Restaurant Oliva bar-bites&grill

Eemplein 16c 3812 EA Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Oliva bar-bites&grill

Vanaf Oktoker 2017 bent u van harte welkom bij ons nieuwe restaurant Oliva gelegen op Eemplein, op een paar meters afstand van Pathé Amersfoort.

Onze grote trots is de Josper BBQ . Deze Spaanse schone werkt uitsluitend op houtskool. Het gesloten systeem geeft vlees, vis en groenten een lekkere grill smaak met behoud van textuur en sappigheid. Naast onze grillgerechten bereiden onze chefs verschillende bites die u kunt bestellen als voorgerecht of gezellig delen als share dinning.

Vanaf maart is onze terras met uitzicht op de haven en op het Eemplein open, ook voor cocktails en borrels.

Meer informatie over restaurant Restaurant Oliva bar-bites&grill

Mi Sook D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Mirije H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Lekker gegeten en heerlijk op het terras gezeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten!
Arthur V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wij zijn redelijk verwend op het gebied van restaurants en wilde eigenlijk even snel hapje gaan eten maar de kwaliteit was echt fantastisch. Risotto was perfect op smaak, niet te zout niet te flauw, juiste kruiden. Spare ribs was perfect gegaard, heerlijk mals, niet de zacht en niet te taai precies goed.
Elisa B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker vers bereid eten en vriendelijke bediening.
Evelyn A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Zeer plezierige bediening. Fijne tafel op het terras. Vleesgerechten prima, vegetarische lasagna beetje flauw.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten!!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Gezellig restaurant aan Eemplein, heerlijk buitenterras en heel lekker gegeten!
Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Leuk restaurant. Eten is erg smaakvol, een luxe borrelplankje vooraf met allerlei hapjes en een heerlijk malse tournedos. Ook goede wijn. Service is uitstekend en zeer vriendelijk met een grote glimlach voel je je erg welkom. Sfeer is verder ook goed qua inrichting. Zeker een aanrader!
Johnny V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Super vriendelijk personeel. Snelle en goede service. En het eten was heerlijk! Een aanrader om vaker te gaan.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Eten hier is echt een aanrader!!
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lekker gegeten, goede vriendelijke service. Zeker voor herhaling vatbaar!
Iwan D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en leuke zaak????????
Romy S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
goede kwaliteit bediening en eten!
Marcella S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten met een leuke sfeer!
Luuk D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima avond gehad! Welkomst zeer vriendelijk, voorgerecht echt alleraardigst, hoofdgerecht gewoon goed. Dessertmenu niet mijn smaak, alternatief als koffie prima. Tijd tussen bestelling en eten op tafel ietwat aan de lange kant. Moderne inrichting.

Aanrader voor een casual diner! Prijs kwaliteit meer dan voldoende in balans.
Geesje D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Gezellig gezeten, eten was heerlijk. Vriendelijke, gastvrije bediening.
John G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Lekker shared-dining menu. Koude tapas op plank geserveerd vooraf, warme tapas op plank als hoofdgerecht en een verrassing van de chef als dessert. Alle tapas zeer smaakvol. Er werd niet automatisch brood bij de koude tapas geserveerd; dit past wel. Jammer dat er geen groenten-tapas of een aparte salade bij geserveerd werd. Het dessert was verrukkelijk! Zeer vriendelijke bediening en leuke prijs met de IENS -20% deal. Ook nog mooi weer, dus we konden lekker buiten zitten. We hebben genoten!
Karmijn H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was rustig, waardoor er veel aandacht was voor de gasten, zonder opdringerig te zijn.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hadden een shared dining en dit was lekker en gevarieerd qua eten. Het was lekker gebakken en goed van smaak. Aangezien wij veel van groente houden zou ik zelf wel wat meer groente willen. Maar we komen hier zeker nog een keer.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Voor het eerst naar Oliva. Gekozen voor het 3-gangen Bites menu. Zowel de plank met voor- als die met hoofdgerechten waren ruim voldoende en goed van smaak. Geldt ook voor het dessert. Ook de wijn smaakte prima en was prettig geprijsd. Bediening was snel en attent. Oliva heeft een heel gunstige prijs/prestatieverhouding. Al met al vormt Oliva een prima aanvulling op het toch al rijke aanbod aan restaurants rond het Eemplein. Wij gaan daar zeker nog een keer terugkomen.