Restaurant Op 't Suyden

Meer informatie over restaurant Restaurant Op 't Suyden

7,1
Worteltjes .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Vandaag met een vriendin hier heerlijk gegeten. Geweldig hoe rekening gehouden werd met mijn dieet: geen melk, geen gluten, geen vlees, geen vis. De kok toverde met liefde een heerlijke salade met warme groenten en smaakvol gedecoreerd. Personeel erg vriendelijk en opmerkzaam. Ik begrijp niet hoe de eerdere recensies tot stand zijn gekomen, maar wij hebben genoten!
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijke saunadag in dit zeer uitgebreide complex afgesloten met het dinerbuffet wat hier wordt aangeboden. Redelijk aanbod van koude salades. De gerookte zalm is wat slordig, de vitello tonnato(?) wat waterig en de Caprese gemaakt met wel hele matige mozzarella. Lekker brood erbij met goede kruidenboter. Waarom niet een beetje gezouten boter erbij? De warme gerechten waren prima. Heerlijke bavette, mooie wildstofschotel met paddestoelenrijst, meerval, zalm, kip stroganoff, verse groentemix, verse hamburgertjes. Heerlijk glas verfrissend Peroni pils erbij. Iets meer aandacht voor de koude gerechten en we waren nog enthousiaster geweest.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Onlangs lekker naar de sauna geweest bij Veluwse Bron. Prachtig. Maar ... de bediening in het restaurant is niet allert. Men neemt snel alle bedieningen op, maar brengt ze vervolgens niet snel rond. Terwijl de drankjes echt al lang op de bar klaar staan.
Het lunchbuffet is qua hoeveelheid wel voldoende, maar zeker niet echt luxe te noemen. Als je diverse vis op het menu hebt staan verwacht je toch iets meer dan makreel en een soort rolmops. Ook de salade is zeer beperkt. Dat kan echt veel meer aangekleed worden. Wel is alles verder best redelijk van smaak, gehaktballetjes, pasteitje etc. maar zeer zeker niet om nog eens te nemen. Later nog een bagel genomen met mozzarella. Deze was echt totaal smakeloos. Ondanks de toegevoegde pesto. Ik zag dat meerdere mensen deze bagel half opgegeten lieten liggen. De bagel met tonijnsalade was gelukkig wel lekker. Het Italiaanse bier dat men hier serveert is lekker fris, hoort echt bij een sauna. Aanrader!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
tijdens een saunabezoek hier meerdere malen geweest tijdens de dag en er ging toch het één en ander mis.

Allereerst waren we 's ochtends één van de eerste op het terras echter de mensen die na ons kwamen kregen de koffie eerder en wat bleek de bonnen waren niet uit de printer gekomen. Toen we eenmaal de koffie hadden moesten we ons haasten omdat we een massage hadden waar we 10 minuten later moesten zijn.

later terug geweest voor koffie met gebak. De appeltaart was heerlijk maar met meer dan 10 wespen erop viel deze helaas maar voor de helft te eten. Misschien een idee om wespenvangers op te hangen in plaats van de schaaltjes met sinaasappel. Zeker aangezien we meer mensen hoorden klagen over de wespen.

Ook 's avonds hier gegeten en het eten op zich was goed al snap ik niet waarom je bij een hamburger de saus apart serveert en ook het roosteren van het broodje had in mijn ogen geen functie(het was wel zwart maar niet knapperig). Gezien de enorme tijd tussen het bestellen en het eten krijgen, ongeveer 3 kwartier hier bij de koffie en thee maar eens opgelet. En weer kregen anderen die na ons besteld hadden drankjes eerder en stonden onze warme drankjes een minuut of 7 a 8 koud te worden op de bar.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Tsja, wat kun je verwachten van een restaurant in een saunacomplex? Wij maakten gebruik van een aanbieding: een avond-entree en een maaltijdsalade voor ongeveer 20 euro. Hoewel je voor dat geld misschien niet te veel mag verwachten, kraak ik toch een kritische noot: er was niet veel zorg aan de salade geitenkaas besteed en de ingrediënten waren niet top. Zo waren er kwarten , onrijpe, ijskoude tomaat in verwerkt, met het hart er nog in. Ook bevatte de salade veel te veel zwarte en groene olijven... Dit kan beter!
S V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Dit is het restaurant van sauna de Veluwse bron.
Wij aten er eerder een dinerbuffet en nu een lunchbuffet.
Helaas viel het tegen. Zowel de bediening, die wel vertelde waar we niet mochten zitten maar niet waar we wel terecht konden (alle 4persoons tafeltjes waren bezet of vol gebruikt servies). Die ook niet zorgde voor voldoende servies zodat we een aantal keer stonden te wachten op messen, soepkonen en dessertschaaltjes.
Er was een mevrouw die zich een slag in de rondte werkte, de meisjes die rondliepen hadden niet echt in de gaten wat de bedoeling was, leek het.
Het eten was, tja, niet spannend en een raar allegaartje. pannenkoekjes, ragout, en Chinese loempia's waren bijvoorbeeld de warme gerechten. Dat past niet echt bij elkaar.
Van een buffet is veel meer te maken dan wat hier werd gepresenteerd. Jammer.