Over het restaurant Restaurant P

Pensionado's runnen restaurant

Een groepje gepensioneerden in Grevenbicht besloten in hun vrije tijd als vrijwilliger een restaurant te runnen. De P staat voor pensionado, maar ook voor passie, perfectie, puur en plezier! De gerechten zijn van hoog niveau, zo wordt de zalm aan tafel gerookt en smaakt de risotto zoals in Italië.

Meer informatie over restaurant Restaurant P

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant P

andrea.cramer .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
zeer vriendelijke ontvangst, bediening deed erg zijn best. De gesprekjes met de koks ook erg onderhoudend.
Eten erg goed met zorg bereid.
Aanrader.
Edwin
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer goed en smaakvol eten! Uiterst vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader en zeker voor herhaling vatbaat! .............
molhoek42 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk restaurant, waar we persoonlijk werden verwelkomd door gastvrouw Bernadette.
De gerechten waren (h)eerlijk en bijzonder smaakvol.
Het personeel was heel attent en bijzonder vriendelijk.
Kortom: zeer zeker de moeite waard om hier naar te gaan!
Annemie P.
Jos C.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Uitstekende ontvangst en bediening, prima uitleg, hoge kwaliteit gerechten. Gerechten waren mooi opgemaakt. Een aanrader.
rinie D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk om daar te eten,klein schalig en fijne bediening en een en al top een aanrader voor mensendie iets anders willen
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede sfeer. We voelden ons 'thuis'. Gerechten waren goed met steeds een bijzondere twist. We hebben genoten van de heerlijke wijnen (wijnarrangement). En... tafelwater gewoon gratis !
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een prima verzorgde avond gehad waar erg goed voor ons gezorgd werd. Zeer aantrekkelijk met de AH actie. Persoonlijk vind ik de prijs voor een glas wijn hoog (5.5 tot 6 euro).
Sikke V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk uit eten geweest leuk menu ook voor vegetariër leuke vlotte bediening komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker gegeten
voorgerecht met linzen was niet mijn smaak
hoofdgerecht kalfoester was super
Na gerecht was goed
ik ga zeker nog eens terug
Koffielover .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prettige ontvangst, je werd duidelijk verwacht. Het eten was van goede kwaliteit. Ze proberen er een moderne twist aan te geven. Dw ze gaan met hun tijd mee. Om De korenbloemblaadjes moest ik wel lachen. Ik had er zegge en schrijve 2 op het gerecht liggen en die werden, zo werd me verteld in de eigen tuin vérbouwd. Overigens ga ik er graag naartoe want je weet dat je fatsoenlijk eten krijgt.
Klein minpuntje zijn de stoelen, pffff dat mag echt beter. Voor de rest petje af.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Aparte gerechten in een gezellige sfeer, goede bediening, lekkere wijn. Met AH kaart toch diverse gangen. Lokatie in klein dorp goed bereikbaar.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Geweldig eten, heerlijk leuke sfeer, vriendelijke bediening. Prima uitleg gerechten, echt speciaal. Was een eind rijden maar de moeite zeker waard.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Geweldig concept en zeer persoonlijk, waardoor een hele leuke avond en erg lekker eten!
Leuk dat er steeds nieuwe menu's worden geserveerd, zodat je onbekende gerechten kunt uitproberen.
annemietijssen .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met de AH Restaurantactie hier voor de 1e keer gegeten. Zeer vriendelijke ontvangst. Een heerlijke frisse amuse van diverse soorten meloen. Het voorgerecht een heerlijke vitello tonnato, gevolgd door een fris soepje, het hoofdgerecht snoekbaars, groenten en zwarte Chinese rijst, het nagerecht een heerlijke coupe ijs met zomerfruit, advocaat en amandelsnippers. We vonden het eten subliem. Laat de pensionado's maar hun gang gaan, wat een passie en plezier hebben ze. Wij willen graag nog vele keren aanschuiven.
Helga S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel waardoor je persoonlijk ontvangen wordt.
Mooie opmaak borden en prijs/kwaliteit zeer goed.
Een echte aanrader voor heerlijk, gezellig tafelen tegen een eerlijke prijs.
J. P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij vonden het geheel prima. We komen ook terug met familie. Na het eten was de kok een praatje komen maken met veel uitleg en dat was ook heel fijn om dat te horen.
Marlies C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Geen enkel negatif punt. Alles zoals het moet zijn. Heel warme en gezellige sfeer. Zeker een aanrader.
Kwaliteit eten en personeel uitstekend.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
3-gangen verrassingsmenu met verrassende en lekkere gerechten voor 33,50 voor 2 personen viel niet tegen. Voor mensen met veel honger was het te weinig.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het eten zag er prachtig uit en smaakte goed. Verrassende gerechten! Voor de grote eters waren de gerechten iets aan de kleine kant. Wijn is goed, maar prijzig (4,50/5,50). Bediening leek een beetje zenuwachtig en vroeg nauwelijks of we nog wat wensten. Al met al toch een geslaagde avond vol verrassingen!