Restaurant Odysseus Palace

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Odysseus Palace

Herman V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Zéér vriendelijke bediening, eten van topkwaliteit. Keurig netjes schoon ,je kan bijna van de vloer eten. Een Grote pluim ook voor de keuken.
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Ik ben regelmatig en redurend een paar maanden bij deze restaurant ging eten.
Ik vind deze restaurant heel gewoon.
Een aantal serveersters zijn vriendelijk, één van deze heb ik ze nooit meer gezien - en ze was de beste: mey krullen, mooi donker ogen, donkere huid, heel lagend en ontzettend hulpzaam - met een vleugje charme.
De eigenaarese en één van de servesters zijn vrienden. Ze zijn niet altijd vriendelijk, en de tweede zit best trots op.
Ik zie haar bijna nooit de tafelen schoon maken en het wordt vaak door haar collegá's gedaan.
Als u de keuze van heeft laat je niet door deze twee bedienen.
De reden waarom ik kom naar deze restaurant is omdat de andere serveersters zijn viendelijk en er is één van de gerecht dat ik lekker vind.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mijn favoriete Grieks restaurant. We komen hier zeker eens per maand. Altijd superleuke ontvangst van vriendelijk personeel. Eén van de grote voordelen is dat het personeel nauwelijks wisselt, zodat ze hun terugkerende klanten herkennen. Het eten komt vlot. Is altijd lekker, wat we ook bestellen. Na afloop een Irish koffie of een Metaxa. Heerlijk!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was heerlijk. Maar dat kan je verwachten wanneer de gastvrouw Grieks is. Ook werd weer duidelijk hoe belangrijk het bedienend personeel is voor je avondje uit. Ze hadden topdames lopen. Vriendelijk en niets was ze teveel. Nee we hebben een heerlijke avond gehad. Ze hadden zelfs een leuke attentie voor mijn vrouw op Valentijnsdag. Een aanrader dit restaurant.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het was weer gezellig bij onze favoriete Griek. We ( 3 personen ) waren in de stemming om wat langer te zitten en namen in tegenstelling tot voorgaande keren een voorgerecht. Dat beviel erg goed; resp. gebakken mosselen, gebakken inktvisringen en 3 bladerdeeghapjes. Als hoofdgerecht ( dat gelukkig niet al te snel kwam ) had ik als gewoonlijk de boerenschotel ( met naast souvlaki, gyros en sousouki, gebakken lever ), en mijn tafelgenoten gingen voor de bifteki met gyros, en de specialiteiten van de kok. Was weer geweldig, en een lekker likeurtje als afsluiting maakte het helemaal af. Erg leuk is dat het personeel erg vriendelijks, en in al die jaren grotendeels hetzelfde.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vooraf even gebeld in verband met een allergie. De vriendelijke dame besteed er zorgvuldig aandacht aan en stemt nog even af met de keuken. Het geeft vertrouwen dus eten we er s avonds voor de eerste keer. De ontvangst is super vriendelijk en ook de allergie wordt herinnerd. De voorgerechten; olijven, kippensoep en carpaccio (keurig aangepast op de allergie) smaken prima. Mijn Bifteki schotel met gevuld gehakt en Gyros is top, de Gyros schotel van de tafelgenoot met allergie ook en er worden apart patatjes voor gebakken in verband met de allergie. Salade mogen we pakken uit de salad bar. Prima concept maar minder nette gasten morsen in de diverse bakjes en dat geeft het geheel een minder nette indruk. De glazen wijn zijn goed en de afsluitende koffie oook prima. En zeer positieve ervaring met attente aandacht voor de gast en allergie en smakelijke gerechten. Ga zo door!
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gisteravond met vrouw en zoon hier voor het eerst gegeten.

Ontvangst was prima en de keuze voor een tafel werd aan ons overgelaten.
Sfeer was prima.

Allemaal dames in de bediening aanwezig. Een dame was nog lerende, de anderen waren al goed ingewerkt.
De drankjes kwamen snel door, voor het eten moesten we iets langer wachten maar dat was nog net niet storend.

Kwaliteit/smaak van het eten en de porties zijn wat je van een goed Grieks restaurant mag verwachten. Niets meer en niets minder. Was goed.
Het gyros vlees van mijn zoon vond hij aan de "droge" kant en de stukken vlees waren naar zijn beleving aan de "grote" kant. Voor de paar zakjes mayonaise (bij zijn patat) moest zelfs bijbetaald worden.

De prijzen voor het eten zijn passend, voor de drankjes zijn deze aan de hoge kant.
Waarom voor een fles plat tafelwater € 6,75 vragen ? Dat hoort toch alleen in een "sterren" restaurant thuis ? Hier niet het geval. Rond de € 4,00 is meer passend. Jammer.
Flesje appelsap € 2,75. Flesje chaudfontaine rood € 2,45.
Glaasje rode of witte wijn (Norton) € 4,20.

Voor het eten komen wij misschien nog wel een keer terug.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Wat een mooi sfeervol restaurant. Goede gezellige bediening met oog voor de klant. Ik heb heerlijk genoten van de echte Griekse gerechten, bereid door echte Griekse koks. Dit is zoals het moet zijn. Complimenten
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Met zijn drieen gisteren wezen eten met mijn zoon en zus. Sinds de verbouwing komen wij bijna elke week. De bediening is altijd even vriendelijk en mijn zoontje komt graag naar zijn lievelings restaurant. Gyros en de gegrilde garnalen zijn heerlijk. Wij komen snel terug.
Gabriela K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Gisteren wezen eten bij Grieks restaurant Odysseus. Was alweer even geleden. Vriendelijk ontvangen door de gastvrouw Wat een metamorfose heeft het restaurant gehad, ziet er top uit. De bediening was als altijd nog even vriendelijk. Als hoofdgerecht namen wij een mix van voorgerechten. Eigenlijk niets te klagen. Bedankt voor de gezellige avond.
Beste Marieke88, dank voor de geschreven recensie en goed dat u weer een gezellige avond heeft gehad. Tot snel.
Renzolo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lekker eten (gegrilde garnalen!), goede sfeer en prettige bediening. Voorgerecht, brood met griekse tapenades is ook heerlijk. Er loopt daar ook een leuke aziatische jongen rond. Zag m de vorige keer niet. Heel aardig.
Randall V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Odysseus Palace. Warm ontvangst door de gastvrouw en lekker rustig en heerlijk gegeten. Goede sfeer voor woensdagavond. Wederom tevreden naar huis gegaan. Keep up the good work!
Geachte heer Randall3, Wij danken u voor de geschreven recensie en hopen jullie snel weer te ontvangen.
Ricardo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gister weer hartelijk ontvangen bij Odysseus Palace. Bediend door vrolijke dames en ik heb wederom heerlijk gegeten. De gyrosschotel blijft voor mij nummer 1.
Beste heer Ricardo1983, Wij danken u voor de genoteerde recensie.
Carina R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Na lange tijd weer eens hier gegeten. Behalve dat de zaak er anders maar prachtig uitziet na een verbouwing, is de sfeer, de service en vooral het eten nog net zo goed als ik me kon herinneren! Aanrader: auberginesalade en de ossenhaas!
Beste Carina3, Dank voor de mooie recensie. Wij hopen jullie snel weer te zien en wij zijn blij dat onze klanten de verbouwing mooi vinden.
Carlton C.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Weer wezen eten bij Odysseus, en weer goed ontvangen door de dames en heer, Ze hebben de zaak verbouwd en zag er mooi uit. Wij bestelde 2 x ossenhaas en natuurlijk zoals verwacht gewoon heerlijk. Tot snel
Beste Carlton, Dank voor de recensie. Wij hopen jullie snel weer te zien.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gisteren voor de eerste keer met vrienden hier gegeten. Prima ontvangst en gezellige sfeer. Duurde heel lang tussen het voorgerecht en hoofdgerecht maar het eten was heerlijk.
De wijze waarop een serveerster onze kinderen (5,6,9 en 10 jaar) aansprak dat ze rustig moesten doen, was absurt!.
Ze zaten rustig te spelen aan tafel (op mobiel) maar volgens de serveerster had men voor in de zaak last van de kids. Ze waren zelfs een grens over gegaan...?!?!
Hiermee drukte ze de sfeer van de avond en dat is echt onnodig en heel jammer.
De waarschuwing 'als jullie niet luisteren dan krijgen jullie geen toetje' zorgden ervoor dat we dat gezamenlijk ook niet hebben genomen.
Tip: spreek voortaan de ouders aan op gedragingen van hun kinderen. Dit heb ik de dame ook verteld maar volgens haar begrijpen kinderen dat echt wel.
Jammer... Volgende keer gewoon weer naar een andere griek.
Dank u voor de uitgebreide uiteenzetting. Al onze gasten komen voor een gezellig avondje uiteten en proberen wij het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken en te houden. Er waren signalen van andere gasten dat het net iets te rumoerig werd. Onze collega heeft de kinderen op een gegeven moment vriendelijk gevraagd om wat rustiger te zijn en niet te veel door het restaurant te lopen om zo ongelukken te voorkomen. Wij serveren hete gerechten en – drankjes. Het verzoek is helaas verkeerd overgekomen en geïnterpreteerd. Wij betreuren de miscommunicatie en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Als u contact met ons opneemt dan lossen wij het graag op een correcte manier met u en de kinderen op. Zie ook onze melding na uw bericht op FB.

Met vriendelijke groet,
Odysseus Palace
Nobis .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Hartelijke ontvangst, dat na kritiek, omdat er een opmerking werd gegeven over het feit dat er geen allergenenlijst aanwezig is ( volgens de dame met de vlotte babbel was dit ook helemaal niet verplicht), overging in negeren.
Slecht op de hoogte wat glutenvrij inhoudt, zeer jammer.
Ouzo was lauw, eten over het algemeen té zout, sla-bar was van de vorige dag.
Zonder nagerecht, omdat er niet verteld kon worden wat er in het ijs zit ( verpakt zonder ingrediëntenlijst/allergenen), vertrokken en nog een heerlijk ijsje gegeten bij een ijssalon verder in de straat, die wel degelijk op de hoogte waren van de verplichte allergenenlijst!
Beste Nobis, dank voor uw recensie. Uiteraard zijn wij wel degelijk op de hoogte welke glutenvrije gerechten wij hebben en welke specerijen in onze gerechten zitten. Waarschijnlijk heeft u een medewerkster van ons gesproken die nog niet van alles op de hoogte is. Onze welgemeende excuses voor de onduidelijkheid. Normaliter kan de gastvrouw u van alle informatie voorzien.
Se .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Met 2 de kerstdag zijn wij met de familei uit eten geweest bij Odysseus Palace. Wij komen hier regelmatig en het is super gezellig en heerlijk eten.
De bediening is vlot en zeer klantvriendelijk. Het eten zoals altijd super lekker en men komt niets tekort. Dank voor de fantastische kerst. Wij komen snel weer terug.
wij danken u voor de mooie woorden. Tot snel. Met smakelijke groet Odysseus Palace
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Door de vele goede recensies zijn we in dit restaurant gaan eten. We kregen de indruk in een ander restaurant te zitten dan die van de andere recensisten.

De bediening is heel vriendelijk en vlot. Bij binnenkomst mochten we gaan zitten waar we wilde. We gingen bij het raam in de hoek zitten en kregen direct een glaasje Ouzo als welkomstdrankje. De Ouzo was jammer genoeg wat aan de lauwe kant. De bestelde drank en de hoofdgerechten werden vlot geserveerd. We mochten gebruik maken van de saladebar. Jammer dat die heerlijke donkere Griekse olijven geen deel uit maakte van die saladebar.

Het eten was helaas niet erg bijzonder. Ik vond de Mixed Grill Special van € 18,75 zelfs wat aan de dure kant. De borden waren niet mooi opgemaakt. Op het bord stond weer een klein plastic bakje met Tzatziki. Persoonlijk vind ik dat niet hygiënisch en vraag me altijd af waar dat bakje eerst heeft gestaan in de keuken. Je moet per slot van rekening wel van dat bord eten. De Souvlaki die mijn vrouw had besteld was iets aan de droge kant evenals de Gyros. Die was ook iets aan de harde kant met hier en daar wat zwarte, uitgedroogde stukjes vlees. De lever had ook iets te lang op de bakplaat gelegen en was niet heel sappig meer. Verder kreeg ik ook sterk de indruk dat de frietjes op onze borden voor de tweede maal in het frituurvet hadden gelegen. De grote frietjes waren namelijk wat ingedroogd en oogde vettig aan de buitenkant en de kleintjes waren krokant gebakken tot in het hart.

Bij het eten dronken we Retsina die helaas ook niet zo kruidig smaakte als we gewend zijn.

Als nagerecht bestelde mijn vrouw Kadaifi, maar kreeg Baklava. Die werd door de serveerster snel omgeruild. Wel vreemd dat men in een Grieks restaurant het verschil niet ziet tussen twee verschillende soorten gebak. De serveerster die de bestelling had opgenomen kwam namelijk het gebak ook uitserveren.

De inrichting van het restaurant zag er een beetje kaal en licht versleten uit. Het restaurant oogde donker en niet gezellig. De toiletruimte moest door het personeel worden aangewezen, want er waren bordjes geplaatst.

Nu lijkt het misschien wel dat we heel erg ontevreden zijn. De algehele indruk is dat we niet echt slecht gegeten hebben, maar het kan wel veel en veel beter.

Grieks eten vinden we heerlijk dus we komen ook vaak in diverse steden in veel verschillende restaurants. En er zijn hele goede restaurants bij die heel sfeervol en gezellig zijn ingericht, waar de tafels mooi gedekt zijn, op het eten en drinken niets is aan te merken en waar de prijzen toch heel schappelijk zijn, zoals bij een groot Grieks restaurant in het centrum van Den Haag.

Reactie van proever:

"Geachte bezoeker, wij bedanken u voor het bezoek aan ons restaurant en uw recensie. Tot ziens." Het lijkt meer op een geautomatiseerde plichtpleging die ik onder de meeste recensies lees.

Het zegt eigenlijk al genoeg. De restaurateur noemt zijn gasten, bezoekers. De serveerster die ons bediende was erg vriendelijk, maar dat is natuurlijk maar één aspect van het geheel. Bij dineren gaat het natuurlijk ook om sfeer, presentatie en smaak en daar ontbrak het in dit restaurant aan. Er waren maar een paar tafels bezet en aan één van de tafels zaten een zestal mensen (vrienden of vaste gasten?) die wel alle aandacht kregen van de restaurateur.

We zouden nog een keer terug willen komen als het eten heel bijzonder smaakte, maar dat was helaas niet het geval. Dus vooralsnog niet tot ziens.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste bezoeker, gast of klant. Het is ook nooit goed hoe men iemand aanspreekt (want gasten betalen niet ) maar wij ontvangen iedereen als gast . Ons antwoord is een blijk van waardering voor uw recensie zodat wij er wat mee kunnen doen, dit in tegenstelling tot andere restaurants. Spijtig als u dat ook als negatief ervaart. Wij respecteren ieders oprechte mening en doen er ons voordeel mee. Alsnog hartelijk dank voor alles. Het gaat u goed.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Odysseus, (een dag later kwamen we bij toeval wederom terecht bij een Griek in Leiden en toen waardeerden we de kwaliteit van onze maaltijd bij Odysseus des te meer!) Zeer vriendelijke bediening en het decor is al dan niet je smaak maar wel passend bij een Grieks restaurant.