Restaurant OP2

Oude Postweg 2 9417 TG Spier Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant OP2

Producten uit eigen regio

Aan de rand van natuurgebied de Dwingelderveld, in het piepkleine dorpje Spier, vind je restaurant OP2. Hier worden lekkernijen uit de provincie Drenthe geserveerd en daarnaast staat de kaart boordevol producten uit culinaire streken in het buitenland. Neem plaats in het sfeervolle restaurant en zet je smaakpapillen op scherp, want de chef staat dagelijks te trappelen om jouw avond tot een daverend succes te maken!

Meer informatie over restaurant Restaurant OP2

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Restaurant OP2

Jeannet V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben er uitstekend gegeten, persoonlijke aandacht van de bediening was top. We komen zeker terug! Ook leuke locatie.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben met z’n zessen heerlijk gegeten op dinsdagavond. De bediening was heel belangstellend en vriendelijk. We hadden gereserveerd voor 6x driegangenmenu. De tafel was verrassend gedekt in een leuke ambiance. Alles was met aandacht bereid en voor ons (65+) ruim voldoende. Komen graag weer.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten met twee personen met AH actie: vooraf meloen met ham, daarna een vispotje en een vegetarische strudel en als dessert frambozenijs en ijs met chocola. Prettige bediening, maar niet opdringerig.
grimmli1 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het AH menu gaf bijzonder weinig keuze. Per gang slechts 3 mogelijkheden. Vooraf salade met oude geitenkaas: voortreffelijk. de cappucino van Pomadori tomaatjes was smaakvol maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht de keuze uit een vispotje , zacht gegaard varkensvlees en iets vegetarisch. Wij kozen het varken hetgeen de nek bleek te zijn. Omringd door een zeer bescheiden garnituur volgden twee dikke plakken vlees die nogal droog waren. Wel smaakvol gekruid. Het dessert: ijs met slagroom, chocolade en advocaat was smaakvol maar de advocaat was slechts met een microscoop te vinden. Zeer vriendelijke bediening. Goede huiswijn en gelukkig ook ander bier verkrijgbaar dan ordinair pils.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was heel lekker. We hebben via albert hein bons 1 betalen 1 gratis .
het eten was gewoon overheerlijk,ik ben van antwerpen
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening, alleen de tijd tussen hoofdgerecht en dessert was aan onze tafel een beetje lang.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Alles was prima in orde. et apparaat was niet in orde en het was geen probleem om bij thuiskomst te gaan betalen per internet. dus veel vertrouwen.
vandijkdekock .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vriendelijk personeel en goede service. Lekker gedineerd. Mooie opgemaakte borden. Vlotte bediening en gezellig buiten gegeten vanwege het mooie weer
Karel R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Prima restaurant goed eten voor redelijke prijs.we willen het aan anderen aanbevelen.we kwamen hieraan via AH en dit uitgezocht. Na een lange fietstocht was het heerlijk eten.
P.J. M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten zagen er goed verzorgd uit. Dit geldt ook voor het toetje. De volgende avond hebben we weer smakelijk in het hotel gegeten. De bediening was heel vriendelijk.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben er lekker gegeten, portie vlees was wel erg groot. De keuze was beperkt voor ons want wij waren er met de restaurantactie van AH. Goed adres.
familiewesseling .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijke gerechten en attente bediening.
Aan verjaardag werd ook leuk aandacht besteed dmv het nagerecht.
Kortom het was gewoon goed.
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik heb hier laatst gegeten op een zondag met de AH actie. Je kunt er lekker buiten zitten, ook nog tot laat, omdat je beschut zit. Personeel is vriendelijk. Serveersters kunnen beter geen geurtjes opdoen, dat overheerst te veel. Ik had varkensvlees, dat was lauw toen het werd opgediend. Mijn dessert (tiramisu) was een enorme tegenvaller. Ik heb dit niet gezegd, want ik wil niet als een zeur overkomen, en wilde de sfeer aan tafel niet verpesten, maar er zat smaak noch kraak aan. Het algehele niveau qua eten/gerechten vond ik zeer matig. Geen hoogstandjes, geen uitschieters. Geen gerecht dat je bijblijft. Op deze zondag waren er 5 tafels bezet, en dan in het hoogseizoen met volop toeristen. Kortom: geen aanrader. Zeker de tiramisu niet. We waren pp 25 euro kwijt met ieder 2 glazen wijn.
sita S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Al meerdere keren op deze locatie gegeten met en zonder AH spaaractie . Deze keer was de keuze beperkt waar wij eerder van de gehele kaart mochten kiezen , toch jammer, Op zich redelijk goed gegeten ; een 7
pieter T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Aardbeuenbavarois was diepgevriren...,moesten er inhakken!
Groenten kledderig en 1 zakje patat voor vier p.ersonen...we bestelden een portie erbij kwam niets van
Geitenkaas voorafje fantasieloos...de minieme brokjes feta?
Het was er ook koud en als ouderen op een "troon" te zitten ......een tafeltje met voeten op de vloer een stuk ontspannender!
Katharina B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een plekje uitzoeken. We zaten in een sfeervollle overdekte serre.
De bediening was vriendelijk, een jong verlegen meisje bediende ons en deed dat prima. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk. Alle lof voor de kok. Hier zullen we zeker een keer terug komen.
Albertus S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij vonden het een heel goed restaurant, omdat wij die middag een enorme regenbui hebben gehad werd de openhaard aangezet voor ons, en dat was heerlijk bijkomen..
Leonard V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Erg goede ontvangst , goede bediening , kwaliteit eten prima en werd op een leuke wijze geserveerd. Al met al is het een adres waar we nog weleens terug zullen komen. Waren al met al erg tevreden. Hopelijk tot een volgende keer. Gaat vast lukken.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een vriendelijk ontvangst. Heerlijk gegeten op het terras. Goed drie-gangenmenu. Hebben een aangename avond gehad. Zeker aan te bevelen als mooie afsluiting van een fietstocht zoals wij gedaan hebben.
Leyla2712 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Met de AH-restaurantactie kaart. Blijkbaar is het menu voor de AH-actie gewijzigd, heen hamburger of groente-curry meer dus. Wij konden kiezen uit 3 voorgerechten: wij kozen meloen met ham, paprika/tomatensoep. 3 hoofdgerechten; varkensgebraad, visstoofpotje of iets vegetarisch. En 3 deserts; tiramisu, aardbeienparfait of vanille-ijs met chocoladesaus en advocaat. Als bijgerechten kregen we een aardappelgratin, een kleine mexicaanse salade, frietjes mét mayonaise zonder dat daar voor bijbetaald moest worden en warme groentes die al op het bord lagen. Alles smaakte prima. En de porties waren zeer ruim. Zeker een adres om te onthouden!