Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Keizerstraat 5 4811 HL Breda Nederland Kaart
31-765205219

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Ontdekken, beleven, proeven en genieten… Restaurant Orange van Hotel Golden Tulip Keyser Breda is een lust voor oog én smaakpapillen! Artistiek design en sfeervolle aankleding vormen de start van een culinaire reis langs geuren, kleuren en smaken. De kaart loopt van eerlijke, lokale producten tot spannende wereldse gerechten. Alles is vers en vernieuwend bereid. Voor een aperitiefje of borrel schuift u aan bij de bar.

Meer informatie over restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 08:00 - 11:00
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Lia.kamerbeek K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij onze buren, TOP. Mijn man ging voor de spareribs, die waren SUPER zei hij. Precies goed gekruid, en totaal niet vet, met veel vlees eraan. Hij genoot er ook echt van, en wat de spareribs betreft is hij een kenner op dat gebied. Ik ging voor de salade met gamba, die was ook heerlijk. Komen zeker weer een keer genieten bij jullie. Goed plan met het bord dat buiten staat, met chefs speciaal { spareribs } daardoor kwamen we op het idee, om daar te gaan eten. Bedankt .
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Omdat er een driegangenmenu bij ins hotelarrangement hoorde, hebben we hier vrijdagavond gebruik van gemaakt. Het personeel is erg vriendelijk en professioneel. De 3 gangen (wél een keuzemenu) was gewoon errug lekker
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
lekkere gerechten, fijn menu. we hadden 4 gangen maar ze vergaten de tweede gang... Ze stelden voor dat we dan achteraf koffie met lekkers gekregen maar dit zat reeds als keuze bij de laatste gang, niet logisch dus.
er werd weinig gevraagd of we iets te drinken wilde en hand op steken of zwaaien op n nette manier werd niet gezien.. Uiteindelijk ook maar zelf naar de bar gelopen om de rekening te vragen.. Ik denk dat de service een stuk beter kan, het eten is op zich prima!!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
heerlijk buiten op terras gegeten. goede service, lekker eten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, was bekend dat we hadden gereserveerd. Goede service en prima eten voor een geschikte prijs
Colinda B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
eten perfect

sfeer prima
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Eten is goed. Personeel is jong en onervaren, doen erg hun best maar maken wel veel fouten.
jaap K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima ambiance om lekker te eten en een goed gesprek te hebben.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten is erg lekker! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Goede wijnen die passen bij het eten en een wisselende kaart.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
goed gegeten, vriendelijke bediening, men ging prima op ons in
we zullen zeker nog een keer terugkomen, maar dan wel op een andere middag, zaterdag is of heel rustig of met groepen, maar alles was ok
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten personeel was erg vriendelijk en we zijn niks te kort gekomen we wonen te ver weg anders kwamen we zeker vaker
w.vogelaar1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Buitengewoon goed, lekker gegeten. Verrassend menu. Vriendelijk personeel. Wel wat rumoerig, maar later op de avond werd het rustiger. Wij komen hier zeker terug. Super ????
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eerste keer voor ons hier, maar zeker niet de laatste keer. heerlijk rustige sfeer, professionele bediening en lekkere gerechten. Het was met de AH actie het keuze menu was niet groot maar wat er op stond was van prima kwaliteit vooral de pepersteak deed zijn naam eer aan. De vrouw had voor vis gekozen wat ook prima smaakte.
Ben benieuwd als we een keer a la carte gaan.
G V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na een aantal minuten bleven wij samen als enig dinerend gasten over in een kaal aandoedend restaurant waar de keuken goed was en dat was een troost. Het jonde personeel was vrienDeljik maar helaas bleef de sfeer koud
We bezoeken samen een aantal restaurants in Breda, maar of we hier nog eens terugkomen IS DE VRAAG. De keuken was echter wel goed.
sint.jan .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Alles was uitstekend. Zowel de ontvangst, de bediening en de kwaliteit van het eten. We hadden peppersteak. Heerlijk mals! SUPER!
sebastiaann .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De kwaliteit van het eten is prima. Met name het vlees en het vis-voorgerecht waren heerlijk. De ambiance is ok. De wachttijd was echter verschrikkelijk. We moesten zelf vragen of we iets mochten drinken en na een uur kregen we pas iets te eten (na aandringen). We hebben op het punt gestaan om weg te lopen naar een plek waar we wel bediend werden.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De drie gangen menu was super goed, de medewerkers waren zeer vriendelijk en aardig. Wij komen zeker terug en raden andere kennissen en familie het aan.
kwgj .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vegetarische gerechten waren lekker. Wel zag ik veel ingrediënten die in het voor -gerecht ( koud ) waren ook weer terug in het ( warme ) hoofdgerecht met een paar andere ingrediënten bijgevoegd. Had wat meer variatie in gemogen. Vleesgerecht was ook erg smakelijk. Heel Vriendelijk personeel. Een aanrader!
ecvanpoppel1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het was erg rustig in het restaurant. De bediening/service was prima. Vriendelijke gastheer, we voelden ons welkom.
Lekker gegeten met AH bonnen, €32,50 voor 3 gangenmenu was het zeker waard.
Agnes L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het eten was prima, zalm was goed gebakken,alleen graag meer groente. Het was er rustig, weinig gasten op die avond, Bediening was goed en de tijden tussen de maaltijden waren goed op elkaar afgestemd.