Restaurant Oh!

Ophelialaan 102 1431 HM Aalsmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Oh!

Maandag 15:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 11:30 - 23:00

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Oh!

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Oh!
Deze kwaliteit vind je niet snel in de omgeving.
Mooie gerechten op de kaart en zeer vriendelijke, gezellige bediening.
Echt een aanrader!
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
wij hebben super lekker gegeten . wij waren met 4 personen en allemaal geven wij een dikke 10. wij gaan zeker vaker hier heen.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Oh! My God Zou ik willen zeggen over Oh! Een hele goede tent op een onverwachte plek.
De bediening verteld met veel overtuiging over de menukaart en het eerlijke eten dat erop staat van scharrelvlees, biologische producten etc. Het is duidelijk dat hier met passie wordt gewerkt en gekookt. Dit was een grote belofte die werd waargemaakt in het eten.
Petje af, zeker een plaats waar ik opnieuw naartoe ga als ik weer in de buurt ben!!
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
was heerlijk kom zeker nog een keer langs, alleen of met vrienden. Wat wel jammer was dat er geen kaasplankje meer was.
Heerlijk buiten gezeten
John V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
lekker gegeten in een ongedwongen sfeer.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Super gegeten en gezellig personeel !!
Sylvia F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super gegeten, fijne mensen van het restaurant die duidelijk uitleg gaven. Echt een aanrader op een goede locatie. Wij gaan er zeker terug.
Lily H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Dieke L.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Gewoon een geweldige plek!
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Top kwaliteit voor een schappelijke prijs. Gezellig personeel die niet vies zijn van een praatje! Als aanrader de broccoli soep en de lamskotelet.
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Fantastische mensen, ontzettend lekker vers eten
Carina C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Leuk ontvangen.
Het kaasplankje is een absolute aanrader!
Alyssa H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige bediening!
Mysanderius S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk. Gastvrij. Goede gerechten. Verstand en kennis van de gebruikte producten. kortom genoten. Een aanrader voor liefhebbers.
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Wij waren aangenaam verrast bij restaurant OH! Wat een enthousiaste medewerkers en wat een een goede keuken!. alle gerechten waren echt erg lekker en mooi opgemaakt. Zeker ook de specialiteit van de dag "de ezel van het Wagyu rund" een echte delicatesse.

Jammer dat de inrichting, formica tafels met een leuke print, wat achter blijft. Ook was de bar in het begin wat rumoerig maar gelukkig werd het al snel rustig en hebben we echt van het eten kunnen genieten!.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat kan ik aan al het moois van restaurant " Oh" toevoegen dan slechts mijn handdruk te geven als welgemeende teken van grootse waardering voor dit bedrijf. Een exelentie van bedrijfsvoering . Een kwaliteit waar menig horeca nog een puntje aan kan zuigen. Klinkt nogal ranzig, maar in de volksmond betekend dit dat er vele horeca bestemmingen zijn die niet weten hoe het hoort en restaurant "Oh" dus wel en daar zou een ieder een voorbeeld aan kunnen nemen, voorbeeld. Dus gaat u uit om een fantastische lunch of diner te genieten...komt helemaal goed in restaurant "Oh". Met complimenten voor de afwassers, kok, koude en warme kant van de keuken , gastheer- en vrouw. Eet smakelijk.
Drie keer een 10! Wauw! Ontzettend bedankt Anouk voor deze prachtige cijfers en woorden... tot snel ziens!
Paul1957 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Zojuist kwam ik het door mij meegenomen visitekaartje van restaurant Oh! weer tegen. Altijd handig als je weer een plek ‘moet bedenken’ waar je lekker kunt eten….en geloof mij, dat kun je daar. Mijn aanrader, probeer “De Proeverij”. Het restaurant zelf is wellicht iets eenvoudig doch eigentijds, schoon en netjes. In positieve zin was ik zeer aangenaam verrast over de lekkere gerechten, de diversiteit en de presentatie. Daarbij liep er bediening rond die het begrijpt, klantgericht vriendelijk en oplettend. Al met al, en zeker niet op de laatste plaats met dank aan mijn gezelschap, een aanrader.

Beste Paul, bedankt voor uw leuke recensie! Fijn dat u van onze proeverij genoten hebt. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten van de Proeverij, een selectie van exclusieve gerechten en liflafjes die de tong strelen! Vergezeld van prosecco en de heerlijke huiswijn Domaine Felix hebben wij heerlijk gegeten. Zeer attente bediening die je het gevoel geeft dat je een welkome huisgast bent. Prijs van de gerechten in verhouding met de kwaliteit.
Zeker een aanrader voor een gastronomische avond uit...
Beste Ronald, wat een mooie recensie, bedankt hiervoor! Hopelijk tot snel ziens!
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Restaurant Oh! heeft nieuw meubilair. Hierdoor ziet het restaurant er niet alleen mooier uit, het is vooral veel prettiger tafelen. Ondanks dat de kaart niet gewijzigd is, hebben we erg goed gegeten.
Niet perse goedkoop, maar wel een goede keuze voor wie in Aalsmeer wilt eten.
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Het eten komt uit de regio en is lekker. De prijs is aan de hoge kant. Het decor en de bediening passen niet goed bij de kwaliteit van het eten. Het heeft de uitstraling van een eetcafé maar de kaart en prijs van een restaurant in een hoger segment. De bediening is enthousiast, vooral naar de Aalsmeerders die er vaak komen. De aandacht is niet echt lekker verdeeld over de verschillende gast. De stamgasten hebben duidelijk een streepje voor. Wij hebben besloten om geen stamgast te worden.
Beste eterlien, bedankt voor uw recensie. Vervelend dat wij u het idee hebben gegeven dat vaste gasten meer gewaardeerd worden als nieuwe bezoekers. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel! Wij hopen u nog eens terug te zien in ons restaurant! Wellicht dat ons geheel vernieuwde interieur dan ook meer in de smaak zal vallen. Deze zomer zijn tafels, stoelen én serviesgoed compleet vernieuwd.