Restaurant Onesto

Korte Putstraat 7 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Onesto

Italiaanse gerechten veroveren Den Bosch

’s-Hertogenbosch is wereldberoemd dankzij de zoete Bossche Bollen en natuurlijk de indrukwekkende Sint-Janskathedraal. Heb je genoeg van de rijke architectuur die deze oude stad je te bieden heeft, kom dan lekker naar de Korte Putstraat. Hier komen zowel inwoners als toeristen samen om Brabants te genieten van culinaire hoogstandjes. Restaurant Onesto bied je het beste van Italië. Authentieke gerechten, fijn van smaak geserveerd met Brabantse gezelligheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Onesto

nieuwjaarsdag gesloten

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Daniel-DB V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Het eten smaakte goed en zag er goed uit. Prima resraurant!
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een hartelijke ontvangst en prima bediening. Restaurant ligt in de gezellige Korte Putstraat en heeft een warme inrichting.
De kaart is klassiek Italiaans, niet pretentieus. Voorgerecht rode tonijncarpaccio was heerlijk. Hoofdgerecht van hertenstoof was wat karig wat bijgerechten betreft: beetje puree en beetje rode kool.
Huisgemaakt Tiramisu is een aanrader. Prima huiswijnen.
fle .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ronduit slecht. Waarschijnlijk is de eigenaar nog nooit in Italie geweest, wat een terleurstelling. Kraak nog smaak, de pannacotta was net Saroma. De pistache crumble was vervangen door bastogne kruim, de semifreddo zat vol met ijs kristallen. Men was verbaasd dat we het niet hadden opgegeten. De hoofdgerechten waren zeer laag op smaak. Porties zijn minimaal. Er wordt geen kraanwater geserveerd, je bent verplicht een fles water te kopen, brood wordt niet automatisch geserveerd zoals je in een echt Italiaans restaurant meteen voor je neus krijgt, we moesten er twee maal om vragen. Verre van een authentieke Italiaanse sfeer zoals de site doet geloven. Nee, absoluut geen aanrader voor mensen die de sfeer van Italië willen proeven.
Roderik K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Uitstekend restaurant met erg lekkere gerechten!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Fantastisch! Gastvrij, heerlijke gerechten, top gegeten in een fijne sfeer. Bediening super attent en vriendelijk. Leuke inrichting, niet te groot, heerlijk relax.
coen J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekker gegeten. Vooraf een lekkere prosecco en plankje met lekkernijen. Tussen gerecht met lekkere pasta en hoofd de kabeljauw met een heerlijke fles rode wijn. Alleen de scroppino viel eigenlijk tegen. Deze was te citrus van smaak en miste de romigheid. De prijs is aan iets boven midden. Kleine zaak. Gelukkig was het relatief rustig. Komen zeker keer terug.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel sfeervol restaurant, fijne attente bediening. Fantastisch gegeten en een goed wijnadvies. Een echte aanrader.
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Onesto is inderdaad een zeer eerlijk restaurant. Duidelijke kaart en prima gerechten. Ook vielen de huiswijnen op als zeer passend en op goed niveau. Er kan nog wel iets meer aan de Italiaanse sfeer worden gewerkt, zowel in de gerechten als ook de achtergrond muziek.
Prettige bediening en ook een patron die zich heel attent met de gasten onderhoud. Heel fijne avond in den Bosch
De tafel van Karin S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was buitengewoon smakelijk, goede porties, prima wachttijd tussen de gerechten. Iemand met verstand van erin heeft uitstekend werk verricht in de selectie. Wij waren aangenaam verrast door de combinatie van Brabantse gastvrijheid en Italiaanse verfijning.
Hanskje N.
Sfeervol restaurant, goed personeel, en zeer lekker gegeten!
ed T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wooowww, Onesto super lekker gegeten. Ten eerste is de versiering buiten op het terras gezellig. Een mooie zitbank met een bijzondere tafel met middenin een open-haardje. Aankleding van het restaurant precies zoals in Italie. Wij mogen zeggen dat de bediening zeer vriendelijk is en buitengewoon attent. De avond kon al niet meer kapot. Het eten was zooo lekker, binnenkort gaan we nog een keer. Ton en Jacqueline bedankt voor de gezellige avond.
Mayke V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een sfeervol warm restaurant. Het eten was heerlijk. Het personeel dacht mee, was attent en vriendelijk. We komen zeker snel weer terug!
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk genoten van de goede Italiaanse keuken! Een echte aanrader voor de liefhebber van het traditionele Italiaans eten.
Goof P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ja wij waren hier op 30-10-2016 gelijk voor de LAATSTE keer!!
Zelden zo slecht gegeten, een trage bediening (wachten tussen de gerechten 45/50 minuten)
Risotto was RIJSTE BRIJ!! Allen de krenten ontbraken. Er werd nieuwe risotto aangeboden?? Hierop wachten was teveel van het goede! Men werd boos toen ik er een opmerking over maakte over de smakeloze kwaliteit van het eten. Kortom geen professionele reactie / oplossing van de bediening/eigenaar. Zij kunnen dus niet tegen negatieve kritiek!!
Boy B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk restaurant met prima en verrassende keuken. Gelegen in gezellige straat waar je na het diner nog terras kan pakken.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig gegeten in een heerlijke sfeer. Knusse en warme inrichting. Echt een aanrader bij een heerlijk dagje Den Bosch.!!
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Onesto. Vriendelijke bediening gehad. Daarnaas is de sfeer in het restaurant goed en romantische.
Pem D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een heerlijk etentje bij Onesto aangeboden gekregen van onze lieve familie. Wat hebben wij genoten van al het heerlijks. De open keuken maakt de hele beleving compleet. Onze complimenten voor de koks en gastvrouw die ons flink in de watten hebben gelegd. Kortom een enorme aanrader in Den Bosch!!!
Clarita H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Tijdens een weekendje weg in Den Bosch zijn we in de gezelligste straat van Den Bosch, de korte putstraat, terecht gekomen bij Italiaans restaurant Onesto. Naast de vele andere restaurantje in deze straat hebben we toch deze uitgekozen omdat de gastheer net buiten bij een tafeltje andere gasten aan het vertellen was over de gerechten op hun kaart. De manier hoe hij vertelde over de gerechten trok onze aandacht en zijn we ook op het terras gaan zitten. Blijkt dat zijn vrouw in de keuken alle gerechten maakt en wat hij vertelde was niet overdreven! Genoten hebben we van de voorgerechten Carpaccio Di Manso en de Insalata di Formaggio di Capra. Voor het hoofdgerecht even naar binnen gelopen waar ook een gezellige warme sfeer hangt. De open keuken maakt het heel gezellig en huiselijk binnen in het restaurant. Onze hoofdgerechten waren nog heerlijker,
Gamberi Marinati con Pasta en Grigliata di Tonno. Beide aanraders! Erg attent dat de gastvrouw/kok ook even naar onze tafel kwam om te vragen of alles naar wens was. Al met al; Onesto is een echte aanrader om te gaan dineren.
Rosalie S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dit restaurant uitgekozen vanwege de hoge waardingen van andere gasten. Het eten was prima, echter de service liet te wensen over. Moesten ontzettend lang op ons eten wachten. Als we weer in Den Bosch zijn zullen we een ander restaurant uitkiezen.
Arianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Was heerlijk en gezellig, genoten van alles bij Onesto en dankzij de gastheer Ton en gastvrouw Jacqueline! En niet te vergeten de serveerster waarvan ik helaas de naam vergeten ben..
Aanrader dus????????