Restaurant ODE

Meer informatie over restaurant Restaurant ODE

Duur
Margot T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik hou van verrassingen, lekkere smaken, service en nieuwe dingen. Ik hoef geen overvolle borden maar wil genieten van elke gang. Bij Ode zit ik echt op de juiste plek! Eten is een avond genieten van mooie gerechten in een heerlijke omgeving!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Geweldig lekker en feestelijk gegeten! Geniale keukenbrigade , mooi gekookt, prachtige smaakcombinaties! Plezierige bediening ! Gewoonweg lekker getafeld en met zorg verwend!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten goede service en fijne bediening echt een aanrader voor uw smaakpupillen.
Wij hebben het vier gangen diner genomen en daar zeer zeker geen spijt van hebben.

D. C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het is al weer een tijdje geleden, zondag 24 juli, maar het zit me nog steeds dwars. Voor mijn vaders 95ste verjaardag had ik ruim van te voren een tafel gereserveerd voor 11 volwassenen en 2 kinderen. Om 18.00 uur zaten we aan tafel en om 22.00 waren we pas klaar. Verscheidene keren gevraagd waar ons eten bleef, maar "er was vertraging vanwege de drukte" terwijl er nog maar één tafel naast ons bezet was. Toen we uiteindelijk ons eten kregen hebben we de kabeljauw terug gegeven omdat hij veel te zout was. Mijn lamsvlees was koud en veel te rauw, maar dat heb ik maar zo gelaten. Inmiddels was mijn schoondochter met ons jongste kleinkind al naar huis gegaan, nadat we eerst om wat eten voor hem hadden gevraagd. Als toetje had ik een taart met vuurwerk besteld, nou die kwam inderdaad, alleen zonder vuurwerk. Ons etentje was een grote teleurstelling en ik ga er echt nooit meer naar toe, zelfs niet voor een kop koffie of glas wijn, terwijl ik dat toch regelmatig deed. Als goedmakertje kregen we de taart gratis en dat vond de eigenaar (die er nogal laconiek over deed) een geweldig gebaar.
Avanderrhee .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vanwege de goede recensies er voor gekozen de gift for you voucher bij Ode te besteden. Dit bleek een goede keuze te zijn. Genoten van een heerlijke (warme) 2 gangen lunch waarbij uit verschillende gerechten gekozen kon worden. Lekker vers brood met smeersels en een amuse vooraf. We kregen een verrukkelijke tomatensoep en daarna rosé gegaard vlees geserveerd.
De vriendelijke bediening maakte het plaatje compleet. Echt een aanrader!
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Dit restaurant in het centrum van Elst vaker bezocht. Ik ben van mening dat de kwaliteit vooruit is gegaan. Ik vind bijvoorbeeld de amuses tussen de verschillende gerechten door een creatieve en smaakvolle aanvulling. Verder zijn de veelal seizoensgebonden gerechten soms verrassend gecombineerd en prima van smaak. Het frietzakje bij het hoofdgerecht is lekker, maar doch vrij standaard. Bediening geeft uitleg bij de gerechten en tonen voldoende zorg voor hun gasten. Zonnig terras (aan doorgaande weg/winkelstraat) is sinds de vernieuwing verbeterd en gezellig om te verblijven. Het enige puntje ter verbetering is te letten op het tegelijk uitserveren van de gerechten in zijn totaal. Aanrader.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Je vindt hier een restaurantgedeelte en een wijnbargedeelte, ieder met een eigen kaart. Deze keer in de wijnbar gegeten. De gerechten (een beperkt aantal) staan op een krijtbord aan de muur.
Deze keer namen we de hamburger. Lekker brood, goede dikke burger die deels rosé gebakken was. De hamburger was goed op smaak, cheddar erop was lekkerder dan de variatie met blauwschimmelkaas. Erbij komt een puntzakje zelfgemaakte frites met saus: smakelijk!

De wijnen die worden geschonken zijn lekker.

Aangezien we hier regelmatig komen, zou het leuk zijn als de gerechten in de wijnbar ook iets vaker veranderen.
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Vandaag (26-3-2016) wederom heerlijk gegeten bij Ode Elst vriendelijke en bekwaam personeel.
Komen er regelmatig en met veel plezier, gerechten zijn er van zeer hoge kaliteit maar blijft betaalbaar voor iedereen.
Dus een een echte aanrader.
Eeltje .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Vanavond bij Ode gegeten, hebben 4-gangen verrassings menu gegeten waarbij rekening werd gehouden met uitzonderingen. Hele leuke creatieve gerechten gegeten! Bediening was erg attent en wist wat er op ons bord lag. Een klein puntje van kritiek, lege glazen mogen van tafel gehaald worden als ze niet meer gebruikt worden ;)
Al met al een super avond gehad en heerlijk gegeten!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Amuses , voorgerecht en hoofdgerecht waren van uitstekende kwaliteit de aandacht die wij kregen bij een uitverkocht restaurant was top , kortom een buitengewoon fijne avond beleefd en een aanrader voor Elst
Claud76 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Al vaker hier gegeten en de kwaliteit is erg goed en constant.
Ook deze avond weer genoten. De klassieker Carpaccio smaakte precies zoals je hoopt dat ie smaakt. Het hoofdgerecht was een kabeljauw die, naar onze mening te zout was. Dit aangeven aan de bediening en binnen 15 minuten lag er een heerlijke en minder zoute Scholfilet op ons bord. Heel netjes dus!
Daarna volgde een erg lekkere cheesecake als dessert en onze avond was compleet. Wij komen zeker weer eens terug!
Lekkerzeg .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
5-gangen verrassingsmenu genomen. Bijzondere gerechten en ingrediënten, soms een beetje overdaad aan combinaties, waardoor smaken elkaar overstemmen. Overall lekker gegeten, maar niet voortreffelijk.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Goed gelegen restaurant. Prima parkeergelegenheid. Interieur oogt wat somber, maar de eigenaar heeft wel zijn best gedaan om een gezellige sfeer te creëren. We aten als voorgerecht een heerlijke amuse. Voorgerecht een kostelijke carpaccio. Het hoofdgerecht asperges met een ruige gerookte varkensham. Met daarbij een gefrituurd ei en een puntzak frites. Jammer dat er een wat slordig geschilde asperge tussen zat. Na dit kenbaar gemaakt te hebben aan de eigenaar hebben we als geste het nagerecht van het huis gekregen. Prima restaurant met volle aandacht voor de klant. Zeker reden om 'n keer terug te komen.
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Dit restaurant ligt in de winkelstraat van Elst. Parkeergelegenheid voldoende. Moderne en sfeervolle inrichting. Het eten is van goede kwaliteit, maar niet erg verrassend. De geadviseerde wijnen bij de gerechten vond ik zeer smaakvol. Bediening aangenaam en attent. De mogelijkheid om gezellig na te borrelen voor de sfeervolle openhaard vind ik top. We komen zeker nog eens terug.
Mieke1975 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Vrijdag hier lekker geluncht. Zelf een lekkere geitenkaas salade gegeten en mijn partner een Tomaten crème soep wat ook erg lekker was. Wij komen hier nog eens terug.
Riezebos .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Net genoten van een heerlijke proeverij bij Ode. Een leuk nieuw 6-gangen concept met originele gerechten voor een mooie prijs. Zowel de vegetarische als de niet-vegetarische versie waren erg smakelijk en mooi opgemaakt. Ook dierenliefhebbers kunnen hier met een gerust hart gaan eten, onder meer het kalfsvlees is biologisch en er wordt geen eendenlever geserveerd. Met hun enthousiasme hebben de mensen van Ode hebben ons niet alleen een lekkere maar ook een leuke en gezellige avond bezorgd.
CiscaStarreveld .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Wij vonden het een fantastische avond en het overtrof onze verwachtingen! Het verrassings menu was heerlijk, aardige bediening en een sfeervolle inrichting, kortom fantastisch!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Eten is prima. Locatie is fraai; leuk terras. Ideaal is de grote afgescheiden speelruimte achterin de zaak.
Alleen waarom moet je zo lang wachten als je wilt afrekenen? Rekening bij de eigenaar gevraagd die vervolgens op zijn gemak bij een andere tafel ging staan kletsen. Terwijl toch wel duidelijk was dat wij weg wilden.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Met zo'n 28 graden is dit het ultieme plekje om te lunchen, met een terras waar de zon halverwege de middag pas op gaat schijnen. We zaten dicht tegen het pand aan en het was er heerlijk fris. We kozen voor de lunchplatter (v.a. 2 personen te bestellen) die volgens de menukaart bestond uit een selectie van warme en koude broodjes, een soepje en kleine salade. We gaven aan liever geen mozzerella te nuttigen en dit was geen enkel probleem. We begonnen met een (koffie)kopje kerriesoep en vervolgens kwam er een plank op tafel met daarop 2 x een dikke snee (oer)bruin en 2 x een dikke snee wit-brood plus 2 schaaltjes salade. Erbij lag een speciaal mes, zodat je de boterhammen makkelijk kon delen. Elke snee was anders belegd en het zag er heerlijk uit, maar daar bleef het niet bij! We begonnen met het warme gedeelte: het brood met de gebakken champignons, Parmezaanse kaas en truffelmayonaise. Heerlijk! Omdat we zo aan het kletsen waren dat de geitenkaas inmiddels niet meer echt warm was, kozen we er voor met de zachtere smaken verder te gaan. Dus begonnen we met de bruine boterham met rundercarpaccio (met Parmezaanse kaas, pestosaus, pijnboompitten en rucola). Smaakvol! (De carpaccio bleef overeind naast het bruine brood.) We vervolgden onze lunch met de huisgemaakte tonijnsalade (incl. komkommer en rode ui). Ook al zo lekker. En dan toch de geitenkaas (met honing, walnoten en kruidensla: Overheerlijk! Tot slot proefden we de salades: eentje met 2 gebakken gamba's, cashewnoten, rode ui en piccalilly-groenten en de Ceasarsalade met o.a. geroosterde kippendij en chips van Serranoham. Ook beide erg lekker!
Door de ligging, sfeervolle inrichting, vriendelijke bediening, lekkere huiswijn, mooie presentatie en vooral heerlijke lunch: een aanrader!