Restaurant Opium

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Terras
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten is heerlijk van smaak en de combinaties niet alledaags wat het erg apart maar ook erg lekker maakt. De porties zijn echter niet enorm groot wat wel jammer is.
De inrichting is erg mooi maar niet alle stoelen zitten even lekker en de witte stoelen hebben veel vlekken wat er wat minder uit ziet. De sfeer is echter prima en het personeel erg vriendelijk. Zeker een aanrader en hoop er nog een keer te komen als ik weer eens in Utrecht ben.
Annabel L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk eten, gezellige inrichting, aardige serveerster. Je mocht van de AH actie gewoon alles kiezen wat je wilde. Ik kom zeker terug.
Doornenbalboogaard .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Het was voor ons een zeer aangename verrassing, een verademing. Keuze uit alle gerechten. Prima wijnadvies. Kortom: een aanrader voor ieder die eens wat anders wil.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met de AH-restaurantactie een gelegenheid gezocht in Utrecht. Opium heeft ons verrast! Zeer uitgebreide informatie hoe zij met deze actie opgaan: zéér soepel, uitnodigend om van het vaste menu af te stappen en toch voordelig uit te zijn.
De gerechten werden smaakvol opgediend met een heldere uitleg. Omdat we verschillende gerechten hebben besteld, was het dubbel genieten van de 'proefjes' van de andere borden.

We komen zeker terug, ook zonder actie.
Schram65 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ben hier vaker geweest. Eten is redelijk tot goed altijd maar wel prijzig en kleine porties. Vegetarisch is goed en vaak gevarieerder dan de overige gerechten. Het is er rumoerig maar dat kom je vaak tegen in Utrecht.
Mvansonsbeek .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was wel redelijk, maar we vonden het vlak van smaak. Geen speciale smaken, wat jammer is gezien de oosterse stijl van de gerechten.
JP33 P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Opium met de AH actie. We konden gewoon a la carte bestellen en variëren met een aantal gerechten buiten de kaart. Een aanrader!
Peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De bediening door de dames is ronduit heel goed en prettig. Het eten is erg lekker. Je zit wel wat op elkaar waardoor het rumoerig is en moeilijk om op een redelijke wijze met elkaar te kunnen praten.
Sophie J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Echt lekker gegeten bij Opium. Leuk ook dat je met de Ah restaurant actie gewoon uit de gehele kaart kunt kiezen. Dat krijg je wel de echte beleving mee van het restaurant. Het enige minpunt van het lange wachten op de bediening en het uitserveren van de gerechten. Dat duurde voor ons gevoel soms echt te lang.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben hier gegeten met de AH-actie. Ondanks de actie konden we gewoon á la carte eten en goedkoopste gerecht per gang was dan gratis. Props voor de flexibiele invulling van de actie! Ondanks de actie hadden we toch nog een relatief dure rekening. Vanwege de prijs-kwaliteitverhouding zou ik daarom niet snel terug komen. Het eten is prima/goed, maar niet uitzonderlijk. Bediening was overigens erg vriendelijk en conformeert zich helemaal aan je wensen. Door de indeling van het pand in drie ruimtes oogt het niet als één geheel en opzet van de tafeltjes zou iets ruimer mogen.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond, ook de drankjes waren weer heerlijk. In de serre zit het gelukkig wat rustiger dan in het restaurantgedeelte, ook qua akoestiek.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk!

Al meerdere keren hier gegeten en telkens weet de chef weer te verrassen met leuke nieuwe gerechten op de kaart. Van het voorgerecht tot en met het toetje was het smullen. Als voorgerecht namen we de Proeverij van Paddestoelen en het Duo van Tonijn. Met name de tonijn was om je vingers bij op te eten. Het hoofdgerecht werd Opium Ramen en Donkere Kabeljauw. Top, allebei! En voor de qualitytime kwam er een Grand Dessert en ook dat was heerlijk.
Leuke plek om te eten. Vriendelijke bediening en een mooie sfeervolle inrichting.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Genoeg keus, bij iedere gang 2 vegetarische keuzes. Beiden zagen er lekker uit. Was blij met mijn keus. Erg verrassend en zeer smaakvol. Aziatische invloeden maar wel op een moderne manier.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Voor tweede keer gegeten in dit fantastische restaurant. Mooie en vooral erg lekkere gerechten. Herkenbaar oosters maar met interesse fusion touches. Zoals bijvoorbeeld hoofdgerecht van fazant en ander wild vanwege wildseizoen maar omgetoverd tot Aziatische delicatesse. We hadden het 4 gangen menu. Erg prijsvriendelijk en goed gebalanceerd qua hoeveelheden. Enige tip is dat de bierkaart wat aandacht behoeft. Paar mooie Nederlandserie of Belgisch craft bieren zouden het nog beter maken.
Roland F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Vooraf een bordje met brood en soorten kroepoek en sausjes. Niet erg verrassend, oke.
Vervolgens een soepje: Tom kha Ka, zag er goed verzorgd uit, goed van smaak, ook weer niet heel verrassend
Als hoofdgerecht de Ramen, een grote kom met van alles. Prima.
Bij de Ramen een wijnadvies gevraagd: een witte viognier. Paste prima bij de ramen.
Lienepien_1984 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het vernieuwde Opium ziet er mooi uit. De tuin is overdrkt en daardoor aangenaam warm. Het eten is prima bereid en smaakt lekker. Maar is niet spannend en zou ik aromatiser verwachten gezien de aziatische keuken. Maar prims plek voor een leuke avond. Personeel was heel vriendelijk en gaf een goede service.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op mijn verzoek ging ik hier eten met broers en zus. Helaas viel het ontzettend tegen. Had me erg verheugd op de Thaise viscurry en had dezelfde ervaring als Ozuidema. Vorige keren was het altijd perfect. Mijn broer had iets met kabeljauw, lag ergens onderin een diep bord, met praktisch verder niets erbij. Het toetje van de dag bestond uit 2 stukken verkruimelde cake met een bolletje ijs. Heel erg jammer. Gelukkig hadden we het verder wel gezellig en de bediening was uitstekend.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Dit was de eerste keer bij Opium, we kwamen hier met de AH-actie. We hadden de keuze tussen het normale 3-gangen menu of het speciale 4-gangenmenu waar dan eenmalig een toeslag van 5 euro bij zou komen. We kozen het 3-gangen menu en dit was heel erg lekker! Het waren redelijk grote porties en de timing van servering was precies goed. De ober had een erg persoonlijke stijl van bedienen, wat erg leuk was. Ik vond de opzet van de tafeltjes redelijk propperig, waardoor je dicht bij anderen zit. Het is geen goedkoop restaurant, maar met de AH actie goed te doen voor een student en het geld helemaal waard!
Corien M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten was erg lekker en bijzonder. Echter was het hoofdgerecht van ons beide lauw/koud. Terug naar de keuken gestuurd en toen was het perfect. Er was wat weinig bediening dus moesten vaak lang wachten op een nieuw drankje. Terwijl het niet eens echt druk was. Toch zou ik vanwege het uiteindelijk lekkere eten nogmaals gaan.
Ozuidema .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Op 27/10/16 gegeten met 3 mensen. Was hier voor het laatst 3 jaar geleden en had goede herinneringen. Helaas, is erg achteruitgegaan. Vietnamese rolls vooraf hadden zo goed als geen smaak; de eerste beste loempiaatjes bij een kraampje op de markt zijn beter. De Thaise viscurry was meer een soort soep met weinig vis en opnieuw weinig smaak. Behalve wat snippers koriander was er niet veel Thais aan te bekennen. De variatie op "tiramisu" had niets met tiramisu te maken en, nog erger, was opnieuw flauw en oninspirerend. Wat is er gebeurd in die keuken? We komen hier niet terug. Jammer, want je zit hier verder gezellig en de bediening was prettig.