Restaurant Old Skool

Hooistraat 22 6651 AD Druten Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Old Skool

Het goede van vroeger en het beste van nu

Hun liefde voor het horecavak en voor elkaar ontstond 20 jaar geleden, toen hij ergens in de bediening werkte en zij in de afwaskeuken. Inmiddels hebben ze hun eigen restaurant Old Skool in Druten, waar het goede van vroeger en het beste van nu samenkomen. Hier staan kwaliteit en het gebruik van dagverse producten voorop. “Dat zegt iedereen, maar wij doen het ook echt”, aldus eigenaar Johan Visser.

Meer informatie over restaurant Restaurant Old Skool

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 00:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Jwjansen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten en de vegetarische gerechten zijn erg smaakvol. Daar wordt nog erns echt aandacht aan besteed. Een top restaurant.
Nijmeegseproever .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gisteravond hebben wij heerlijk gegeten bij Old Skool. Wat een aanwinst voor Druten. Fijn, warm ontvangst. Mooie inrichting. Goed eten.
Robinkramp .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijke en deskundige bediening, presenteren de meer dan smaakvolle menu's. De wijnadviezen mag je niet in de wind slaan want als er ergens een goede afstemming van diner-gang en wijn is, dan is het hier bij Old Skool wel. Alles klopt hier en men weet dat je vlees met een scherp mes snijdt (en niet met zo'n kartelzaag). Echt een aanrader.
Robin Kramp
FoodPersonality
Heltee .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het eten was heerlijk: smaakvol, fijne porties zodat je kunt genieten van voor-hoofd gerecht en ook nog een toetje!
Dat het menu elke maand wisselt is een goede reden om elke maand te gaan!!
Ingridlive .
Top locatie voor druten
Zeer vriendelijk personeel en top gastvrouw
En heerlijk gegeten
We hadden de AH bonnen keuze genoeg
Wat een kwaliteit zeg super!
Ingridlive .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben met vriendinnen een superavond gehad
Topbediening met een super gastvrouw
Heerlijke sfeer met goede stoelen waar je heerlijk in zit
Het eten was uitstekend met prachtig opgemaakte borden
Smaakbeleving was erg goed
We komen zeker terug
Zeldenthuisanke .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Ik vind het een geweldig restaurant. heel sfeervol en gezellig. de gastvrouw neemt heel veel tijd voor persoonlijk contact met de gasten.
Ik was jarig en kreeg een prachtig vuurwerkjenop tafel. Erg leuk en attent!!
Een nadeel: ik vond het opvallend hoe veel andere gasten continu met hun telefoon zaten te appen of mail zaten te bekijken of zoiets. ongelooflijk. Het was niet zo dat er eventjes een foto werd laten zien of zo. Misschien een idee om bordjes of iets op te hangen o.i.d.
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
restaurantactie A&H.
De gerechten waren beeldig op de borden gedrapeerd, daarna uitleg over ieder gerecht, ik kan het wel waarderen. Zelfs ons meest kritische eetster had deze keer geen commentaar, beschouw het maar als een compliment. Een prettige bijkomstigheid is dat het water met lichte- en zonder bruis steeds weer aangevuld werd, service van de zaak. Als je bij het dineren een blij en verwen- gevoel wilt ervaren, bij Old Skool ben je op het goede adres!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hadden er Heerlijk gegeten.
De borden waren mooi opgediend., daar was veel aandacht aan besteedt.
Zeer restaurantwaardig..
Susan Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten, met allerlei lekkere smaken bij elkaar in een prima sfeer. Voor herhaling zeker een aanrader. Voor iedereen wat wils, keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en 2 desserts. ook vegetarisch. Tegen een zeer redelijke prijs.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Goede ingrediënten, mooie presentatie. De gegrilde steak was echter niet erg mals.
We hebben een heerlijke avond gehad, mede dankzij de persoonlijke bediening.
Bok123 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heel goede smaakvolle gerechten en prachtig opgediend. Personeel is attent, spontaan en de sfeer is gezellig warm; fijne stoelen.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Fijn restaurant! Er was deze keer een kaart met minder keuze dan we gewend zijn van Old Skool, maar het eten is erg smakelijk en de borden zien er mooi opgemaakt uit. Vriendelijke ontvangst en bediening, waarbij de gastvrouw verstand van zaken had en goed adviseerde over (dessert-)wijn. Mooie inrichting, prettige stoelen, kortom: een aanrader!
Hapkok .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goede bediening, prettige sfeer, mooi opgemaakte gerechten met pure smaken. De menukaart was deze maand beperkt door afwezigheid van de eigenaar maar dit deerde ons niet.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
We hebben goed gegeten in een mooie ambiance. Eindelijk een restaurant met korte wachttijden.
Eén minpuntje: de gegrilde steak had malser moeten zijn.
Romy M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij hebben een fantastische avond gehad bij Old Skool. Echt een heerlijk 4/5 gangen menu met prachtige smaken. Amuse vooraf en wat lekkers na bij de koffie, alles vers gemaakt.

Fijne sfeer ook met een gezellige en spontane bediening. Een 10 met een griffel wat ons betreft.
Chiara2324d .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten! Heerlijke amuses, leuke nieuwe kaart steeds iedere maand met een heerlijk wijntje erbij. De service was top, nog voordat je iets nodig zou hebben, was het er al. Enig minuscuul puntje blijft de muziek, leuke sfeervolle muziek erbij, dan wordt de sfeer nog leuker!
Macscan .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was zeer goed. De bediening was uitstekend en vriendelijk. De menukeuze was ook prima. Voldoende keuze. Het wijnarangement past zeer goed bij de gerechten. Ook de herkomst en achtergrond van de wijn werd netjes verteld. Een aanvulling hierop zou nog kunnen zijn om te vertellen waarom de wijn bij het gerecht past. We hebben heerlijk genoten. We gingen om 22:30 uur weer weg, maar hadden niet het gevoel dat we weg moesten. We mochten nog blijven zitten. Kort om: een geslaagde avond.
Info172 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ongelofelijk heerlijk gegeten! De borden zijn heel mooi en met liefde opgemaakt. Pure smaken en niet duur voor wat je krijgt!
Ilse1986 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk, bijzonder eten met hele vriendelijke bediening. Elk gerecht een kunstwerkje op je bord, een aanwinst voor Druten. Wel wat prijziger (niet eens het eten zelf, maar vooral alles eromheen), maar zeker waar voor je geld.