Restaurant O.D.P.

Neerhem 25 6301 CD Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart
31-612431924

Meer informatie over restaurant Restaurant O.D.P.

Ron D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Laatst aangenaam verrast bij dit restaurant.
Wat een verrukkelijk eten en vriendelijke bediening.
Een open keuken waar je kan kijken hoe je eten vers per persoon wordt bereid.
Ik heb voorgaande recensies gelezen en kan gewoon niet geloven dat dit over het zelfde restaurant gaat. Dat je iets langer moet wachten is voor mij logisch aangezien het eten gelukkig vers is en niet al voorbereid. Iets wat je op de dag van vandaag als een luxe mag beschouwen. Wij hebben vrienden ook meteen een etentje cadeau gegeven bij O.D.P vanwege de hoge kwaliteit.
Dus wij zeggen zeer zeker aan te raden!
O.D.P bedankt, en tot gauw want wij komen zeker terug.
Blokkereet .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Op een prachtige zondag een weekend in Zuid-Limburg en dan als laatste lekker eten bij ODP in Valkenburg. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu vis. Het voorgerecht was gerookte zalm met een frisse salade en het hoofdgerecht slibtongetjes met asperges.
Prima gegeten in een sfeervol restaurant.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
De sfeer in dit restaurant is niet geweldig: weinig intiem, geen fraaie inkijk in de open keuken en geen eenheid in de inrichting. Ook viel ons op dat de afzuiging in de keuken blijkbaar onvoldoende is, want er hing een duidelijke geur van frituurvet. En het feit dat de zaak op een vrijdagavond nagenoeg leeg was (nog één andere tafel bezet) draagt ook niet bij aan de beleving.
De service is vriendelijk, maar niet erg hartelijk en de wachttijden zijn toch wel erg lang, zeker als je bedenkt dat er nauwelijks gasten waren.
Wel fijn: de zaak heeft een eigen parkeerplaats, wat in Valkenburg echt een pré is.
Op het eten is gelukkig niet veel aan te merken. Prima ingrediënten (fijne zalm, bijvoorbeeld), goede smaakcombinaties en keurige porties. En hoewel had de vis iets langer gegaard had mogen worden, was ook de bereiding in orde.
Al met al niet verkeerd, maar in een dorpje als Valkenburg barst het natuurlijk wel van de originelere, verrassendere en betere restaurants die bovendien meer in het echte centrum gelegen zijn.
Genieten88 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Onze ervaring was erg onprettig! En dan druk ik me voorzichtig uit.
We hebben heel lang moeten wachten, zowel op het voorgerecht en het hoofdgerecht. Het nagerecht was iets vlugger maar dat was dan ook een gesmolten kom ijs.
Door de slechte of geen afzuiging stonk ik behoorlijk toen ik wegging, alsof ik naast een gourmetschotel had gezeten. Erg vervelend!
Toen het meisje van de bediening, terecht, in de keuken zei dat er meerdere mensen al lang zaten te wachten, kreeg ze een uitbrander van de kok. Vanwege de open keuken werd dit door iedereen gehoord en gezien, niet echt slim aangepakt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het eten vond ik verder erg matig, vooral in verhouding met de prijs. De amuse was een vierkant stukje brood met daarop wat carpaccio en aankleding. Het voorgerecht van mijn partner en mij werd niet hetzelfde opgediend. Hij had nog dressing en een citroentje, ik niet. Hoofdgerecht pangafilet of kalkoenfilet, wel smakelijk maar veel meer van verwacht. En het nagerecht was een dame blanche met citroenijs, vanille ijs, slagroom en chocoladesaus, maar zoals eerder al gezegd, dit was helemaal gesmolten. Toen wij dit aangaven en het meisje van de bediening (voor haar de complimenten hoe ze het volhoudt daar te werken en zich blijft inzetten!) in de keuken vroeg voor een nieuwe werd er alsvolgt gereageerd, 'ik ga echt geen nieuwe maken, ik kan daar toch ook niets aan doen'.
De hele avond heeft de eigenaresse rondgelopen maar toen bijna iedereen klaar was en bij betaling een reactie kon geven, was ze verdwenen.
Ons zie je hier niet meer terug.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Gister avond heerlijk gegeten bij RestauranT O.D.P Valkenburg. Vanaf aankomst (je kunt gratis parkeren achter het restaurant !) tot het einde was het een zeer geslaagde avond. We werden enthousiast ontvangen door eigenaresse Kitty en meteen viel de prettige sfeer in de zaak mij op. Mooi aangekleed, goede sfeer-verlichting, leuke tafel-indeling. We hebben een 3-gangen menu gehad wat goed verzorgd was en je kon kiezen uit vlees of vis. Vooraf kregen we ook nog een lekkere amuse van het huis, ook aangepast aan onze keuze voor vis. De wijn was goed. Enthousiaste bediening met goede service. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader als u in Valkenburg wilt gaan eten !
Smullerdesmul .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Van onze kinderen kregen wij een social deal voucher ter waarde van € 29,00 p.p. voor een 3 gangen diner incl. amuse in restaurant O.D.P. in Valkenburg aan de Geul.
De amuse was een heerlijk preisoepje. Het bijgevoegde stokbrood met kruidenboter werd later extra in rekening gebracht.
Het voorgerecht was een kleine salade met zalm of gebakken spekjes, mooi opgemaakt en bijzonder lekker van smaak.

Ja en dan het hoofdgerecht. Keuze uit vis (Panga) of vlees, met de toegevoegde informatie: "als u voor vlees kiest kan ik niet zeggen wat voor vlees u krijgt, dat is de surprise van de chef".
Jammer dat ik niet heb doorgevraagd, ze had toch even kunnen informeren wat voor restje vlees de chef nog had liggen? De "surprise du chef" bleek een stuk hoenderfilet (kip?). Bij vlees denk je toch eerder aan rund of varken en niet aan gevogelte. De hoenderfilet was normaal van smaak, maar rood op het bot. Daarbij 2(!) aardappelsoesjes en een kleine hoeveelheid gemengde warme groenten op het bord. Gelukkig had ik op advies van de serveerster er wat frietjes bij genomen, die achteraf ook bij de rekening werden geteld.
Het dessert was een "dame blanche", maar wel een magere, nl. één bolletje wit ijs met een kleine hoeveelheid chocolade daarop. Om het toch nog wat te doen lijken was er een grote hoeveelheid slagroom aan toegevoegd.
De bediening was vriendelijk, de entourage mooi en de kwaliteit van het eten normaal tot goed.
Toch ben ik van mening dat je net iets meer mag verwachten voor € 29,00 p.p. excl. kommetje friet, stokbrood en kruidenboter. Voor minder geld hebben wij beter gegeten.
Niet alle restauranthouders begrijpen dat een social deal een mooie kans is om hun zaak te promoten.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2013
Gezellig met zijn vieren zijn wij bij O.D.P geweest, het eten was voor treffelijk, de bediening vriendelijk en behulpzaam, de inrichting was sfeervol maar gelukkig niet overdreven druk. We kregen vooraf een amusse van runder boullion met room/slagroom deze was voortreffelijk, het voorgerecht was een zeer decoratief opgerolde komkommer mer sallade in het midden en gebakken spekjes, de combinatie van fris/zoet was zeer aangenaam, het hoofd gerecht gekozen voor vlees kregen wij kip gegrild met gegrilde lof en worteltjes mooi opgemaakt met parrisanne aardappeltjes, de lof had een zoetige smaak, jammer genoeg waren de peentjes voor mij te hard en als nagerecht konden wij kiezen uit dame blanche of koffie, ik ben voor de cappuchino gegaan welke werd geserveerd met een glaasje advocaat met slagroom en de cappucino was voortreffelijk, precies zoals het hoorde, mijn tafel dames kozen voor de dame blanche deze was mooi opgediend en precies goed/voldoende niet te overmatig aanwezig.
Ons uitje aan Valkenburg werd met dit diner voortreffelijk afgesloten en komen hier zeker weten nogmaals terug.