Restaurant P

Aan de Greune Paol 45 6127 Grevenbicht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant P

Pensionado's runnen restaurant

Een groepje gepensioneerden in Grevenbicht besloten in hun vrije tijd als vrijwilliger een restaurant te runnen. De P staat voor pensionado, maar ook voor passie, perfectie, puur en plezier! De gerechten zijn van hoog niveau, zo wordt de zalm aan tafel gerookt en smaakt de risotto zoals in Italië.

Meer informatie over restaurant Restaurant P

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 18:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor het eerst bij restaurant P van de AH-actie gebruik kunnen maken en het was meer dan de moeite waard! Het is intiem van opzet en de service was perfect. Buiten het 3-gangen menu om wordt er alles aan gedaan om je in de watten te leggen, of dit nou met een amuse, tussengerecht of lekkernij bij de koffie is. De gerechten zelf waren bijzonder in zijn eenvoud. Een echt perfect avondje uit tijdens een verjaardag en voor een ieder een aanrader!
iris T.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het ontvangst was erg welkom, we hadden een drie gangen menu via AH bon. Alle gerechten waren erg lekker, vooraf een amuse en tussendoor een spoom. Het idee hoe dit restaurant is ontstaan, erg leuk!
Erg gastvrij en lekker eten, een aanrader!
Hellybelly H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Je werd warm verwelkomd, het personeel is super vriendelijk en de bediening was perfect. De inrichting is goed en sfeervol. Mijn partner en ik hebben gegeten van de AHRestaurantactie, op de site staat dat je uit 3 menu's kan kiezen, helaas geen kaart gezien en er werd gewoon een menu voorgeschoteld, Het voorgerecht (sushi) is niet mijn ding en de rest was redelijk, Duur gegeten 1 menu en 4 wijntjes voor €65,=
mil.julesvanhelden2 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Verrassende en heerlijke recepten! Gezellige bediening, je voelt je er helemaal thuis. Een feest om daar te eten.
Ziet er allemaal keurig verzorgd uit.
matagorda .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Restaurant Pensionado stelt nooit teleur. De ontvangst is net zo alsof je bij vrienden op bezoek komt.Het verrassingsmenu was wel een echte verrassing genieten genieten!!Er is werkelijk niets negatiefs te melden.
Magda T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een zeer fijne locatie met vriendelijk personeel en bediening.
De gerechten zijn zeer zeker het geld waard.
Voor herhaling vatbaar.
Lea R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hier wordt met liefde en passie gekookt. De ontvangst is hartelijk en de bediening is voortreffelijk.
Heerlijke bijpassende wijnen en (gratis) tafelwater.
Keijdener, L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was mooi verzorgd en lekker .
We gaan er zeker nog een keer terug de bediening was vrien
delijk
Dit restaurant is een aan rader voor een mooi en lekker diner
MJCatharina .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
15 oktober 2016 heerlijk avondje verwennerij! Hartelijke ontvangst! Leuk gedekte tafels met uitnodigende hapjes vooraf! Als start heerlijk huisaperatief. Daarna verrassingsmenu! Echt verrassend! Een modern uitziende Salade Nicoise, hoofdgerecht lamsfilet op bedje van aardappel-groentepuree, en een heerlijk verfrissend toetje. Allemaal met liefde bereid. Presentatie top! Bediening top! Thuisgevoel!
jenny.notenboom .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten, bediening attent, warm, maar niet opdringerig, na afloop komen de koks aan tafel om te vragen hoe je het eten vond. Echt een avondje uit.
ritasloen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer goed verzorgd, mooie presentatie, heerlijke gerechten. Lekkere wijn , passend bij vlees of vis. Mooie sfeervolle warme inrichting
Lysanne91 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het was een leuke ervaring bij restaurant p. Het was een huiskamer feeling die sfeervol was ingericht. Toen wij er waren was het heel rustig waardoor ik prima kon kletsen met mijn partner zonder dat iemand ons hoorde. Leuke, mooie gerechten geserveerd gekregen die ook nog eens lekker waren! Na afloop nog met de kok een rondleiding gehad in de keuken wat wel heel erg leuk was. Niks is geheim in dit restaurant en alles wordt met je gedeeld. Zeker een aanrader voor een gezellige avond eten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuk restaurant in voormalig café. Leuke sfeer, gemoedelijk. Eten was lekker en mooi gepresenteerd. Een van ons had een lactosevrij dieet, was prima, alleen in het nagerecht was erg veel alcohol verwerkt. Dit werd charmant opgelost. Zeker een reden om nog eens terug te gaan.
jojo1948 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening.
De gerechten, die fantasievol bereid en geserveerd worden voldoen aan de gewekte verwachting. Erg lekker!!!
Ook een (h)eerlijk watertje ontbreekt niet.
Beslist een aanrader !!!
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het is eten is super verzorgd! Je krijgt alles uitgelegd wat er in zit, en alles is met liefde gemaakt. Ik, als vegetarier kwam hier niks te kort, er wordt hier heel goed rekening mee gehouden. Iedereen is vriendelijk en probeert t echt naar je zin te maken, je voelt je er meteen thuis.
Bruggie01 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Echt "uit eten" geweest bij Restaurant P.
Het 3 gangen menu was bijzonder en de bediening uitstekend.
Zo'n fles krnwtr (kraanwater) moest je eigenlijk in elk restaurant (Gratis!) op tafel krijgen.
Paulina S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk culinair gegeten.
De service was uitstekend.
We hadden het gevoel alsof we bij vrienden op bezoek waren.
Voor herhaling vatbaar.
Peter2691 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Niet lang zoeken op de kaart, gewoon het verrassingsmenu nemen. Heerlijke variaties, voortreffelijk opgediend. Smullen in een rustige ambiance.
vandijkmcjr .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat een leuke formule: een restauranr gerund drie dagen per week door Pensionado's die zich na hun arbeidzame leven op het koken hebben gestort en niet zomaar, maar na een scholing in Hasselt. Leuke zaal, zeer puur eten en goede wijnen er bij, vooral de rode. Bediening door een jonge 65 pluster en een jeugdig iemand.
jeannettevancan .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk! Wat een feest om te proeven en te zien! Verrassende keuzes van de chef, prima op elkaar aansluitend. Schilderijtjes op het bord, verwennen van je smaakpapillen! We zijn erg benieuwd naar de à la carte mogelijkheden, en zullen daarvoor graag terugkomen.
Vriendelijke bediening, je voelt je in no time op je gemak.