Restaurant Onesto

Korte Putstraat 7 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Onesto

Italiaanse gerechten veroveren Den Bosch

’s-Hertogenbosch is wereldberoemd dankzij de zoete Bossche Bollen en natuurlijk de indrukwekkende Sint-Janskathedraal. Heb je genoeg van de rijke architectuur die deze oude stad je te bieden heeft, kom dan lekker naar de Korte Putstraat. Hier komen zowel inwoners als toeristen samen om Brabants te genieten van culinaire hoogstandjes. Restaurant Onesto bied je het beste van Italië. Authentieke gerechten, fijn van smaak geserveerd met Brabantse gezelligheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Onesto

nieuwjaarsdag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Onesto

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Sfeervolle top zaak . Heerlijk gegeten gisteravond . Echt niets op aan te merken . Verse producten , Gastvrij,een aanrader . Wij komen zeker terug en weten dat we op tijd moeten reserveren want zelfs op een avond dat veel mensen Sinterklaas vieren moest een ruim aantal teleurgesteld worden wegens geen plek Fam.Van Duyn
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten het was erg rustig in het restaurant en een mooi achtergrond muziekje
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Leuk restaurant, heerlijk gegeten. Zeer gastvrije ontvangst, zelfs nadat we twee keer overdag van tijd hadden gewisseld. Een wonder dat al dat eten uit dat kleine keukentje komt. Beetje warm, dicht bij de keuken. Vriendelijk en gastvrij personeel. Eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken met een lekkere Limoncello na. Voor lekker eten en een gezellige avond in de leukste straat van Den Bosch, een aanrader!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Echt herrlijk gegeten! Taartje van aubergine uit de oven een aanrader!. Goede ervice.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
lekker gegeten in een fijne ambiance, voldoende keuze, prima portie niet teveel en ook niet te weinig.
niet exclusief maar wel goede prijs kwaliteit verhouding.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekkere, verse producten. De carpaccio van tonijn is een aanrader. Goede wijn. Personeel vriendelijk, iets te 'aanwezig'
Martine T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Eten was prima, wel aan de prijs voor wat je krijgt. Echter bediening is niet attent. Vergeten menukaart te brengen, water en wijn aan te bieden. Hierom zelf maar gevraagd. Uiteindelijk pas ruim 1,5 uur na binnenkomst ons voorgerecht. Hier ook wat van gezegd, maar geen excuses, sorry o.i.d. Teleurstellend!
MjlMoolenaar .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We hebben afgelopen zaterdag avond heerlijk gegeten. Italiaanse gerechten op een nieuwe manier gebracht. Prima tempo. Bijna de hele avond gezeten maar niet het idee gehad lang op gerechten te moeten wachten. Tempo is precies goed. Leuk jong team in de keuken en bediening met een vriendelijke eigenaar.
Avond afgesloten met een zelfgemaakte Limoncello van het huis.
Dikke aanrader!
Mvdd .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Jammer dat de maand(!) daarvoor gereserveerde plek bij het raam uiteindelijk toch door anderen bezet was. Voor de rest prima.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fantastisch gegeten en de gastheer Ton heeft een geweldige avond verzorgd. De visgerechten waren supervers en het vlees heerlijk mals. Bedankt!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellige tent. Iets te vol. Menukaart doet veel vermoeden maar eten is gewoon redelijk. Prima voor een avondje uit eten.
ReMy6161 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooie ambiance, heerlijk gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Ik had van tevoren gebeld om het tijdstip van de reservering te veranderen, dit was geen enkel probleem. Het was volledig gereserveerd maar gezellig druk. Een mix van leeftijden.
Chapeau!! Gaan zeker terug.
Henriet E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten was prima en de serveersters erg aardig ondanks dat vergeten werd om bestelde drankjes te brengen. . Pas na melding werden ze alsnog geserveerd.
gigi O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
heerlijk eten. leuke bediening. eten wordt mooi opgediend. Gezellig druk. tafels staan best dicht op elkaar. Wel reserveren. we gaan snel weer!
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooie menukaart. Redelijk klein en rustig restaurant. Eten is erg lekker en veel variatie op de kaart. De wat duurdere wijnen (zo’n € 25) zijn heerlijk. Bediening is alert en super vriendelijk. Een aanrader.
Ard E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima eten en gezellige sfeer
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten na een dag shoppen in Den Bosch. De gerechten waren lekker, de bediening erg vriendelijk en de inrichting/sfeer gezellig.

Omdat we een tafel hadden gereserveerd om 17:30, waren we de eersten in de zaak. Hierdoor hoorden we veel geluiden uit de keuken, waaronder een irritante piep van een van de keukenapparaten. Nadat er wat extra gasten waren bijgekomen en de muziek een tikje harder werd gezet, was dit niet langer storend. Overigens toch ook nog complimenten voor de gerechten die uit zo'n kleine keuken komen.

Samenvattend: gezellig & lekker gegeten voor een eerlijke prijs.
Bauke B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Klassieke italiaanse gerechten. Prima gegeten, lekkere wijn en fijne bediening. De pasta met rivierkreeft en gamba's is aan te raden.
Francesco I.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijke variaties op heerlijke Italiaanse recepten. Hele fijne sfeer en vriendelijke bediening! De melanzane alla parmigiana lijken op die van mijn Siciliaanse oma, heel goed dus. Het rode pepertje bij de spaghetti alla carbonara was een heerlijke en slimme toevoeging!
Nel W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening!