Restaurant Old Skool

Hooistraat 22 6651 AD Druten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Old Skool

Het goede van vroeger en het beste van nu

Hun liefde voor het horecavak en voor elkaar ontstond 20 jaar geleden, toen hij ergens in de bediening werkte en zij in de afwaskeuken. Inmiddels hebben ze hun eigen restaurant Old Skool in Druten, waar het goede van vroeger en het beste van nu samenkomen. Hier staan kwaliteit en het gebruik van dagverse producten voorop. “Dat zegt iedereen, maar wij doen het ook echt”, aldus eigenaar Johan Visser.

Meer informatie over restaurant Restaurant Old Skool

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Old Skool

Netty C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We voelde ons in de watten gelegd door de gastvrouw en haar team! Smaakvolle inrichting in mooi pand! We komen zeker terug!
Ghislaine J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Hoogstandje van de vriendelijke kok, die de gasten persoonlijk informeert over de bereidingswijze en ingrediënten. Heerlijke huisgemaakte zoetigheden. En ieder gerecht is een schilderijtje.
Ceel M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De vraag over wachttijd snap ik niet. Alles werd op tijd gereserveerd dus de vraag moet anders gesteld worden.
Ik zal dit restaurant zeker aanbevelen naar anderen toe.
Ik kom er zeker nog weer terug.
Desire V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten is verrassend en zeer verZorgd. Je wordt echt verwend bij Old skool. Ik kom er graag.
Gisteren was ik er en heb gerookte boter bij kabeljauw gegeten. Wauww wat was dat lekker. En het brood vooraf met verschillende dippers ......zalig. Achteraf de cappuccino met 3 soorten lekkernijen. De bediening is prettig. Ga en ontdek het zelf.
Desire.
Donja G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Valt niets meer toe te voegen .. SUPER
Eelco G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
heel gastvrij ontvangst. Deskundige en met een echte glimlach. Lekker eten, verrassende smaken. top restaurant !!
jacon .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
super goed eten, het wachten op het hoofdgerecht duurde toch wel zo'n ruim halfuurtje. Das wel jammer de rest was uitstekend!!
heufke .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het is altijd weer een feestje als we bij Old Skool gaan eten. De bediening is zeer attent, vriendelijk, persoonlijk, ontspannen. Het eten is een plaatje op je bord, en de combinatie van gerechten is vaak verrassend, maar altijd fantastisch. De ingrediënten zijn supervers en alles wordt met liefde klaargemaakt. Ook deze keer was het weer genieten van het heerlijke eten. Vanuit een raam kun je in de keuken kijken, en zie je de koks ontspannen aan het werk. Er lijkt geen stress te zijn, terwijl ze toch topprestaties leveren! Kortom een aanrader als je echt lekker wilt eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten!! Een aanrader!
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben erg smaakvol gegeten. Er staan geen standaard gerechten op de kaart, de keuze is ruim. Alles wat we gegeten hebben was bijzonder en erg lekker! Prima bediening en erg hartelijk ontvangst.
Jurriën V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Geweldig eten, uitstekende service, gezellige gastvrouw en dat alles tegen een zeer billijke prijs. Hulde.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verrassende gazpacho met creatieve touch, alles zeer verzorgd, vriendelijk personeel, goede kwaliteit van de kabeljauw en andere producten op ons bord. Jammer dat we binnen zaten, buiten op terras was 10 geweest!
maria.gerrits .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met zijn vieren hebben we ontzettend heerlijk gegeten. De opmaak van de gerechten was oogstrelend en bij ieder geserveerde gang werd een prima uitleg gegeven. In een woord Klasse!
ja M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Aanrader
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, lekker gegeten, gedronken en de bediening was prima, ook het praatje tussendoor . Iets wat wij erg op prijs stellen.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk er wordt met passie gekookt, liefde voor het vak. De bediening weten wat ze serveren en zijn vriendin.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een fantastische keuken. Perfecte afstemming wijn en spijs. Een avondje uit! Heerlijk buiten gezeten aan mooi gedekte tafels. Wij komen terug.
patrickderuijter .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, ik moet bekennen dat we aardig een vaste gast aan het worden zijn. Dit komt dan zeker door het eten de heerlijke wijnen en zeker door de ongedwongen sfeer geleverd door het team van Old Skool. Ik kom dan ook zeker graag weer terug en is zeker een aanrader.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Heel klantvriendelijk. Goede kennis over het eten en de wijnen. Goede porties. Niet goedkoop, maar goede prijs/ kwaliteit verhouding.