil lunchen of dineren voor een faire prijs.
Rienineke .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Eerste bezoek. Uitstraling buitenkant niet geweldig. Binnen ziet het er prima uit. Wisten vooraf niet van de dinerdagen, maar de diverse aangeboden menu's toonden een prima variatie. De vegaterische amuse was een mooie entree. Bij de voorgerechten was onder het gezelschap de zalm favoriet en niet zonder reden. Een mooi gevarieerd opgebouwd gerecht, dat uitstekend smaakte. Bij de hoofdgerechten waren zowel de diamanthaas als de kabeljauw prima. Bediening was attent en gaf goede informatie over de gerechten. De wijnkaart biedt voldoende keuze. De door ons gekozen rioja en pinot, waren conform de verwachting.
Een leuk restaurant waar we zeker terugkeren