Restaurant OP2

Oude Postweg 2 9417 TG Spier Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant OP2

Producten uit eigen regio

Aan de rand van natuurgebied de Dwingelderveld, in het piepkleine dorpje Spier, vind je restaurant OP2. Hier worden lekkernijen uit de provincie Drenthe geserveerd en daarnaast staat de kaart boordevol producten uit culinaire streken in het buitenland. Neem plaats in het sfeervolle restaurant en zet je smaakpapillen op scherp, want de chef staat dagelijks te trappelen om jouw avond tot een daverend succes te maken!

Meer informatie over restaurant Restaurant OP2

• : Parkeerplaats

Karel R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
P.J. M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben er lekker gegeten, portie vlees was wel erg groot. De keuze was beperkt voor ons want wij waren er met de restaurantactie van AH. Goed adres.
familiewesseling .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik heb hier laatst gegeten op een zondag met de AH actie. Je kunt er lekker buiten zitten, ook nog tot laat, omdat je beschut zit. Personeel is vriendelijk. Serveersters kunnen beter geen geurtjes opdoen, dat overheerst te veel. Ik had varkensvlees, dat was lauw toen het werd opgediend. Mijn dessert (tiramisu) was een enorme tegenvaller. Ik heb dit niet gezegd, want ik wil niet als een zeur overkomen, en wilde de sfeer aan tafel niet verpesten, maar er zat smaak noch kraak aan. Het algehele niveau qua eten/gerechten vond ik zeer matig. Geen hoogstandjes, geen uitschieters. Geen gerecht dat je bijblijft. Op deze zondag waren er 5 tafels bezet, en dan in het hoogseizoen met volop toeristen. Kortom: geen aanrader. Zeker de tiramisu niet. We waren pp 25 euro kwijt met ieder 2 glazen wijn.
sita S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Al meerdere keren op deze locatie gegeten met en zonder AH spaaractie . Deze keer was de keuze beperkt waar wij eerder van de gehele kaart mochten kiezen , toch jammer, Op zich redelijk goed gegeten ; een 7
pieter T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Aardbeuenbavarois was diepgevriren...,moesten er inhakken!
Groenten kledderig en 1 zakje patat voor vier p.ersonen...we bestelden een portie erbij kwam niets van
Geitenkaas voorafje fantasieloos...de minieme brokjes feta?
Het was er ook koud en als ouderen op een "troon" te zitten ......een tafeltje met voeten op de vloer een stuk ontspannender!
Katharina B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een plekje uitzoeken. We zaten in een sfeervollle overdekte serre.
De bediening was vriendelijk, een jong verlegen meisje bediende ons en deed dat prima. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk. Alle lof voor de kok. Hier zullen we zeker een keer terug komen.
Albertus S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij vonden het een heel goed restaurant, omdat wij die middag een enorme regenbui hebben gehad werd de openhaard aangezet voor ons, en dat was heerlijk bijkomen..
Leonard V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Erg goede ontvangst , goede bediening , kwaliteit eten prima en werd op een leuke wijze geserveerd. Al met al is het een adres waar we nog weleens terug zullen komen. Waren al met al erg tevreden. Hopelijk tot een volgende keer. Gaat vast lukken.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een vriendelijk ontvangst. Heerlijk gegeten op het terras. Goed drie-gangenmenu. Hebben een aangename avond gehad. Zeker aan te bevelen als mooie afsluiting van een fietstocht zoals wij gedaan hebben.
Leyla2712 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Met de AH-restaurantactie kaart. Blijkbaar is het menu voor de AH-actie gewijzigd, heen hamburger of groente-curry meer dus. Wij konden kiezen uit 3 voorgerechten: wij kozen meloen met ham, paprika/tomatensoep. 3 hoofdgerechten; varkensgebraad, visstoofpotje of iets vegetarisch. En 3 deserts; tiramisu, aardbeienparfait of vanille-ijs met chocoladesaus en advocaat. Als bijgerechten kregen we een aardappelgratin, een kleine mexicaanse salade, frietjes mét mayonaise zonder dat daar voor bijbetaald moest worden en warme groentes die al op het bord lagen. Alles smaakte prima. En de porties waren zeer ruim. Zeker een adres om te onthouden!
Francisca D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het was alleraardigst; alleen de tafel was niet schoongemaakt, de servetten vergeten en de bediening stuntelig, helaas. Voor de rest was het gemoedelijk.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Via deze ap gereserveert maar was niet zichtbaar bij de receptie.
Ik had de bevestiging op mijn telefoon.
Op deze manier ging het uiteindelijk goed.
Dus vraag ik me af wat waarde de ap heeft.
Mvg G.Bos.
Aly O.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het vertrek waar we zaten te eten was koud.
het suikervrije ijs daar zat veel stukjes ijs wat de smaak niet tot zijn recht deed komen.
l.y. V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op zaterdagavond met AHrestaurantactie gegeten in OP2 samen met mijn partner. Wij kennen dit restaurant, al een keer of 5 daar gegeten. Altijd gezellig en uitstekende kwaliteit eten. In vergelijking met deze ervaringen was ons laatste bezoek teleurstellend. We kregen geen kaart, maar de bediening deelde ons mee dat we niet konden kiezen w.b. het voorgerecht en het dessert en dat het hoofdgerecht òf pangasiusfilet òf een hamburger van het vlees van de blonde koe was. We kozen voor de hamburger. Ik had deze al eens hier gegeten en vond hem heerlijk: sappig, grof gemalen, verrukkelijk gekruid. Nu kregen we een harde, droge hamburger waar weinig smaak aan zat. Bovendien zaten we in een zijzaaltje omdat er weinig reserveringen waren. Inderdaad slechts 12 andere eters. Op zich hoeft dat niet erg te zijn, maar het was er ook kil. Wat is er gebeurd met dit restaurant? Andere kok?? De bediening door de iets oudere serveerster/gastvrouw was gelukkig heel vriendelijk. De jongere serveerster was duidelijk nog niet volleerd....
Tonn V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellige ambiance. Bij de voorwaarden staat het volgende: "Sommige restaurants bieden u een à la carte menu aan, waarbij u helemaal vrij bent in het samen stellen van uw driegangendiner. U ontvangt de korting over het laagst geprijsde gerecht per gang, als u minimaal twee voor-, twee hoofd- en twee nagerechten bestelt.
Andere restaurants bieden u in het kader van deze actie een speciaal keuzemenu aan, met keuze uit
minimaal drie voor-, drie hoofd- en drie nagerechten en gerechten van de reguliere kaart. Daaruit stelt
u zelf uw menu samen."
Het "speciale menu" van "OP 2" bood slechts één voorgerecht, één vlees-hoofdgerecht (Hamburger!) en een vegetarisch alternatief en wederom slechts één nagerecht. Blijkbaar hadden zij de actie niet echt begrepen!!!
Al met al is "OP 2" géén aanrader, terwijl ze denk ik wel meer in hun mars hebben. Zo zorgt de AH actie voor een restaurant als dit zeker niet voor meer klandizie.
H.A. B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Na wat teleurstellende ervaringen ( mbt. deze actie) elders was de Woudzoom een binnenkomer. Erg vriendelijke bediening en lekker eten. Ik ken de naam al erg lang maar nog nooit bij dit restaurant gegeten. Een aanrader!
vegetarie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtige plek buiten in de serre onder de druiven. uitzicht op groen, frisse lucht. Heerlijk!
Eten was prima, niet spectaculair en erg licht. De vegetarische curry was goed op smaak, met lekker veel groenten, maar erg veel saus en weinig eiwitten (noten oid).
Flensje was niet ons ding, koud en plakkerig. Service was prima en er werd ons direct een alternatief geboden voor de flensjes. Heel netjes.
Al met al lekker gegeten en genoten van het uitzicht.
JNJPO .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk buiten zitten op riante loungebanken. Grote parasols en klaterend water van de moderne fontein. Aardige bediening... Tot zover fijn. Dan het eten. Een simpele lunch viel erg tegen. Twee te donker gebakken garnalenkroketjes met een beeltje sla gemengd met wat prei. Twee lichtbruine tamelijk standaard boterhammen met wat boter in een bakje en wat donkere saus. Of ik even 9,50 wilde afrekenen. Mijn vrouw nam een xl tosti. Inderdaad xl maar wel flinterdun. Wel lekker. De koffie is goed maar stevig aan de prijs. Een kleine cappuccino was 3,25. Dat is echt te veel.
Samengevat. Prima entourage maar qua eten een slechte prijs prestatieverhouding. Eenmalig.