Restaurant Onze Kerk

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Onze Kerk

Marie-José S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Dat de gastvrouw zich voorstelde aan tafel konden wij zeer waarderen. Dat we het erg koud hadden doordat er steeds mensen via de hoofdingang in en uitliepen om buiten te gaan roken vonden wij zeer hinderlijk. (De stank van de sigarettenrook was binnen te ruiken als de deur weer even open was geweest)
Onze tafelgenoten uit Heeze zeiden na afloop dat ze de locatie en eten fantastisch vonden maar dat er wel iets aan de koude tocht veranderd moet worden omdat het anders klandizie gaat kosten. Er is continu een koude “trek” voelbaar. Complimenten voor de vriendelijke en correcte tafelbediening door Eline????????
eenvanhenl .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima gegeten had wat meer moeten zijn beperkte portie s kon wel bijbestellen Zalm Eend gesneden biefstuk
voorgerecht bestond uit 4 verschillende gerechtjes en als afsluiting Lava cake met pure chocolade aardbei en citroenijs
chb.segeren .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hebben een gezellige avond gehad. Prima service, vriendelijke bediening.Eten was heerlijk,een puntje van kritiek de hoeveelheid vlees en vis had voor 5 personen iets meer gemogen. Verder een dikke voldoende. Een aanrader.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Jammer alle warme gerechten in een keer worden opgediend, hierdoor zijn deze afgekoeld ( koud ) dit is jammer.
Verder is de kwaliteit goed.
A.H. S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima????????!
vincentvh .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Unieke gezellige locatie , een mooie verscheidenheid aan lekkere gerechten en goede vriendelijke bediening!
Zeker een aanrader!!
Mara L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was weer heerlijk. De serveerster kwam steeds vragen of we genoeg hadden, of de volgende gang al kon doorkomen of dat we daar nog even mee wilden wachten. Het was super.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
In een aangename sfeer heb ik met mijn gast genoten van een heerlijke lunch.
We hebben genoeglijk kunnen burten in een mooie omgeving en vooraf enkele kaarsjes kunnen aansteken in het Maria-kapelleke.
Het was weer toppie
Dick Heil
Jam M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Echt verrasend .
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een lekker avondje uit eten gehad, De verwachtingen waren hoog gespannen. Zoveel postitiefs over gehoord. En inderdaad, het was zeer goed!
Minpuntje vond ik wel, dat er voor onze zoom niet zo veel naar zijn gading bij zat. Echter de frietjes en spruitjes en toetjes maakten veel goed!
Een aanrader!
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
In de afgelopen week heb ik twee keer bij Onze Kerk geluncht. De sfeer is ongekend, vriendelijk personeel, geen moeite te veel en de lunches waren lekker. En wat ook belangrijk was: beide keren hebben we rustig kunnen praten. Een plek om te onthouden en te koesteren!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heel gezellig ingerichte kerk als restaurant met heerlijk bereide brabantse tappas. smaakte voortreffelijk!! bediening top.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
weinig vegetarische keuze. 1. 2
nu genoeg kygkhgkhgjhvjhvjhvjhvjhvjhvjvkhvkhgkhvkhghkvmvkhvkhvkhgkhgkhghkgljglugljglugljhgluhljgljgljgljbljgkhgkhgkhglhgkhgkhg,hb,hb,hb,b,(,hb,(lub,hvkhvkhglhgkhb,hb,b,,b,hbb,hb,hb,hb,hb,hb,hb,hb tekens
noortwesten .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We waren met 10 personen. het eten was lekker, maar eigenlijk te weinig. we hebben dan wel extra friet en sla besteld, maar ook vlees en vis. Sla was wat karig. bij het toetje moet je een taartpuntje delen met 3 personen. komt beetje zielig over. je kan toch beter 3 kleine taartpuntjes maken?
maar de ambiance in de kerk was erg mooi!
Frans A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Ik ga me steeds meer als vaste gast beschouwen. Ik heb dan ook geen reden om die niet waar te maken. Tot de volgende keer.
pauloord .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Het voor en nagerecht was goed.
Hoofdgerecht, m.n. het vlees en de vis waren helaas niet niet warm en erg droog. Erg jammer!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Was gezellig, goede sfeer, goede gastvrouw. De prijs-kwaliteitsverhouding van het eten viel tegen. Wij vonden dat je vrij weinig kreeg in verhouding tot de prijs. Alleen frites en salade waren onbeperkt bij te bestellen voor de prijs van euro 29,50 p.p. voor drie gangen.
Corita K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Voor mijn vrienden was t de eerste keer dat ze in onze kerk waren, en ze keken hun ogen uit, zo mooi vonden ze het. Alleen Jammer, dat de bazin rond liep in een gewone lichte spijkerbroek, terwijl de rest van t personeel mooi in t zwart kleding rond loopt. dat viel gewoon op. t Viel gewoon op.
Wij hadden een onze kerk lunch besteld en dat wordt alles in 1 keer opgediend, de warme soep, t gebakken ei en de kroket. De laatse 2 zijn al aardig afgekoeld als je de soep op hebt.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Misschien een tip: bij lunch menu eerst soep serveren, daarna pas ei en kroket . Nu waren ei en kroket al behoorlijk afgekoeld na nuttigen soep
Andrea-Johan S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij komen hier best vaak. Nu met gasten. We moesten net even te lang wachten tussen de gerechten maar was niet heel erg. Het zat er vol dus wel te snappen. (Het is alleen jammer dat dat net gebeurd als je gasten hebt die nog naar Noord Holland maar dat kunnen zij ook niet weten). Verder weer top.