Restaurant Noor

Lunch
Woensdag t/m zaterdag vanaf 12:00
Zondag gesloten

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
diny13 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zeker een aanraderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Ik heb er heerlijk gegeten met mijn dochter NOOR!
De bediening was vriendelijk en adekwaat.
Goed geadviseerd in de wijn keuze. Heerlijke wijn gedronken!
En kom graag nog eens terug!
jonvankampen .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Top gegeten, met AH actie keuze van de kaart. Een karaf water voor € 1,-, is wat mij betreft prima. Dit restaurant maakt tevreden gasten!
C. O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Geweldig restaurant! heerlijk gegeten, fijne bediening en hele goede sfeer! Zeker een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Geweldig gegeten!! Hartelijke bediening en een aangename ambiance!! We hadden wat twijfels over het terras maar je zit er prima. Oftwel: We komen vaker.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Niet overdreven veel eten, maar voor mijn man en mijzelf was het genoeg.
Wij gaan zeker nog een keer bij Noor eten.
Een prettige bijkomstigheid was dat ze een leuk terras aan de voorkant van de zaak hadden.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De ontvangst was prettig. De entourage was gezellig. Het eten erg smakelijk. We waren hier voor de eerste keer. Het is echt voor herhaling vatbaar
sylvia_bellaart .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het eten was fantastisch, heel mooi opgediend en de smaak heel goed.
Het menu ziet er heel uitgebreid uit, de keuze is groot.
Personeel heel vriendelijk en professioneel.
jokeruigrok .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We zaten buiten, er was een terras gemaakt. Naast het pand staat een heel groot pand in de steigers en is afgeschermd met zeildoek. Naast Noor staat een pand te huur of koop.
Als alles klaar is zal het nog beter zijn. Verkeer rijdt door de straat en parkeert vlak voor het teras.
Binnen was het ook aardig bezet. Men gebruikt houten planken om gerechten op te presenteren. Vocht, jus ,kan zo er van af lopen. Dat gebeurde dus ook. Misschien plankjes met een gleuf voor het vocht? Al met al een leuke avond, voor herhaling vatbaar.
Karin.westerveld W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij zijn met z'n 4en hier gaan eten voor het optreden van de 3j's in caprera. We hebben gebruik gemaakt van de ah actie. Echt super gegeten niets op aan te merken. Veel keus. Ook het menu experience is een aanrader. Alles was verrassend en heerlijk. Jammer dat we in Rotterdam wonen anders kwamen wij zeker vaker. Bediening was ook super. Gezellig en kunnen tegen een grapje. O ja vergeet de wijn niet. Top....Succes..
ard.nas .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een broodje zalm betekent hier: 2 sneetjes witbrood met zalm genoeg voor een half sneetje, erg teleurstellend.
Zat dus 1 1/2 sneetje brood met sla erop te eten. Bovendien was de zalm niet goed uitgesneden er zat een groot wit gedeelte in het plakje wat je volgens mij eruit hoort te snijden. Mijn vrouw had een broodje geitenkaas waar de nootjes op ontbraken. Lunch doen we dus niet meer hier.
Robcoen .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Via AH-actie hier en genoten. Vooraf de tonijn en de 3 verschillende soepen, heerlijk We namen de dorade en kreeft (allebei extra kosten) daarna en bestelden er friet bij, dat hoeft eigenlijk niet. Ten slotte de cheesecake en het kaasplankje, 6 heerlijke gerechten. En absoluut niet vergeten de wijnen: uitstekend en leuk advies en heerlijke wijnen!
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Noor kende ik niet. Was verrast door de kwaliteit van het eten en de verse ingrediënten die werden gebruikt,
Mooie opmaak. Werd werk van gemaakt. Smaak was prima. We komen zeker een keer terug.????????
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht zeer goed. Er werd ook goed rekening gehouden met allergieen. Alleen het dessert vond ik iets te veel en te zoet.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Eerste keer dat we bij Noor zijn gaan eten op de nieuwe locatie in Bloemendaal. In Haarlem was het al één van de favoriete restaurants en gelukkig is het goede niveau ook in Bloemendaal gebleven. Het eten is heerlijk en het personeel zeer klantvriendelijk en gastvrij!
Ook de bijpassende wijnen zijn erg lekker. Een aanrader!
leentjepeentje .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Ondanks het feit dat het een AH reservering was werden wij met alle egards ontvangen. De bediening was perfect en zeer vriendelijk. Over het eten alleen maar voor lof. Wij komenzeker terug.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De gerechten waren zeer goed van smaak en mooi gepresenteerd. Veel smaakverrassingen die goed op elkaar aansloten. We komen hier zeker terug.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Met AH actie hier gegeten. Vrije keuze van de kaart, die qua keuze wel wat beperkt was, maar dat wat er op stond klonk goed. De steak tartaar was prima en de salade met zalm erg lekker, goede producten. Beide gingen we voor kalf uit green egg, echt top. Kaas en aardbeien trifle als toetje waren ook prima voor elkaar. Lekker glas wijn en fris biertje. Zeker een aanrader.
Omaput P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
wat een geweldigen keuken de bediening is vlot en aardig zeker de moeite waard om daar te eten wij gaan zeker terug.Alle lof voor dit restaurant