Restaurant Oliva bar-bites&grill

Eemplein 16c 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Oliva bar-bites&grill

Vanaf Oktoker 2017 bent u van harte welkom bij ons nieuwe restaurant Oliva gelegen op Eemplein, op een paar meters afstand van Pathé Amersfoort.

Onze grote trots is de Josper BBQ . Deze Spaanse schone werkt uitsluitend op houtskool. Het gesloten systeem geeft vlees, vis en groenten een lekkere grill smaak met behoud van textuur en sappigheid. Naast onze grillgerechten bereiden onze chefs verschillende bites die u kunt bestellen als voorgerecht of gezellig delen als share dinning.

Vanaf maart is onze terras met uitzicht op de haven en op het Eemplein open, ook voor cocktails en borrels.

Meer informatie over restaurant Restaurant Oliva bar-bites&grill

• : Parkeergarage Eemplein

Dinsdag t/m Zondag: 17:00 - 22:00

• Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Oliva bar-bites&grill

Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima avond gehad! Welkomst zeer vriendelijk, voorgerecht echt alleraardigst, hoofdgerecht gewoon goed. Dessertmenu niet mijn smaak, alternatief als koffie prima. Tijd tussen bestelling en eten op tafel ietwat aan de lange kant. Moderne inrichting.

Aanrader voor een casual diner! Prijs kwaliteit meer dan voldoende in balans.
Geesje D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Gezellig gezeten, eten was heerlijk. Vriendelijke, gastvrije bediening.
John G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker shared-dining menu. Koude tapas op plank geserveerd vooraf, warme tapas op plank als hoofdgerecht en een verrassing van de chef als dessert. Alle tapas zeer smaakvol. Er werd niet automatisch brood bij de koude tapas geserveerd; dit past wel. Jammer dat er geen groenten-tapas of een aparte salade bij geserveerd werd. Het dessert was verrukkelijk! Zeer vriendelijke bediening en leuke prijs met de IENS -20% deal. Ook nog mooi weer, dus we konden lekker buiten zitten. We hebben genoten!
Karmijn H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was rustig, waardoor er veel aandacht was voor de gasten, zonder opdringerig te zijn.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hadden een shared dining en dit was lekker en gevarieerd qua eten. Het was lekker gebakken en goed van smaak. Aangezien wij veel van groente houden zou ik zelf wel wat meer groente willen. Maar we komen hier zeker nog een keer.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Voor het eerst naar Oliva. Gekozen voor het 3-gangen Bites menu. Zowel de plank met voor- als die met hoofdgerechten waren ruim voldoende en goed van smaak. Geldt ook voor het dessert. Ook de wijn smaakte prima en was prettig geprijsd. Bediening was snel en attent. Oliva heeft een heel gunstige prijs/prestatieverhouding. Al met al vormt Oliva een prima aanvulling op het toch al rijke aanbod aan restaurants rond het Eemplein. Wij gaan daar zeker nog een keer terugkomen.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Lekker eten, gezellige inrichting en goed eten. Prijs-kwaliteit verhouding is prima! Was er op een dinsdagavond, toen was het wel erg rustig. Al met al een geslaagde avond gehad.
Maged S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Wat goed. He voelt je echt een koning. Wij waren zeker verwent. Heerlijke bites: tortilla kippendieven, Nacho , vitello tonato... heerlijk . Bediening heel vriendelijk en professioneel .
Loza M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Heerlijk gegeten. De mix grill is heel mals en lekker. Sauzen erbij ook heerlijk. Truffelsaus en wijnsaus. Bij dessert proef hè het echt huisgemaakt is. Personeel heel vriendelijk.
Maged S.
Lekker
. Zeker voor herhaling vaarbaar, de drie gangen bites zijn zeker heel lekker. Carpaccio, vitello Tonato, Nacho , olijven en warme gerechten van kip, Spaanse worst, ossenhaas yakitori.
Dessert is voortreffelijk met huis gemaakte brownie, gegrilde ananas en sinaasappel likeur taart. Een aanrader
Personeel heel vriendelijk en netjes.
Anouk H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Ik heb 2 maanden geleden hier gegeten en was overweldigd door de kwaliteit van het eten en de portiegrootte. Dit is duidelijk bijgesteld in de afgelopen tijd. Kwaliteit is nog steeds heel goed, alles is met liefde bereidt. Echter de porties waren nu aan de minimale kant. Gevaarlijk op een plein waar 'all you can eat' ruim vertegenwoordigd is. Bij de concurrenten kan je op donderdagavond voor € 17,50 onbeperkt tapas eten en dat ben je hier kwijt aan 2 'bites' . Aandachtspuntje dus, want nogmaals aan de kwaliteit ligt het niet!
MeesterHenk D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Lekker gegeten, slecht getapte pilsjes.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gastvrij ontvangen in restaurant Oliva. Interessante menukaart met goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening erg vriendelijk. Fijne bites vooraf, heerlijke malse varkenshaas spies als hoofdgerecht en natuurlijk Coppa Oliva sorbet na. Aanrader.
Everhard V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Bijzonder vriendelijke bediening in een beetje kaal aandoend restaurant waar goede maar niet heel bijzondere gerechten worden geserveerd. Geschikt voor even een lekkere lunchburger maar niet echt een plek om gezellig te gaan dineren.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Half uur van tevoren gereserveerd, om gebruik te maken van de Iens aktie. Vlotte bevestiging. Prettige ontvangst, attent zonder opdringerig te zijn. Maaltijd was verrukkelijk. Herhaling waard.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Gastvriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Zeker de moeite waard om vaker te gaan.
De tafel van Gijs J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Aanrader!
Heel goed gegeten! Gastvrij, vriendelijk en verzorgd! Ook leuk om te borrelen
Anouk H.
Leuke combi van shared dining en lekkere hoofdgerechten. Alles heerlijk op smaak, ruime porties en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Super lekker gegeten in een mooi restaurant !
Lekkerre .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Mooi nieuw restaurant op Eemplein. Leuke inrichting en vriendelijke bediening. De Bites vooraf zijn lekker.
Maar vooral vlees is erg mals.. Mijn vriendin is vegetarisch en die had ook veel keuze, haar aubergine lasagne is zeker een aanrader.
Volgende keer gaan wij de SHARE dining Bites proberen, zag er ook leuk uit.
B.van Barneveld V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Vriendelijk, snelle bediening, heerlijk eten