Restaurant Olive

Erg rustig
Hoog tempo
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Het eten was echt lekker, en de mojito en de gin tonic was super lekker, mooi locatie, en een goede sfeer tot 10 ik kom zeker terug
Alexis G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Last-minute hier binnengelopen en erg aangenaam verrast. Verse visgerechten besteld die heerlijk waren bereid en snel werden bezorgd. Service was goed en erg vriendelijk. We komen hier terug.
Pana T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Top restaurant,met mediterrane keuken, Zeer vriendelijke bediening die af en toe vragen of alles naar wens is,Heerlijk gegeten . Echt een top avond .Bedankt Cristos een Cristina.
Yoka B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Sfeervol restaurant met uitstekende keuken. Bijzonder aardige bediening en eigenaar. Ik kan dit restaurant iedereen van harte aanbevelen
WK W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Olive is een heerlijke verrijking voor Vleuten! Wij kiezen meestal voor de tapasgerechten. Het leuke aan dit tapas concept is dat de keuze erg groot is en het daardoor voor ieder wat wils biedt. Wij hebben ook wel eens de grote hoofdgerechten gegeten en die smaken ook erg goed. Over de locatie en decor zijn we ook zeker te spreken; mooi decor en het uitzicht over het water is ook super. De vriendelijke, snelle en aandachtsvolle service maakt een avondje uiteten hier helemaal af. Zeker een aanrader!
Leidy G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Super bedankt .eten was lekker!!! Cesar salade,calamares ,lunguini zijn mijn favoriete gerechten . Tot volgende keer
CClekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij waren met zijn drieën en hadden wat te vieren.
En dat doe je dan bij Olive, de reis er naar toe deed je al watertanden.
Ons voorgerecht was voor alledrie een carpaccio, oh was was deze heerlijk mals en goed van smaak. Als hoofdgerecht lieten wij de tafel vol zetten met diverse hapjes; gegrilde octopus, ossenhaaspuntjes, caprese in bladerdeeg, risotto met zeevruchten, malse gyrosstukjes. Het was allemaal FANTASTISCH. Alles ging op.
Lekker rustig smikkelen en genieten.
Wij namen hierbij een heerlijke witte huiswijn uit Puglia.
En als toetje, jawel een lekkere tiramisu.
Wij sloten ons eetfeestje af met een cappuccino met een mastica likeur.
Dankjewel voor de goede service en het lekkere eten.
Wij komen zeker terug.
manags .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een erg leuke sfeervolle restaurant; En de eigenaar met zijn vrouw zijn altijd erg aardig.

Wij vinden hun verschillende kleine gerechtjes er goed smaken, vooral op het terras met het uitzicht op het water!

We komen zeker nog terug!

Bastiaan G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
We eten heel graag bij restaurant Olive en genieten er van de Mediterrane gerechten, de gezelligheid en de vriendelijke bediening. We laten de zorgen van alledag achter ons en wanen ons even in ons favoriete Griekenland. Inmiddels rekenen we de eigenaren tot onze vrienden. Het is een echte aanrader!
hetwich H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Prima eten met porties van behoorlijke omvang. Gyros erg lekker. De cheescake met vruchten was ook goed. Bladerdeeg met spinazie en kip was wat taaig. Vriendelijk bediening en fraaie ligging en entourage. Voor herhaling vatbaar.
Krent .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijk gegeten en zeker weer voor herhaling vatbaar. Wij hebben boven gezeten en genoten van de tapas en de sangria.Het uitzicht is overigens ook super.
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Vind het voor de prijzen die worden berekend niet lekker genoeg. Kip was zelfs erg droog en vroeg me af of ze de kruiden vergeten waren. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Het viel mee een beetje tegen bij Olive. De carpaccio vooraf had weinig smaak en was niet mals. Vervolgens waren de warme tapas bijna koud. De sla kon ermee door. De patatas bravas waren nog het lekkerste. Wijntje was ook prima. De service was prima en de mensen zijn er vriendelijk. Tafeltje erg klein. Gratis parkeren is ook een pré. Maar al met al vond ik het niet goed genoeg om nog eens te gaan eten.
Tolis A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een mooi en gezellig restaurant. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Ook uitstekende wijnen! Verder mooi uitzicht over het water. Tevens ook terras aanwezig en gratis parkeren (wat ook weer geld scheelt).
Chris-Bakker .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vorige week gegeten met mijn vrouw en kinderen. Het eten was heerlijk, het vlees was lekker mals! Ook voor mijn vegetarische vrouw was de keuze ruim. De kinderen werden voorzien van kleurplaten en potloden waardoor wij konden genieten van het prachtige uitzicht. Chapeau!
Cakir .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het eten was er enorm slecht! Het enige wat lekker is, is de carpaccio die is volgens mij vers en zelf gesneden ossenhaas (vandaar dat we die ook later nog 1x hebben bijbesteld). De aardappelen voor de patatas bravas zijn van de goedkope kruimige aardappelen, het is meer chilisaus met garnalen dan andersom, en de mozzarella in bladerdeeg smaakte ook erg lauw/niet lekker. De wijn was goed en de bediening was ook goed. Maar ik zal hier niet snel meer wat eten.
Fianna .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Olive in de sfeervolle serre die uitkijkt over het water. Het eten is zeer gevarieerd en de huiswijn smaakte er goed bij. De risotto zalm en de krokante feta waren verrukkelijk. Verrast waren we door de verse oreotaart en de crème brulee. Een aanrader voor iedereen die lekker wil eten. Tot snel!
Soula Grisoula S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Heerlijk eten :-) De kleine tapas heerlijk als lunch of tussendoortjes. Voor het avondeten lekker gevarieerd voor de kleine als grote trek. Goed bereid, ziet er goed en netjes uit op het bord. Kom hier regelmatig eten en heb nooit slecht eten gehad. Krijg altijd iets extra's. Service is uitstekend denken altijd mee,altijd vriendelijk en maken een babbeltje met je. Mocht je net iets anders willen dan is dat geen probleem. Het restaurant ziet er mooi uit altijd netjes en schoon. Het geeft een warme sfeer :-). Het is ook nog eens gratis parkeren. Een aanrader aan iedereen :-).
Jorgos S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk meditarenaise gerechten bereid vanuit een open keuken in een prachtige decor met uitstekende service. Mooie uitzicht over het water en gratis parkeergelegenheid... Absolute aanrader
MARIAN V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Mediteraans restaurant (combinatie grieks en italiaanse gerechten) gelegen aan rand winkelcentrum met uitzicht over water. Prima prijs/kwaliteit verhouding en ruime portionering. Jammer dat er geen gerechten buiten kaart worden aangeboden (verse vis of inspelen op seizoen), want menukaart wisselt nooit. Bedienend personeel is nog steeds chaotisch, ondanks dat men er al geruime tijd werkt. Wel vriendelijk, maar niet attent en geen vaste tafelbediening. Graag ook wat betere kwaliteit servetten, want dit kan echt niet meer. Tafels staan verder erg dicht op elkaar.