Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Keizerstraat 5 4811 HL Breda Nederland Kaart
31-765205219

Over het restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Goud in de mond

Restaurant Orange is onderdeel van Golden Tulip Hotels. Hier kun je als gast van dit hotel genieten van het ontbijtbuffet, lunch en diner. In een moderne omgeving bestaande uit houten tafels, zwarte leren stoelen en opmerkelijke lampen, serveren ze gerechten met een Mediterraanse twist. Op de warme dagen zit je heerlijk op het buitenterras.

Meer informatie over restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 08:00 - 11:00
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Koen V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten is erg lekker! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Goede wijnen die passen bij het eten en een wisselende kaart.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
goed gegeten, vriendelijke bediening, men ging prima op ons in
we zullen zeker nog een keer terugkomen, maar dan wel op een andere middag, zaterdag is of heel rustig of met groepen, maar alles was ok
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk gegeten personeel was erg vriendelijk en we zijn niks te kort gekomen we wonen te ver weg anders kwamen we zeker vaker
w.vogelaar1 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Buitengewoon goed, lekker gegeten. Verrassend menu. Vriendelijk personeel. Wel wat rumoerig, maar later op de avond werd het rustiger. Wij komen hier zeker terug. Super ????
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Eerste keer voor ons hier, maar zeker niet de laatste keer. heerlijk rustige sfeer, professionele bediening en lekkere gerechten. Het was met de AH actie het keuze menu was niet groot maar wat er op stond was van prima kwaliteit vooral de pepersteak deed zijn naam eer aan. De vrouw had voor vis gekozen wat ook prima smaakte.
Ben benieuwd als we een keer a la carte gaan.
G V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na een aantal minuten bleven wij samen als enig dinerend gasten over in een kaal aandoedend restaurant waar de keuken goed was en dat was een troost. Het jonde personeel was vrienDeljik maar helaas bleef de sfeer koud
We bezoeken samen een aantal restaurants in Breda, maar of we hier nog eens terugkomen IS DE VRAAG. De keuken was echter wel goed.
sint.jan .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Alles was uitstekend. Zowel de ontvangst, de bediening en de kwaliteit van het eten. We hadden peppersteak. Heerlijk mals! SUPER!
sebastiaann .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De kwaliteit van het eten is prima. Met name het vlees en het vis-voorgerecht waren heerlijk. De ambiance is ok. De wachttijd was echter verschrikkelijk. We moesten zelf vragen of we iets mochten drinken en na een uur kregen we pas iets te eten (na aandringen). We hebben op het punt gestaan om weg te lopen naar een plek waar we wel bediend werden.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De drie gangen menu was super goed, de medewerkers waren zeer vriendelijk en aardig. Wij komen zeker terug en raden andere kennissen en familie het aan.
kwgj .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Vegetarische gerechten waren lekker. Wel zag ik veel ingrediënten die in het voor -gerecht ( koud ) waren ook weer terug in het ( warme ) hoofdgerecht met een paar andere ingrediënten bijgevoegd. Had wat meer variatie in gemogen. Vleesgerecht was ook erg smakelijk. Heel Vriendelijk personeel. Een aanrader!
ecvanpoppel1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het was erg rustig in het restaurant. De bediening/service was prima. Vriendelijke gastheer, we voelden ons welkom.
Lekker gegeten met AH bonnen, €32,50 voor 3 gangenmenu was het zeker waard.
Agnes L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het eten was prima, zalm was goed gebakken,alleen graag meer groente. Het was er rustig, weinig gasten op die avond, Bediening was goed en de tijden tussen de maaltijden waren goed op elkaar afgestemd.
Ad J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en heerlijk buiten gegeten.
Buitengewoon aardige bediening.
Hoer willen we nog wel eens terug naar toe en zullen het eventueel aanbevelen bij vrienden of familie.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Erg lekker gegeten! Originele gerechten met een verrassende smaak. Vriendelijke en vlotte bediening. Zouden iets meer aan de weg moeten timmeren.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke bediening. Konden op ons verzoek buiten zitten omdat het heerlijk weer was, hebben we daar gebruik van gemaakt.
Stella B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heel vriendelijk personeel en fijne ontvangst. Wachttijden voor het eten konden iets korter, maar zeker goed. Het eten zelf was heel lekker en zeker het geld waard, wel vrij grote porties. Toch zeker een aanrader!!
Melissa M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vorig week heb ik samen met mijn vriend hier gegeten in het restaurant en het viel erg tegen.
Binnenkomst gaf ons al een verlaten gevoel, er was geen medewerker te bekennen en sommige lampen waren ook uit ( erg donker). Toen vonden wij het restaurant en het was erg leeg ( 3 tafeltjes bezet), kil en een radio stond aan als "sfeer"muziek. de 2 serveersters (niet ouder dan 20 jaar) waren daarentegen wel vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was vers, maar het was wel heel erg veilig qua smaak of spannends etc, bijv er zat bij mijn steak een klontje kruidenboter als "smaak", zo zonde want de kwaliteit van het vlees was goed. Voor iemand die een keer luxe uit eten wil gaan en iets spannends wil proberen raad ik dit restaurant zeker af. Ik zelf heb spijt dat ik hier gegeten heb, aangezien ik niet elke keer zomaar luxe uit eten kan gaan.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fijn personeel, lekker eten en een goede sfeer ...ze gaan flexibel om met eventuele wensen?.. goede prijs-kwaliteit verhouding
Arno Z.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We aten met 4 personen een menu van de AH restaurantactie. Voorgerecht (salade met gamba's en ijs(!) in frambozendressing) was prima. Hoofdgerecht (biefstuk in spek met gepofte aardappel en groente) en nagerecht (dame blanche) eveneens uitstekend. Adequate bediening. Goed wijnadvies. Kortom: een uitstekende avond doorgebracht in een heel rustige ambiance. Aanrader!
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Bediening was prima, persoonlijke aandacht, afstemmen op klant.
Eten was heerlijk, we zijn benieuwd naar volledige kaart (wij hadden een keuzemenu van AH zegelactie).