Over het restaurant Restaurant Oogst

Heerlijk eten met de beste wijnen

Even geleden is Maxime omgebouwd tot restaurant Oogst. Een totaal andere, bijzondere formule! Dit restaurant, aan de Denneweg in de prachtige wijk in Den Haag, is gelegen middenin een straat van kunstgaleries en antiekwinkels. Oogst haakt in op de huidige trend van kleinere gerechten en komt met een kaart van tien, steeds wisselende, gerechtjes a €9,-, wat je een heerlijk gevarieerde avond geeft.

Na een intensieve museumochtend is het goed toeven bij Oogst, maar ook na een lange vergadering krijg je hier een welverdiende lunch of ‘s avonds een excellent diner. Geniet van deze culinaire parel in het bruisende hart van Den Haag.

Meer informatie over restaurant Restaurant Oogst

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

De tafel van Marc B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Heerlijke gegeten op de Denneweg. Medewerkers hielden ook goed rekening met het feit dat wij op tijd bij de schouwburg zouden zijn.
Geert N.
Prettig restaurant met heerlijke gerechten. Meer vegetarische gerechten zou wel fijn zijn.
Nita K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
lekker en verzorgd gegeten en ook gedronken. we gaan zeker terug. Kortom : een aanrader !
Angeniet V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Het was een fijne avond in een goede sfeer en accommodatie. Wij zullen het adres bij iedereen aanbevelen en komen graag nog een keer terug.
Marie-Christine S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Consistente hoge kwaliteit en goede service. De formule is ideaal en de kaart overzichtelijk. En ook nog een aantrekkelijke prijs. Ik kom zeker weer terug!
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Hoewel dit restaurant in de Lekker nogal werd opgehemeld, was het voor ons toch een teleurstellende ervaring. Ruim een uur moeten wachten op je hoofdgerecht is onacceptabel; te wijten aan de bediening die e.e.a. niet in de gaten hield. Werd wel netjes goedgemaakt met uitgebreide excuses en een extra glas wijn, maar ruim drie uur zitten voor een eenvoudig 3-gangenmenu is echt te lang. De dun gesneden St. Jacobsmosselen in het voorgerecht waren zó dun gesneden, dat ik ze niet terug proefde, het gerecht was een onduidelijk zalfje met partjes citrusvruchten. Hoofdgerecht van Schotse zalm was erg goed. Voor de kaas als nagerecht werd 9 euro extra in rekening gebracht, wel vooraf gezegd. Bovendien is het restaurant erg rumoerig. Voor ons geen 'repeater'
Cindy M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
bij het reserveren werd er al onderscheidt gemaakt met reserveren !! via AH ging dus niet
TESTTESTTEST O.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Geweldig restaurant. Uiterst vriendelijke ontvangst, aanbiddelijke bediening. Perfecte, interessante smaakcombinaties, niet te grote porties. Goede wijn, vriendelijk en adequaat advies. Een heerlijke avond gehad.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Vanaf de tafel was de keuken zichtbaar wat ook erg leuk is. Verder een mooi aangeklede zaak met kwalitatief goed en mooi opgediend eten.
jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke keuken, prettig personeel en gezellige ambiance
Iva B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een concept van kleine gerechten van ieder 9 euro, met een apart menu voor het dessert. Bediening raadde aan om te beginnen met 2 gerechten en daarna kijken of we nog een 3e gerecht willen. Vooraf krijg je een amuse en hoewel het kleine gerechten zijn, vult het wel. Dus na 2 gerechten gingen we voor een lekker toetje. Zeker aan te raden! Leuke sfeer (wel rustig) en lekker eten.
Noemi N.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Hier onlangs 4 gangen (3 normale gangen plus nagerecht (kaasplankje)) gegeten met mijn partner. Het eten was prima en werd snel geserveerd. Daarover geen klachten. We zijn echter ontevreden omdat we teveel hebben betaald. We aten hier met de AH-restaurant actie: tweede 3-gangen diner gratis. Omdat we vier gangen hadden, betaalden we natuurlijk de extra gang apart bij. So far, so good. Oogst hanteert echter vervolgens nogal een nauwe definitie van een 3-gangen diner: alleen twee normale gangen en een dessert tellen als 3-gangen diner, én een kaasplankje telt niet als dessert. Hoewel het bij de desserts op het aparte nagerechtenmenu staat. Omdat een kaasplankje duurder is dan een normal dessert. Oké, goed, dan betalen we het verschil in prijs tussen normal dessert (7 euro) en kaasplankje (9 euro) dus bij? Dat is 2 euro keer 2 personen is 4 euro. Zou je denken. Maar in plaats van deze 4 euro extra stond de volledige prijs van twee kaasplankjes (18 euro) op de rekening. Dus 14 euro te veel. De ober hield voet bij stuk en was zeer inflexibel. Hij claimde - ten onrechte - dat dit duidelijk bij de menubeschrijving en het opnemen van de bestellingen was gezegd, en dat dit de enige manier was waarop zij de gerechten tegen de prijzen op de kaart konden aanbieden. De volgende keer gaan we wel ergens anders naartoe.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral het gerechtje met de coquille (prachtige balans) en het gerecht met risotto (mooie structuur en vol van smaak) waren erg goed. Ook de cassoulet had erg veel smaak. De derde gang viel bij ons beiden wat tegen; de zalm was wat te gaar en de sukade mistte smaak. Dat deed echter niet af aan een verder fantastisch diner.

De service is super, personeel is erg vriendelijk en alles verloopt vlekkeloos. Er worden goede wijnen geserveerd (vooral groot compliment voor de Italiaanse Müller Thurgau - en dat voor die prijs).
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heel prettige en positieve ervaring.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Concept van kleine gerechten van ieder 9 euro.
Helaas werd onze bestelling "uit het hoofd" opgenomen en niet opgeschreven, wat toch de foutkans verhoogd. Inderdaad werd één gerecht verkeerd uitgeserveerd.
Tip is bij bestellen ook duidelijk te maken in welke volgorde je de gerechten wilt. Dit werd niet gevraagd, wat bij één van ons een rare opbouw van het menu veroorzaakte.

De ronde tafeltjes geven het een echte bistro-uitstraling. Het meest knus en handzaam is dit voor als je met 2p bent. Bij een groter gezelschap geeft het iets van living-apart-together-gevoel (afstand dus ipv knus).
eyang .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gisteren gelunched bij Oogst. Het was prima. Twee bescheiden eerste hartige gerechten en daarna ijsje. Ik heb gekozen voor kaas en moest daarvoor bijbetalen. Leuk beetje trendy restaurant op de gezellige Denneweg in Den haag
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hier op een gezellige woensdagavond heerlijk gegeten.

Vooraf een lekkere amuse, twee heerlijke voorgerechten en een heerlijk hoofdgerecht. Daarna nog een voortreffelijk dessert op.

Al met al een een heerlijke avind gehad.
Lenn65 S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Verrassend goed en een perfecte prijs kwaliteitsverhouding. Het concept van kleine geruchten spreekt mij erg aan. leuke keuze en een leuke opmaak. De gerechten waren prima en erg lekker!!! Wij komen hier zeker terug!!!!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten in hartje Den Haag, wat een aangename verrassing om hier zo voortreffelijk te lunchen. (AH-actie)
vrij kiezen van de kaart, goede wijnsuggestie. De dame die serveerde kwam wel wat hautain over, maar deed haar werk verder prima. We komen sowieso terug hier!