Restaurant Orchidee

Gronausestraat 199 7581 CS Losser Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Orchidee

Wokken en sushi

Bij Restaurant Orchidee geniet je van een combinatie van Chinese en Japanse gerechten, zoals sushi of diverse wokgerechten. Het vriendelijke personeel doet hun best om je een zorgeloze avond te bezorgen. Het restaurant is ruim opgezet en heeft een hoop tafeltjes, de perfecte plek dus om met een groep te gaan eten.

Meer informatie over restaurant Restaurant Orchidee

Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Dit is een buffet restaurant die prima eten, gezelligheid en service op de juiste wijze combineert.
De wok- en Teppenyakigerechten zijn prima van kwaliteit net als het traditionele buffet.
Bij de wok werd mij een combinatie van sauzen (Oester, knoflook en Kongbao) voorgesteld en dat was inderdaad erg lekker. Bij de teppenyaki zijn de zalm en garnalen zeer aan te bevelen.
De bediening is vriendelijk en enthousiast.
Er wordt zeker niet precies naar de eindtijd gekeken wat je een welkom gevoel geeft.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het oogt als een echt Chinees restaurant met een prachtige locatie. Het eten is erg goed. Je kan onbeperkt wokken, grillen of langs het buffet lopen. De grill porties zijn groot en smaakvol. Ook het dessertbuffet heeft voldoende keuze. Drinken kan je zelf pakken. Ideaal. Kom hier graag vaker.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant waar het aan de gasten niks ontbrak, goed eten, eerlijke prijs, prima bediening met een erg goede en gezellige gastvrouw, super ! Cijfer 10
Dennis N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Zelf je gerechten samenstellen en keuze genoeg. Voor ieder wat wils. De mensen van het restaurant zijn enorm vriendelijk. Dit is een restaurant waar ook heel goed voor de kinderen wordt gezorgd.
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Fantastisch eten je kan voelen dat er met hart en ziel wordt gewerkt. Hartverwarmende bediening gastvrouw is zeer vriendelijk en heeft erg veel geduld met kinderen. Echt een aanrader en toevoeging in de omgeving.
aggewil .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Hele vriendilijke gastvrouw. Wel lang wachten op het toetje. Het was erg druk. Er werden goede excuses gemaakt. Prijs uitstekend. Netjes. Eten zag er goed uit en was erg lekker.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Wow !! het was erg lekker de soep van het huis is voortreffelijk maar je moet wel van garnalen houden , het voorgerecht was lekker en genoeg , het hoofdgerecht was fantastisch ,alles was meer dan genoeg , de bediening is netjes , goed en zeer vriendelijk , er zijn nieuwe stoelen die een prima zitcomfort geven , al met al was het Super goed en lekker.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Door de restaurant spaarkaart actie van AH hebben we hier gegeten met 4 personen. Prima uitleg over de keuze in het menu. Twee personen begonnen met soep, heerlijk van smaak en als tussen gerecht de pansit goreng (erg lekker en heel veel met een bijpassende saus) en als hoofdgerecht de garnalen en pekingeend op de tepan yaki. De andere twee kozen voor de sate en de loempia's vooraf en als hoofdgerecht de garnalen en de babi pangang op de tepan yaki. De porties waren ruim voldoende.
De gastvrouw was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ze bood haar excuses aan dat we iets langer moesten wachten, maar dat was verder geen probleem. De zaal is erg groot, maar door de hoeken toch redelijk intiem. We komen hier vast en zeker nog een keer terug, ook zonder spaarkaart actie. Een aanrader!
Tukkertown .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Heel erg lekker gegeten. We waren nog nooit bij de Orchidee geweest maar we komen zonder meer terug. Een groot restaurant maar door de indelen heerst er een intieme sfeer. De bediening (eigenaresse?) was uitermate vriendelijk deskundig.
HansLosser .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Uitstekende, meer gangen verrassingsmenu van de chef gehad. De bediening was - zoals wij daar gewend zijn - zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan deze maand nog eens terug.
Robenyes .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Het eten was lekker. De bediening was erg vriendelijk. Als we nog iets er bij wilden hebben, konden we zo tussendoor bijbestellen. Erg klantvriendelijk en flexibel.
Huub R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
De gastvrouw was echt een gastvrouw........ vriendelijk en correct, eten was goed en genoeg.
niet te druk en alles goed overzichtelijk. zeker een aanrader.
Pepble .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Niet geweten dat er zo'n goede chinees in Losser zat! Wij hadden in Oldenzaal een hele goede chinees Ying Ping die is helaas uit Oldenzaal verdwenen Maar nu is er de Orchidee in Losser ik mag wel zeggen dat deze chinees niet onder doet aan Ying Ping! De service is geweldig hartelijk open en belangstellend! Het eten is heel erg goed we wilde niet wokken en gelukkig hoefde dit ook niet, we werden in de watten gelegd er werd een heerlijk menu geserveerd!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Gezellig wok restaurant waar we met een grote groep gezellig hebben gegeten. Zeer vriendelijke gastvrouw en ruim en goedgevuld buffet. Drankjes is bediening of zelfbediening en er is een ruime keuze. Na twee keer wokken met lekkere saus en twee keer tepan yaki (zalm en garnalen) nog een lekker toetje met ijs genomen. We kregen ook nog thee of koffie aangeboden (lekkere koffie!) Oma die jarig was kreeg een leuk theepotje als cadeau, erg attent! We komen terug.