Restaurant Odessa

Duivengas 14 6511 TD Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Odessa

Ozeagar .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten, bestel vooral de krokante bacon met ahornsiroop. We kwamen binnen toen de keuken al was gesloten, toch hebben ze nog een heerlijke maaltijd voor ons bereid.
Mweijers .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We hebben heerlijke bieren gedronken en een overheerlijke plank hapjes erbij, met name de risotto- bal was uitmuntend. We hebben alle vier verschillende gerechten gehad, echt toppie. De bediening en de sfeer is ook helemaal goed. Helaas wat moeilijk te vinden, maar als je er bent is het echt genieten. Helaas wat minder wijnkeuze, maar het is ook echt een bierdrinkend ingesteld die van lekker eten houden. Marja
Lo12 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Superleuke plek " dowtown". Heerlijke hapjes, biertjes en supervriendelijk personeel. Alles is puur en verantwoordelijk. Hier ga ik vaker naartoe.
Job S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We hebben hier een middag geborreld en dit was top. De bediening was erg vriendelijk en de aankleding heel uniek en sfeervol. We hebben niet gegeten, maar hebben wel een plankje met de verschillende borrelhapjes gehad. Deze waren erg orgineel en ook nog eens supergoed bereid. Ook een groot pluspunt zijn de vele lekkere bieren die ze schenken.
DanielleGommers .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het hernieuwde Odessa centraal in Nijmegen is een restaurant naar mijn hart.
" What you see, is what you get" is hier volledig van toepassing; een goed stuk mals vlees of een heerlijke vis en daarbij passende bijgerechten maken het helemaal compleet. De vriendelijke bediening met oog voor de klant maken dat ik me meteen thuisvoelde, waar de prachtige inrichting daarnaast ook aan bijdraagt.
Al met al dus een echte aanrader voor een avondje uit in hartje Nijmegen.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Onlangs heb ik - wederom - het ingangspad van "Odessa" bewandeld (= Duivengas, links van "de Lindenberg") voor een culinaire verwennerij!
Dit was opnieuw een feest voor mijn smaakpapillen door originele smaakcombinaties die je niet meteen zou verwachten, dat is ongekend in Nijmegen! Complimenten, chefs!
En niet te vergeten: het verrassend assortiment aan speciale "oriegionale" biersoorten (zeker voor mij als NederBelg met kritische smaak!)...maar de huiswijn of verse jus mogen er ook wezen.
De sfeer in het restaurant heeft een gezellige warme gloed, bijna huiselijk, en het personeel biedt service met een glimlach en zelfs een vleugje humor (en da's zeer plaisant).
Kortom een totaalbeeld van 'feel good' met (h)eerlijk voedsel in onstpannen sfeer.
Menu en bierkaart zijn online te vinden (website of Facebook)