Restaurant Old Skool

Hooistraat 22 6651 AD Druten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Old Skool

Het goede van vroeger en het beste van nu

Hun liefde voor het horecavak en voor elkaar ontstond 20 jaar geleden, toen hij ergens in de bediening werkte en zij in de afwaskeuken. Inmiddels hebben ze hun eigen restaurant Old Skool in Druten, waar het goede van vroeger en het beste van nu samenkomen. Hier staan kwaliteit en het gebruik van dagverse producten voorop. “Dat zegt iedereen, maar wij doen het ook echt”, aldus eigenaar Johan Visser.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Old Skool

Connyhermse H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Er had iets meer tijd tussen de gangen mogen zitten.
Bij passsend wijn arragement was goed op de gerechten afgestemd met een duidelijke uitkeg erbij.
Niet goedkoop wel lekker
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Fantastisch heerlijk eten in een super sfeertje! Zeker voor herhaling vatbaar. Wij raden het iedereen aan. Je moet er wel even voor gaan zitten en prijs technisch wel het hogere segment maar dat ervaar je in positieve zin ook. Alle verwachtingen waar gemaakt.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mooie ambiance, heerlijk gegeten, prettige bediening. Je voelt je in dit restaurant echt welkom. Wij komen graag terug. Een aanwinst voor Druten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten fijne sfeer gast vrij super kan bijna niet beter
Sabine Q.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Pure eerlijke smaken zonder poespas of hele verhalen om het op te smukken.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en heerlijke wijnen. Het is telkens weer een feestje om in Old Skool te vertoeven. Oprechte belangstelling en heerlijke feestelijke gerechten. Ik had het zomermenu en er werd heerlijk geïmproviseerd
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk eten in een gezellige sfeer. Het zomermenu was erg goed, zeker de combinatie met de verschillende wijnen.

De ontvangst was prettig, de bediening ongedwongen en vriendelijk.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Wij hebben genoten van het eten. De bediening is zeer gastvrij en enthousiast. Daarnaast is het een fijne ruimte om in te dineren.
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Geweldig gegeten. Pure smaken, mooie combinaties en hele vriendelijke bediening en gastvrouw.
Wij gaan er zeker nog eens eten
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gisteren heerlijk buiten op het terras gegeten. Het terras is weliswaar aan de straatkant, maar er rijdt weinig verkeer. We werden ontvangen door een enthousiaste en vriendelijke gastvrouw. Het eten en de bijpassende wijnen waren van goede kwaliteit en smaakten heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg jong personeel in de bediening ,we hadden een 5 gangen verassingdiner waarvan het voor en na gerecht uit de zomerspeciaal diner bestond .
Jammer je betaald er veel geld voor ook werd er niet gevraagd of we kaas I.p.v zoet wilde .
Het eten was trouwens erg lekker en bijzonder zeker de moeite waard alleen wat te duur voor omgeving en bediening voor het zelfde geld eet je in een sterren restaurant B.v het Reathuys in Duiven.
Juan P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Geweldig, hartelijke ontvangst in een stijlvol ingericht restaurant! Een vlotte en vriendelijke bediening. Een goeie chef in de keuken die mooie en zeer smakelijke gerechten maakt! De gastvrouw schenkt daar met een enthousiast verhaal een mooi glas wijn bij! Top-avond geweest!
Bob R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Snelle attente vriendelijke service en de keuken is ook echt top! Heerlijke passende wijnen zijn aan te bevelen. De sfeer is ontspannen en de stoelen zitten prima!
Isabelle C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten , presentatie op bord is een plezier om naar te kijken , verrassende wijnen en een persoonlijke, warme service.
Wijnand L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
1 woord: super
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten kan niet beter, maar dit is niets nieuws altijd top! Tot de volgende keer dan zijn we er weer van de partij.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Fijne ontvangst, prima gerechten en prachtig restaurant.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Bij toeval zijn we bij restaurant Oldskool terechtgekomen vanavond en het was heel speciaal. Buiten op het terras nog even in de zon begonnen we met een prosecco en kozen voor een drie-gangen menu. Na de flinterdunne, krokante kaascrackers kregen we een amuse die tongstrelend was. Een ware smaak explosie in je mond, de combinatie van een sappig cherry tomaatje met het luchtige van de kaasmousse, heerlijk. Een heel goed begin. Het voorgerecht was eveneens super met een bijpassende Portugese witte wijn, perfect op zo'n zwoele zomeravond. Het hoofdgerecht liet niets te wensen over. En het dessert wat mijn tafelgenoten hebben gegeten zag er niet alleen zoet uit het was zoals een dessert hoort te zijn, zoet en fris
Kortom een geweldig restaurant met een enthousiaste gastvrouw, keurig meisje in de bediening en in de keuken en super chef! Complimenten top, echt aan te bevelen. Wij gaan in ieder geval nog eens.
miekevanaalten .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Nieuw restaurant voor ons; spontane deskundige gemoedelijke bediening. ons laten verrassen met 6 gangen menu; keurig rekening gehouden met de wensen die we hadden. Heerlijk gegeten.
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
was lekker, wel veel minder keus bij de menu/s in vergelijking met voorheen. Toen stonder er ook tussengerechten op bij de menu/s. Dus dat is wel jammer.