Restaurant Pacifico

5,2
6,2
Josina94 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vanavond met onze kleinkinderen heerlijk en heel gezellig bij El Pacifico in de Warmoesstraat in Amsterdam Fajitas gegeten. 30 jaar geleden kwamen we hier met de kinderen, nu met de kleinkinderen. Enkele jaren geleden was de kwaliteit inderdaad minder dan vroeger. Nu, waarschijnlijk met een nieuwe eigenaar was 't weer als vanouds. Het eten was goed, de bediening erg aardig. Kortom weer voor herhaling vatbaar. Josina Alkmaar
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wat ongelooflijk slecht eten! Ik had spareribs, nog nooit zulke slechte gehad. Vies vet droog en niet van het bot af te krijgen!! Heel slecht. Salade op het bord. Ijsbergsla uit een zakje zonder dressing. Mijn partner had tortillas gevuld met gehakt. Smakeloos, weinig en dezelfde armoedige sliertjes sla.....
In geen tijden zo slecht gegeten!!

Wc was vies. Hele zaak was stoffig en plakkerig, bah.

Bij het afrekenen per pin vroeg de serveerster, in het engels, of ik een fooi wilde geven!!!! Niet dus.

Wij komen hier nooit meer.
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vroeger, toen alles beter was... Ik dacht een leuk en lekker restaurantje nog te weten van een jaar of tig geleden. Het restaurant zat er nog, maar wat is het eten slecht geworden!

De smaak is prima, maar het vlees is koud! Je kunt gewoon merken dat het opgewarmd is.
Toen ik mijn taco's terug gestuurd had, kreeg ik hetzelfde prutje, maar dan zonder taco's (of wat er van over was, was helemaal slap) terug, zelfs inclusief het potje met rijst waar ik al een hapje uit genomen had. Ontzettend slecht! En heel erg jammer van wat ooit echt een leuk restaurantje was.

Ik klaag niet snel over eten, maar hier heb ik niet voor betaald. Jammer, jammer, jammer.
Prinsen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Restaurant Pacifico had voor ons een goede naam, want in het verleden goed en in prettige ambiance kunnen eten. Echter de maaltijden waren gewoon niet warm. Er werd op ons commentaar daarover niet adequaat gereageerd en dus zijn wij ontevreden huiswaarts gekeerd. Jammer, want dit was vroeger een restaurant met sfeer en dynamiek plus smaakvol eten en leuke bediening.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Dit Argentijns Mexicaans doet niet veel onder voor de rest aan wir war van restaurants in de Warmoestraat.Het eten was lekker.Was goed gaar niets op aan te merken.De bediening was een beetje traag.De kipfilet met frites was goed.Aleen het was snel afgekoeld.Voor een een echte smaakliefhebber zijn er toch betere Argentijnen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Het eten was ronduit slecht, koud vlees, salade vies.
Corona's waren lekker, maar ja die maken ze niet zelf.
Slechte bediening.

Advies daar nooit gaan eten, gauw voorbij lopen.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Jammer dit. Ik had echt zin in Mexicaans eten. Maar niet in eten dat smaakt als een magnetron hap (de rijst) met vage saus en kleffe enchiladas. Het personeel is op zich wel vriendelijk maar heeft geen idee wat ze aan het doen zijn en mexicaans zijn ze al zeker niet. De koffie was ronduit smerig. Vergane glorie, echt typische touristentent geworden. Snel doorlopen!
Ned .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Op 5 Mei j.l. kwam ik met een vriendin in restaurant Pacifico dineren. Het sombere interieur deed denken aan een armoedige dorpskroeg uit een derde wereldland. Mijn vriendin bestelde Ensalada Caribiena, ik Chili Colorado. De Ensalada was alleen wat icebergsla met 2-3 hele kleine stukjes kippenvlees maar het kostte EUR 6.50! De Chili werd geserveerd in een soort cappuccino-kopje (ik dacht dat dit een entree was), de bijbehorende bonen en rijst waren ook in een soort koffie-kopjes-de kleinste porties die ik in mijn leven heb meegemaakt! En dat voor EUR 15.75 (hoe durven ze!) De extra te bestellen sausjes waren EUR 1.95 per stuk en geserveerd op bordjes die in poppenhuizen voor kinderen te vinden zijn. De patatjes waren te groot gesneden en daardoor slap en kleverig. Het eten werd geserveerd maar het bestelde beer niet. Het duurde een hele tijd tot de bedienende dame weer verscheen; zij was het beer totaal vergeten. Zij sprak alleen Engels en kende het menu niet. De muziek was extreem luid met zeer onprettig krijsende Latin en Arabische liedjes die niets met de mooie Mexicaanse muziek te maken hadden. Maar ja, het bleek dat in het Mexicaanse restaurant geen Mexicaanse muziek in het assortiment te vinden was! In het kort-het slechtste restaurant dat ik ooit bezocht heb-ongelooflijk kleine porties voor ongelooflijk grote prijzen. Conclusie: mijden!
N. Konstantinov
Amsterdam
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Dit was waarschijnlijk een van de ergste etentjes die wij ooit in Amsterdam hadden.
Wij hadden een tafel voor 6 personen besproken en omdat wij (een deel van de groep) vroeger was hebben wij een pitcher Margarita's besteld. Wat we kregen was een pitcher met heel veel ijs en wat limoensap en geen waarneembare Tequila of Triple Sec - zeker een van de slapste Margarita's ooit en de 'pitcher' gaf ons rond 6 of 7 zeer kleine glazen - prijs EUR 33,-.
Het eten kwam langzaam en absoluut niet tegelijkertijd, een gerecht moesten wij opnieuw vragen, dat was blijkbaar in de keuken blijven staan. Als een va de bijlages (patatjes voor 2 gerechten) kwam werd deze meteen weer weggenomen en zo'n kleine 10 minuten later, dan verdeeld op twee boordjes, teruggebracht. Wij vroegen om opwarmen gezien ze nu koud waren waarop de bediening duidelijk hoorbaar tegen een andere medewerker zei dat "... deze mensen beweren de patatjes zijn koud ..." en naam de bijlages weer mee. Helaas, de patatjes (en daarmee de betaalde bijlage) werd nooit meer terug gebracht. De Fajita's waren bijzonder flauw en het verschil tussen rundvlees- en kippenvlees-stukjes was marginaal.
Drankjes moesten meerdere keren besteld worden voordat ze gebracht werden.
Even voor de duidelijkheid : ja, dit was op een zaterdag avond maar het restaurant was absoluut niet afgeladen. Er leek voldoende personeel aanwezig te zijn maar niemand voelde zich beroepen om contact met de klanten te houden.
Toen wij de rekening kregen (toch wel EUR 200,- voor een ondermaats eten) zagen wij ook nog dat men het bakje Mayonaise dat nooit werd gebracht (hoorde bij de niet gebrachten patatjes) wel in rekening heeft gebracht. De reactie van de dame die ons geld in ontvangst nam was : "... het was toch besteld". Toen wij zeiden dat bijgerecht noch saus gebracht werden haalde zij haar schouders omhoog en keek ergens anders.
Never nooit gaan wij terug en wij zullen iedereen aanraden om dit restaurant niet te bezoeken.
Pryscilla A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Zeer teleurstellende ervaring gehad hier. Ik had een bon gekocht op groupon. Dit tentje zit bij mij om de hoek dus vond het wel leuk om te proberen. Dus ik belde om een reservering te maken voor volgende week vrijdag. De man was erg onvriendelijk aan de telefoon en zei dat vrijdag niet kan want dan zit hij al vol met normaal betalende klanten. Op de groupon stond heel duidelijk vemeld: Je groupon is op alle dagen van de week te gebruiken en geldig vanaf 4 november 2012 t/m 3 mei 2013 (m.u.v. feestdagen). Dit vertelde ik de meneer ook. Dat het dan verkeerd op groepen stond en dat het misschien wel handig is om te veranderen. Zijn reactie hierop was geïrriteerd en ongeïnteresseerd. Ik veranderde mijn reservering naar maandag avond. Dat kon wel maar... Hij zegt je mag alleen om 18u komen anders geef ik je een lelijke tafel?! Zo een brutaliteit heb ik nog nooit meegemaakt.

Maar goed we hadden er al voor betaald dus we zijn er gaan eten, wel al met lage verwachtingen. En zoals verwacht was het een teleurstellende ervaring. De fajita was erg taai, koud, smakeloos en waterig. De cocktail die we bestelden was vooral heel zoet en verder niet spannend. Hier bovenop kwam dat de bediening niet aardig was.

Dit is dus een plek waar ik nooit meer zou terug komen.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Vorige week hier gegeten met wat vriendinnen! was al een tijdje opzoek naar een leuk,gezellig Mexicaans restaurant in Amsterdam! Toen ik dit restaurant zag ben ik er meteen gaan eten! Lekkere fajitas en drankjes! Hoewel het decor het het restaurant nou niet echt mijn ding was, was het eten en de service top en goed verzorgd! Ik ga zeker hier nog een keertje eten, en mijn vriendinnen ook! was echt een gezellige avond!!
Bobbie V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Vorige week gegeten bij Pacifico. Ik ben erg positief erover en ga zeker een keertje terug. Lekker eten, goede service en sfeer! Heerlijke fajitas en cocktails!
Clearwater .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
lekker eens wat anders . goeie atmosfeer het proberen waard .Goeie steak en fajitas. lekker wijntje en niet te duur .

ave
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Een teleurstellende ervaring dit restaurant. Cocktails die ingrediënten missen, brood dat oud is en het eten zo goed als koud. Jammer dit doen wij niet meer.