Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Keizerstraat 5 4811 HL Breda Nederland Kaart
31-765205219

Over restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Goud in de mond

Restaurant Orange is onderdeel van Golden Tulip Hotels. Hier kun je als gast van dit hotel genieten van het ontbijtbuffet, lunch en diner. In een moderne omgeving bestaande uit houten tafels, zwarte leren stoelen en opmerkelijke lampen, serveren ze gerechten met een Mediterraanse twist. Op de warme dagen zit je heerlijk op het buitenterras.

Meer informatie over restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 08:00 - 12:00

Voordelig
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Deze zaterdagavond dicht bij huis gereserveerd zodat wij wandelend naar "de Keyzer" konden gaan. Werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. De bediening ging heel de avond vlot maar niet te snel zodat we van alle gerechten konden genieten. Voorgerecht gekozen voor een carpatio die goed smaakte maar niet vers gesneden was. Een beet kaassnippers en wat geroosterde nootjes hadden wij er liever bij gehad. Hoofdgerecht voor mij parelhoen en mijn partner opgemaakte vis smaakte prima maar wij hadden graag wat meer groenten erbij gehad en zonder 'n aardappeltje toch wel karig. Nagerecht had ik gekozen voor een verassing van de kok en die was erg lekker. Mijn partner had een andere keuze gemaakt die leuk was opgemaakt, maar waar een frans kaasje en zoetigheid was gecombineerd. Niet echt lekker en een vreemde combinatie. Koffie en cognac als sluitpost was heerlijk. Alles bij elkaar lekker gegeten maar met een klein beetje moeite kan het veel beter.
Ome Nol D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Knitelv .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heel lekker gegeten. Het eten werd mooi opgediend.
We hadden ieder verschillende gerechten, prima verzorgd met enthousiast personeel.
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Boven alle verwachting erg goed!! Bediening erg vriendelijk, eten bijzonder lekker en mooi opgediend. Gezellige sfeer. Kortom een restaurant om nog eens naar terug te gaan.
Wilbert F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was heerlijk.... veel verse locale producten... de ontvangst en bediening waren super... erg snel en vlot.... wij komen gauw nog eens terug
Janneke E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening professioneel en snel, bijzondere gerechten welke heel mooi opgemaakt. Niets minder door de IENS actie.
Louise125 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met AH aktie hier gegeten. We konden kiezen uit 2 gerechten per gang (3 gangen) en alles was erg lekker en met verse prdocten bereid. Bediening was erg vriendelijk en vlot, nergens lang op hoeven wachten. De inrichting is wel echt dat van een hotel restaurant, wat aan de kale kant, maar ook niet ongezellig. Wij hebben genoten van ons etentje!
Hdirkx1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Jammer, dat op deze avond niet meer mensen gebruik maakten van dit fijne diner. Gastheer en Gastvrouw zorgde voor een fijn diner en ontvangst.
Ankevoesenek .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Goed eten. Fijne service, geen poppenkast, maar gewoon hele vriendelijke lui. Het décor is wel wat hotelachtig / onpersoonlijk. Maar toch een aanrader.
QenQ .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We konden op terras eten, het was mooi weer, goede ontvangst en bediening was vlot en attent. Het voorgerecht (zalm) en hoofdgerecht (kabeljouw) waren heerlijk van smaak, geserveerd op warme borden. Het pavlova nagerecht was redelijk zoet maar lekker. De door ons gekozen Chardonnay was prima en koud in een koeler ook de fles water. Kortom een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben samen een prettige avond gehad in Restaurant Orange. We konden lekker buiten zitten. Het eten was lekker, de Ceasar salade als voorgerecht was rijkelijk voorzien van zalm en de ander van garnalen. Heerlijk. Het hoofdgerecht was ook lekker, de ene had zalm en de ander vlees. Lekkere frites erbij. Nagerechten waren ook verrassend goed. Bediening was ook erg prettig, niet te langzaam, niet te snel, prima. We kunnen Orange echt aanbevelen.
Ester W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prijs kwaliteit goed.
Veel groente. Heerlijk menu keuze.
Verse producten goed bereid. Redelijk grote porties.
Service uitstekend.
Mennolieven1982 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
(normaal) aan de prijzige kant maar wel degelijk! het was er vrij rustig en er was ook maar 1 iemand voor de bediening maar die deed het wel leuk, maar soms moesten we wel wat langer wachten.
Remel .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Er lekker eten, goed op smaak en ruim in hoeveelheid.
Vriendelijke bediening.
Uitzicht is op doorgaande weg / parkeerplaats, maar dat hindert niet
Arend21 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Voorgerecht Tomaten soep & Ceasar salad met gamba's.
Beide gerechten mooie presentatie en goed van smaak, bijna een maaltijd op zichzelf.
Hoofdgerecht flank steak was redelijk, naar mijn mening iets te taai en te sterke vlees smaak.
Maar in kort een zeer leuke diner avond en zeker voor herhaling vatbaar.
A.m.arnouts .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het was zeer goed! Heb er echt van genoten en zou graag nog is terug komen. Eigenlijk geen punt op aan te merken! Graag tot een volgende keer
Pvanderrijk .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op de site van de AH-restaurant actie staat à la carte, echter er is maar een keus uit 2 gerechten. Dit menu staat in de gang gepresenteerd voor € 32,50, maar ons werd € 34,50 gerekend.
Het voor- en nagerecht was oké. Het vlees van het hoofdgerecht was niet te eten (was alleen maar pees).
Beslist géén aanrader.
Corneeltje1952 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Sinds enkele jaren komen wij in het Golden Tulip Keyser hotel in Breda. Een geweldig hotel!!!!!!!!!
Hoe leuk is het dan dat je ook via de AH actie hier kunt eten!
De sfeer is geweldig, het eten perfect, de bediening helemaal top!!!!!!!
Wat wil een mens nog meer!!!!!!!!!!!!
In één woord een aanrader!
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De bediening was erg voorkomend en behulpzaam. Het eten had de goede (verse) ingrediënten maar vonden we wel fantasieloos.
Evv1961 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker gegeten, buiten op het terras. Vriendelijke bediening. Het menu was ook goed samengesteld, zowel vlees- als visgerechten.