Restaurant Onesto

Korte Putstraat 7 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Onesto

Italiaanse gerechten veroveren Den Bosch

’s-Hertogenbosch is wereldberoemd dankzij de zoete Bossche Bollen en natuurlijk de indrukwekkende Sint-Janskathedraal. Heb je genoeg van de rijke architectuur die deze oude stad je te bieden heeft, kom dan lekker naar de Korte Putstraat. Hier komen zowel inwoners als toeristen samen om Brabants te genieten van culinaire hoogstandjes. Restaurant Onesto bied je het beste van Italië. Authentieke gerechten, fijn van smaak geserveerd met Brabantse gezelligheid.

Meer informatie over restaurant Restaurant Onesto

Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Pien B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Fijne sfeer en goede service. Nagerechten zijn erg goed. Hoofdgerecht mag van mij iets minder groot. Dan wordt het nog wat meer "culinair" .
C.H. C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijke avond gehad,eten zalig. restaurant zat zowel op het terras als binnen vol. Heel gezellig. Uitzonderlijk mooi weer op 31 maart. Dat is misschien de reden dat we wat langer op ons eten moesten wachten. Tip voor het restaurant:Niet meer mensen plaatsen dan de keuken aankan.
cockey V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
We hebben hier gegeten op een vrijdagavond. De sfeer was goed en de bediening ook. Alleen hadden ze geen karaffen met kraanwater. Ik vind dat niet gastvrij. Ze mogen best wat rekenen voor een karaf water. Maar om het helemaal niet aan te bieden is voor mij een reden om er niet meer heen te gaan!
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, met aandacht van bediening voor bijzondere wensen, juiste tempo van eten opdienen (lekker 2,5 uur gezeten). Voor herhaling vatbaat!
Johannes J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Top gegeten. Zeer smaakvolle en eerlijke gerechten. De bediening was vlot en prettig informeel. Mooie wijnkaart met schappelijke prijzen. Een aanrader!
Janneke H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Prima service, zeer gastvrij en je voelt je echt welkom. Attent dat we een limoncello aangeboden kregen. Tis een klein gebaar maar is op een avond net dat extraatje, de kers op de taart.

Kleine opmerking; de tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Als je op de bank zit is de doorgang erg smal.
Margriet O.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Fijne ambiance, vriendelijk en attent personeel. Prima gegeten. Voor herhaling vatbaar
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Helemaal super! Eten was fantastisch, vriendelijke bediening! Sfeervolle Italiaanse muziek! We hebben genoten!
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten en gedronken, zit wel dicht naast anderen, doch niet storend. Prettige ambiance. Loungebank buiten voor de verstokte rokers. Om nog een keer terug te komen....
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten en heerlijke wijn gedronken. Leuk niet te groot restaurant. Echt een aanrader!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig gegeten in afgeladen vol restaurant. Tafeltje echt direct tegen de keuken aan - niet vervelend. De tonijncarpaccio was flinterdun; smaak gaat daardoor wat verloren in de garnering. Kalfsoester was heerlijk, net als de kazen. Prima bijpassende wijnen. Ontspannen en attente bediening.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ruime keuze uit italiaanse voor-, tussen- hoofd- en nagerechten vergezeld met een goede wijnkaart. Zoals de italiaanse cultuur het graag heeft: eten, drinken en genieten die je met familie en vrienden. TOP!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Verrassend goed italiaans restaurant in de gezelligste straat van Den Bosch. Een grote plus is dat je persoonlijke voorkeuren kunt aangeven, bijvoorbeeld meer saus. Zeer vriendelijke bediening.
Daniel-DB V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Het eten smaakte goed en zag er goed uit. Prima resraurant!
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een hartelijke ontvangst en prima bediening. Restaurant ligt in de gezellige Korte Putstraat en heeft een warme inrichting.
De kaart is klassiek Italiaans, niet pretentieus. Voorgerecht rode tonijncarpaccio was heerlijk. Hoofdgerecht van hertenstoof was wat karig wat bijgerechten betreft: beetje puree en beetje rode kool.
Huisgemaakt Tiramisu is een aanrader. Prima huiswijnen.
fle .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ronduit slecht. Waarschijnlijk is de eigenaar nog nooit in Italie geweest, wat een terleurstelling. Kraak nog smaak, de pannacotta was net Saroma. De pistache crumble was vervangen door bastogne kruim, de semifreddo zat vol met ijs kristallen. Men was verbaasd dat we het niet hadden opgegeten. De hoofdgerechten waren zeer laag op smaak. Porties zijn minimaal. Er wordt geen kraanwater geserveerd, je bent verplicht een fles water te kopen, brood wordt niet automatisch geserveerd zoals je in een echt Italiaans restaurant meteen voor je neus krijgt, we moesten er twee maal om vragen. Verre van een authentieke Italiaanse sfeer zoals de site doet geloven. Nee, absoluut geen aanrader voor mensen die de sfeer van Italië willen proeven.
Croque-Madame .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Lekker gegeten met een vriendin samen. Gezellig, klein en knus zaakje. Heerlijk gegeten, ik had een Runderschenkel met heerlijke groenten. Zeker aan te raden. Het straatje waar het restaurant is gevestigd is ook erg gezellig.
Roderik K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Uitstekend restaurant met erg lekkere gerechten!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Fantastisch! Gastvrij, heerlijke gerechten, top gegeten in een fijne sfeer. Bediening super attent en vriendelijk. Leuke inrichting, niet te groot, heerlijk relax.