Restaurant @Novotel

31-205411123

Meer informatie over restaurant Restaurant @Novotel

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Lunch in het gerenoveerde novotel amsterdam. Het restaurant is licht en fris ingericht. De kaart ziet er prima uit. Gekozen voor de aardappelsoep met sprotfilet garnituur. Het ziet er mooi opgediend uit op de houten plank met aparte kommetjes voor de garnituuronderdelen. Helaas smaakt het echt nergens naar. Toch nog verleid om een dessert te nemen. Helaas aan een fijn taartje wordt niet gedaan. Dan maar de Tiramisu, deze is zo nodig nog dramatischer dan de soep. Aardbeien coulis en geel fruit coulis, droge cake. Johannes zou zich hiervoor in z'n graf omdraaien. Novotel is een prima plek vanwege de bereikbaarheid en locatie neem een kopje koffie en probeer weg te blijven van de lunch!
Martijnk .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Zakelijke lunch gehad in dit hotel restaurant. Het hotel heeft een grondige restauratie gehad, en alles is opnieuw gedaan. Duidelijk dat dit hotel een "design" hotel moest worden, maar men is een beetje doorgeschoten. Werkelijk alles, maar dan ook alles, heeft een bepaalde design look meegekregen, inclusief tafels en stoelen (die daardoor onhandig hoog of laag of erger: hoge tafel lage stoel), vloer, lampen, planten, etc.

Absoluut hoogwaardig spul, maar elke persoonlijkheid is eruit geschopt. Je voelt je geen seconde thuis tijdens het eten.

Het eten zelf is wisselend van kwaliteit en prijs. Zelf had ik dure Sashimi voor, en kreeg daarvoor een groot bord met zeer weinig en matige inhoud. Anderen hadden goedkopere voorgerechten die wel prima prijs/kwaliteit hadden, goed kijken wat je neemt dus. De hoofdgerechten waren niet hoogstaand, maar ook op die manier geprijsd.

Er werd blijkbaar nogal wat volk verwacht, want er was meer dan voldoende personeel. Zo veel dat elke gang en elk drankje door iemand anders gebracht kon worden, en bij het afrekenen had ik weer iemand anders.

Voor een zakelijke bespreking, met meer dan voldoende parkeergelegenheid aan de A10, zit je hier goed. Voor al het andere, even doorrijden.
Edwinvanooijen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Wij lunchten in dit hotel. Het decor ziet er prachtig en ruimtelijk uit. De lunch bestaande uit een witlofsalade en beef teryaki met een overheerlijk vers geperst glas sinaasappelsap op temperatuur was voortreffelijk. Jammer van de koude koffie. De bediening was uitstekend.