Restaurant Oost-West

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Oost-West

Wendy63 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We zijn al meerdere keren bij Oost-West gaan eten en dat was prima. Wij zijn in juli met 5 personen gaan eten en het eten was goed. Maar toen we een Spanish koffie 43 en een Spanish koffie Tia Maria hadden besteld ging het mis. De Spanish koffie Tia Maria keek je bijna doorheen, was heel slap. Toen we hier iets van zeiden, draaide het humeur van de bediening 180 graden om. "Dit is zoals we hier de Spanish koffie met Tia Maria zetten". De Spanish koffie met 43 was prima en we hebben vaker Spanish koffie gedronken..... deze slappe hap was geen Spanish koffie. In plaats van de Spanish koffie bestelden we maar een cappuccino. We kregen het verschil geld terug en een sjagrijnig gezicht. Nu gaan we dus niet meer. Je betaalt een diner met voor-, hoofd- en nagerecht voor 5 personen, maar er wordt moeilijk gedaan over de koffie..... Erg jammer, zeker omdat we hier vaker kwamen.
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Vorige week gegeten bij restaurant Oost -West. Dit was niet de 1e keer. De andere keren was goed bevallen. Echter viel het deze keer tegen.
De slibtongetjes waren vet. Mijn tafelgenoot zei dat tegen de serveerster. Dat was omdat ze in de roomboter waren gebakken?????. De sate was vrij zout. Dit bezoek bij Oost-West viel tegen. Jammer maar wij slaan voorlopig dit restaurant over
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Sinds de opening is er een hoop veranderd...en ten goede! Complimenten! Kaart en keuken/ kok zijn veel beter dan voorheen, service is prima en de sfeer top. Geen idee hoe jullie het hebben gedaan maar ik ben er erg blij mee! Erg leuke kaart ook, met heerlijke gerechten..plateau's zijn ook leuk en lekker! Ik ben fan!
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Voor een vriendin die vegetarisch en glutenvrij eet kwam de chef speciaal uit de keuken. Hij stelde voor om een salade die als hoofdgerecht op de kaart stond tot voorgerecht om te bouwen en om een gevulde paprika met brie en noten als hoofdgerecht te serveren. Wat een goede service! En het was ook nog erg lekker allemaal. Complimenten!
Jannekemz .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten, grote plaat met 2 personen, zo veel, mag best minder.
Ontzettend vriendelijk en attent personeel. Snelle bediening. Gezellig restaurant.
Enige nadeel vond ik dat er veel kids aanwezig waren met alle gekrijs van dien. Dat zal hier sneller zijn, omdat er speciaal voor kinderen een ruimte is gemaakt.
Ka R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zaterdag hebben we hier voor het eerst gegeten. Ziet er gezellig uit en in een mooi pand. Het was druk en we hadden het laatste tafeltje. Door de grote gezelschappen, moesten we om drinken en de kaart vragen. Excuses en we werden netjes behandeld. Het was heel erg warm, en de ramen en deur gingen, na overleg met de tafel, open. Dat was fijn. Bij het hoofdgerecht vergaten ze de frites te brengen en moesten we om vragen. We kregen het meteen. Voorgerecht was heerlijk, carpaccio. Het hoofdgerecht de zalm genomen en was ook heerlijk! Misschien de zoete aardappelpuree niet veel smaak aan, maar mijn partner vond dat niet. Ik ben blij dat we dit hebben genomen want bij het zien van de tournedos, vond ik dat een groot stuk vlees met een partij saus, niet bijzonder. Door de vele mensen was het echt een herrie. We moesten hard tegen elkaar praten en er was geen muziek, of we hoorden het niet. Daar moet wel wat aan gedaan worden want ik vond het storend. Nog een toetje genomen en gekozen voor de stroopwafeltoren. Dat viel echt tegen. Twee stroopwafels met ijs er tussen en slagroom. Helemaal niet leuk opgemaakt. Twee normale stroofwafels, knetter hard, en dan 2 bolletjes ijs. Ijs was wel lekker. Maar ik heb helemaal geen zin in 2 grote stroopwafels na het eten en moet je uit je hand eten. Jammer, zou ik niet meer nemen. Al met al, door de goede keuzes. heerlijk gegeten. Wel wat missers, zoals vergeten de dessertkaart te geven, op de andere dingetjes na, maar kwam door de vele mensen. Het overzicht was kwijt. Maar er werd telkens heel netjes op gereageerd. We waren in totaal voor 2 personen € 89,- kwijt. We komen nog wel een keer terug.
bourgondisch-eten .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisteren met me partner zijn we een heerlijk stukje wezen fietsen. Vanaf de Meern richting Haarzuilens wat aansluitende dorpjes en weer richting huis fietsend. Dit maakt erg dorstig en hongerig en we besloten bij restaurant Oost-West in Vleuten een hapje te gaan eten. We werden erg vriendelijk ontvangen en hadden de keuze om binnen of buiten plaats te nemen. We besloten om lekker buiten te gaan zitten. Onder het genot van een heerlijk glasje wijn en een mandje brood konden we ook nog lekker van het zonnetje genieten. De kaart is prima, als vooraf gekozen voor plateau oost voor 2 pp. En als hoofdgerecht een heerlijke salade geitenkaas, me partner koos voor surf & turf. Het was heerlijk en ruim voldoende. Dessert hebben we overgeslagen, we zatten vol dat doen we de volgende keer maar. We komen zeker hier nog eens terug.
melloollem .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Attente bediening en het eten was erg lekker. Als voorgerecht gekozen: heerlijke (groot formaat) carpaccio, malse boerderijkip als hoofdgerecht en een overheerlijk toetje. prijs/kwaliteit goed in verhouding. Mooie ambiance en wat zo fijn is dat je voor de deur kunt parkeren. We mochten van de eigenaar even boven kijken waar twee zalen beschikbaar zijn; overweeg om een keer een meeting voor mijn werk te organiseren: zo'n prachtige locatie met een mooie sfeervolle inrichting; is zeker de moeite waard.
ynnad .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisterenavond voor het eerst, en waarschijnlijk voor het laatst gegeten bij Oost West in Vleuten. We waren met een gezelschap van 4 personen. Vrienden van ons had dit restaurant gezien en wilde hier graag eens eten. Het statige pand ziet er van buiten prima uit en als je binnen komt straalt het een warme sfeer uit met een leuke moderne inrichting. Toen we binnen kwamen werden we begroet door een man die met een kratje aan het slepen was, hij verdween achter de bar en een gordijn, daarna niet meer gezien. Daarom hebben we een poos staan wachten bij de bar tot we opgemerkt werden door een van de twee gastvrouwen. We mochten zelf een plekje uitkiezen omdat het niet heel druk was, een tafel of 5 was reeds bezet.

De kaart is niet al te groot (gelukkig) en er staan enkele klassiekers op. Je mag dan verwachten dat alles van hoge kwaliteit is, helaas niets bleek minder waar. Vooraf hebben we een carpaccio, toast cannibale en de tafeldames deelden een plateau west wat een selectie van voorgerechten is. De carpaccio was ok, de steak tartare leek meer op een ongare gehaktbal zonder enige smaakexplosie. Het gepocheerde ei had een harde dooier en miste de worcestersaus naast de tabasco. Plateau west is een zeer groot voorgerecht die ogenschijnlijk bestaat uit vier volledige voorgerechten. Op de vraag of men wilde uitleggen wat er precies geserveerd was werd niet gereageerd. De toast cannibale had dezelfde omvang als de mijne, ook met een "gepocheerd" ei met harde dooier.

Als hoofdgerecht hadden we 2x de gents steak (1x rare en 1x medium rare) en 2x surf en turf. Als eerste werd de surf en turf op tafel gezet. Direct viel op dat de positionering niet klopte, het ene gerecht was bijna twee keer zoveel als de andere. We hebben hier niks van gezegd, maar het is wel opmerkelijk aan een tafel. De steaks waren ronduit slecht, beide steaks kwamen well done aan tafel. Beide hebben we terug gestuurd. Vervolgens krijg ik mijn steak die voor een rare moest doorgaan, deze was medium gebakken. Mijn tafelgenoot gaf aan deze dan maar te nemen omdat het anders weer terug moest. De gastvrouw zei daarop tegen mij; ow, deze heeft nog te lang in de pan gelegen? U wilt dus alleen even om en om in de pan? Toen het vierde stuk vlees aan tafel kwam leek deze ok van buiten, maar was nog ijskoud van binnen. Beide stukken vlees waren droog, we hebben dit dus niet opgegeten. Een excuus van de gastvrouw volgde met de opmerking dat ze het van de rekening zouden halen.

Toch maar voor een toetje gegaan waarbij de tafeldames voor een cheese cake gingen en de heren voor een gedeeld kaasplankje met een likeurtje. Beide smaakten prima.

Er lijkt hier ook wat horeca ervaring te missen; bier wordt "dood" op tafel gezet, aannemen van bestellingen duurt lang en men kent de kaart niet uit het hoofd waardoor alles meerdere malen gezegd moet worden, sausjes bij het vlees worden vlak voor serveren pas nagevraagd, vlees met bakje saus op de plank wordt verkeerd om geserveerd. Ook stond bij het afrekenen aan de bar de bar volledig gevuld met vuile glazen. Het zijn allemaal kleine dingen, maar het toont wel aan dat men het niet onder controle heeft ondanks dat het niet bijzonder druk was.

Ons gezelschap gaat regelmatig uit eten en hebben nog nooit iets terug gestuurd, maar dit was gewoon niet goed. Als je dan 180,- moet afrekenen waar twee hoofdgerechten en het nagerecht al van de rekening zijn gehaald dan is er iets mis met de prijs/kwaliteit verhouding. Jammer want het pand en locatie verdient meer.
CAberglaan .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteravond in dit oh zo gezellige restaurant wezen eten. Ondanks dat ik niet uit de buurt van Vleuten kom, zijn wij hier terecht gekomen op aanbevelen van een collega.

Toen wij de auto
Nagenoeg voor de deur parkeerde viel het prachtige pand gelijk op, dit schepte bij mij ook wel een verwachting dat het best is een prijzig avondje kon gaan worden,
Maar de prijzen zijn zeer schappelijk en vielen ons 100% mee.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijke ontvangen en mochten wij een tafel naar keuze uitzoeken.

Wat ons allemaal gelijk opviel was de gemoedelijke en vriendelijke sfeer, erg prettig.

Als vooraf een plateau Oost, Carpaccio en de courgette soep. In een woord, HEERLIJK! Mijn schoonzus en ik hebben vaak het probleem dat wij niet kunnen kiezen, wat deze menukaart ideaal maakt voor ons, je kunt ook een samenstelling van de kaart bestellen.

Als hoofdgerecht "de vis van de markt", Surf&Turf, Steak en de spare ribs. Wat een porties! Mijn man is een goeie eter, maar kreeg zijn bordje zelfs niet leeg.
Super kwaliteit en leuke manier van serveren.

Ook de wijnen waren zalig.

Het is jammer dat wij niet om de hoek wonen anders was dit ons waste plakje geworden.

Team Oost-West, ga zo door!
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wat hebben wij superlekker gegeten bij Oost West. Ruime keuze aan gerechten, zeer vriendelijke en attente bediening. De uitstraling van het pand is erg mooi en het interieur sfeervol. Op het terras is het heerlijk vertoeven. Kortom, een grote aanwinst voor het dorp van Vleuten. Wij komen nogal eens ergens om te smikkelen en bij Oost West heb ik niets kunnen ontdekken wat niet ok was. Een dikke 10.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten, fijne ambiance. De avond dat ik er was, was er net een nieuwe kaart en dat was ook nog even lastig voor het personeel. Ze waren gewoonweg met te weinig om iedereen te kunnen bedienen. Dit zorgde ervoor dat het allemaal wat langer duurde. Niettemin vind ik het zeker een restaurant om terug te komen. Veel lekkere dingen op de kaart.
Hanny N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Het is een restaurant met een lichte knipoog naar de oosterse keuken. Goeie sfeer en vriendelijke behulpzame bediening. We hebben buiten gegeten op het terras. Wij hebben 6 uur! buiten gezeten op prima stoelen.
Als voorgerecht sprong de Koreaanse Bulgogi er echt uit. Heel smakelijk verrassend gerecht met perfect bereid vlees en overheerlijke gemarineerde radijs met gebakken knoflook. Top!
Hoofdgerecht was een zeer malse tournedos die met veel groente werd geserveerd. Samen met de geadviseerde wijn Il Padrino uit Sicilie een geweldige combinatie.
Als desert de cheescake met frambozen. Ook bij het nagerecht was mijn bord leeg. Het was erg prettig dat er gewoon een karaf leidingwater op tafel komt als je er om vraagt.
Goede prijzen voor goed eten.
We komen graag nog een keertje terug.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het restaurant is recent opnieuw ingericht. Van oubollig naar modern.
Mooie koper en bruintinten maken dat er een fijne sfeer hangt. Wij waren er redelijk vroeg en het was nog rustig. Niet veel later kwamen er achter elkaar meerdere tafels tegelijk binnen. Hierdoor liep de enige jonge ober op zijn tenen. Hij bleef echter vriendelijk.
Het duurde allemaal wat langer dan normaal. Maar uiteindelijk ben je uit eten en is het niet erg om wat te wachten. Men is zo gewend dat alles maar snel moet dat voor sommige mensen geduld geen schone zaak is.. Wij hebben goed gegeten. Vooraf asperge soep. Hij was romig met stukjes ei en asperge erin.
Ook de carpaccio en koude pizza met tonijn goed van smaak. Het hoofdgerecht de kabeljouw met risotto. De risotto was te droog en maar wel smakelijk. De varkenshaas met groene asperge en champignonsaus was ruim van portie.
Twee burgers met friet leuk gepresenteerd in een houten bakje.
Vanwege tijdnood geen dessert genomen. Doordat het allemaal wat langer duurde waren de drankjes van de rekening gehaald. Heel netjes van Oost West.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gisteravond in dit gezellige restaurant gegeten met 6 personen. We werden gastvrij ontvangen door de bediening die er alles aan deed om het ons naar de zin te maken. Als voorgerecht hadden we het oosters plateau en carpaccio, alles smaakte even lekker! Als hoofdgerecht hadden we lamsracks, oosterse zalm en spare-ribs, alles zag er prachtig uit en smaakte net zo goed als het eruit zag. Het leuke aan dit restaurant is dat de keuken Hollands-Frans is met een knipoog naar de oosterse keuken dus er is voor ieder wat wils. Wij gaan hier zeker terugkomen!
LuukKO .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Na er al een paar keer ‘s avonds gegeten te hebben, zijn mijn partner en ik ’s middags wezen lunchen bij restaurant Oost-West. Het was een zonnige dag, daarom was het erg lekker om buiten op het terras te zitten. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. De lunchkaart is erg divers. Mijn partner nam de soto ajam vooraf. Als hoofdgerecht hadden we een broodje beenham en een carpaccio onder het genot van een lekker glaasje wijn. De gerechten waren goed op smaak en in de juiste porties. Daarna nam ik zelf nog een cheesecake met frambozen en chocola toe.

Ik ben altijd erg tevreden over dit restaurant. Jullie zullen mij ook zeker in de toekomst hier nog terugzien.
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Afgelopen vrijdag met een vriendin hier bij oost-west afgesproken en gekeken naar de loven recencie, uiteraard met hoge verwachting naar de BESTE THAIS van Utrecht. Het eten was ok maar niet wow, en veel verwacht van speciale Thais gerechten maar helaas werden we zwaar teleurgesteld, het was helemaal geen Thaise keuken maar HollandsFrans dus vonden we niet reëel dat zij bij de lijstje van de beste Thais hoort.
Iens moet echt beter hier gaan opletten.
Edwin T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gegeten op een zaterdagavond met gezin (2 pubers). We waren vroeg, bijna de enige gasten, maar toen we weggingen was het gezellig druk. Kleine naar gevarieerde kaart. Voorgerecht koude pizza, grote stukken rauwe tonijn op knapperig filodeeg, beef Bulgogi, beetgaar subtiele smaak en een Oosters Dim sum plankje voor twee met zalm, garnalen en dumplings. Hoofdgerecht de Angus burger en de eendeborst. You see what you get, goed bereid en prima op smaak. Nagerecht crème brulée en de cheesecake. Iets minder bijzonder dan de voorgerechten maar waardige afsluiting. Enige dissonant: het broodmandje met afbakbroodjes. Waarom niet de smakelijke hamburgerbroodjes in plakjes serveren?
Annemieke .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Bediening was op 24-02 iets te vrolijk en enthousiast. Stukje vlees en pastinaakpuree was heerlijk. Kruidenboter vooraf, bij t brood, was smakeloos. En veel te veel peperkorrels in m'n pepersaus terwijl ik wel hou van pit.
Jammer dat de burger niet meer voorradig was. Leuk om een keer geweest te zijn maar ik weet niet of ik er weer zal komen.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zaterdag met zijn vieren gegeten in Restaurant Oost-West,leuke ambiance en ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening.
De kaart is goed gesorteerd, prijs- kwaliteit verhouding is uitstekend.
Super gegeten, complimenten voor de kok !