Restaurant Old Skool

Hooistraat 22 6651 AD Druten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Old Skool

Het goede van vroeger en het beste van nu

Hun liefde voor het horecavak en voor elkaar ontstond 20 jaar geleden, toen hij ergens in de bediening werkte en zij in de afwaskeuken. Inmiddels hebben ze hun eigen restaurant Old Skool in Druten, waar het goede van vroeger en het beste van nu samenkomen. Hier staan kwaliteit en het gebruik van dagverse producten voorop. “Dat zegt iedereen, maar wij doen het ook echt”, aldus eigenaar Johan Visser.

Meer informatie over restaurant Restaurant Old Skool

9,5
9,1
jacon .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
super goed eten, het wachten op het hoofdgerecht duurde toch wel zo'n ruim halfuurtje. Das wel jammer de rest was uitstekend!!
heufke .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het is altijd weer een feestje als we bij Old Skool gaan eten. De bediening is zeer attent, vriendelijk, persoonlijk, ontspannen. Het eten is een plaatje op je bord, en de combinatie van gerechten is vaak verrassend, maar altijd fantastisch. De ingrediënten zijn supervers en alles wordt met liefde klaargemaakt. Ook deze keer was het weer genieten van het heerlijke eten. Vanuit een raam kun je in de keuken kijken, en zie je de koks ontspannen aan het werk. Er lijkt geen stress te zijn, terwijl ze toch topprestaties leveren! Kortom een aanrader als je echt lekker wilt eten
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten!! Een aanrader!
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben erg smaakvol gegeten. Er staan geen standaard gerechten op de kaart, de keuze is ruim. Alles wat we gegeten hebben was bijzonder en erg lekker! Prima bediening en erg hartelijk ontvangst.
Jurriën V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Geweldig eten, uitstekende service, gezellige gastvrouw en dat alles tegen een zeer billijke prijs. Hulde.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Verrassende gazpacho met creatieve touch, alles zeer verzorgd, vriendelijk personeel, goede kwaliteit van de kabeljauw en andere producten op ons bord. Jammer dat we binnen zaten, buiten op terras was 10 geweest!
maria.gerrits .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met zijn vieren hebben we ontzettend heerlijk gegeten. De opmaak van de gerechten was oogstrelend en bij ieder geserveerde gang werd een prima uitleg gegeven. In een woord Klasse!
ja M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Aanrader
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, lekker gegeten, gedronken en de bediening was prima, ook het praatje tussendoor . Iets wat wij erg op prijs stellen.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk er wordt met passie gekookt, liefde voor het vak. De bediening weten wat ze serveren en zijn vriendin.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een fantastische keuken. Perfecte afstemming wijn en spijs. Een avondje uit! Heerlijk buiten gezeten aan mooi gedekte tafels. Wij komen terug.
patrickderuijter .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, ik moet bekennen dat we aardig een vaste gast aan het worden zijn. Dit komt dan zeker door het eten de heerlijke wijnen en zeker door de ongedwongen sfeer geleverd door het team van Old Skool. Ik kom dan ook zeker graag weer terug en is zeker een aanrader.
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Heel klantvriendelijk. Goede kennis over het eten en de wijnen. Goede porties. Niet goedkoop, maar goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Goede en nette ontvangst. Daarnaast erg gastvrij. Ook waren de gerechten prima en netjes opgemaakt.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. De ruimte waar wij zaten (in het nisje) is erg sfeerloos.
Ingrid M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Meer dan heerlijk gegeten en gedronken in ons eigen dorp. Vriendelijk en betrokken personeel. Een smaakvolle avond uit!!
José B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Super lekker gegeten, prijs - kwaliteit verhouding is goed.
Bediening ook goed en attent.
Kortom ; ga het zelf ervaren !
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Goed en gezellig restaurant met spontane en warme service, de achtergrondsmuziek mag wel uit of minder dominant. Zeer goede keuken en goede wijnkaart
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Exclusief eten voor een eerlijke prijs in een rustig en gezellig restaurant. Leuk extraatje is dat ze een klein vuurwerk fonteintje geven bij speciale gelegenheden zoals jubilea en verjaardagen. Ook is er voldoende parkeer gelegenheid naast het pand. Hele leuke avond gehad hier met zijn tweeën.