Restaurant Onesto

Korte Putstraat 7 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Onesto

Italiaanse gerechten veroveren Den Bosch

’s-Hertogenbosch is wereldberoemd dankzij de zoete Bossche Bollen en natuurlijk de indrukwekkende Sint-Janskathedraal. Heb je genoeg van de rijke architectuur die deze oude stad je te bieden heeft, kom dan lekker naar de Korte Putstraat. Hier komen zowel inwoners als toeristen samen om Brabants te genieten van culinaire hoogstandjes. Restaurant Onesto bied je het beste van Italië. Authentieke gerechten, fijn van smaak geserveerd met Brabantse gezelligheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Onesto

nieuwjaarsdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Onesto

Henriet E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten was prima en de serveersters erg aardig ondanks dat vergeten werd om bestelde drankjes te brengen. . Pas na melding werden ze alsnog geserveerd.
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ik ben niet alleen positief .. Weliswaar heerlijk broodmandje gegeten maar de koffie was absoluut niet lekker en heb ik teruggeven. De bediening reageerde op zich vriendelijk, verontschuldigend maar bood geen nieuwe koffie aan. Ik vroeg om een glaasje water maar moest de koffie aan het eind wel betalen. Een gemiste kans van de eigenaar ..
gigi O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk eten. leuke bediening. eten wordt mooi opgediend. Gezellig druk. tafels staan best dicht op elkaar. Wel reserveren. we gaan snel weer!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooie menukaart. Redelijk klein en rustig restaurant. Eten is erg lekker en veel variatie op de kaart. De wat duurdere wijnen (zo’n € 25) zijn heerlijk. Bediening is alert en super vriendelijk. Een aanrader.
Ard E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten en gezellige sfeer
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten na een dag shoppen in Den Bosch. De gerechten waren lekker, de bediening erg vriendelijk en de inrichting/sfeer gezellig.

Omdat we een tafel hadden gereserveerd om 17:30, waren we de eersten in de zaak. Hierdoor hoorden we veel geluiden uit de keuken, waaronder een irritante piep van een van de keukenapparaten. Nadat er wat extra gasten waren bijgekomen en de muziek een tikje harder werd gezet, was dit niet langer storend. Overigens toch ook nog complimenten voor de gerechten die uit zo'n kleine keuken komen.

Samenvattend: gezellig & lekker gegeten voor een eerlijke prijs.
Bauke B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Klassieke italiaanse gerechten. Prima gegeten, lekkere wijn en fijne bediening. De pasta met rivierkreeft en gamba's is aan te raden.
Francesco I.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijke variaties op heerlijke Italiaanse recepten. Hele fijne sfeer en vriendelijke bediening! De melanzane alla parmigiana lijken op die van mijn Siciliaanse oma, heel goed dus. Het rode pepertje bij de spaghetti alla carbonara was een heerlijke en slimme toevoeging!
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!
colinda O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met 4 vriendinnen wezen eten ivm 50ste verjaardag. Is een wat luxer Italiaans restaurant. Goede service, lekker eten, vriendelijk personeel, Leuke inrichting. Hebben genoten. Echte aanrader !.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Prijs kwaliteit zeer goed
Annemijn W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten en lekker buiten gezeten onder de heaters. Het eten was van super kwaliteit, lekkere wijnen en een leuke en gezellige service van de bediening
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
In de Korte Putstraat is het veelal redelijk prijzig voor weinig speciale gerechten. Onesto is beter, maar in onze ogen geen culinaire topper. De voorgerechten (duurde 50 min en toen kwam het verkeerde...) tonijncarpaccio en gamba's waren goed, maar niet bijzonder. Hoofdgerechten (kabeljauw en tournedos) waren wel erg goed op punt (bleu) gegaard zoals gevraagd. Risotto bij de kabeljauw was ook erg goed. De roseval aardappelen bij de tournedos waren dan weer niet van goede verse kwaliteit. Service was attent en zeer vriendelijk en het is leuk en sfeer vol zitten. Gezien de goede reviews en scores op iens en tripadvisor hadden we echter meer verwacht van Onesto.
Nina T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk getafeld bij Ornesto.
Lekker eten, goede porties, lekkere wijn en een vriendelijke bediening. Brabantse gezelligheid om op te snuiven.
Wij komen zeker terug. Alleen al voor het overheerlijke, vloeibare chocolade taartje...
Stan N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijke Italiaanse gerechten. Knap dat je dat met twee man uit zo'n kleine keuken kan produceren. Maar als de tent echt vol zit, zouden de wachttijden weleens te lang kunnen worden. Bediening (eigenaar) iets te vlot, joviaal, het is nog geen gooi en smijtwerk als het ware, maar gedachte kwam wel even in mij op.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Echte Italiaanse smaak en zeer vriendelijke bediening!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, prettige kaart en leuke bediening.
Ongelofelijk wat de koks uit zo'n kleine keuken het restaurant in sturen. Ongedwongen sfeer!
Jessica T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
buiten op terras gegeten, goede bediening, lekker gegeten
stan G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Prima keuken en fijne bediening
Anton T.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Lekkere gerechten, fijne bediening en een mooie ambiance, kortom; een gezellige avond gehad!