Restaurant Old Skool

Hooistraat 22 6651 AD Druten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Old Skool

Het goede van vroeger en het beste van nu

Hun liefde voor het horecavak en voor elkaar ontstond 20 jaar geleden, toen hij ergens in de bediening werkte en zij in de afwaskeuken. Inmiddels hebben ze hun eigen restaurant Old Skool in Druten, waar het goede van vroeger en het beste van nu samenkomen. Hier staan kwaliteit en het gebruik van dagverse producten voorop. “Dat zegt iedereen, maar wij doen het ook echt”, aldus eigenaar Johan Visser.

Meer informatie over restaurant Restaurant Old Skool

Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
patrickderuijter .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, ik moet bekennen dat we aardig een vaste gast aan het worden zijn. Dit komt dan zeker door het eten de heerlijke wijnen en zeker door de ongedwongen sfeer geleverd door het team van Old Skool. Ik kom dan ook zeker graag weer terug en is zeker een aanrader.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Heel klantvriendelijk. Goede kennis over het eten en de wijnen. Goede porties. Niet goedkoop, maar goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Goede en nette ontvangst. Daarnaast erg gastvrij. Ook waren de gerechten prima en netjes opgemaakt.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. De ruimte waar wij zaten (in het nisje) is erg sfeerloos.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Meer dan heerlijk gegeten en gedronken in ons eigen dorp. Vriendelijk en betrokken personeel. Een smaakvolle avond uit!!
José B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Super lekker gegeten, prijs - kwaliteit verhouding is goed.
Bediening ook goed en attent.
Kortom ; ga het zelf ervaren !
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Goed en gezellig restaurant met spontane en warme service, de achtergrondsmuziek mag wel uit of minder dominant. Zeer goede keuken en goede wijnkaart
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Exclusief eten voor een eerlijke prijs in een rustig en gezellig restaurant. Leuk extraatje is dat ze een klein vuurwerk fonteintje geven bij speciale gelegenheden zoals jubilea en verjaardagen. Ook is er voldoende parkeer gelegenheid naast het pand. Hele leuke avond gehad hier met zijn tweeën.
M. G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met fijne en smakelijke gerechten. De vriendelijke bediening is erg prettig. Een aanrader! We komen graag terug.
Jean-Phille A.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer gastvrij, mooi ingericht, zeker een aanwinst voor Druten en een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Voor het eerst gegeten en dat beviel prima. Leuke verrassende gerechten met mooi opgemaakte borden. Vriendelijke bediening en een prima entourage.
ESteArnhem .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ik was hier met Drutenaar Sjaak Melchers.
Hij kreeg een ander hoofdgerecht dan besteld. Dat was jammer, maar dat mocht de pret niet drukken.
Verder inderdaad kleine porties... dit las ik al eerder. Terwijl de rekening pittig was...
Romantische kaarsjes ontbraken.. ;)
En we vonden het vrij gehorig, om rustig een gesprek te voeren moest je je best concentreren.
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Super gegeten, erg lekker en verrassend. Tevens gezellig en gemoedelijk. Kortom, top keuken, top bediening en top lokatie/inrichting.
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat een verrassing! Voor de verjaardag van mijn vriendin met het hele gezin hier gaan eten. Wat een fijne avond. Het begint al bij binnenkomst. Je voelt je meteen erg welkom. De gastvrouw begroet je als een oude bekende en zorgt dat je ook echt een welkom gevoel krijgt.

De menu kaart biedt drie keuze menu's, waar ook willekeurig uit gekozen kan worden. En dat doen we dan ook. Ik denk dat ieder gerecht bij ons op tafel heeft gestaan. ieder gerecht ziet er mooi uit en smaakt ook erg goed. Mooie balans tussen alle smaken op je bord...

Old skool is zeker een aanrader.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Mooie gerechten, heerlijke wijnen en vriendelijk personeel. Old skool staat voor culinair genieten. Inmiddels voor de 3e keer gegeten..op naar de 4e keer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heel goed restaurant!! Bij aankomst bleek alleen dat het reserveringssysteem van Iens niet doorgegeven had dat we kwamen!
Geen enkel probleem restaurant Old Skool functioneert perfect en heel gastvrij.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Smaakfeestje in een mooie entourage en waar de gastheerschap in hoogvaandel staat. Zowel de kaart en de smaak van de gerechten waren top.Een waar kunstwerkje op je bord . Waren hier voor de 1e keer maar komen er zeker terug
bok123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken; voor een prima prijs in een hele fijne warme sfeer met goede stoelen. De gerechten waren heel smaakvol en lagen als een kunstwerk op het bord. De wijnen zijn echt heerlijk en de bediening is niet opdringerig en professioneel. Heerlijk om met partner en/of vrienden een avondje uit te genieten!
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten en de gerechten zijn goed op elkaar afgestemd en worden heel mooi opgediend. Het restaurant is sfeervol en de bediening is uitstekend, allert en heel vriendelijk.