Restaurant Oh!

Ophelialaan 102 1431 HM Aalsmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Oh!

Maandag 15:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 11:30 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Wij waren aangenaam verrast bij restaurant OH! Wat een enthousiaste medewerkers en wat een een goede keuken!. alle gerechten waren echt erg lekker en mooi opgemaakt. Zeker ook de specialiteit van de dag "de ezel van het Wagyu rund" een echte delicatesse.

Jammer dat de inrichting, formica tafels met een leuke print, wat achter blijft. Ook was de bar in het begin wat rumoerig maar gelukkig werd het al snel rustig en hebben we echt van het eten kunnen genieten!.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat kan ik aan al het moois van restaurant " Oh" toevoegen dan slechts mijn handdruk te geven als welgemeende teken van grootse waardering voor dit bedrijf. Een exelentie van bedrijfsvoering . Een kwaliteit waar menig horeca nog een puntje aan kan zuigen. Klinkt nogal ranzig, maar in de volksmond betekend dit dat er vele horeca bestemmingen zijn die niet weten hoe het hoort en restaurant "Oh" dus wel en daar zou een ieder een voorbeeld aan kunnen nemen, voorbeeld. Dus gaat u uit om een fantastische lunch of diner te genieten...komt helemaal goed in restaurant "Oh". Met complimenten voor de afwassers, kok, koude en warme kant van de keuken , gastheer- en vrouw. Eet smakelijk.
Drie keer een 10! Wauw! Ontzettend bedankt Anouk voor deze prachtige cijfers en woorden... tot snel ziens!
Paul1957 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Zojuist kwam ik het door mij meegenomen visitekaartje van restaurant Oh! weer tegen. Altijd handig als je weer een plek ‘moet bedenken’ waar je lekker kunt eten….en geloof mij, dat kun je daar. Mijn aanrader, probeer “De Proeverij”. Het restaurant zelf is wellicht iets eenvoudig doch eigentijds, schoon en netjes. In positieve zin was ik zeer aangenaam verrast over de lekkere gerechten, de diversiteit en de presentatie. Daarbij liep er bediening rond die het begrijpt, klantgericht vriendelijk en oplettend. Al met al, en zeker niet op de laatste plaats met dank aan mijn gezelschap, een aanrader.

Beste Paul, bedankt voor uw leuke recensie! Fijn dat u van onze proeverij genoten hebt. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten van de Proeverij, een selectie van exclusieve gerechten en liflafjes die de tong strelen! Vergezeld van prosecco en de heerlijke huiswijn Domaine Felix hebben wij heerlijk gegeten. Zeer attente bediening die je het gevoel geeft dat je een welkome huisgast bent. Prijs van de gerechten in verhouding met de kwaliteit.
Zeker een aanrader voor een gastronomische avond uit...
Beste Ronald, wat een mooie recensie, bedankt hiervoor! Hopelijk tot snel ziens!
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Restaurant Oh! heeft nieuw meubilair. Hierdoor ziet het restaurant er niet alleen mooier uit, het is vooral veel prettiger tafelen. Ondanks dat de kaart niet gewijzigd is, hebben we erg goed gegeten.
Niet perse goedkoop, maar wel een goede keuze voor wie in Aalsmeer wilt eten.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Het eten komt uit de regio en is lekker. De prijs is aan de hoge kant. Het decor en de bediening passen niet goed bij de kwaliteit van het eten. Het heeft de uitstraling van een eetcafé maar de kaart en prijs van een restaurant in een hoger segment. De bediening is enthousiast, vooral naar de Aalsmeerders die er vaak komen. De aandacht is niet echt lekker verdeeld over de verschillende gast. De stamgasten hebben duidelijk een streepje voor. Wij hebben besloten om geen stamgast te worden.
Beste eterlien, bedankt voor uw recensie. Vervelend dat wij u het idee hebben gegeven dat vaste gasten meer gewaardeerd worden als nieuwe bezoekers. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel! Wij hopen u nog eens terug te zien in ons restaurant! Wellicht dat ons geheel vernieuwde interieur dan ook meer in de smaak zal vallen. Deze zomer zijn tafels, stoelen én serviesgoed compleet vernieuwd.
AMH .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Een echte aanwinst voor Aalsmeer.
Alles wat wordt aangeboden is vers, smakelijk en met liefde bereidt. Het zeer vriendelijke en oplettende personeel heeft duidelijk liefde voor het vak, en kan je met veel enthousiasme vertellen over de herkomst van vlees, vis of groente. Elke keer dat je er komt weer meerdere verrassende gerechten buiten de kaart om. De bediening is attent en oplettend. Lekkere huiswijn, en alles zeer betaalbaar als je ziet wat je er voor krijgt. Wij zijn fan!
Bedankt voor uw recensie! Dat wij liefde voor het vak uitstralen is voor ons het mooiste compliment wat er is! Dank!
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Geweldig restaurant! Alles super vers en huis gemaakt! Echt een aanrader, zeer vriendelijk personeel. In de zomer is er ook een gezellig terras.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Een geweldig restaurant.
Een goede kaart aangevuld met wekelijks " Buiten de Kaart " gerechten. Prima wijnen. Tipje, altijd de soep bestellen, een aanrader.
Relaxte bediening, kortom prijs/prestatie optimaal.
Joran V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Oh! is top. Wat een fijn restaurantje. Bediening heeft de tijd voor een goede uitleg over de keuken en de kaart. De kaart lijkt simpel, maar alle gerechten zijn goed en met aandacht bereid. Goeie wijnkaart erbij. Genieten. Alleen die stoelen ;)
Beste joran bedankt voor de complimenten! Heb je onze nieuwe stoelen inmiddels al uitgeprobeerd? Alsof je op wolkjes zit al zeggen we het zelf ;)
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wat een goed restaurant. Afgelopen zondag met 4 personen hier gegeten. Voor mijzelf en mijn vriend was het de tweede keer. Opnieuw goed advies, geweldige wijn en erg lekker gegeten. De gerechten die buiten de kaart om worden geserveerde zijn zeer de moeite waard. De bediening is snel en behulpzaam. De porties zijn (iets te) ruim. Puntje van kritiek is het interieur. Het oogt goedkoop en de stoelen zijn echt niet goed. Ondanks dat er met led geprobeerd is een moderne uitstraling te geven, oogt het allemaal gedateerd. Dat is jammer want het eten, de wijnen en de bediening is bovengemiddeld goed.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
(H)eerlijk eten, puur met vergeten groenten, heerlijke patat en keuze uit zeer goede en betaalbare wijnen. Zeer attente bediening. Leuk terras. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Net nieuw in een winkelstraat buiten het centrum van Aalsmeer.
Overzichtelijke kaart maar met voldoende keuze, seizoens groenten en zelf gemaakte friet en mayonaise. Alle sauzen en dressings zijn overigens zelf gemaakt. Pure smaken, weinig opsmuck, gewoon lekker eten.

Bediening is vriendelijk en attent, terras buiten eenvoudig maar prima. Prijs voor voor-, hoofd en nagerecht plm 40,- p.p.