Restaurant Old Skool

Hooistraat 22 6651 AD Druten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Old Skool

Het goede van vroeger en het beste van nu

Hun liefde voor het horecavak en voor elkaar ontstond 20 jaar geleden, toen hij ergens in de bediening werkte en zij in de afwaskeuken. Inmiddels hebben ze hun eigen restaurant Old Skool in Druten, waar het goede van vroeger en het beste van nu samenkomen. Hier staan kwaliteit en het gebruik van dagverse producten voorop. “Dat zegt iedereen, maar wij doen het ook echt”, aldus eigenaar Johan Visser.

Meer informatie over restaurant Restaurant Old Skool

9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Old Skool

Paul-Eric N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk restaurant dat dit jaar een terechte vermelding in de Gault&Milau heeft gekregen. Jullie prachtige ervaringen voor het Drutense avontuur vind je op een hele fijne manier terug in Druten. Blijf vooral net onder die beklemmende ster hangen, dan blijft het h-eerlijk!
Paul-Eric
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten alles was goed zeker voor herhaling vatbaar
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk eten, prettige bediening. Alleen die muziek...
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij hebben genoten van het eten en de gezelligheid daar. Het is echt een aanrader. De deur werd zelfs voor ons geopend. De bediening was heel goed, en de sfeer gezellig.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Erg lekker gegeten, goede gastvrouw, leuke sfeer
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Amuse:top .Menu du Chef. heerlijk 5 gangen menu.Rode kool met verschrikkelijk lekkere bite, samen met tonijn, schieteend in zoete sherry-sauce (Ximenez PX) . Moet je zelf proeven om te geloven hoe lekker. Tournedos :super. Witte wijn bij aanvang: echte stuivende NewZeelander. Sauvinon Blanc: eigenlijk te jong en fruitig voor het voorgerecht, maar de favoriete wijn van mijn vrouw:dus..., Daarna een volle Spaanse Shiraz met iet Grenache. jong. Stond niet op de wijnkaart: aanbevolen en absoluut schot in de roos.
Manja V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Oldskool, wat een gastvrijheid en eten om je vingers bij af te likken
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Van een verassend heerlijk 3-gangen menu genoten, met ook een uitstekend wijnarrangement. Eindelijk een voortreffelijk restaurant in de omgeving,
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We zijn wederom verrast en het was weer heerlijk! Alles klopt. Het menu dat we aten was top! Aanrader! Pareltje in het land van Maas en Waal.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten in een ontspannen, sfeervol restaurant. Erg vriendelijke bediening. Persoonlijke ontvangst en voldoende aandacht, indien nodig, gedurende de rest van de avond.
Netty C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We voelde ons in de watten gelegd door de gastvrouw en haar team! Smaakvolle inrichting in mooi pand! We komen zeker terug!
Ghislaine J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Hoogstandje van de vriendelijke kok, die de gasten persoonlijk informeert over de bereidingswijze en ingrediënten. Heerlijke huisgemaakte zoetigheden. En ieder gerecht is een schilderijtje.
Ceel M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De vraag over wachttijd snap ik niet. Alles werd op tijd gereserveerd dus de vraag moet anders gesteld worden.
Ik zal dit restaurant zeker aanbevelen naar anderen toe.
Ik kom er zeker nog weer terug.
Desire V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het eten is verrassend en zeer verZorgd. Je wordt echt verwend bij Old skool. Ik kom er graag.
Gisteren was ik er en heb gerookte boter bij kabeljauw gegeten. Wauww wat was dat lekker. En het brood vooraf met verschillende dippers ......zalig. Achteraf de cappuccino met 3 soorten lekkernijen. De bediening is prettig. Ga en ontdek het zelf.
Desire.
Donja G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Valt niets meer toe te voegen .. SUPER
Eelco G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
heel gastvrij ontvangst. Deskundige en met een echte glimlach. Lekker eten, verrassende smaken. top restaurant !!
jacon .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
super goed eten, het wachten op het hoofdgerecht duurde toch wel zo'n ruim halfuurtje. Das wel jammer de rest was uitstekend!!
heufke .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het is altijd weer een feestje als we bij Old Skool gaan eten. De bediening is zeer attent, vriendelijk, persoonlijk, ontspannen. Het eten is een plaatje op je bord, en de combinatie van gerechten is vaak verrassend, maar altijd fantastisch. De ingrediënten zijn supervers en alles wordt met liefde klaargemaakt. Ook deze keer was het weer genieten van het heerlijke eten. Vanuit een raam kun je in de keuken kijken, en zie je de koks ontspannen aan het werk. Er lijkt geen stress te zijn, terwijl ze toch topprestaties leveren! Kortom een aanrader als je echt lekker wilt eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten!! Een aanrader!