Over het restaurant Restaurant Olijfje

Mediterraans genieten

Mediterrane gastvrijheid en smaken staan centraal. Geniet van een ijskoud Spaans biertje 'Mahou' en een mezze, terwijl de chef op de houtskoolgrill de lekkerste gerechten voor je bereidt.

Meer informatie over restaurant Restaurant Olijfje

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
I. H. G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Thuis eet ik veel beter. Voorgerecht gamba's bereid zonder fantasie. Hoofdgerecht lamsvlees in oven degelijke Oud- Hollandse keuken.
Debby P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ze werken met pure producten, geen halffabrikaat dus ze kunnen goed adviseren en meedenken bij allergieen en dieetwensen. Ze hebben lekker glutenvrij brood en de meeste gerechten bevatten geen tarwe.
Jammer dat ze de diverse gangen direct achtet elkaar serveren. Zat nog geen halve minuut tussen.
Fenna T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heel lekker gegeten gister! Het eten was zeer gevarieerd en alles was vers gemaakt. Echt mediteraans genieten in een gezellige sfeer!

Maar wat er echt uitsprong was de service, die kon niet beter: Een glutenvrij dieet was geen probleem; er was glutenvrij brood en aangepaste gerechtjes. De eigenaar kwam een gezellig praatje maken en er werd vaak genoeg gepolst of we nog iets wensten.

Wij komen zeker terug!
Roberto M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
3e keer gegeten bij olijfje, erg lekker, vriendelijke bediening. zeer aan te raden.
Xander V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Alweer een gezellige avond bij restaurant Olijfje in Amsterdam , vriendelijk personeel en we hebben heerlijk gegeten.
Echt een familie restaurant waar je een fijne avond hebt.
mehmet B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Top restaurant!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
zeer gastvrij goede bediening service prima eten heerlijk in een woord super voor herhaling vatbaar
Eva A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten en goeie service!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Aangenaam sfeer en goed gegeten de eigenaar ging regelmatig de teafels langs of alles naar wens was komen zeker terug
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prima eten en bediening.
Doe rustig aan met bestellen, een plateau voor twee is ruim voldoende voor vier personen!
David L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Natuurlijk kan je hier goed eten. Grote keuze in diverse gerechten. Wij kozen voor een tapas maaltijd met alleen vegetarische gerechten. Niet alleen kom je hier terug vanwege het goede eten en het zeker op een warme dag heerlijke koude Spaanse bier, maar dan toch vooral vanwege de vanzelfsprekende gastvrijheid waarmee je wordt ontvangen. Daar kunnen mensen nog wat van leren. "Sometimes you want to go where everybody knows your name and they're always glad you came" is hier met uitroepteken van toepassing
froukje S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
de bediening was vriendelijk en hield er rekening mee dat we naar het theater moesten, reuze prettig waardoor we rustig konden eten
Imke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten in het gezellige restaurant Olijfje! Service was fanatstisch met zeer betrokken personeel! Een super avond gehad!
Rolf P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Eerste keer in dit restaurant samen met mijn vriendin en onze dwergteckel (die ook van harte welkom was!).

Heerlijk eten, zeer fijne en gezellige inrichting en de eigenaar + bediening echt helemaal top!

Zelden zo fijn behandeld in een restaurant.

Te gek en bedankt!
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Zeer attente bediening en gezellig opgediend eten.
Sushilla H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We Zijn hier nu voor de derde keer geweest en elke keer is het eten erg lekker. Je krijgt veel en de bediening is altijd heel erg aardig.
Simone O.
Geweldig eten. Helemaal top
sk11507 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Afgelopen weekend hier gegeten,
We waren met een grote groep en het is ons zeer tegengevallen het eten was zeer matig!
De weekenden zou ik hier vermijden te druk en weinig ruimte als we moesten opstaan om bv naar de wc te gaan konden we amper er langs en moesten we de andere gasten storen om te passeren erg storend!
Ook een conflict met de chef gehad hij leek aardig tot ik hem confronteerde met het feit dat er een haar in mijn eten zat, toen hij wees hij me de deur en reageerde agressief en onprofessioneel.
Complimenten aan de nl jongen die wel zijn excuses kwam maken
Maar hier zal ik nooit meer terug gaan
U was met een groep van 10 dames voor een vrijgezellenfeest. Het zag er allemaal heel leuk en plezierig uit tot dat U op een zeer onbegrijpelijke manier verhaal kwam halen bij onze collega's! Waarom zijn er verschillende dames uit de groep bij ons geweest om te excuseren voor uw gedrag?"
Uw eigen haar in het eten gooien voor een(!) doeleinde is niet fair dame!
Wij wensen u heel veel succes.