Restaurant Orpheus

Meer informatie over restaurant Restaurant Orpheus

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 17:00 - 20:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gesi .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vrijdagavond hebben we genoten van het theaterarrangement voorafgaand aan een voorstelling. We werden allervriendelijkst ontvangen en konden kiezen uit verschillende voor-en hoofgerechten.
We kregen als extra vooraf een breekbrood met roomboter en op tafel werd ook een fles koud water gezet. Alle drankjes waren inbegrepen en het dessertbuffet was een voortreffelijke afsluiting, met daarna nog gratis koffie en heerlijke chocola. We hadden ook meteen onze pauzedrankjes besteld en die stonden in de pauze klaar op onze tafel waar we hadden gegeten. Kortom een aanrader als je geen stress wilt om op tijd de voorstelling te halen .
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voorafgaand aan de voorstelling van Claudia de Breij prima gegeten. We hebben genoten van het theaterarrangement. Lekker gemakkelijk en zeer ontspannen. Leuke service, kregen na de voorstelling ook een eigen tafel met glas wijn en versnapering. De zalm en runderbavette waren beide boven verwachting. Prima bijpassende wijn.
Het dessert beviel mn man uitstekend. Ben zelf niet van de toetjes dus .... heb het gehouden bij een heerlijke kop koffie met klein gebakje.

Nodigt uit om bij het volgende theaterbezoek hier weer te gaan eten.
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Voor de voorstelling niet de stad in maar hier neergestreken.
Heel netjes een fles kraanwater op elke tafel en een schaaltje met heerlijk brood en roomboter.
Aspergesoep ZONDER zalm, natuurlijk.... dus niet.
De omelet was wat flauw en aan de rib-eye zat veel vet. Beide gerechten hadden een ondefinieerbare jus. De gegratineerde aardappeltjes waren redelijk, de broccoli minder dan bijtgaar. Het wachten op een glaasje wijn duurde wat lang... Super gehorig en het tafeltje, gescheiden door een 'kastje' van de buren gaf niet bijster veel privacy.
Nee, de volgende keer toch maar ff in de buurt buurten.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Weer eens in Orpheus gedineerd en de terugkeer was opnieuw een genoegen. Zeer voorkomend ontvangen en een rustig tafel gekregen zoals gevraagd. De menukaart is bepaald niet erg uitgebreid maar dat maakt de keuze dan ook minder ingewikkeld...Het Theatermenu biedt genoeg en zowel metgezel - vegetarisch menu - als ik (ossehaas) aten voortreffelijk. Het drankje vooraf kwam te snel want het voorgerecht werd bijna tegelijk opgediend. Het 'toetjesbuffet' was een een juweeltje en met name de kaasplateau verdiende een heel hoog cijfer. De bediening was steeds alert, maar niet foutloos. Maar wat zou dat...
Aanbevolen!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vooraf aan de Tweeling gegeten. Mooie formule, all in prijs driegangen, drankjes en een pauzearrangement. Met de drankjes zijn ze gul en niet zoals je ook vaak tegenkomt erg zuinig. Eten prima kwaliteit, dessertbuffet heeft een hoog kant en klaargehalte. Doet wat af aan de andere gerechten die allemaal vers zijn. Maar dit arrangement maakt de avond wel compleet. Personeel buitengewoon vriendelijk. Kan veel horeca een voorbeeld aan nemen.
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Dit viel wat tegen. Perfect dat onze onverwachte 3e metgezel nog kon aanschuiven, maar culinair onder de maat. Bijvoorbeeld wat onlogische combinaties zoals zalm met een tomatensaus en garnituur die niet erg goed past. Heerlijke bonbons, maar de cappuccino in de pauze was heel erg slecht: leek wel oplos cappuccino ... Ik twijfelde qua eten tussen 6 en 7: de koffie gaf de doorslag. En we moesten relatief lang wachten op ons eten. Ik zou e.e.a. wat moderniseren qua kaart en inrichting waardoor het ook wat minder massaal oogt. Ga eens eten bij de collega's van Muze in Groningen.
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
een avondje uit naar Theater, en hier een hapje gegeten.... alles keurig op tijd, eten was gewoon erg goed, en vooral vers... alles keurig schoon zoals het hoort, en prijs-kwaliteit gewoon goed te noemen... zeker de moeite waard als je een fijn avondje uit wil en dit met een voorstelling combineert...
Jnieuwen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Hier voorafgaand een theatervoorstelling gegeten op een donderdag. Gebruikgemaakt van het 3 gangen theatermenu voor eur. 32.50 pp. Je kunt dan kiezen uit 4 voor en 4 hoofdgerechten, incl. een dessertbuffet. Ook de drankjes (fris huiswijn bier) zit bij de prijs in, evenals een kopje koffie achteraf. Zeker niet duur dus. Eten was prima, ik had als voorgerecht de gemarineerde groente, en als hoofdgerecht de diamanthaas. Kwaliteit is goed, maar verwacht geen hoogstandjes. Ik hou niet zo van desserts, toch wat genomen en dat was lekker. Restaurant wordt denk ik voor een groot deel gerund door studenten in opleiding. Op 120 gasten is 13 man bedienend personeel namelijk veel. Prettig hier even te eten vooraf aan een voorstelling.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Zaterdagavond 4 januari voor de 2e maal in Theater-Restaurant Orpheus met partner gegeten, voorafgaande aan concert. Via internet gereserveerd en goede plaatsen gekregen. Vooraf 'Geitenkaas uit Twello' en 'Veluwse Paddenstoelen' (ik). Beiden tevreden. Hoofdgerechten: 'Lintpasta (vegetarisch)' en 'Sateh'. Beide gerechten werden royaal opgediend en gezien het komende concert vonden we dit wel genoeg. De keus van de wijn was moeilijk, van bijna alles was ook een glas verkrijgbaar. Partner was heel tevreden over zijn rode wijn, ik minder over de witte. Kan helaas geen namen vermelden daar de wijnkaart (nog?) niet op de site te vinden is.
Zeer prettig en voorkomend bediend en geadviseerd. Komen heel graag terug!