Restaurant P

Aan de Greune Paol 45 6127 Grevenbicht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant P

Pensionado's runnen restaurant

Een groepje gepensioneerden in Grevenbicht besloten in hun vrije tijd als vrijwilliger een restaurant te runnen. De P staat voor pensionado, maar ook voor passie, perfectie, puur en plezier! De gerechten zijn van hoog niveau, zo wordt de zalm aan tafel gerookt en smaakt de risotto zoals in Italië.

Meer informatie over restaurant Restaurant P

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Harm D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en goede service
Het eten was zeer goed,dit restaurant is voor iedereen die iets speciaals wil een aanrader
Jan .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was weer een geweldige ervaring, met recht sprake van verrassingsmenu. Heerlijke combinaties van gerechten, zeer attente bediening en een rustige, aangename omgeving. Zeer zeker een aanrader.
merkelbekker .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Plezier adresje om lekker en rustig te eten. We zijn hier nu voor de 3e keer geweest en dat is een plus omdat we het ook wel leuk vinden om nieuwe adresjes uit te proberen. € 33 voor een driegangenmenu voor die kwaliteit en met amuse, tussengerecht en fles WML-kraanwater maken het helemaal af. Lekkere huiswijnen wordt er geschonken.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Na een dag van wandelen en fietsen, hebben we echt genoten van de heerlijke maaltijd. De bediening, sfeer en natuurlijk het eten was voortreffelijk. Dankzij de zegels van AH hebben wij zo voor een leuke prijs hiervan kunnen genieten. Een restaurant om, als we in de buurt zijn, zeker terug te komen. Onze complimenten!
Carla en Nadia
ruudenanita .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima en verrassende gerechten op een leuke locatie. Er is een gezellige inrichting. Ik zou het zeker aan anderen aanbevelen!
André M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
top klasse met liefde bereid eten en wij gaan er zeker vaker eten ontvangst was zeeeeeeeeeer huiselijk super genoten en meer kan ik er niet van maken gewoon super
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer warm onthaal en goede bediening met goede uitleg over de gerechten.
Heerlijk gegeten en de tijd tussen de gerechten in was precies goed ondanks dat het restaurant redelijk vol zat.
Airfrance001 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Weer eens bevestigd gekregen wat we al wisten: Helemaal Prima. Dit keer ihkv AH actie maar dat maakt bij P niet uit, kwaliteit staat voorop!
janneke2000 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten kiezen waar we wilden plaatsnemen.
De bediening was goed en correct. Zelfs een van de koks kwam vragen of we tevreden waren.
We hebben lekker kunnen eten, in een rustige ambiance met een fijn muziekje op de achtergrond.
De prijs / kwaliteit verhouding is prima en de wijn was ook goed. Overigens, wie het nog niet weet:
bij restaurant P is het kraanwater gratis!
Chapeau voor de koks en de fijne bediening.
We komen beslist nog eens terug.
F.J. H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Een verrassende ervaring in een huiselijke sfeer.
Heerlijk gegeten in een uiterst vriendelijke ambiance. Hartelijke ontvangst, leuke extra geserveerde voor en tussengerechtjes, prima en net iets andere voor - hoofd- en nagerechten.
Verbeterpuntjes: harde zitjes, gerecht- en wijnkennis van erg jonge bediening en matig aub de hoeveelheid!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We zijn met de AH deal geweest en dat was een goede keuze. Geen vrije keuze maar een verrassingsmenu en dat vind ik prima. Het eten is goed en het is en gezellig restaurant.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Mooie balans tussen heerlijk eten meteen heel attente hospitality in een relaxte omgeving waarbij " tussendoor" ook nog tijd is voor een praatje!!!
jacquesgrummer .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit van de gerechten. Hier wordt nagedacht over wat op het bord komt!
Extra's bestellen geen probleem en gratis.
Goede wijnkeuze, gastvrije ontvangst en prima bediening.
We komen hier graag terug.
E F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Jammer van het verassing menu van de chef, men had keuze uit vis of vlees, maar kreeg geen verder informatie over de gerechten. (toch belangrijk voor keuze van wijn!!) Het voorgerecht was zeer eenvoudig, een creatie van een salade "Nicoise". Hoofdgerecht was goed, boerderij eend en dessert een chocolade mousse met amandelkoekjes.
Op hun site stonden andere gerechten waar men zelf een keuze uit kon maken, dat was ook de aanleiding van de keuze van dit restaurant.
janniepeter .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Door de AH-actie in dit restaurant terechtgekomen. Erg gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Personeel erg vriendelijk. Echt een aanrader dit restaurant.
MeijsR .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gezellig restaurant, bediening helaas niet door de P's zelf, maar door twee jonge meisjes, die zeker hun best deden, maar toch wat baggage misten om te kunnen geven wat je van deze zaak (en het gekozen concept) zou verwachten.

Eten krijgt een "ruim voldoende" beoordeling, maar de potentie is er om daar een dikke "goed" te kunnen scoren (het dessert had lang niet de kwaliteit van het voor- en hoofdgerecht).
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
De derde keer voor ons bij restaurant P. Dit keer net de AH restaurant actie. We hebben top gegeten. Verrassende gerechten, kortom echt de moeite waard. Het was gezellig druk in een huiselijke sfeer.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor het eerst bij restaurant P van de AH-actie gebruik kunnen maken en het was meer dan de moeite waard! Het is intiem van opzet en de service was perfect. Buiten het 3-gangen menu om wordt er alles aan gedaan om je in de watten te leggen, of dit nou met een amuse, tussengerecht of lekkernij bij de koffie is. De gerechten zelf waren bijzonder in zijn eenvoud. Een echt perfect avondje uit tijdens een verjaardag en voor een ieder een aanrader!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het ontvangst was erg welkom, we hadden een drie gangen menu via AH bon. Alle gerechten waren erg lekker, vooraf een amuse en tussendoor een spoom. Het idee hoe dit restaurant is ontstaan, erg leuk!
Erg gastvrij en lekker eten, een aanrader!
Hellybelly H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Je werd warm verwelkomd, het personeel is super vriendelijk en de bediening was perfect. De inrichting is goed en sfeervol. Mijn partner en ik hebben gegeten van de AHRestaurantactie, op de site staat dat je uit 3 menu's kan kiezen, helaas geen kaart gezien en er werd gewoon een menu voorgeschoteld, Het voorgerecht (sushi) is niet mijn ding en de rest was redelijk, Duur gegeten 1 menu en 4 wijntjes voor €65,=