Restaurant Orange

Het Rietveld 8 7321 CT Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Orange

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wij_aten_hier .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wij gaan hier regelmatig eten want als je van all-inclusive concepten houdt dan is Orange echt een aanrader. Alcohol is overigens niet in dit concept opgenomen en daar zul je dus extra voor moeten betalen. Vanwege de enorme variatie aan eten icm de goede kwaliteit (vooral die van de grill) is er voor elk wat wils. Dat het eten koud is herkennen we niet, vanwege het all-inclusive concept komen de bijgerechten wel uit schalen en dat kan als je a-la-carte gewend bent wel even omschakelen zijn. We zijn doorgaans met 2 volwassen & een kind van 2 en dan is 2 uur goed te doen. Ga je hier met een wat groter gezelschap naar toe en wil je ook even gezellig bijpraten dan is 2 uur wel aan de korte kant en zul je moeten bijbetalen.
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het eten was lekker maar niet persee speciaal in de zin dat er dingen waren die ik nog nooit gegeten had. Er is voldoende keuze. Paar minpunten zijn wel dat de aanvoer van eten beperkt is als je later op de avond komt, de bakken van de noodles en de bami waren zo goed als leeg helaas. Ook waren sommige gerechten wel heel erg zout, gelukkig zit er onbeperkt drinken bij de prijs in. De toetjes waren lekker maar ook daar waren de bakken met ijs alleen nog met restjes. Vriendelijk personeel maar minimaal contact omdat je zowel je eten als je drinken zelf gaat halen. Een arragement van 2,5 uur is voldoende en als je genoeg te drinken haalt heb je je geld er zo uit. Zeker een aanrader als je van buffetten houdt.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Het was erg druk in het restaurant. Op zich een goed teken. Volgens medewerksters was het al langere tijd erg druk door de week maar er kwam geen extra personeel bij. Resultaat was lange rijen bij de bakplaten en wok. De enige sushi-kok kon het niet bolwerken.
Het eten en decor waren wel ok, maar de service/aanvoer bleef sterk achter.
Epicureo .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Mooi ruim restaurant,veel keuze en dus voor ieder wat wils. Voorgerechten: van soepen tot zeer uitgebreid koud buffet,allemaal erg smakelijk. Hoofdgerechten: van vers gemaakte sushi,pannekoeken,italiaanse keuken die vers voor je bereid wordt,wokgedeelte,bbq/grill met oa entrecote,ribeye,erg lekker ook. Verder ook nog een heerlijk warm buffet met echt alles wat je je maar kunt bedenken; zelfs de echte indonesische keuken,vond ik zelf erg lekker. Nagerechten: vers fruit,oa aardbeien(met slagroom),meloen en ananas. Verder ijssoorten en heel lekker softijs met chocolade fontijnen en nog een uitgebreid desserbuffet. Crème brulée was onze favorite! Daarna is er nog koffie en thee of verse munt thee. Al met al is er eigenlijk zo veel lekkers,dat je gewoon een keuze moet maken en het jammer vindt dat je op een gegeven moment gewoon vol zit... Verder misschien handig dat er een speciaal voor ouders met kinderen apart kindvriendelijk gedeelte is waar de ouders rustig kunnen eten en er voor de kids van alles te spelen is,gelukkig dus geen rennende kinderen in het restaurant.
Veel gratis parkeergelegenheid; je auto staat pal voor de deur
Al met al hebben wij hier heerlijk gegeten en gaan dan ook graag binnenkort nog een keer terug.
Bertha A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag zijn we hier wezen eten voor de eerste keer. Het wordt voor ons ook de laatste keer. Het eten was niet echt smakelijk te noemen, het buffet was koud en smakeloos. De sashimi was zeer warm en het zag niet vers uit. De enige plus punt is dat je verse sinaasappel sap kan krijgen, voor de rest ga ik liever ergens anders uit eten.
Nedek .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Op zich lekker eten als je niet al te hoge eisen stelt, bami was bijna koud, aantal buffet etenswaren waren op, bijbetalen voor wat biertjes. Koks mag je ze niet noemen, spatelen en in vlees snijden om te kijken of het goed is. De biefstuk was dus net een schoenzool. Redelijk lekker, maar wel enige aandachtspunten dus. Het werd wel erg druk, waardoor we uiteindelijk niets meer konden bestellen bij de wok/grill. De tijd was toen om. Echt zonde van ons geld!
Veer En Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag hier gegeten. Afgezien van de erg hoge prijs deze dag waren wij wel weer onder de indruk van de keuken. Niet voor niets lievelingsrestaurant van onze dochters. Dit restaurant biedt een heerlijke diversiteit aan gerechten. De halve kreeft was een leuk en lekker extra gerecht. De sushi is goed vers. Lekkere drankjes ook zoals de mango-banaan smoothy gewoon zo op te halen bij de frisdrankenhoek. Al met al hebben wij hier weer genoten.
Abosgoed .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
afgelopen zondag met 5 volwassenen en 5 kinderen bijzonder lekker gegeten bij dit restaurant. We hadden gereserveerd om 17:00 en moesten wel even wachten bij de balie maar dat liep vlot door en werden we uiterst correct geholpen. het eten was heerlijk, divers en van goed kwaliteit, dat iets niet warm zou zijn hebben wij niet geconstateerd. de kinderen hebben zich ook goed vermaakt in de binnen speeltuin, al met al een super afsluiting van de regenachtige dag! we gaan zeker nog een keer.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Vriendelijk en behulpzaam personeel , gebruikte borden en glazen werden op tijd door personeel weggehaald van je tafel. Heerlijke gerechten, veel keuze in zowel vlees als vis , goede kwaliteit. Mijn keuze ging uit naar vele variatie in vis, heerlijke scholfilet en garnalen zowel gewokt als van de plaat. Maar probeer ook eens een oester, deze zijn heerlijk. Grote keuze in desserts, van poffertjes naar ijs ( zowel schepijs als softijs) en gebak. Vele fruitsoorten waaronder heerlijke aardbeien. Diverse soorten koffie te verkrijgen. De indeling van dit restaurant is gezellig doordat zij diverse ruimtes hebben gemaakt waardoor je niet het gevoel hebt met velen aanwezig te zijn. Het restaurant is modern ingericht met grote lampen. Lift aanwezig. Veel parkeergelegenheid voor de deur. je betaalt vooraf voor 2 uur of 2 en een half uur. Aan tafel kun je bij behoefte aan tijd verlengen langer blijven zitten en langer gebruik blijven maken van de buffetten voor een klein extra bedrag.
Frisdranken zijn bij de prijs inbegrepen, er is ook verse jus d'orange te persen. Voor bier en wijn betaal je een euro per glas extra. De rode wijn was heerlijk van smaak en goed van temperatuur.
Chiel P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Goede ontvangst, en het eten is goed en een ruime keus.
Personeel is heel vriendelijk en zeker aan het buffet.
Hier komen wij zeker terug.
Jnieuwen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Redelijk nieuw restaurant in Apeldoorn. Het concept is onbeperkt eten voor een vaste prijs. Bij aanvang kun je kiezen hoe lang je denk te blijven, daar is de prijs mede op gebaseerd. Wij hebben gekozen voor 2 uur (kortst) zonder alc. dranken, door de weeks en waren eur. 27,- pp kwijt. Dit is dus inclusief non-alcoholische dranken. Je wordt keurig even 'rondgeleid' als je voor het eerst komt, netjes. Er is zeer veel keuze aan verschillende gerechten, met recht een 'wereldrestaurant' dus. Veel in buffetvorm. Ook een wok gedeelte en vis en vlees van de plaat. Er is hier echt voor ieder wat wils. Ook zeer geschikt voor groepen en kinderen. Alles is dus inclusief, ook het drinken (automaten) en flesjes zoals spa rood, chocomelk etc. Het eten is goed. Verwacht echter geen hoogstaande gerechten. Persoonlijk vond ik het vlees van de plaat het best. De keuze is zoals gezegd zeer uitgebreid, van pasta, pizza, chinees, Aziatisch, tot poffertjes, patat en frikadellen. Ook salades en soepen. Er is zo veel dat ik niet alles heb kunnen proeven. Ook de toetjes zijn inclusief, en ook die keuze is groot. Leuk (ook) voor de kinderen; een softijsautomaat en chocoladefontein. Het rest. is modern opgezet, ruim maar is geen 'vreetschuur'. Prettig. Personeel is aardig. Aan de twee uur hadden wij met z'n 2en ruim voldoende, misschien met een groep een half uurtje langer nodig. Wij komen hier nog een keer terug.
Ellenvantil .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Vanavond rond 20.30 uur arriveerden wij bij Orange. Bij binnenkomst moesten wij meteen betalen. Op zich niet zo erg. De manager liep mee naar onze tafel en legde het concept uit. Ik zag al meteen hoe uitgebreid het buffet was. Alles hadden ze. Sushi, koude voorgerechten, grillplaat, wok, allerlei warme gerechten, Indische gerechten, pasta. Echt een wereldkeuken dus. Wij zijn begonnen met sushi. Die waren lekker en vers. Daarna hebben wij de koude voorgerechten geprobeerd. Ook die smaakten goed. Grote gamba's in overvloed. Daarna had ik zalm en mijn vriend biefstuk van de grillplaat. Wat ik goed vind aan dit restaurant, is dat ze vlees en vis op verschillende platen bereiden. Ik had er ook een salade bij gepakt en wat frites. De frites vond ik wat minder. Ze waren een beetje koud. Mijn vriend vond de Indische gerechten trouwens ook heerlijk. Hoewel wij best vol zaten, zijn we toch nog even langs het uitgebreide toetjesbuffet gelopen. Ook hier weer een grote keuze aan lekkere dingen. Twee grote chocoladefontijen, softijs, gewoon ijs, gebak... Noem maar op en het was er. Als laatste nog een heerlijk kopje verse muntthee. Ook makkelijk dat de drank inbegrepen is. Al met al hebben wij lekker gegeten. De sfeer in het restaurant was relaxed en de bediening vriendelijk. Misschien kwam dat omdat wij laat waren. We hadden ook een goede plek bij het raam. Ik denk wel dat ik hier nog eens terugkeer.
Remo V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Genoten van vers en lekker eten.
De uitstraling is fris en van deze tijd.
De sushi en oesters zijn inderdaad mijn favoriet.
Goede prijs kwaliteit.
Bites-_- .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Afgelopen dinsdag ons prima vermaakt met de kinderen er bij. Over de prijs kwaliteit kun je niets zeggen dat is goed en voor de lekkerbekken onder ons liggen er genoeg oesters en verse sushi om je te goed aan te doen. De smaken hier zijn eenvoudig en misschien wat vlak en niet verrassend. De toetjes simpel en smaakten ontdooid en niet vers. Maar na het zien van de rekening helemaal niets te klagen. Het concept klopt en wordt goed uitgevoerd. Vooral de kinderen willen graag terug en dat gaan we dan ook zeker doen.
Pyra L.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Hier twee maal gegeten , t ging..maar eten was over t algemeen koud en niet heel smakelijk ,ze bieden van alles aan maar hebben geen goede koks
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Mooie zaak volgens het All You Can Eat concept, een prijs incl. voor het eten en drinken ( alcoholische dranken uitgezonderd ). Heel veel keuze en door de grote van de zaak ook voor grote groepen interessant. Het eten is niet uitgesproken of verfijnd van smaak maar dat is ook niet raar als heel veel kant en klaar wordt aangeleverd en alleen nog maar opgewarmd hoeft te worden. Personeel is vriendelijk en in hoeverre kan je van een heel goede service spreken als je eigenlijk alles zelf moet doen? In ieder geval wordt je bij de vriendelijk welkom geheten en zijn de mensen die achter de buffetten staan vriendelijk en correct. Door de grote keus is er voor iedereen wel wat lekkers te vinden dus ook voor vegetariërs en mensen die alleen hollandse pot willen eten dus voor een familie-uitje aan te bevelen...
Janpiet2012 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Heerlijk en veel gegeten in deze all you can eat wok restaurant.
Meerdere gerechten ,diverse smaken,lekker en met een beetje extra peper, toppy.

Service opzich goed en vriendelijk.
Heerlijke wijn.

Een aanrader
J. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Restaurant Orange is een all you can eat wok restaurant, een prima formule met maaltijden voor elk wat wils. Dat geldt ook hier, hoewel het op dinsdagavond rustig was (heerlijk eigenlijk, geen lange rijen voor de teppan yaki en de wokbrander!). De keus aan overige gerechten, sushi, salades, chinees, italiaans en nagerechten is zeer groot en alles is zeer smakelijk en ruim voorradig. Kortom, we komen zeker terug. Temeer daar de inrichting van de restaurantzalen er plezierig uit ziet en ze niet zo massaal groot zijn.
Viltje .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Net even meer keuze aan gerechten dan een standaard wok restaurant. Vooral voor de kinderen een aanrader omdat er voor iedereen wel iets lekkers te vinden is. Personeel was heel vriendelijk en correct. Een mooie aanwinst voor Apeldoorn, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.
Jan Willem H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Wereldrestaurants kennende, was dit echt een die positief opvalt. Echt super eten qua smaak en textuur. Daarbovenop komt er dat er onwijs veel variatie is, ondanks dat het een wereldrestaurant is. Kom hier zeker gauw terug.