Restaurant P

Aan de Greune Paol 45 6127 Grevenbicht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant P

Pensionado's runnen restaurant

Een groepje gepensioneerden in Grevenbicht besloten in hun vrije tijd als vrijwilliger een restaurant te runnen. De P staat voor pensionado, maar ook voor passie, perfectie, puur en plezier! De gerechten zijn van hoog niveau, zo wordt de zalm aan tafel gerookt en smaakt de risotto zoals in Italië.

Meer informatie over restaurant Restaurant P

R. K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sjef M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De ontvangst was hartelijk en persoonlijk. Een leuk avondje uit. Een echte aanrader voor mensen die persoonlijke behandeling en kwaliteit belangrijk vinden.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Gerechten heerlijk. Leuke amuse en een bijzonder voorgerecht met aan tafel "gerookte" zalm in een potje. We hebben genoten van alles
Catharina G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De ontvangst was zeer gastvrij en vriendelijk.
Keuze uit drie gangen menu.
Heerlijk gegeten met ah aktie .
Verfijnde gerechten heerlijke gerechten :we hebben genoten.
Een aanrader voor genieters!
Nympha R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Geweldig! Wat een hartelijke ontvangst en wat een heerlijk eten. In tijden niet meer zoiets meegemaakt. Jammer dat het voor ons zo ver weg is.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aangename verrassing. Voor herhaling vatbaar.
Volume ingeschonken wiin van glas tot glas te grote verschillen.( ingeschonken door jonge dames)
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten; prima ontvangst en bediening.
De opmaak van de borden is zo prachtig, dat het bijna zonde is om het te gaan opeten.
Aanrader voor een geweldige avond.
We komen zeker terug.
Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellige ambiance met een mooie hartelijke binnenkomst....geweldig eten, goede bediening, kortom SUPER!!!!!
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
geen klachten alles was prima
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hebben gegeten met de Albert Heijn actie. Het was pure verwennerij, zowel qua gastvrijheid als eten. Wij hebben genoten!
Anke L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Bezocht met de AH actie. Prijs-kwaliteit is boven gemiddeld. Personeel doet erg haar best en ook de kok maakt er echt is speciaals van. Gerechten wordt veel zelf gemaakt. Vanuit de AH actie een van de betere restaurants.
JLA V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een avondje bijzonder genieten. Vriendelijke ontvangst waarbij de gastvrouw Ans zich keurig netjes voorstelt en ons naar de gereserveerde plaatsen leidt.
Het verrassingsmenu (met name het hoofdgerecht(kwartel) en het nagerecht) was top. Goed verzorgd en uitstekend van smaak. Misschien mogen de porties ietwat ruimer.
We komen hier zeker nog een terug. Een echte aanrader.
info102 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Geweldige ervaring. Je voelt je een welkome gast en het eten is voortreffelijk. Het verrassingsmenu is een aanrader. Wij komen graag terug.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Restaurant P,prima gelegenheid met heerlijk eten.
Gezellig druk.
Goed vriendelijk en gastvrij ontvangen door Ans,en keurige bediening door Annette en Sander
Aan te bevelen,
Gemma Meyer M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Mijn partner en ik hebben heerlijk gegeten in een leuk ingericht en knus restaurant met zeer vriendelijke bediening. Zeer de moeite waard!
rjgmartens .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
leuk restaurant met een menu waarbij je goed verwent wordt met amuse en een spoon als extra.
Goede bediening en de dranken voor een nette prijs.Kortom een aanrader als je eens lekker wil genieten.
bervoetstheo17 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen en de uitleg van de gerechten was zeer goed. Het 3 gangen verrassing menu en de amuses waren voortreffelijk. Ook kreeg je er een kannetje heerlijk WML water erbij. Dit is echt een aanrader en zullen er echt nog een keertje komen. Mijn complimenten aan de koks en de bediening.
T D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De ontvangst was hartelijk en we hebben ons kostelijk vermaakt en heerlijk gegeten .
Tijdens de maaltijd werden we verschillende keren aangesproken door de eigenaars om te vragen
of we tevreden waren.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Super lekker gegeten en met heel veel zorg geserveerd. We hebben het gelijk gepromoot bij kennissen. Wij waren voor meer dan 100% tevreden. Echt top. Lekker eten en wat wij heel belangrijk vonden super gezellige en aardige mensen in de bediening maar ook vanuit de keuken een warm gebaar in de vorm van even een praatje. Echt wij wonen te ver maar mochten we in de buurt zijn. Voor ons RESTAURANT P!!