Restaurant Odysseus Palace

Dinsdag t/m Zaterdag 16:30 - 21:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteravond met vrouw en zoon hier voor het eerst gegeten.

Ontvangst was prima en de keuze voor een tafel werd aan ons overgelaten.
Sfeer was prima.

Allemaal dames in de bediening aanwezig. Een dame was nog lerende, de anderen waren al goed ingewerkt.
De drankjes kwamen snel door, voor het eten moesten we iets langer wachten maar dat was nog net niet storend.

Kwaliteit/smaak van het eten en de porties zijn wat je van een goed Grieks restaurant mag verwachten. Niets meer en niets minder. Was goed.
Het gyros vlees van mijn zoon vond hij aan de "droge" kant en de stukken vlees waren naar zijn beleving aan de "grote" kant. Voor de paar zakjes mayonaise (bij zijn patat) moest zelfs bijbetaald worden.

De prijzen voor het eten zijn passend, voor de drankjes zijn deze aan de hoge kant.
Waarom voor een fles plat tafelwater € 6,75 vragen ? Dat hoort toch alleen in een "sterren" restaurant thuis ? Hier niet het geval. Rond de € 4,00 is meer passend. Jammer.
Flesje appelsap € 2,75. Flesje chaudfontaine rood € 2,45.
Glaasje rode of witte wijn (Norton) € 4,20.

Voor het eten komen wij misschien nog wel een keer terug.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wat een mooi sfeervol restaurant. Goede gezellige bediening met oog voor de klant. Ik heb heerlijk genoten van de echte Griekse gerechten, bereid door echte Griekse koks. Dit is zoals het moet zijn. Complimenten
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Met zijn drieen gisteren wezen eten met mijn zoon en zus. Sinds de verbouwing komen wij bijna elke week. De bediening is altijd even vriendelijk en mijn zoontje komt graag naar zijn lievelings restaurant. Gyros en de gegrilde garnalen zijn heerlijk. Wij komen snel terug.
Gabriela K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Gisteren wezen eten bij Grieks restaurant Odysseus. Was alweer even geleden. Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Wat een metamorfose heeft het restaurant gehad, ziet er top uit. De bediening was als altijd nog even vriendelijk. Als hoofdgerecht namen wij een mix van voorgerechten. Eigenlijk niets te klagen. Bedankt voor de gezellige avond.
Beste Marieke88, dank voor de geschreven recensie en goed dat u weer een gezellige avond heeft gehad. Tot snel.
Renzolo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lekker eten (gegrilde garnalen!), goede sfeer en prettige bediening. Voorgerecht, brood met griekse tapenades is ook heerlijk. Er loopt daar ook een leuke aziatische jongen rond. Zag m de vorige keer niet. Heel aardig.
Randall V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Odysseus Palace. Warm ontvangst door de gastvrouw en lekker rustig en heerlijk gegeten. Goede sfeer voor woensdagavond. Wederom tevreden naar huis gegaan. Keep up the good work!
Geachte heer Randall3, Wij danken u voor de geschreven recensie en hopen jullie snel weer te ontvangen.
Ricardo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gister weer hartelijk ontvangen bij Odysseus Palace. Bediend door vrolijke dames en ik heb wederom heerlijk gegeten. De gyrosschotel blijft voor mij nummer 1.
Beste heer Ricardo1983, Wij danken u voor de genoteerde recensie.
Carina R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Na lange tijd weer eens hier gegeten. Behalve dat de zaak er anders maar prachtig uitziet na een verbouwing, is de sfeer, de service en vooral het eten nog net zo goed als ik me kon herinneren! Aanrader: auberginesalade en de ossenhaas!
Beste Carina3, Dank voor de mooie recensie. Wij hopen jullie snel weer te zien en wij zijn blij dat onze klanten de verbouwing mooi vinden.
Carlton C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Weer wezen eten bij Odysseus, en weer goed ontvangen door de dames en heer, Ze hebben de zaak verbouwd en zag er mooi uit. Wij bestelde 2 x ossenhaas en natuurlijk zoals verwacht gewoon heerlijk. Tot snel
Beste Carlton, Dank voor de recensie. Wij hopen jullie snel weer te zien.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteren voor de eerste keer met vrienden hier gegeten. Prima ontvangst en gezellige sfeer. Duurde heel lang tussen het voorgerecht en hoofdgerecht maar het eten was heerlijk.
De wijze waarop een serveerster onze kinderen (5,6,9 en 10 jaar) aansprak dat ze rustig moesten doen, was absurt!.
Ze zaten rustig te spelen aan tafel (op mobiel) maar volgens de serveerster had men voor in de zaak last van de kids. Ze waren zelfs een grens over gegaan...?!?!
Hiermee drukte ze de sfeer van de avond en dat is echt onnodig en heel jammer.
De waarschuwing 'als jullie niet luisteren dan krijgen jullie geen toetje' zorgden ervoor dat we dat gezamenlijk ook niet hebben genomen.
Tip: spreek voortaan de ouders aan op gedragingen van hun kinderen. Dit heb ik de dame ook verteld maar volgens haar begrijpen kinderen dat echt wel.
Jammer... Volgende keer gewoon weer naar een andere griek.
Dank u voor de uitgebreide uiteenzetting. Al onze gasten komen voor een gezellig avondje uiteten en proberen wij het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken en te houden. Er waren signalen van andere gasten dat het net iets te rumoerig werd. Onze collega heeft de kinderen op een gegeven moment vriendelijk gevraagd om wat rustiger te zijn en niet te veel door het restaurant te lopen om zo ongelukken te voorkomen. Wij serveren hete gerechten en – drankjes. Het verzoek is helaas verkeerd overgekomen en geïnterpreteerd. Wij betreuren de miscommunicatie en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Als u contact met ons opneemt dan lossen wij het graag op een correcte manier met u en de kinderen op. Zie ook onze melding na uw bericht op FB.

Met vriendelijke groet,
Odysseus Palace
Nobis .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Hartelijke ontvangst, dat na kritiek, omdat er een opmerking werd gegeven over het feit dat er geen allergenenlijst aanwezig is ( volgens de dame met de vlotte babbel was dit ook helemaal niet verplicht), overging in negeren.
Slecht op de hoogte wat glutenvrij inhoudt, zeer jammer.
Ouzo was lauw, eten over het algemeen té zout, sla-bar was van de vorige dag.
Zonder nagerecht, omdat er niet verteld kon worden wat er in het ijs zit ( verpakt zonder ingrediëntenlijst/allergenen), vertrokken en nog een heerlijk ijsje gegeten bij een ijssalon verder in de straat, die wel degelijk op de hoogte waren van de verplichte allergenenlijst!
Beste Nobis, dank voor uw recensie. Uiteraard zijn wij wel degelijk op de hoogte welke glutenvrije gerechten wij hebben en welke specerijen in onze gerechten zitten. Waarschijnlijk heeft u een medewerkster van ons gesproken die nog niet van alles op de hoogte is. Onze welgemeende excuses voor de onduidelijkheid. Normaliter kan de gastvrouw u van alle informatie voorzien.
Se .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met 2 de kerstdag zijn wij met de familei uit eten geweest bij Odysseus Palace. Wij komen hier regelmatig en het is super gezellig en heerlijk eten.
De bediening is vlot en zeer klantvriendelijk. Het eten zoals altijd super lekker en men komt niets tekort. Dank voor de fantastische kerst. Wij komen snel weer terug.
wij danken u voor de mooie woorden. Tot snel. Met smakelijke groet Odysseus Palace
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Door de vele goede recensies zijn we in dit restaurant gaan eten. We kregen de indruk in een ander restaurant te zitten dan die van de andere recensisten.

De bediening is heel vriendelijk en vlot. Bij binnenkomst mochten we gaan zitten waar we wilde. We gingen bij het raam in de hoek zitten en kregen direct een glaasje Ouzo als welkomstdrankje. De Ouzo was jammer genoeg wat aan de lauwe kant. De bestelde drank en de hoofdgerechten werden vlot geserveerd. We mochten gebruik maken van de saladebar. Jammer dat die heerlijke donkere Griekse olijven geen deel uit maakte van die saladebar.

Het eten was helaas niet erg bijzonder. Ik vond de Mixed Grill Special van € 18,75 zelfs wat aan de dure kant. De borden waren niet mooi opgemaakt. Op het bord stond weer een klein plastic bakje met Tzatziki. Persoonlijk vind ik dat niet hygiënisch en vraag me altijd af waar dat bakje eerst heeft gestaan in de keuken. Je moet per slot van rekening wel van dat bord eten. De Souvlaki die mijn vrouw had besteld was iets aan de droge kant evenals de Gyros. Die was ook iets aan de harde kant met hier en daar wat zwarte, uitgedroogde stukjes vlees. De lever had ook iets te lang op de bakplaat gelegen en was niet heel sappig meer. Verder kreeg ik ook sterk de indruk dat de frietjes op onze borden voor de tweede maal in het frituurvet hadden gelegen. De grote frietjes waren namelijk wat ingedroogd en oogde vettig aan de buitenkant en de kleintjes waren krokant gebakken tot in het hart.

Bij het eten dronken we Retsina die helaas ook niet zo kruidig smaakte als we gewend zijn.

Als nagerecht bestelde mijn vrouw Kadaifi, maar kreeg Baklava. Die werd door de serveerster snel omgeruild. Wel vreemd dat men in een Grieks restaurant het verschil niet ziet tussen twee verschillende soorten gebak. De serveerster die de bestelling had opgenomen kwam namelijk het gebak ook uitserveren.

De inrichting van het restaurant zag er een beetje kaal en licht versleten uit. Het restaurant oogde donker en niet gezellig. De toiletruimte moest door het personeel worden aangewezen, want er waren bordjes geplaatst.

Nu lijkt het misschien wel dat we heel erg ontevreden zijn. De algehele indruk is dat we niet echt slecht gegeten hebben, maar het kan wel veel en veel beter.

Grieks eten vinden we heerlijk dus we komen ook vaak in diverse steden in veel verschillende restaurants. En er zijn hele goede restaurants bij die heel sfeervol en gezellig zijn ingericht, waar de tafels mooi gedekt zijn, op het eten en drinken niets is aan te merken en waar de prijzen toch heel schappelijk zijn, zoals bij een groot Grieks restaurant in het centrum van Den Haag.

Reactie van proever:

"Geachte bezoeker, wij bedanken u voor het bezoek aan ons restaurant en uw recensie. Tot ziens." Het lijkt meer op een geautomatiseerde plichtpleging die ik onder de meeste recensies lees.

Het zegt eigenlijk al genoeg. De restaurateur noemt zijn gasten, bezoekers. De serveerster die ons bediende was erg vriendelijk, maar dat is natuurlijk maar één aspect van het geheel. Bij dineren gaat het natuurlijk ook om sfeer, presentatie en smaak en daar ontbrak het in dit restaurant aan. Er waren maar een paar tafels bezet en aan één van de tafels zaten een zestal mensen (vrienden of vaste gasten?) die wel alle aandacht kregen van de restaurateur.

We zouden nog een keer terug willen komen als het eten heel bijzonder smaakte, maar dat was helaas niet het geval. Dus vooralsnog niet tot ziens.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste bezoeker, gast of klant. Het is ook nooit goed hoe men iemand aanspreekt (want gasten betalen niet ) maar wij ontvangen iedereen als gast . Ons antwoord is een blijk van waardering voor uw recensie zodat wij er wat mee kunnen doen, dit in tegenstelling tot andere restaurants. Spijtig als u dat ook als negatief ervaart. Wij respecteren ieders oprechte mening en doen er ons voordeel mee. Alsnog hartelijk dank voor alles. Het gaat u goed.
Marcia020 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten in Restaurant Odysseus Palace. Varkenshaas als hoofdgerecht smaakt altijd goed bij hun. En het toetje was ook overheerlijk (limoentaart)! De gastvrijheid van de eigenaresse spreekt mij juist het meest aan. Ze maakt altijd tijd voor een babbeltje en daardoor voel je je al snel heel erg thuis. Kortom een gezellig restaurant, met een goede prijs kwaliteit verhouding en als extraatje een hele leuke sfeer!!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Odysseus, (een dag later kwamen we bij toeval wederom terecht bij een Griek in Leiden en toen waardeerden we de kwaliteit van onze maaltijd bij Odysseus des te meer!) Zeer vriendelijke bediening en het decor is al dan niet je smaak maar wel passend bij een Grieks restaurant.
Se .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Met enkele voetbal maatjes gegeten. Bij binnenkomst een bier en ouzo aangeboden gekregen door de zeer vriendelijke en attente gastvrouw.
Het restaurant is onlangs verbouwd en is frisser en lichter geworden maar de authentieke sfeer is bewaard gebleven. Heerlijke Grieks kaas in een jasje van sesam met honing en spek gegeten als voorgerecht en het hoofdgerecht was ossenhaas in het pannetje. Ruimte voor een toetjes was er daarna niet meer :-)
Wij hebben de tent gesloten en vertrokken voldaan en zeer tevreden om 23:15 uur. Was als vanouds heel gezellig. Dank voor de super avond en komen binnenkort met het hele team terug.
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Weer heerlijk gegeten bij gastvrouw Christina en haar team!!!! Zoals gewoonlijk waren de porties groter dan wij op konden.Bovendien een zeer ruime keus in het saladebuffet. Zelfs voor kinderen een ruime keus uit kindermenu's. Het personeel is zeer professioneel en komt je in alles tegemoet!!!! Kom hier graag terug! Niet alleen vanwege het eten maar ook voor de gezelligheid en de persoonlijke noot!!!!
Arja B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Moederdag hebben we feestelijk afgesloten met een etentje bij Odysseus.
Het eten was echt heerlijk. We hadden een voorgerecht en een hoofdgerecht. Het was heel lekker en zo veel dat we geen ruimte meer hadden voor een toetje. De bediening was aardig en geïnteresseerd. De bediening staat open voor een persoonlijk gesprekje en dat spreekt ons aan.
Het restaurant ziet er goed verzorgd uit. Een aanrader. Volgende keer weer!
Jeff D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Onze eerste en meteen laatste bezoek aan dit Griekse Restaurant. We bestelden 2x een schotel voor 2 personen, dus voor 4 personen. Wat we kregen was een schaal die voor de helft gevuld was met friet en een beetje rijst en de andere helft met vlees. De hoeveelheid kwam overeen met wat we (bij een andere Griek) bij één portie geserveerd krijgen. Restaurant Odysseus maakt van twee schotels 1,25 schotel en rekent daar dan 2x € 41 voor. Verder één klein schaaltje saus, een mini salade voor 2 en dat voor 4 personen. Je wordt als gast gewoon opgelicht. We hebben het bij de eigenaresse Christina aangegeven maar zij ging vol in de verdediging. We hebben € 113 betaald en zijn teleurgesteld vertrokken.
Wij betreuren het dat de klant niet meer tevreden gesteld kon worden. Frappant dat deze klant als enige over de hoeveelheid klaagt want meneer wil met 7 personen de schotel voor 4 personen delen. Onze geste werd helaas ook niet gehonoreerd. Wij waarderen uw mening. Mvgr Christina

Reactie van proever:

Deze reactie spreekt boekdelen. Inderdaad we waren met 7 personen, maar u vergeet erbij te vermelden dat daarvan 5 kinderen waren. U heeft het over 'klanten' in plaats van gasten. En precies daar gaat het mis, u levert niet wat uw gasten vragen maar ziet gasten als klanten waar u zoveel mogelijk aan wilt verdienen. U verkleint de porties door van 2 schotels één te maken en het leuk op te vullen met friet. Welke geste heeft u gedaan? U heeft onze opmerking betwist en ruzie met ons gemaakt. Daarna een extra portie Gyros geserveerd waar we niet om hebben gevraagd. Gaat u zelf eens elders eten om uw eigen product en prijsstelling te vergelijken. Serveer gewoon twee schotels als die worden besteld i.p.v. te proberen nog wat meer marge te maken door het samen te voegen en daar flink op te bezuinigen. En als u dan toch een klacht krijgt gaat u er dan alstublieft professioneel mee om!
Remo R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Afgelopen zaterdag samen met mijn vriendin hier gegeten... Eerst hartelijk verwelkomt door Christina en daarna gelijk voorafje besteld: garides skordo & melatzanosalata... Garnalen waren lekker,kon er meer van op,maar anders zou ik hoofdgerecht niet opkunnen... De gyrosschotel was zoals ik hem verwacht had en mijn vriendin was ook tevreden over haar mousaka,gaatje voor toetje was er niet meer...op aanraden van de gastvrouw wel nog 2 irish coffee genomen en dat was een goed einde van onze griekse avond