Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Noor

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad met uitstekend eten en een goede bediening. De nieuwe menukaart heeft ons zeer verrast en nodigt uit voor een herhaling
Tamar V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals we gewend zijn, was hete eten prima. De keuken zorgt er altijd voor dat de smaken mooi in balans zijn. Met mooie ingredienten en veel elementen uit de klassieke franse keuken.
Akoestiek in de zaal was niet heel prettig, maar misschien,lag dat ook wel aan het grote aantal gezinnen met lluidruchtige kinderen. Wijn paste goed bij de gerechten.
Margie W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ondanks de drukte, kon het personeel het goed aan. Heerlijke gerechten. Kom zeker ook nog eens terug ook voor een lunch.
mg.devries .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
een mooi ingericht restaurant met klantvriendelijk meubilair. Lekker gegeten en een prettige bediening. Toen het in de loop van de avond drukker werd, kon je elkaar moeilijker verstaan en leek het geluid van vele kanten te komen. Dat vond ik erg jammer.
ichdevos .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier kwamen, maar vond het de eerste keer stukken beter! Neemt niet weg dat het lekker van smaak was!
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
1e kennismaking bij rest. NOOR in Bloemendaal. Voorheen wel vaker geweest in Haarlem.
Lawaaiige achtergrond, tafels te dicht bij elkaar.
Positief: we hebben zeker heerlijk gegeten (AH menu keuze), vooral nagerecht was bijzonder lekker en ongewoon op een kaart (de Trifle). Het Rund was overheerlijk met als pluspunt de van te voren vermelde: zeer scherpe messen. Negatief: een groot punt vonden partner en ik de zeer lange wachttijd tussen de gerechten door. Niet fijn!
Om die reden zullen we niet meer terugkomen. Sorry NOOR!
tonny M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben n heerlijke avond gehad, zalig gegeten, t vlees uit de “green egg” is hemels. Vele leuke en originele manieren om t eten te serveren gezien en gegeten!!!
De bediening was top, vriendelijk en alert xxxjes
Rita E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg leuk, goed eten, vriendelijke bediening, prima lokatie. Akoestiek kan beter. Als het druk is, erg rumoerig, wel gezellig.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
In vergelijking met een vorig bezoek (1 maand geleden) vond ik de kwaliteit beduidend minder. De carpaccio was een kleine portie, het hoofdgrecht (lendebiefstuk) niet zo mals als die zou moeten zijn. Jammer.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We zaten achteraan voor de keuken, het was vlgs. ons de rustigste plek van het restaurant. Het was vol en veel herrie, de akoestiek kan beter.
Het duurde een tijdje voor er iemand kwam, menu kaarten waren op.
Uiteindelijk kunnen bestellen.
Brood in zak voegt niets toe.
Lang wachten op voor- en hoofdgerecht.
2x dorade, één ervan smaakte aan één kant heel erg rokerig, andere kant was goed. Runderlende was wat taai.
We waren er via AH actie, zonder deze actie gaan we er niet eten, prijs / kwaliteit is het niet waard.
carla P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ik vind rest. Noor beslist een aanrader. Wij komen hier ontzettend graag en ook vele van mijn familie/vrienden zijn
het er roerend mee eens. Gewoon eens proberen, het is een heerlijk restaurant, gezellig, heel goed eten, prachtige
opmaak v.d. borden, en geweldig personeel. Gewoon doen, spijt krijg je er beslist niet van.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten, de gerechten waren mooi opgemaakt, fijne bediening.
Het enige minpuntje was de rumoerigheid. Het restaurant was ook helemaal vol.
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, komen zeker terug. Een aanwinst voor Bloemendaal.. Origineel menu met mooie uitgebalanceerde smaken. Heerlijke nagerechten.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het ontvangst was erg prettig en gastvrij. Wij hebben heerlijk gegeten. Het eten was heel mooi opgemaakt en smaakte echt fantastisch. De wijn die geschonken werd was erg lekker. Wij gaan zeker nog een keer terug komen naar dit restaurant.
Aniek T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de steak tartaar was van de kaart af gehaald maar toen ik er naar vroeg was het geen probleem om dit gerecht voor ons te maken. Als hoofdgerecht hadden we de hazenrug. Prachtig bereid! Heel fijn restaurant met prettige bediening en een hele goede keuken!
Marius Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we waren allemaal erg tevreden.het eten was heerlijk.we kunnen dit restaurant aan eenieder die
van lekker eten houdt aanbevelen!ook de locatie was heel sfeervol.onze complimenten!
Tinka N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We kenden Noor al van toen ze nog in haarlem zaten. De kwaliteit van het eten was voortreffelijk zoals altijd. Gerechten zijn verrassend en vooral ook voldoende qua porties. Kortom heerlijk gegeten.
esshaa .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Na een dagje strand, een gezellige afsluiting. Over het eten waren we verdeeld, mijn eten was lekker (vis) mijn partner is wat minder enthousiast (vlees) Bediening top!
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Erg mooie en lekkere gerechten. Fijne bediening, verse ingrediënten en een goede sfeer. Alles klopt bij Noor. We hebben heerlijk gegeten!
Frederike V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met de AH-restaurantactie hier heerlijk gegeten! De dorade uit de green egg was geweldig. Verder een prima sfeer en goede service.