Restaurant O

Meer informatie over restaurant Restaurant O

Jouw recensie over het restaurant Restaurant O

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met 5 personen gisteren gaan eten. De oesters waren prima, naturel en gegratineerd. Het "Maastricht aan Tafel" menu is echter onvoldoende. Een tomaat gevuld met krabsalade bevatte nauwelijks krab. De koolvis als hoofdgerecht ook ondermaats, niet gaar en geen smaak. Het kaasplankje prima, maar daar kan ook iets aan verkeerd gaan.
Twee flessen Chardonnay op de rekening die wij niet geconsumeerd hadden maakten de totale belevenis onvoldoende.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Tijdens bezoek aan Maastricht hier als afsluiting van de dag heerlijk gegeten. Als starter een heerlijke kreeftensoep en samen de tarbot. Gerechten worden mooi gepresenteerd. Bediening is erg vriendelijk. Het was leuk om zelf de tarbot te fileren. Aan te bevelen.
ibkran .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
30 december 2016 heerlijk gegeten bij restaurant ''o''. De kabeljauw in dit visrestaurant was uitstekend en ook de zeetong was van uitzonderlijk goede kwaliteit. Aardige, gastvrije bediening, met kennis van zaken. We komen zeker terug.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Fantastisch visrestaurant. Mijn twee metgezellen genoten van de enorme schotel met schaal en schelpdieren als vooraf, ik pikte een beetje mee en vond het heerlijk. De griet les hoofdgerecht was heerlijk, de pasta voor mij als mindere visliefhebber heerlijk. Enige jammere was dat er geen hoofdgerecht zonder vis voorhanden was. Maar een extra voorgerecht maakte dit helemaal goed.
AKVos .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk visrestaurant! Genoten van de kreeftensoep en eindeloos veel oesters, daarna de hele kreeft. Ambiance van het restaurant is prettig in een leuk pand in een leuke wijk. Het personeel is zeer vriendelijk en servicegericht. Hele fijne avond gehad. Echt een aanrader!
Boykort O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Fijn gegeten bij "O". Wij kozen voor menu "O", waarbij er eerst een ruime hoeveelheid fruits de mer op tafel komt, daarna garnalenkroketjes, een heerlijke zeebaars en een toetje. Gewoon fijn eten, zonder veel poespas. We dronken er een meer dan vriendelijk geprijsde Pierre-Yves Colin-Morey bij, fijne bourgogne!
wisimo .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ons dagje ver treinen 'onderbroken' voor een heerijke maaltijd bij "O". Vangst (!) van de dag was tonijnsteak (!) en die smaakte prima. Lekkere verse groente erbij, waar ik nog wel wat meer van had gelust, maar ja...Mijn partner had een goed stuk vlees (zegt hij) en we dronken een uitstekende fles rode wijn. Om kraanwater vragen was geen probleem en daarvoor een extra compliment, want vaak moet je een fles kopen! De bediening was prima en attent. Jammer dat het geen autoloze straat is.
foodandfit .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Weer heerlijk gegeten bij 'O'. Kreeftensoep vooraf, Dorade en Heek als hoofdgerecht, crème brule om het af te ronden. Juiste portie grote, goede smaak, bediening bijzonder vriendelijk en verstand van zaken. (als je er zelf verstand van hebt zie je het ook, het zit hem vaak in het detail waar ik zo vrolijk van wordt) Ruime maar niet overvolle wijnkaart aan betaalbare prijzen. We zijn er al eerder geweest en gaan zeker terug.
M J.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Het voorgerecht was ok? maar hoe moeilijk is dan ook een carpacio van rauwe zalm.
Miste verfijning en portie zéér minimaal.
Hoofdgerecht was een goed bereide dorade,maar of de eenvoudige bereiding een prijs van € 26 rechtvaardig....
Als goede thuiskok ben ik niet verrast en wel ruim € 100 kwijt zonder dessert.

Bediening was correct maar niet meer dan dat.
Lag iets hautains aan ten grondslag.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Afgelopen weekend twee keer mogen genieten van het Maastricht aan Tafel menu. Heerlijke oesters / kikkerbillen vooraf, een goed gebakken tarbot en een smaakvol kaasplankje na. Daarbij tot twee keer toe een heerlijke wijn uitgezocht uit de wijnkaart. Een restaurant waar ik zeker nog een keer terug zal gaan.
corinne-bilthoven .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vol verwachting gingen wij n.a.v. goede recensies naar restuarant O toe.
De entourage van het restaurant was leuk, de bediening was correct, maar werd door ons als afstandelijk en hooghartig ervaren.
Het voorgerecht van kabeljauw smaakte goed, evenals de kreeftsoep. Het hoofdgerecht van tarbot en zonnevis smaakte 'matig'.
Het nagerecht tiramisu was duidelijk geen specialiteit van het huis, de crepes Suzette was prima.
Al met al géén restaurant om snel terug te keren.
MaartjeMarije21 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Wat jammer want ik keek er naar uit om hier te eten, maar het viel tegen. We waren met 6 personen en bij binnenkomst duurde het ruim een half uur voordat er iemand hallo kwam zeggen en de drankjes kwam opnemen. Op het visplateau trof iemand uit ons gezelschap een slechte en behoorlijk stinkende oester. De bediening reageerde nogal laconiek en kwam snel met een nieuwe oester aan. Toch kan dat voor een visreaturant echt niet, stel dat deze persoon het niet had opgemerkt? Dan is je weekendje Maastricht goed verpest. Volgens mij kunnen ze het wel want de hoofdgerechten en desserts waren prima. Maar de overall ervaring was helaas een tegenvaller.
foodandfit .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Op een zomeravond op zoek naar een beschikbaar terras in Maastricht is niet zo gemakkelijk. Restaurant 'O' heeft een klein terras buiten en er was nog plek voor 2. Aangezien 'o' op mijn wishlist stond maar meteen de koe bij de horens, of in deze de vis bij de kieuwen gepakt. Voorgerecht kreeftensoep, goed en slim om halverwege nog een lepeltje soep extra aan te bieden, daar is ze lekker genoeg voor. Hoofdgerecht een 500 gram sole meuniere, die hebben we mogen delen. Bediening doet er niet moeilijk over en kijkt je ook niet raar aan bij zulke vragen. Uiteraard nog een creme brulee ter afsluiting, voldoende en heerlijk. Wij komen zeker terug.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Het blijft bijzonder, een heerlijk visrestaurant zo ver van zee en zo kort bij de maas. Verwen jezelf en bestel een plats fruit de mer. Heerlijk! Lekkere grijze garnalen, heerlijke wulken, kreeft... En dat alles in een heerlijke ambiance. Daarna de Bouillabaise, opgediend aan tafel op een bird met heerlijk bereide vis.
Voor nagerecht was er geen plekje meer over helaas.

De bediening is zeer aangenaam, de sfeer gezellig. Het restaurant is niet al te groot, je zit dus wat op elkaar, maar wij hebben dat zeker niet vervelend gevonden.

Zin in vis? Ga naar O. Aanrader.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
In dit gezellig, drukke visrestaurant buitengewoon goed gegeten. De zaak is eenvoudig strak ingericht en hetgeen wordt geboden is van hoge kwaliteit. De bediening is foutloos. Echt een adres om aan te raden.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Uitstekend gegeten bij Visrestaurant 'O'. Als voorgerechten Bretonse oesters en tonijntartaar. Bij de oesters werden ook enkele gamba's geserveerd. De tonijn was licht pittig en fris aangemaakt. Het hoofdgerecht 'Catch of the day' liet wat lang op zich wachten, maar het resultaat was de moeite waard: precies goed gekookte asperges met gravad lax, gegarneerd met kleine porties botersaus en erwten. De witte Siciliaanse huiswijn was een goede match. Als toetje volgde een mascarpone taartpunt met aardbeien-rabarber stukjes ernaast. De bediening is professioneel en zeer vriendelijk. Sfeervolle moderne inrichting met linnen gedekte tafels aan een lange bank aan de muurzijde. Een echte aanrader voor visliefhebbers!
Ans E.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Bij ons bezoek aan Maastricht mochten wij dit restaurant niet overslaan. Aangeraden door familie. We hebben heerlijk gegeten. Een super lekkere verse Fruits du Mer, zalige garnalen kroketten en de schelvis van het menu. Begeleid door de huiswijn een hele mooie Chardonnay.
We waren zeer te spreken over de gastvrije bediening. De gastvrouw heeft ons een prima avond bezorgd.
Volgende bezoek aan Maastricht komen We zeker terug.
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
4 jaar geleden at ik hier, en dat had een goede herinnering achtergelaten. We verheugden ons enorm op dit avondje, en terecht, het was fantastisch.
Als je het kleine zaakje binnentreedt ruik je de zilte geur van vis en zee! Aan de met wit linnen gedekte tafeltjes zitten gasten Fruit de Mère plateaus te verorberen. Je hebt het gevoel dat je in een restaurantje aan de Bretonse kust bent beland.
De gastvrouw ontvangt ons zeer vriendelijk, rosé champagne in een echt champagne glas ( een tulpje), heerlijk lichte knapperige broodjes met huisgemaakte hummus, het begint al top.
We bestellen oesters en roze garnalen. Als ik iets negatiefs moet zeggen, zelf vind ik het prettig als de oesters losgehaald zijn, maar ze waren overheerlijk. De Terlaner uit Alto Adige smaakte er voortreffelijk bij en we werden zeer nauwgezet bij geschonken.
We vervolgden ons vis avontuur met tonijn tartaar, met kappertjes, uitjes en augurkjes en een beetje sla aangemaakt met een dressing met een vleugje komijn!
Als hoofdgerecht zeebaars met groene kruiden saus en op de huid gebakken kabeljauw met groene groenten en een voortreffelijke Hollandaise saus.
De cuisson van de vis was perfect. Het waren heerlijke gerechten. Als dessert crème brulé met passievrucht ijs en een panna cotta van witte chocolade en rood fruit. Perfect begeleidende dessert wijnen. Het concept van "O" is eenvoud, wat mij betreft mogen ze dat doorvoeren tot en met dessert. IJs bij de crème brulé was echt overbodig, de crème brulé was namelijk subliem en de panna cotta had ook niks extra's nodig ( het aardbei ijs)
Wat een heerlijke avond in dit visrestaurant ver weg van de kust. Ik ben jaloers op Maastricht, waarom hebben we in Utrecht niet zo'n fijn restaurantje!
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
In themaweek Maastricht aan Tafel, hier gereserveerd.
We werden hartelijk ontvangen en voorzien van aperitief.
We kozen voor het themamenu met een kleine wijziging.
Heerlijk gegeten, uiterst smaakvolle aromatische kreeftensoep, vergezeld van rouille, kaas en croutons, opgevolgd door een gegrilde zonnevis op een andijviestampotje met pastinaak en linzensaus, afgesloten met chocolademousse met mango en pistachenoten en pistache ijs.
Wat ons vooral trof, is de oprechte bevlogenheid en toewijding van het team, hier wordt met liefde voor het vak gewerkt, gasten voelen zich echt gast! Complimenten!
Wij gaan zeker terug!
Walther V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Eindelijk eens bij "O" gedineerd met vrienden. Al lang een wens van ons. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouwen en Dennis. Wij hadden al snel besloten om het menu te eten, met toch hier en daar een uitzondering. Daar werd zeer gastvrij op gereageerd. Een overheerlijke fruits de mer, rijkelijk en super vers. De kreeftensoep was ook goed gevuld en erg smakelijk.
De griet in z'n geheel als hoofdgerecht, super gegrild en geserveerd. Heerlijke flensjes.
Een zeer goede prijs en kwaliteit verhouding. Uitstekende wijnen. Gastvrije service. Wij hebben genoten. Een aanbeveling waard. Dit restaurant ziet ons snel terug.
Walther Verbruggen