Over het restaurant Restaurant Noor

Eén blik in Restaurant NOOR in Bloemendaal is voldoende om te zien dat dit een uitstekende plek is voor een avond uit. Een open keuken, mokkabruine lange banken, wijnrode accenten die terugkomen in de verlichting en de prachtig wijnkast die overigens met bijzondere wijnen gevuld is. Ja, met de uitstraling zit het wel goed bij Restaurant NOOR!

Chef Michel biedt een dagelijks wisselend 5-gangen-verrassingsmenu met de mogelijkheid om bijpassende wijnen te drinken. Ook bij deze wijn-spijscombinatie laat Michel zijn kennis blinken. De gerechten en wijnen vullen elkaar op zo’n manier aan dat de smaken van beiden nog beter tot hun recht komen.

Heb je zin in een gezellig avondje uit, ongedwongen met lekker eten én goede wijn? Reserveer dan direct een tafeltje bij Restaurant NOOR in Bloemendaal. Makkelijk online en direct bevestigd!

Openingstijden:

Fons K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk met de kinderen en kleinkind gegeten, na een dagje Haarlem. Super gezellige sfeer, heerlijk eten en super goed????. Bediening uit de kunst, alles je vragen en het werd gedaan. Top komen zeker nog een terug!
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
echt super mooie combi van eten 5 gangen verrassingsmenu en wijnarrangement. we werden echt in de watten gelegd. green egg black angus was superlekker... we gaan gauw weer!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Fillio B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Prachtige gerechten en mooie wijnen op de kaart. Goed geadviseerd betreffende de wijn bij het hoofgerecht en het nagerecht
André W.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten. het 4 gangendiner was helemaal top, met prima wijnen. Ik kende het Restaurant Noor al uit Haarlem en nu dan voor het eerst gegeten in Bloemendaal. De sfeer daar heb ik wat moeite mee. Ik hou erg van hedendaags ingerichte restaurants (ben niet zo van de klassieke sfeertjes) maar vind dit restaurant wel kil ingericht. Maar misschien ben ik als interieurontwerper daar wel te gevoelig voor.
Mateus T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Al komen we hier maar 1 a 2 per jaar mogen we ons toch vaste klant noemen. Het kreeftenmenu was wederom uitzonderlijk goed verzorgd en fantastisch lekker. We rijden er graag 200 km voor om telkens weer te genieten. Michel nogmaals dank

Mateus Tete.
L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Voor het eerst naar Noor voor een lunch. Zeer goed! Heerlijk gegeten, ook van de lunch wordt iets speciaals gemaakt bij Noor. Voor herhaling vatbaar.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Erg vriendelijk personeel, mooi en strakke uitstraling. We wonen te ver weg anders waren we zeker nog een keer terug gekomen
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Goed eten, ongecompliceerd, leuke bediening, we hebben een leuke avond gehad. De Angus steak van de Green Egg is een absolute aanrader!
vera.debackker .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Op aanraden van een vriendin naar Noor gegaan, is inderdaad een aanrader. Heerlijk gegeten! We konden buiten zitten dus dat was extra leuk. Kom zeker nog eens terug voor lunch!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hebben verrukkelijk gegeten. De gerechten waren heerlijk en de bediening was uitstekend. Graag bezoek ik Noor nog een keer. Tot ziens!
robhoekstra.carlakater .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het april menu van 5 gangen genomen. De gemarineerde licht gerookte zalm waarbij een brioche broodje, de fijnheid van dit gerecht werd wat overschaduwd door het droge broodje zonde. Het tweede gerechtje prima de aspergesoep en de kwartelboutjes, het soepje had wat meet smaak mogen hebben het miste wat, het was verder een leuk gerecht de boutje waren erg lekker. Asperge flamande Noor stijl erg lekker gerecht mooi opgemaakt,
Lamsbout met groenten prima erg fijn vlees mooi gerecht. Het dessert erg lekker. Wij hebben dan ook lekker gegeten. Het restaurant was helemaal vol en dan is het geluidsniveau erg rumoerig.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik vond het eten goed maar het wachten op dit heerlijke eten echt te lang. Ook zou ik het prettig vinden om door 1 iemand bediend te worden.
mjofferman .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Met oud-collega's hier voor het proefkoken geweest. Heerlijk gegeten in een prettige omgeving met vriendelijk en attent personeel .
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima restaurant!
Zéker als je gewoon het keuze menu neemt, je lekker laat verassen. Mooie gerechten met een uistekende wijnkeus als arrangement !
Goede stoelen, dus je kan lekker zitten tafelen !
W.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
We hebben lekker gegeten in een fijne ambiance met goed personeel. Het was een rustige avond waardoor we konden prettig een gesprek voeren met elkaar. Het was een fijne en gezellige avond.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Top Paasmenu! Klasse gegeten. Alles klopte: lekker goed bezet restaurant, alerte bediening en food van hoge klasse. Blijft een aanrader
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk eten en,een gezellige ambiance.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Uitstekende kwaliteit en zeer attente en vriendelijke bediening. Wij komen graag met lunchtijd omdat het dan wat rustiger is. Topzaak, fijn dat deze in Bloemendaal is.