Restaurant OP2

Oude Postweg 2 9417 TG Spier Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant OP2

Producten uit eigen regio

Aan de rand van natuurgebied de Dwingelderveld, in het piepkleine dorpje Spier, vind je restaurant OP2. Hier worden lekkernijen uit de provincie Drenthe geserveerd en daarnaast staat de kaart boordevol producten uit culinaire streken in het buitenland. Neem plaats in het sfeervolle restaurant en zet je smaakpapillen op scherp, want de chef staat dagelijks te trappelen om jouw avond tot een daverend succes te maken!

Meer informatie over restaurant Restaurant OP2

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Tonn V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gezellige ambiance. Bij de voorwaarden staat het volgende: "Sommige restaurants bieden u een à la carte menu aan, waarbij u helemaal vrij bent in het samen stellen van uw driegangendiner. U ontvangt de korting over het laagst geprijsde gerecht per gang, als u minimaal twee voor-, twee hoofd- en twee nagerechten bestelt.
Andere restaurants bieden u in het kader van deze actie een speciaal keuzemenu aan, met keuze uit
minimaal drie voor-, drie hoofd- en drie nagerechten en gerechten van de reguliere kaart. Daaruit stelt
u zelf uw menu samen."
Het "speciale menu" van "OP 2" bood slechts één voorgerecht, één vlees-hoofdgerecht (Hamburger!) en een vegetarisch alternatief en wederom slechts één nagerecht. Blijkbaar hadden zij de actie niet echt begrepen!!!
Al met al is "OP 2" géén aanrader, terwijl ze denk ik wel meer in hun mars hebben. Zo zorgt de AH actie voor een restaurant als dit zeker niet voor meer klandizie.
H.A. B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Na wat teleurstellende ervaringen ( mbt. deze actie) elders was de Woudzoom een binnenkomer. Erg vriendelijke bediening en lekker eten. Ik ken de naam al erg lang maar nog nooit bij dit restaurant gegeten. Een aanrader!
Vegetarie .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtige plek buiten in de serre onder de druiven. uitzicht op groen, frisse lucht. Heerlijk!
Eten was prima, niet spectaculair en erg licht. De vegetarische curry was goed op smaak, met lekker veel groenten, maar erg veel saus en weinig eiwitten (noten oid).
Flensje was niet ons ding, koud en plakkerig. Service was prima en er werd ons direct een alternatief geboden voor de flensjes. Heel netjes.
Al met al lekker gegeten en genoten van het uitzicht.
JNJPO .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk buiten zitten op riante loungebanken. Grote parasols en klaterend water van de moderne fontein. Aardige bediening... Tot zover fijn. Dan het eten. Een simpele lunch viel erg tegen. Twee te donker gebakken garnalenkroketjes met een beeltje sla gemengd met wat prei. Twee lichtbruine tamelijk standaard boterhammen met wat boter in een bakje en wat donkere saus. Of ik even 9,50 wilde afrekenen. Mijn vrouw nam een xl tosti. Inderdaad xl maar wel flinterdun. Wel lekker. De koffie is goed maar stevig aan de prijs. Een kleine cappuccino was 3,25. Dat is echt te veel.
Samengevat. Prima entourage maar qua eten een slechte prijs prestatieverhouding. Eenmalig.
Rein H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zaterdagavond 20/08 hier aangeland voor het AH diner. Er is een speciaal diner, je hebt keuze tussen vlees en vegetarisch. We kozen de hamburger, de specialiteit van dit restuarant. De bediening is vriendelijk en amikaal. Een amuse van varkenshaas was een lekker hapje. De carpatio van tomaat, salade, komkommer en diverse pitjes was verfrissend lekker. We dronken er een heerlijke Merlot huiswijn bij. De hamburger sappig, bedekt met (schimmel)kaas. Was heerlijk en een hele hap. Patat en een broodje. Het nagerecht was een flensje gevuld met frisse hangop. Het geheel was een smakelijk geheel. We hebben geen spijt van ons diner bij OP2.
Djbrant .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De hamburger van eigen koeien was fantastisch. Maar ook de gazpacho amuse, de tomaatcarpaccio en het flensje als toetje waren heerlijk. Zeer vriendelijke en attente bediening, fijne ambiance. We waren erg tevreden.
Alinetje .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De "speciaal" voor A.H.-klanten gemaakte menukaart bevatte veel te weinig keuze-gerechten:
het voor- en nagerecht lagen vast. Bij het hoofdgerecht kon je kiezen uit twee mogelijkheden.
Onvoldoende duidelijk was daarbij dat de "indiasche curry' een vegetarisch gerecht betrof..
De curry bestond uit een saus met geroosterde groenten........zo eten ze zelfs in het arme India geen curry...
Later werd er nog een bakje geroosterde aardappels en spinazie geserveerd wat, behalve voor de "a la carte" etende 3e persoon, ook bedoeld was voor de curry-eters.....
Het toetje, een opgerolde pannenkoek met een vulling van hangop en versierd met verschillende stukjes ruit, smaakte aardig.

Ik zou mijn vrienden met AH-kaarten met klem afraden die hier in te gaan wisselen.....

Aheuver .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten smaakte goed. Het hoofdgerecht Indiase Curry was beloofd met rijst, dat ging niet door, het werden aardappeltjes, maar dat ging ook niet door, want de curry was al meer dan voldoende volgens de kok. Dit ook aangegeven bij de serveerster, een bakje rijs was beslist niet overbodig dit gerecht. De gangen werden wel erg vlot geserveerd. Totaal 1.15 uur in het restaurant geweest. Gevolg een heel vol gevoeld die de hele avond duurde.
Moosterw .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het voorgerecht was perfect. Het hoofdgerecht smaakte mij niet. Mijn vrouw vond t erg lekker. Ik moest ook wennen aan een hamburgermenu. Mijn idee is, de gewone kaart is prima maar voor de ah klanten houden we t simpel. De bediening ervoeren wij als ongeïnteresseerd.
Dickenhennieblok .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten in de serre, vriendelijk personeel, heerlijk eten wat op een leuke manier werd opgediend, mooie opgemaakte borden, net even wat anders dan anders.
We zouden zeggen zo door gaan, wij komen hier zeker weer terug.
ErikT-D .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De website AHRestaurantactie geeft aan dat er a-la-carte gegeten kan worden. Dat is niet juist. Er is een speciaal menu, met beperkte keus. Als extra kan vooraf een mandje brood met diverse tapenades en kruidenboter besteld worden. De tapenades zijn prima, maar de keuze van het brood vond ik minder: 2 keizerbroodjes, 2 sneetjes baguette en een aantal sneetjes noten-rozijnen brood. Geen mooi donker volkorenbrood.
Het voorgerecht was een komkommer-tomaat salade in carpaccio stijl. Leuk en smaakvol. Bij het hoofdgerecht was er keus tussen een (grote) hamburger met garnituur en een indiaanse vegetarische curryschotel. Beide in hun soort goed, maar zat je daar nu op te wachten. Het nagerecht was een mooie combinatie van flensjes en fruit.
Gea Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Bediening niet heel erg vriendelijk. Twee keer verkeerde bestelling. Tussen voor- en hoofdgerecht zat 1,5 uur tijd. Voor- en hoofdgerecht lekker. Nagerecht flensje geen hoogvlieger
Bert.onwijn .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Deze keer met zijn 3 en hier gegeten. Het was beter dan de vorige keer. De mannen aten a la carte en mijn vrouw had het zomermenu.
Vooraf paprika soep, gerookte zalm met oosterse dressing en tomaten Carpaccio. Alle 3 lekker. Hoofdgerecht voor de mannen varkenshaas met gorgonzola en het menu was een burger met gorgonzola. Jammer dat het op een stuk stokbrood werd geserveerd.
De mannen hebben het dessert overgeslagen en bij het menu zat een gevuld flensje met verse vruchten. Al met as laten lekker gegeten
Lsollie .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Op een prachtige voor-zomeravond dineerden wij in Spier. We zijn buiten gaan zitten onder de riante "luifel". Er zou onweer aankomen en dat kwam ook, toen wij aan het desert begonnen. Maar toen hadden wij al een heerlijke maaltijd achter de knopen. Terwijl de regen neerstroomde genoten wij van het desert dat ons was voorgezet. We hadden wat anders besteld, maar dit was ook prima en werd zeker niet als een minpunt beleefd. Hier komen we vast nog een keer terug!
Maartje O.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Entourage is sfeervol. Het restaurant deel is mooi verbouwd. Het eten was meer dan voldoende en creatief gepresenteerd. We voelen ons er thuis.
Gerdy M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk gegeten. Mooie verse spullen,groentes gevarieerd en crisp. Prachtig vlees. Huiswijn super lekker. Attente bediening. Amuse, brood, linnen servetten, altijd fijn. Bestek beetje sleets maar messen lekker scherp. We komen zeker terug
Gvdbelt71 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
asperge soep was prima+ toetje erg lekker
Hoofdgerecht (duitse biefstuk) was te rood. Werd ook niet gevraagd wat onze voorkeur was.
Groente heel karig . Aardappelpuree droog en weinig
Brinks9 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het was alleen jammer dat we zo lang moesten wachten voordat we eten kregen, om 19.00 werden we verwacht om 19.45 kregen we een amuse, om 20;15 een voor gerecht om 21.00 het hoofdgerecht en om 21;30 het dessert. het eten was goed
I.r.wennekendonk .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gastvrije ontvangst.
Asperges uit de streek.
Tijd voor een praatje.
Prima bediening.
Redelijke prijs.
Toch wel een dikke negen.
Jacob L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Goede verzorging en uitstekende maaltijden. Attent en vriendelijk personeel.
Met name de visschotel was van uitstekende kwaliteit en ruim voldoende.
Hoewel de entrecote ook niet te versmaden was.