Restaurant Oosth

Burgemeester Hoogklimmerstraat 2 7591 Denekamp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Oosth

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jogron2 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Buiten gegeten met een leuk zicht op het plein en de kerk.
Er zijn vooral jonge mensen in de bediening en ze doen zeker hun best, maar het maakte een rommelige indruk, ook omdat er steeds weer iemand anders aan de tafel verscheen. Het eten was niet heel goed : schnitzel aan de taaie kant, vergezeld van frites en dan ook nog aardappelballetjes en een salade zonder veel smaak. 4,50 euro voor een glas wijn vonden we ook te veel.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Restaurant Oosth, daar hebben we voor gekozen deze avond.
Het restaurant is sfeervol ingericht, de stoelen waren comfortabel, geen leer gelukkig, want dat is met dit weer niet te doen.

Als we ons drinken hebben besteld krijgen we de kaart en daarbij huisgemaakte tortillachips met daarbij 2 sauzen. Erg lekker de chips.
Als voorgerecht kiezen we voor de garnalencocktail, lekker fris met appel en komkommer en heerlijke Hollandse garnalen, toch de lekkerste.

Dan volgt voor lief een beenhammetje met een mosterd/dille saus en voor mij een zonnevis met een vissaus. Erbij heerlijke dikke friet, gegratineerde aardappelen en een salade.
Mijn vis was mooi gegaard helaas miste peper en zout, maar dat was op te lossen. Het beenhammetje was erg lekker volgens tafelgenoot.

Voor het dessert kozen we voor hazelnootschuim met ijs en een kaasbordje. Beide dik in orde, op mijn kaasbordje, Blue Stilton, Reypenaer, Epoisses en één die ik niet meer weet.

De wijnen waren ook in orde, wel aan de prijs.

We kunnen kort zijn, Oosth is een prima adres.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Hier tweemaal gegeten. De eerste avond hadden we een 4-gangen diner in het arrangement van het hotel. We kregen vooraf een schaaltje met taco's, waren heel goed. Maar het geheel was voor ons eigenlijk te veel.
De tweede avond besloten we daarom om alleen voor een hoofd- en nagerecht te gaan. Nu geen taco's vooraf (verbaasd me dan) Maar de grootste teleurstelling bleek toen mijn hoofdgerecht kwam. Dit was een oosterse roerbakschotel. De groenten waren heerlijk op smaak, maar van de twee stukken kip was er een niet geheel gaar. We waren toen echter al een aardig stuk op weg maar hebben het wel gemeld. Daarnaast was er patat bij de roerbakschotel terwijl alleen rijst er bij smaakt. Hier dus een grote uitglijder. We kregen als compensatie een koffie aangeboden.
Verder hebben we tweemaal op het terras gezeten waarbij we pas na een kwartier werden opgemerkt. Bij de tweede keer zijn we naar de overkant gegaan, dus een beetje klantvriendelijker zou wel kunnen.
Logan .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Malse ossenstaartpuntjes, schnitzel en als dessert de mascarpone coupe en de sticky toffee pudding. Het vlees was echt heel zacht en de schnitzel krokant en niet droog. Het bestek en het servies glommen lekker schoon en fris, dat is ook wel eens anders... De bediening was wat langzaam maar wel heel attent en behulpzaam. Gewoon lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk restaurant, goede bediening. Biologische huiswijn, vooraf huisgemaakte taco chips met twee soorten dips. Lekker! Prima gerechten, vers gemaakt, bediening keurig. Verse tomatensoep geserveerd met broodjes, als hoofdgerecht Merlijn onder een kruidenkorst met daarbij knapperige frites, goede salade en aardappelschotel uit de oven. Het smaakt ons erg goed. De Merlijn is een stevige vis geserveerd op spinazie, daarbij een groentequiche (beetje flauw). De vis is heerlijk kruidig. Porties prima grootte. Al met al erg lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. De prijzen zijn ook erg vriendelijk. Aanrader!
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Voorgerecht: ham met meloen. Ham was heerlijk, meloen niet helemaal rijp. Hoofdgerechten (vlees) lekker maar niet bijzonder. Sfeervol restaurant.
Harrywendell .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
We vonden dat er weinig mensen in de bediening liepen daarom duurde het allemaal wat lang. M'n vrouw had een salade meibloem, niets bijzonders, gevolgd door een hertenbiefstuk, beetje droog. Ik had tevens een meibloem salade en een zalmfilet die vond ik een beetje flauw. De aanbevolen wijn was goed. Het was wel een beetje rustig in het restaurant daarom kwam het misschien wat ongezellig over.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ik heb laatst 2 nachten gelogeerd in het hotel en wij besloten de eerste avond het diner in dit restaurant te gebruiken. Bijna konden we niet terecht, het was ontzettend druk en wij hadden niet gereserveerd. Dit leek ons een goed teken en inderdaad, we hebben genoten van het diner en de ambiance. Het restaurant is sfeervol ingericht, wat erg leuk zit. Ook is het personeel uiterst vakkundig en beleefd.
Wij hebben alleen een hoofdgerecht gebruikt, de zalmmoot, die goed bereid was en heerlijk smaakte, en ik had de ossenhaasspies. Heerlijk, ik kan niet anders zeggen. De ossenhaas was heerlijk gekruid en precies goed gemaakt.
Wij hebben met ontzettend veel plezier hier gegeten en komen zeker nog eens terug.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Met een Groupon in hotel de Schout verbleven, inclusief een 4 gangen diner in Oosth. Vanwege de kermis niet in het officiële restaurant gegeten, maar in de Raadszaal, die erg leuk en sfeervol was ingericht. We kregen het menu van de chef, met een extra gang. Ruime porties, vooraf een heerlijke zalmsalade met een versgebakken broodje met lekkere boter, daarna een Thaise rode curry soep met verse groente, gekozen voor de Ribeye (die perfect gebakken is) met cognac pepersaus. Ook nog gebakken aardappeltjes, salade en patat erbij, en broccoli met een heerlijke kaassaus. En als dessert ook nog kwarktaart met een bolletje ijs, alles bij elkaar wel veel, maar allemaal lekker op smaak, op temperatuur en mooi opgediend. Zeker eens proberen!
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Het was kermis in Denekamp. Vanwege het lawaai werd het 4-gangendiner geserveerd in een vrijwel geluiddichte zaal (raadszaal 2).
Deze zaal was mooi verlicht, er brandden sfeervolle kaarsen en op de achtergrond was een zacht muziekje hoorbaar.
Dan het eten. Het voorgerecht bestond uit een zalmsalade (met brood). De hierna geserveerde Thaise rode curry soep was pittig, maar heerlijk.
Daarna was de keus uit ribeye van de grill geserveerd met een cognac-pepersaus of een Mahi Mahi-filet (Vietnamese witvis) met witte wijn-saus. Het vlees en de vis waren naar onze smaak aan de zoute kant. Je kunt wel zout toevoegen, maar als er te veel zout is gebruikt kan je het er niet afhalen).
Verse groenten (broccoli) en een gemende salade, frites en gebakken aardappelschijfjes completeerden het hoofdgerecht.
Als nagerecht aten we een aardbeienkwarktaartje met een bolletje amarenen-ijs met slagroom.
Het geheel werd conform de wens keurig op tijd geserveerd.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Bij ons Groupon arrangement hoorde een 4- gangenmenu in Restaurant Oosth. We begonnen met salade met eendenborst, die creatief op een stokje geregen was, vervolgens smakelijke courgette/ komkommersoep. Het hoofdgerecht was ossenstaart puntjes, zo mals als ik ze zelden at, als dessert verse aardbeien met ijs en slagroom, ook niets mis mee.
De wijnen kosten 4,50 per glas, duur maar wel erg lekker.
Prima , vriendelijke en vrolijke bediening.
Josmulder .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gisterenavond hier gegeten en gekozen voor het dagmenu. De vooraf geserveerde uiensoep was vers gemaakt, dit kon je proeven. De vis een combinatie van meerval en victoriabaars was goed klaar gemaakt. Helaas is het minpunt dat de bijbehorende saus hierover wordt gegoten. Tip: garneer de vis met verse kruidenplantjes en apart de saus. Het nagerecht was ijs, slagroom en aardbeien. Totaal plaatje alles was smakelijk en het personeel zeer vriendelijk.
Jos Mulder
Midwoud
Mayke1952 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
leuke jonge bediening, prettig ingericht restaurant, goede stoelen, voor kinderen een speelhoekje, het eten was goed, ruim voldoende. Alleen de vitello Tonata was veel vitello, maar weinig tonata, de soepen waren uitstekend, de vis goed bereid, de biefstuk mals en precies goed bereid. Genoeg gebakken aardappels en frietjes, je kon bijvragen, als dat nodig was, de bakjes sla kon wat beter geserveerd worden, de sla was groot, daardoor moeilijk uit de bakjes te halen, de kindermenu's waren aan de ruime kant! De biologische huiswijn was erg lekker.
Eefje1970 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Wat hebben wij gisteravond ontzettend lekker gegeten bij restaurant Oosth. Onze complimenten aan de keuken, bediening eigenlijk aan iedereen die hier werkzaam is. Een prachtig restaurant welke sfeervol is ingericht. Vriendelijke bediening en een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Gegeten bij restaurant Oosth, het hoort bij hotel de Schout waar wij een nachtje waren. Het 4- gangen menu hoorde bij het arrangement en het was heerlijk. De groentesoep was goed gevuld en had een echte bouillonsmaak. De salade met gerookte zalm was prima, het hoofdgerecht was een T- bonenstaak die echt super was, mals en heel smakelijk. Erbij de lekkerste frietjes, salade en gebakken aardappelen. Het dessert, kaneelijs met stoofperentaart hield ik voor gezien in ruil voor muntthee. De porties zijn enorm, maar alles is even lekker. Goede bio- wijnen worden er geschonken en een karafje kraanwater is geen probleem.
Prima service ook trouwens!
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Restaurant Oosth is smaakvol ingericht. Het heeft zeker sfeer, maar mist de verfijning. Zo ook de bediening. Alles keurig, maar weinig persoonlijk. Het eten is prima, al zijn de porties wel erg groot. Na het driegangen menu, met een te stevig gepeperde ossenhaasspies, een gevoel alsof je ploft. De volgende dag alleen een hoofdgerecht was al voldoende.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Lekker weekend weg in Denekamp. Hotel de Schout heeft Restaurant Oosth er aan geknoopt.
In het arrangement zat een diner bij dit Restaurant. Menu bestond uit meloen met ham vooraf, spies van ossenhaas met stroganoff saus en een ijsje als dessert. We bestelden brood vooraf. Er werd een homp wit en homp bruinbrood samen met kerriesaus, kruidenboter(beetje flauw) en knoflooksaus gebracht. Was ook best veel. Achteraf zagen we dat alle andere gasten per persoon een broodje met saus standaard bij voorgerecht kregen. Beetje jammer dat daar niet op gewezen werd want dat zat er bij ons niet bij. Smaakte overigens heerlijk dus daar is niets mis mee. De ossenhaas was prima bereid en de saus idem dito. Er werd ook niet beknibbeld op de heerlijke friet en op de gebakken aardappels. Het ijs was een behoorlijk grote coupe met slagroom en drie soorten ijs. Het personeel was inderdaar jong maar heel vriendelijk en behulpzaam. Ja die moeten nog iets leren maar we vonden het juist wel gemoedelijk in het twentse. De dag erop weer gegeten in Oost. We kregen in tegenstelling tot de dag ervoor als vooraf een van bladerdeeg gebakken soort chips. HEERLIJK en heel apart.
De biefstuk van het Angus rund was precies zoals besteld en lekker mals. Als je in Denekamp wilt eten, is Oosth goed aan te bevelen.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Woensdag 24/9/14 gegeten bij restaurant Oosth, onderdeel van hotel De Schout in Denekamp. Het restaurant is erg sfeervol en heeft een groot verwarmd terras, de menukaart is niet erg groot, maar biedt toch voor elk wat wils. Het eten was prima en werd met uitleg van de vriendelijke serveerster vrij snel ( misschien kan het iets langzamer ) opgediend. Wij hebben bij restaurant Oosth heel goed gegeten.
Proevertje1944 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Tijdens ons verblijf in het bijbehorende hotel hebben wij à la carte gegeten in dit restaurant. Het was redelijk. De lamshaasjes lagen in een lekkere saus, maar door het bijgeserveerde garnituur, en vooral de gebakken aardappels met kruiden, kreeg het geheel een rare nasmaak. De bediening was vriendelijk en aardig, maar wat jong.

Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Tijdens ons verblijf in het hotel de Schout hier een driegangen diner gegeten.
Dit was prima verzorgd en gaf ons de reden om de tweede dag er ook de lunch te gebruiken.
Ook dit voldeed aan onze verwachtingen terwijl ook de prijs/kwaliteit verhouding prima in orde was. Komen zeker terug.