Restaurant Orpheus

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Orpheus

H. L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Bezocht met vrouw, dochter+schoonzoon en 3 kleinkinderen.Genoten , vooral de kleinkinderen(7,9.11 jaar oud) van het zeer uitgebriede toetjesbuffet.Zeer vriendelijke ontvangst en tafelgastheer.
Prima pijs-kwaliteitsverhouding—zullen vaker vooraf naar restaurant gaan bij onze regelmatige schouwburgbezoeken.

Was een heerlijke avond met prima voorstelling(de Notenkraker0
Paul .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Tevreden over service en eten. Het restaurant zat vol en was wellicht mede daardoor m.i. iets te levendig.
Het is teleurstellend dat het restaurant niet vaker open is, zeker tijdens evenementen die goed bezocht worden.
marijkeproeft .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben heel lekker gegeten. Er werd goed rekening gehouden met een allergie van een van ons. We gaan zeker nog eens op herhaling.
Reinanda H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Bij het voorgerecht had ik een extra broodje op prijs gesteld. Bij het hoofdgerecht kan naast salade een aardappelgerecht worden toegevoegd. Ik had een runderbavette, die was prima. De vis van mijn partner was flauw en droog. De ontvangst en bediening was bijzonder servicegericht.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ideaal om voor een uitvoering hier te eten. Men weet dat je om 20:00u klaar moet zijn en is alles op gericht. Kaart niet erg uitgebreid, maar voldoende. In 3 gangen diner zit het toetjesbuffet, dus eigen keuze.
Verder in pauze voorstelling staat drankje klaar.
Qua inrichting heel klein beetje kantine gevoel, had iets meer sfeer mogen hebben.
Los daarvan een aanrader.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben Heerlijk genoten van het Diner.We moeten erg wennen aan het nieuwe interieur !
We missen wel de mooi gedekte tafels en fijne stoelen .
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mijn dochter en ik hebben een GEWELDIGE avond gehad, die begon in uw restaurant !!
De reden waarom ik bij inrichting en sfeer geen zeer goed heb ingevuld is het meubilair. Tafel was/is nogal wiebelig. Leuningen van de stoelen ongemakkelijk. bij een krappe ruimte lastig opstaan door de dunne/scherpe leuning. Verder was alles uitstekend !!!!!
Dank voor een geslaagde avond !!!!!!!!!!!!
Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Hans Blom.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima gegeten voor een prima prijs na een persoonijke ontvangst. De inrichting is strak en sober wat de sfeer niet ten goede komt, jammer.
F.H. E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima service en genoten van het eten en de drankjes. Prijs tov wat we kregen was Goes en erg op tijd voor de voorstelling. Aanbevelenswaardig.
Idet K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten, de prijs, de ontvangst en service zijn prima! De nieuwe inrichting vinden wij echter afgrijselijk! De gordijnen zouden goed in een crematorium passen, de rest doet denken aan een studenten-mensa. Heel erg jammer!
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Fijne bediening we werden erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. De vis was erg lekker toch zou ik wat meer vlees op de kaart willen zien.
Ben M.W. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, waarbij meteen gevraagd werd of we ook de inleiding voor het concert wilden bijwonen, i.v.m. de tijd die de keuken in de gaten moet houden. Heerlijk gegeten, perfecte bediening: vriendelijk, maar correct zonder "stijf" te worden.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten en luxe om direct door te kunnen naar je voorstelling en na afloop te genieten van je wijntje zondet in de rij te hoeven staan. Top geregeld!
Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik kom al een tijdje in het restaurant van Orpheus het is daar zeer goed de sfeer en het gezellige personeel plus het eten voor die prijs geweldig
Reinie J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geen uitgebreide kaart, maar ook geen hoge prijzen.
Wij hebben genoten van voorgerecht en hoofdgerecht.
Supervriendelijke bediening.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten voorafgaand aan het theaterbezoek. Het theatermenu had genoeg keuze, kwaliteit van het eten was prima én het eten was lekker. Vriendelijk personeel. Hebben hier al eerder gegeven, kwaliteit is hetzelfde gebleven. Het restaurant heeft deze zomer een andere aankleding gekregen, was onze betreft een prima verandering.
CMW W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Op de carpaccio, die ik als voorgerecht had zat teveel dressing, pitjes en sla, waardoor het vlees, wat uitstekend smaakte, ondersneeuwde. Het hoofdgerecht was goed en het dessertbuffet prima. De bediening uitstekend, zeer vriendelijk (echter ik moest wel vragen om de glazen bij te schenken). vriendelijke groet, Tineke.
Gesi .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vrijdagavond hebben we genoten van het theaterarrangement voorafgaand aan een voorstelling. We werden allervriendelijkst ontvangen en konden kiezen uit verschillende voor-en hoofgerechten.
We kregen als extra vooraf een breekbrood met roomboter en op tafel werd ook een fles koud water gezet. Alle drankjes waren inbegrepen en het dessertbuffet was een voortreffelijke afsluiting, met daarna nog gratis koffie en heerlijke chocola. We hadden ook meteen onze pauzedrankjes besteld en die stonden in de pauze klaar op onze tafel waar we hadden gegeten. Kortom een aanrader als je geen stress wilt om op tijd de voorstelling te halen .
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voorafgaand aan de voorstelling van Claudia de Breij prima gegeten. We hebben genoten van het theaterarrangement. Lekker gemakkelijk en zeer ontspannen. Leuke service, kregen na de voorstelling ook een eigen tafel met glas wijn en versnapering. De zalm en runderbavette waren beide boven verwachting. Prima bijpassende wijn.
Het dessert beviel mn man uitstekend. Ben zelf niet van de toetjes dus .... heb het gehouden bij een heerlijke kop koffie met klein gebakje.

Nodigt uit om bij het volgende theaterbezoek hier weer te gaan eten.
Herma G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Voor de voorstelling niet de stad in maar hier neergestreken.
Heel netjes een fles kraanwater op elke tafel en een schaaltje met heerlijk brood en roomboter.
Aspergesoep ZONDER zalm, natuurlijk.... dus niet.
De omelet was wat flauw en aan de rib-eye zat veel vet. Beide gerechten hadden een ondefinieerbare jus. De gegratineerde aardappeltjes waren redelijk, de broccoli minder dan bijtgaar. Het wachten op een glaasje wijn duurde wat lang... Super gehorig en het tafeltje, gescheiden door een 'kastje' van de buren gaf niet bijster veel privacy.
Nee, de volgende keer toch maar ff in de buurt buurten.