Restaurant Opium

Hassan M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
bertjacques2 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Wij hebben een fantastische avond gehad prijs kwaliteit geweldig
personeel top goede uitleg echt een aanrader
en voor herhaling vatbaar
deze mensen weten wat de klanten willen
Charissa P.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geweldig restauant. Leuke aziatische/romantische sfeer. Bediending was top en het eten was heerlijk. Wij komen zeker terug!!
hm H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Inrichting mooi maar nogal dicht op elkaar/vol en een stoel met rugleuning is fijner. Eten lekker, vond mijn hoofdgerecht niet zo bijzonder qua smaken maar dat van mijn partner was al wat verrassender.
Fréanne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Personeel is precies op de hoogte welke gerechten glutenvrij te bestellen zijn, hartstikke fijn!
Heerlijk glutenvrij gegeten!
MatildeBak .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke sfeer, prettige bediening en heel lekker eten! Viscurry is echt een aanrader! De surf en turf was net iets te weinig. Voorgerecht tonijn was super. Nagerecht de brownie was prima.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Uitstekend eten, alleen de vis-gerechten op de menukaart overheersen teveel, waardoor de keuze beperkt blijft!
Dat vonden wij erg jammer, maar verder niets dan complimenten, waarvoor wij wel gekozen hadden!!!!!
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was heerlijk we zaten alleen vlak bij de buitendeur dat gaf wel iedere keer een koude wind.
De bediening was erg vriendelijk alleen moest je wel lang wachten op je drinken. Ik zou dit restaurant zeker bij mijn vrienden aanraden.
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het restaurant ziet er leuk uit en we werden vriendelijk ontvangen. Het eten is best lekker maar in een restaurant verwacht je meer. De prijs/kwaliteit verhouding is een beetje zoek. Daarnaast was de bediening vriendelijk maar rommelig.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten. De pekingeend (voorgerecht) en de Thaise viscurry zijn echte aanraders. Vlotte ontvangst, bediening zeer vriendelijk. Wachttijd een tikje lang, maar het was dan ook erg druk.
De overdekte binnentuin (daar leek het tenminste op) was wel heel erg warm!
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten is erg lekker! Alleen bediening is wat traag. Als je wat wilt bestellen moet je er vooral zelf achteraan. Zeker in het begin echt een tijdje moeten wachten voordat iemand ons überhaupt aan keek.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Opium; een absolute aanrader! Heerlijke smaken. Het 4-gangen diner is top! Service prima. We komen gauw terug!
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ontzettend lekker gegeten en super vriendelijke bediening.. het blijft voor mij een top plek om gezellig en lekker te dineren
Luuk N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heel erg lekker gegeten in een erg leuk restaurant. Helaas (en ik hoop dat dit alleen voor ons geldt) hebben we lang moeten wachten op het eten en duurde het vaak lang voordat we weer geholpen werden.
patronen .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben lekker gegeten. Wel wat opmerkingen daarbij: voorgerecht met eend was best een grote portie.
Hoofdgerecht vis currie was meer een soep en de ossenhaas ramen was een soep, waar je meerdere dagen van kon eten (zeker een liter) Toetjes erg lekker!
Nils D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuke plek, niet te druk, lekker eten, vriendelijke bediening, goed gezelschap, kortom prima avond gehad. De rode vis curry is een aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Gisteravond bij Opium in Utrecht gegeten viel eerlijk gezegd nog al tegen. Het voorgerecht, de tonijn, ging nog. Maar het hoofdgerecht, een ramen bouillon viel erg tegen. Op zichzelf was de smaak goed, maar er zat bijna geen vulling in de bouillon. De reactie van de serveerster, toen ik haar hiervan op de hoogte stelde, was zo niet nog vreemder: ze was blij te horen dat de maaltijd nu niet eens te groot was. Toen we aan het toetje wouden beginnen, had ik nog zo'n trek dat ik eerst nog maar een voorgerecht had besteld. Dit vulde wel, maar de avond was toch enigszins verpest.

Andere zaken waren ook niet in orde. We moesten erg lang wachten op ons eten. De wijn, een rioja, smaakte erg mat. En de prijs 90 euro voor twee personen (ondanks eten met de actie van de AH-zegels) was hoog. Dit restaurant biedt eten met de kwaliteit van een matig eetcafé, maar prijst dat eten alsof je bij een echt goed restaurant eet. De naam Opium doet vermoeden dat het eten verslavend lekker zal zijn. Maar maak je geen zorgen, dit is beslist niet het geval.
Ivonne D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijke gerechten. Duo tijn is een aanrader net zoals Aziatische surf en turf. Porties zijn overigens niet heel ruim.
Vriendelijk personeel.