Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Keizerstraat 5 4811 HL Breda Nederland Kaart
31-765205219

Over het restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Goud in de mond

Restaurant Orange is onderdeel van Golden Tulip Hotels. Hier kun je als gast van dit hotel genieten van het ontbijtbuffet, lunch en diner. In een moderne omgeving bestaande uit houten tafels, zwarte leren stoelen en opmerkelijke lampen, serveren ze gerechten met een Mediterraanse twist. Op de warme dagen zit je heerlijk op het buitenterras.

Meer informatie over restaurant Restaurant Orange (Golden Tulip Keyser Breda)

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Zaterdag
- Ontbijt 08:00 - 11:00
Zondag
- Ontbijt 08:00 - 12:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
wilbert F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Pietje P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gerechten prima klaargemaakt, maar menukaart fantasieloos. Ik zou er om deze reden niet gauw terugggaan of anderen aanraden hier naar toe te gaan.
Ger-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
veroniqu .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten afgelopen vrijdag in het restaurant van dit hotel. Normaal zou ik niet snel in een hotel gaan eten maar door deze actie wilde ik het wel eens proberen. En dit overtrof mijn verwachtingen. Nette ontvangst, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Komen zeker nog eens terug!
Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Via de AH-actie voor het eerst naar Golden Tulip/ de Keyser/restaurant Orange. Ingang via de receptie van het hotel. Niet echt een warme entree. Ontvangst was goed door 2 enthousiaste jongelui. Het restaurant was op een gast na leeg en alleen de gereserveerd tafels waren gedekt. Niet echt een gezellige en warme uitstraling, niet een sfeer die uitnodigt tot een heerlijk avondje tafelen. Het kaartje was erg summier voor de prijs van 32,50. Bij de bestelling werd niet gevraagd of we een broodplankje vooraf wilden. Vaak wordt dit gratis zonder aangegeven geserveerd. Nu niet. Ook geen amuse vooraf.... niets. Mijn vrouw wilde ditmaal geen aperitief maar een jus d'orange. Krijgt ze een flesje. Een zich enigszins respecterend restaurant met enige pretentie serveert dit vers. Het eten was verder goed, verse groenten uit de wok, doch culinaire hoogstandjes ga je hier niet tegenkomen. Het is typisch het eten wat je aantreft in een restaurant van een hotel: de veelal zakelijke gasten hier komen na het douchen even in het restaurant een hoofmaaltijd nuttigen met een fles water of misschien een glas wijn, onderwijl werkend op hun tablet/laptop. Kortom, gewoon een restaurant van telkens allemaal net niet. Niet een restaurant om eens heerlijk uit eten te gaan en je een avond te laten verwennen met culinaire hoogstandjes. Hooguit voor snel een rappe hap. En dan zijn er nog wel betere en gezelligere plaatsen te vinden. De bediening deed het overigens wel goed en netjes doch als het restaurant zo gestructureerd is, kunnen zij er ook niet veel meer van maken.
amsm.vermijs@kpnmail.nl V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
De prijs van een menu (€32,50) is niet in verhouding tot het gebodene. Sommige restaurants gebruiken de AH-actie om gasten op hun bedrijf te attenderen, zodat ze er later nog eens terugkomen. Wij hebben ervaren dat ook het omgekeerde het geval kan zijn.....
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Deze zaterdagavond dicht bij huis gereserveerd zodat wij wandelend naar "de Keyzer" konden gaan. Werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. De bediening ging heel de avond vlot maar niet te snel zodat we van alle gerechten konden genieten. Voorgerecht gekozen voor een carpatio die goed smaakte maar niet vers gesneden was. Een beet kaassnippers en wat geroosterde nootjes hadden wij er liever bij gehad. Hoofdgerecht voor mij parelhoen en mijn partner opgemaakte vis smaakte prima maar wij hadden graag wat meer groenten erbij gehad en zonder 'n aardappeltje toch wel karig. Nagerecht had ik gekozen voor een verassing van de kok en die was erg lekker. Mijn partner had een andere keuze gemaakt die leuk was opgemaakt, maar waar een frans kaasje en zoetigheid was gecombineerd. Niet echt lekker en een vreemde combinatie. Koffie en cognac als sluitpost was heerlijk. Alles bij elkaar lekker gegeten maar met een klein beetje moeite kan het veel beter.
Ome Nol D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De bediening was perfect en het eten was heerlijk
Gaan zeker nog n keer terug
De sfeer en de entourage was ook boven verwachting
knitelv .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heel lekker gegeten. Het eten werd mooi opgediend.
We hadden ieder verschillende gerechten, prima verzorgd met enthousiast personeel.
Annetje P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Boven alle verwachting erg goed!! Bediening erg vriendelijk, eten bijzonder lekker en mooi opgediend. Gezellige sfeer. Kortom een restaurant om nog eens naar terug te gaan.
wilbert F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was heerlijk.... veel verse locale producten... de ontvangst en bediening waren super... erg snel en vlot.... wij komen gauw nog eens terug
Janneke E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening professioneel en snel, bijzondere gerechten welke heel mooi opgemaakt. Niets minder door de IENS actie.
Louise125 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met AH aktie hier gegeten. We konden kiezen uit 2 gerechten per gang (3 gangen) en alles was erg lekker en met verse prdocten bereid. Bediening was erg vriendelijk en vlot, nergens lang op hoeven wachten. De inrichting is wel echt dat van een hotel restaurant, wat aan de kale kant, maar ook niet ongezellig. Wij hebben genoten van ons etentje!
hdirkx1 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Jammer, dat op deze avond niet meer mensen gebruik maakten van dit fijne diner. Gastheer en Gastvrouw zorgde voor een fijn diner en ontvangst.
ankevoesenek .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Goed eten. Fijne service, geen poppenkast, maar gewoon hele vriendelijke lui. Het décor is wel wat hotelachtig / onpersoonlijk. Maar toch een aanrader.
QenQ .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We konden op terras eten, het was mooi weer, goede ontvangst en bediening was vlot en attent. Het voorgerecht (zalm) en hoofdgerecht (kabeljouw) waren heerlijk van smaak, geserveerd op warme borden. Het pavlova nagerecht was redelijk zoet maar lekker. De door ons gekozen Chardonnay was prima en koud in een koeler ook de fles water. Kortom een aanrader!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben samen een prettige avond gehad in Restaurant Orange. We konden lekker buiten zitten. Het eten was lekker, de Ceasar salade als voorgerecht was rijkelijk voorzien van zalm en de ander van garnalen. Heerlijk. Het hoofdgerecht was ook lekker, de ene had zalm en de ander vlees. Lekkere frites erbij. Nagerechten waren ook verrassend goed. Bediening was ook erg prettig, niet te langzaam, niet te snel, prima. We kunnen Orange echt aanbevelen.
Ester W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prijs kwaliteit goed.
Veel groente. Heerlijk menu keuze.
Verse producten goed bereid. Redelijk grote porties.
Service uitstekend.
mennolieven1982 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
(normaal) aan de prijzige kant maar wel degelijk! het was er vrij rustig en er was ook maar 1 iemand voor de bediening maar die deed het wel leuk, maar soms moesten we wel wat langer wachten.
remel .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Er lekker eten, goed op smaak en ruim in hoeveelheid.
Vriendelijke bediening.
Uitzicht is op doorgaande weg / parkeerplaats, maar dat hindert niet