Restaurant Onesto

Korte Putstraat 7 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Onesto

Italiaanse gerechten veroveren Den Bosch

’s-Hertogenbosch is wereldberoemd dankzij de zoete Bossche Bollen en natuurlijk de indrukwekkende Sint-Janskathedraal. Heb je genoeg van de rijke architectuur die deze oude stad je te bieden heeft, kom dan lekker naar de Korte Putstraat. Hier komen zowel inwoners als toeristen samen om Brabants te genieten van culinaire hoogstandjes. Restaurant Onesto bied je het beste van Italië. Authentieke gerechten, fijn van smaak geserveerd met Brabantse gezelligheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Onesto

nieuwjaarsdag gesloten

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk genoten van de goede Italiaanse keuken! Een echte aanrader voor de liefhebber van het traditionele Italiaans eten.
Goof P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ja wij waren hier op 30-10-2016 gelijk voor de LAATSTE keer!!
Zelden zo slecht gegeten, een trage bediening (wachten tussen de gerechten 45/50 minuten)
Risotto was RIJSTE BRIJ!! Allen de krenten ontbraken. Er werd nieuwe risotto aangeboden?? Hierop wachten was teveel van het goede! Men werd boos toen ik er een opmerking over maakte over de smakeloze kwaliteit van het eten. Kortom geen professionele reactie / oplossing van de bediening/eigenaar. Zij kunnen dus niet tegen negatieve kritiek!!
Boy B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuk restaurant met prima en verrassende keuken. Gelegen in gezellige straat waar je na het diner nog terras kan pakken.
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig gegeten in een heerlijke sfeer. Knusse en warme inrichting. Echt een aanrader bij een heerlijk dagje Den Bosch.!!
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Onesto. Vriendelijke bediening gehad. Daarnaas is de sfeer in het restaurant goed en romantische.
Pem D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een heerlijk etentje bij Onesto aangeboden gekregen van onze lieve familie. Wat hebben wij genoten van al het heerlijks. De open keuken maakt de hele beleving compleet. Onze complimenten voor de koks en gastvrouw die ons flink in de watten hebben gelegd. Kortom een enorme aanrader in Den Bosch!!!
Clarita H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Tijdens een weekendje weg in Den Bosch zijn we in de gezelligste straat van Den Bosch, de korte putstraat, terecht gekomen bij Italiaans restaurant Onesto. Naast de vele andere restaurantje in deze straat hebben we toch deze uitgekozen omdat de gastheer net buiten bij een tafeltje andere gasten aan het vertellen was over de gerechten op hun kaart. De manier hoe hij vertelde over de gerechten trok onze aandacht en zijn we ook op het terras gaan zitten. Blijkt dat zijn vrouw in de keuken alle gerechten maakt en wat hij vertelde was niet overdreven! Genoten hebben we van de voorgerechten Carpaccio Di Manso en de Insalata di Formaggio di Capra. Voor het hoofdgerecht even naar binnen gelopen waar ook een gezellige warme sfeer hangt. De open keuken maakt het heel gezellig en huiselijk binnen in het restaurant. Onze hoofdgerechten waren nog heerlijker,
Gamberi Marinati con Pasta en Grigliata di Tonno. Beide aanraders! Erg attent dat de gastvrouw/kok ook even naar onze tafel kwam om te vragen of alles naar wens was. Al met al; Onesto is een echte aanrader om te gaan dineren.
Rosalie S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Dit restaurant uitgekozen vanwege de hoge waardingen van andere gasten. Het eten was prima, echter de service liet te wensen over. Moesten ontzettend lang op ons eten wachten. Als we weer in Den Bosch zijn zullen we een ander restaurant uitkiezen.
Arianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Was heerlijk en gezellig, genoten van alles bij Onesto en dankzij de gastheer Ton en gastvrouw Jacqueline! En niet te vergeten de serveerster waarvan ik helaas de naam vergeten ben..
Aanrader dus????????
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Afgelopen zaterdag heb ik samen met een vriendin gegeten bij Onesto! Vooraf had ik een carpaccio met truffelcreme die flinterdun gesneden was en zo mals was dat deze bijna smolt op de tong! Als hoofdgerecht had ik voor de tourdenos met truffeljus gekozen; heerlijk mals en vol van smaak! Ik heb van ieder hapje genoten dus het was een feest om hier te mogen eten! Daarnaast was de bediening alert, heel vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in hun klanten! Onesto is dus zeker een aanrader voor een heerlijk avondje uit!
Nadia.urich .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Wat een beleving! Al bij binnenkomst voel je je 'thuis'. Je wordt vriendelijk ontvangen door het personeel. Er hangt een ongedwongen sfeer. De abediening is de gehele avond alert. Schenken tijdig het glas bij en zorgen voor voldoende tijd tussen de gangen door. En bovenal is het eten overheerlijk. Ze werken met verse producten en er wordt aandacht besteed aan de opdiening van het gerecht. Zo voelt het echt als een avondje uit. Chapeau....
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijke avond gehad. Het eten was super. Menukaart ruime keuze. De sfeer bijzonder gezellig.We komen absoluut een keer terug
M V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gezellig restaurant met vlotte en vriendelijke bediening en prima eten. Overzichtelijke kaart, wat ook geldt voor de wijnkaart.
Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Eten en ambiance perfect! Wat opviel is een warm welkom ,alleen op de menu kaarten moest men lang op wachten. Dit zag ik bij meerdere tafels. Verder een hele leuke avond gehad.
Mevrouw V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wat hebben wij lekker gegeten. Ik had de tonijn vooraf en de gamba's als hoofdgerecht. Heerlijk was het. En de bediening was top. Het eten en de bediening waren met passie. Dat proef je en dat voel je. Het was super. Tot de volgende keer.
Mc_king .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten met goede ingrediënten, heerlijk vlees en goede wijn. De bediening was vriendelijk. Zeker een aanrader!
David V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten, maar niet bijzonder. Op de beoordelingen afgaande had ik meer verwacht. De kalfssuccade was een lekker stukje vlees en de pastinaak goed, maar met een beetje simpel sausje. De kabeljauw in parmaham viel tegen. De vis was goed, maar erg dik. De parmaham was dik en leek geen parmaham te zijn, meer een beetje spek-achtig. De kreeftsaus die normaal gesproken dit op zou moeten halen, lukte het niet. En de risotto was vooral erg zout. Wat bruinige muntblaadjes bij het toetje geven de indruk van een kok die het zich wat makkelijk ervan af maakt. De cheesecake is lekker, maar meer een bavarois. Het is geen slecht eten hoor hoor, maar met wat lekkere geroosterde groentes, een betere ham, een wat frisser sausje en bijvoorbeeld een truffel of bospaddestoelen risotto was het helemaal perfect geweest.
ToM W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Voor onze 7e trouwdag een heerlijke avond Italië gehad bij Onesto. De gerechten waren perfect op smaak. De bijpassende wijnen die ons werden geadviseerd gewoonweg top. De verse truffel aan tafel geraspt maakte het helemaal af.

Kortom een echte aanrader voor wie zich in Den Bosch toch een beetje in Italiaanse sferen wil begeven. Of gewoon een geweldige avond wil hebben.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Dit restaurant is echt een aanrader het heeft een sfeervolle ambiance. Het voorgerecht een frisse geitenkaas salade was erg lekker maar de sucade met pastinaak en groene asperges overtrof alles . Het vriendelijke personeel was erg hulpvaardig met het adviseren van de heerlijke Italiaanse wijnen. We komen zeker nog terug.
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Mooi stuk tonijn en kabeljauw. Allebei heerlijk. Vriendelijke bediening. Sfeervol. Komen graag nog eens terug!