Restaurant Onze Kerk

• Tapas
  • ...
31-622086035

Over het restaurant Restaurant Onze Kerk

Een restaurant met een bijzondere locatie! Dat is Onze Kerk, gevestigd in de Willibrordus kerk in Hooge Zwaluwe. Ontspan, geniet en laat je meenemen in de historische sferen die de kerk met zich meebrengt.

Tegenwoordig zie je steeds vaker de trend dat oude historische gebouwen omgebouwd worden tot een andere functie. Die gedachten deelden het echtpaar Dieuwke en Willem Simonis ook en hebben de Willibrordus kerk een hele andere dimensie gegeven.

Hier kun je volop genieten van 'Brabantse tapas', waarbij je heerlijke voor-, hoofd- en nagerechten voorgeschoteld krijgt. Samen delen en proeven. Ontdek al het lekkers van het moment. Laat je verwennen en geniet van verrassende smaken!

Het restaurant, werkt enkel met seizoensproducten, bij voorkeur uit de omliggende Brabantse Streek. Te denken valt aan Balkenbrij, Gageltjeshoen of een heerlijke hangop; allen met een moderne twist.

Je kunt zelf je diner samenstellen middels het aantal gangen. Elke gang biedt een keur aan smaakvolle gerechten op tafel. Ook kun je kiezen voor het gehele menu (voor-, hoofd- en nagerecht) voor €29,50 p.p.

Om de oude historie niet te vergeten, kun je als gast in het restaurant nog een kaarsje aansteken en wat oude dingetjes bekijken in het Mariakapelletje. Leuk!

Reserveer vandaag nog bij Onze Kerk in Hooge Zwaluwe en geniet in een historische sfeer van heerlijke Brabantse tapas!

Meer informatie over restaurant Restaurant Onze Kerk

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Onze Kerk

Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wat een leuk idee om een restaurant te beginnen in een kerk.
Het eten is erg lekker met veel kleine gerechtjes waardoor je diverse smaken proeft.
Het personeel geeft goede uitleg over de gerechtjes en is zeer vriendelijk
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Super gelunched en bediening is top. Heerlijke geitensalade op en mooie inrichting van de kerk. De open keuken is ook leuk
Zwalleker .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Restaurant onze kerk een aanrader voor iedereen . Mooie locatie goede gerechten gezellige sfeer. Goede uitleg van de gastvrouw . Hebben de tijd voor kort samengevat heel goed komen zeker nog een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e kerstdag ‘s avonds in de kerk gegeten. Het was geweldig! Wij zaten boven en ondanks dat wij dat een beetje jammer vonden, viel het ons ontzettend mee. Het is qua geluid een stuk rustiger waardoor een gesprek voeren iets makkelijker gaat dan als we beneden hadden gezeten.
Het heeft onze verwachtingen weer overtroffen. Zeker een aanrader voor volgend jaar!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Bevestigd eerdere bezoeken: sfeervolle ambiance, heerlijk eten, vriendelijke, gastvrije bediening.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was een lekkere luch. De bediening was ook voortreffelijk.
We hebben verder geen op- of aanmerkingen.
Marie-José S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Dat de gastvrouw zich voorstelde aan tafel konden wij zeer waarderen. Dat we het erg koud hadden doordat er steeds mensen via de hoofdingang in en uitliepen om buiten te gaan roken vonden wij zeer hinderlijk. (De stank van de sigarettenrook was binnen te ruiken als de deur weer even open was geweest)
Onze tafelgenoten uit Heeze zeiden na afloop dat ze de locatie en eten fantastisch vonden maar dat er wel iets aan de koude tocht veranderd moet worden omdat het anders klandizie gaat kosten. Er is continu een koude “trek” voelbaar. Complimenten voor de vriendelijke en correcte tafelbediening door Eline????????
L.P. E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Prima gegeten had wat meer moeten zijn beperkte portie s kon wel bijbestellen Zalm Eend gesneden biefstuk
voorgerecht bestond uit 4 verschillende gerechtjes en als afsluiting Lava cake met pure chocolade aardbei en citroenijs
chb.segeren .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hebben een gezellige avond gehad. Prima service, vriendelijke bediening.Eten was heerlijk,een puntje van kritiek de hoeveelheid vlees en vis had voor 5 personen iets meer gemogen. Verder een dikke voldoende. Een aanrader.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Jammer alle warme gerechten in een keer worden opgediend, hierdoor zijn deze afgekoeld ( koud ) dit is jammer.
Verder is de kwaliteit goed.
A.H. S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prima????????!
vincentvh .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Unieke gezellige locatie , een mooie verscheidenheid aan lekkere gerechten en goede vriendelijke bediening!
Zeker een aanrader!!
Mara L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was weer heerlijk. De serveerster kwam steeds vragen of we genoeg hadden, of de volgende gang al kon doorkomen of dat we daar nog even mee wilden wachten. Het was super.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
In een aangename sfeer heb ik met mijn gast genoten van een heerlijke lunch.
We hebben genoeglijk kunnen burten in een mooie omgeving en vooraf enkele kaarsjes kunnen aansteken in het Maria-kapelleke.
Het was weer toppie
Dick Heil
Jam M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Echt verrasend .
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een lekker avondje uit eten gehad, De verwachtingen waren hoog gespannen. Zoveel postitiefs over gehoord. En inderdaad, het was zeer goed!
Minpuntje vond ik wel, dat er voor onze zoom niet zo veel naar zijn gading bij zat. Echter de frietjes en spruitjes en toetjes maakten veel goed!
Een aanrader!
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
In de afgelopen week heb ik twee keer bij Onze Kerk geluncht. De sfeer is ongekend, vriendelijk personeel, geen moeite te veel en de lunches waren lekker. En wat ook belangrijk was: beide keren hebben we rustig kunnen praten. Een plek om te onthouden en te koesteren!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heel gezellig ingerichte kerk als restaurant met heerlijk bereide brabantse tappas. smaakte voortreffelijk!! bediening top.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
weinig vegetarische keuze. 1. 2
nu genoeg kygkhgkhgjhvjhvjhvjhvjhvjhvjvkhvkhgkhvkhghkvmvkhvkhvkhgkhgkhghkgljglugljglugljhgluhljgljgljgljbljgkhgkhgkhglhgkhgkhg,hb,hb,hb,b,(,hb,(lub,hvkhvkhglhgkhb,hb,b,,b,hbb,hb,hb,hb,hb,hb,hb,hb tekens
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We waren met 10 personen. het eten was lekker, maar eigenlijk te weinig. we hebben dan wel extra friet en sla besteld, maar ook vlees en vis. Sla was wat karig. bij het toetje moet je een taartpuntje delen met 3 personen. komt beetje zielig over. je kan toch beter 3 kleine taartpuntjes maken?
maar de ambiance in de kerk was erg mooi!