Restaurant Old Skool

Hooistraat 22 6651 AD Druten Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Old Skool

Het goede van vroeger en het beste van nu

Hun liefde voor het horecavak en voor elkaar ontstond 20 jaar geleden, toen hij ergens in de bediening werkte en zij in de afwaskeuken. Inmiddels hebben ze hun eigen restaurant Old Skool in Druten, waar het goede van vroeger en het beste van nu samenkomen. Hier staan kwaliteit en het gebruik van dagverse producten voorop. “Dat zegt iedereen, maar wij doen het ook echt”, aldus eigenaar Johan Visser.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Old Skool

jose K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Door het prachtige weer was voor ons buiten een tafel gedekt, hier hoopten we al op, dus top.
mooi opgemaakte borden met voortreffelijke gerechten. Goede wijn erbij.
Antoine R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
De tweede keer in korte tijd hier gegeten, maar men liet nu enkele (behoorlijke) steken vallen. Op de eerste plaats moesten we behoorlijk lang wachten op de menukaarten. Ik kreeg de indruk dat de menukaarten (wat feitelijk kopieën zijn) op waren. Verder kregen we na het opnemen van de bestelling te horen dat de tonijn op was. Gezien de drukte in de zaak en het feit dat men twee dagen dicht heeft gezeten, kan dit echt niet. De prijs-kwaliteitverhouding maakt veel goed, maar deze steken hadden niet gehoeven.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Vriendelijk personeel
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Jammer dat er geen vanille ijs was :). Verder een aanrader
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Alleen maar lof voor het eten en de gastvrijheid bij Old Skool.

Als echte vleesliefhebber verrassend genoeg erg genoten van de coquille en de anajovisbotersaus.

En de service krijgt nogmaals een pluim voor de vriendelijkheid en ontvangst.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellig gezeten en heerlijk gegeten
marlies115 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wij hebben van begin tot eind een geweldige avond gehad. Hartelijk ontvangst en de gangen kwamen in een prettig tempo. Ook het wijnarrangement was heerlijk! De gastvrouw neemt de tijd voor uitleg en een praatje.
Top!!
heufke .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
het was weer Genieten met een grote G, vanaf het moment dat we binnenkwamen totdat we weer de deur uitgingen. heerlijke smaakcombinaties, voortreffelijke wijnen, ontspannen sfeer, persoonlijke bediening. Het blijft mijn favoriete restaurant!
V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Top service en lekker eten! Ik vind het een echte aanrader, zou er zo nog een keer heen gaan. De gastvrouw maakte de avond compleet.
B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Een geweldig, sfeervol restaurant met ontzettend goed eten en zeer vriendelijk personeel. Top!! Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen. Het is echt genieten.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij hebben erg lekker gegeten, vooral het dessert krijgt van mij een 10, banaantjes, huisgemaakte cake en toffeesaus, fijne lokatie, warme inrichting en goede bediening, zeker voor herhaling vatbaar.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Goede ambiance en een verrassende kaart.
Informele sfeer en zeer prettige bediening.
Aanrader
Antoine R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Waarschijnlijk het beste restaurant in het Land van Maas & Waal. Geen 'exotische' gerechten noch poeha, maar kwalitatief goede gerechten in een stijlvolle ambiance. Prima!
JosHeijmans .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
In een gezellige ambiance genoten van voor-, hoofd- en nagerecht. Mooie presentatie en prima van smaak, met fraaie bijpassende wijnen. Eeen absolute aanrader!
g.gradussen G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben gezellig en heerlijk gegeten. Het bord was mooi opgemaakt. En de smaak van het eten paste precies bij deze mooie opmaak.
patrickderuijter .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Als je vaker komt hoef je al geen specifieke wensen meer door te geven , dat weet men gewoon van je. Ik wordt er elke keer weer blij van.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, goede gastvrouw, gerechten mooi opgemaakt, goede uitleg over gerechten, lekkere wijn !!
Fijne avond gehad met familie !!
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wat hebben wij genoten! Een 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. De gerechten waren verrassend en alle smaakcombinaties klopten. En dan zijn wij ook heel enthousiast over de wijnen welke erbij geserveerd werden. Zelfs bij de bisque werd een passende wijn geschonken, chapeau!! Een avond waar wij lang van nagenieten.
M. .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Hoofdgerecht van ons verrassingsmenu, de ribeye, was deels niet mals en redelijk eenvoudig. Het bedienend personeel was erg jong en vrij onervaren. Voorgerechten en nagerecht waren erg lekker!
F H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, ons laten verrassen met een "viergangen-verrassingsmenu", en de gastvrouw en -heer en hun team kwamen regelmatig informeren of alles naar wens was dan wel om te vertellen wat er allemaal in de verrassende gerechten zat.