Restaurant Old Skool

Hooistraat 22 6651 AD Druten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Old Skool

Het goede van vroeger en het beste van nu

Hun liefde voor het horecavak en voor elkaar ontstond 20 jaar geleden, toen hij ergens in de bediening werkte en zij in de afwaskeuken. Inmiddels hebben ze hun eigen restaurant Old Skool in Druten, waar het goede van vroeger en het beste van nu samenkomen. Hier staan kwaliteit en het gebruik van dagverse producten voorop. “Dat zegt iedereen, maar wij doen het ook echt”, aldus eigenaar Johan Visser.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Old Skool

Joost H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Geweldig, hartelijke ontvangst in een stijlvol ingericht restaurant! Een vlotte en vriendelijke bediening. Een goeie chef in de keuken die mooie en zeer smakelijke gerechten maakt! De gastvrouw schenkt daar met een enthousiast verhaal een mooi glas wijn bij! Top-avond geweest!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Snelle attente vriendelijke service en de keuken is ook echt top! Heerlijke passende wijnen zijn aan te bevelen. De sfeer is ontspannen en de stoelen zitten prima!
Isabelle C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten , presentatie op bord is een plezier om naar te kijken , verrassende wijnen en een persoonlijke, warme service.
Wijnand L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
1 woord: super
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten kan niet beter, maar dit is niets nieuws altijd top! Tot de volgende keer dan zijn we er weer van de partij.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Fijne ontvangst, prima gerechten en prachtig restaurant.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Bij toeval zijn we bij restaurant Oldskool terechtgekomen vanavond en het was heel speciaal. Buiten op het terras nog even in de zon begonnen we met een prosecco en kozen voor een drie-gangen menu. Na de flinterdunne, krokante kaascrackers kregen we een amuse die tongstrelend was. Een ware smaak explosie in je mond, de combinatie van een sappig cherry tomaatje met het luchtige van de kaasmousse, heerlijk. Een heel goed begin. Het voorgerecht was eveneens super met een bijpassende Portugese witte wijn, perfect op zo'n zwoele zomeravond. Het hoofdgerecht liet niets te wensen over. En het dessert wat mijn tafelgenoten hebben gegeten zag er niet alleen zoet uit het was zoals een dessert hoort te zijn, zoet en fris
Kortom een geweldig restaurant met een enthousiaste gastvrouw, keurig meisje in de bediening en in de keuken en super chef! Complimenten top, echt aan te bevelen. Wij gaan in ieder geval nog eens.
miekevanaalten .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Nieuw restaurant voor ons; spontane deskundige gemoedelijke bediening. ons laten verrassen met 6 gangen menu; keurig rekening gehouden met de wensen die we hadden. Heerlijk gegeten.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
was lekker, wel veel minder keus bij de menu/s in vergelijking met voorheen. Toen stonder er ook tussengerechten op bij de menu/s. Dus dat is wel jammer.
Donja G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk buiten op terras gegeten. 3 gangen menu was super. Vooraf tonato Vitello en als hoofdgerecht de Dorade, als dessert de kazen.
Irma J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten eten en de service is top! Het enige was, dat er volgens mij andere lactosevrije melk is gebruikt voor de café latte. Niet zo lekker en schuimig als voorheen.

De uitstraling/papierkeuze van de kaart past niet bij jullie hoogwaardige eten en service.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Beperkte kaart, maar meestal is dat een goed teken. Er was een verrassingsmenu dat uitermate verrassend was. Om niet te zeggen welhaast perfect qua smaak, qua uitvoering en vanwege de manier waarop bekende gerechten toch aangenaam anders beleefd konden worden. Gecharmeerd van de bediening.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ik ben hier naar toe gegaan omdat de referenties goed waren en het restaurant gevestigd was in het pand waar ik vroeger gewerkt had. Was nieuwsgierig hoe ze alles hadden ingericht. Heb heerlijk gegeten in een rustige omgeving met een zeer kundige en oplettende bediening. Een aanrader
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
uitstekend gegeten. menukaart klein, keuze niet al te groot bijvoorbeeld hoofdgerechten a la carte keuze uit vlees of vis. iets grotere keuze beter. bediening erg attent en uiterst vriendelijk. prima glas wijn voor een zeer vriendelijke prijs.inrichting mooi. kortom, een aanrader.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Samen met mijn vrouw hier gegeten, prima sfeervolle ambiance. Vakkundige bediening maar de jonge garde had nog wel eea te leren qua presentatie/opdienen. Menukaart was een kleine afknapper (zelf geprint A4tje past niet bij de uitstraling van het restaurant) TOP avond gehad, verassende recepten en bereidingen we komen zeker terug.
Tosca S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel!
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Hier werken mensen met passie voor horeca.
Ze verstaan hun vak. Verstand van zaken en parate kennis!
Absolute aanrader!!
Heltee V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk en weer verrassend gegeten!
Tot de volgende keer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk eten, fantastische gastvrouw!!!
Schilderijtjes zijn de bordjes!! AANRADER!! Laura van Swaaij
Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten! Kwaliteit eten was super en bediening was prima. Voor mij mag er wel wat meer puntjes op de i gezet worden qua service (kleine tip).
Maar totaal plaatje was super! Echt een aanrader!