Restaurant O

Rechtstraat 76 6221 EL Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant O

JGPertien .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Samen met mijn partner gegeten bij restaurant O tijdens een weekendje Maastricht. Als voorgerecht had ik een garnalencoctail genomen. Ik heb nimmer zulke lekkere garnaaltjes gegeten. Ik had dorade in zoutkorst als hoofdgerecht. Heerlijk...en heel attent dat men aan tafel liet zien dat de dorade echt wel in de zoutkorst was klaar gemaakt. De wijn passend bij de kreeft was een goede keuze. We hebben genoten van een heerlijk diner en is voor herhaling vatbaar.
Ard H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
met collegae gegeten, prima Dorade. de tiramisu is niet wat ik er van verwacht. Hoeveelheden goed afgemeten.De gerookte vissen, vooral paling is zeer goed
Karsten V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
In mijn ogen het beste visrestaurant van Maastricht.
Het menu "O" stelt nooit teleur (plateau Fruits de Mer!) en de bediening is vlot maar altijd correct.
Leuke wijnkaart, mooi interieur en prijs-kwaliteit verhouding is er altijd in orde!
"O" is een restaurant dat ik iedereen kan aanbevelen
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Afgelopen dinsdag hebben we een meer dan geweldige avond gehad met dank aan restaurant o. Wat een topeten. Wat een prijs/kwaliteitverhouding. Wat een service. Topwijntjes en kakelverse vis. Overheerlijke fruit de mer, goddelijke scholfilet. Wij balen enorm dat dit pareltje zo ver van Amsterdam weg is, anders kwamen we hier wekelijks voor onze portie omega 3-6-9. Heerlijk. Echt een aanrader!!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Wij eten altijd graag bij "O". De ontspannen sfeer en gezellig drukte, in combinatie met goede verse ingredienten maken van elke bezoek een geslaagde avond. De bediening staat altijd klaar met een goed advies over wijnen bij de gerechten en de chef-kok komt altijd de menukaart brengen incl verhaal over de vangst van de dag! Regelmatig vol, dus reserveren is een aanrader.
Sandy D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Uitstekende fruit de mer. Alles wat je je maar wensen kan lag op de schaal. Het is eiegenlijk teveel voor een persoon. Heerlijk. Het was zelfs mogelijk de overgebleven schaaldieren mee naar huis te nemen. Uitstekende huswijn.
Prettige bediening. Mooi gedekte tafels.
Wel van ' t voren reserveren,
r V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
matig gegeten ondanks dat sommige bezoekers andere meningen hebben,we zijn hier in 2 jaar 2x geweest. het hoofdgerecht rode poon werd met heel weinig bijgerechten geserveerd,de bediening moest 2 keer gevraagd worden om zout,dat niet op alle tafels bleek te staan,we hebben geen nagerecht genomen gezien deze ervaring.