Over het restaurant Restaurant Noor

Eén blik in Restaurant NOOR in Bloemendaal is voldoende om te zien dat dit een uitstekende plek is voor een avond uit. Een open keuken, mokkabruine lange banken, wijnrode accenten die terugkomen in de verlichting en de prachtig wijnkast die overigens met bijzondere wijnen gevuld is. Ja, met de uitstraling zit het wel goed bij Restaurant NOOR!

Chef Michel biedt een dagelijks wisselend 5-gangen-verrassingsmenu met de mogelijkheid om bijpassende wijnen te drinken. Ook bij deze wijn-spijscombinatie laat Michel zijn kennis blinken. De gerechten en wijnen vullen elkaar op zo’n manier aan dat de smaken van beiden nog beter tot hun recht komen.

Heb je zin in een gezellig avondje uit, ongedwongen met lekker eten én goede wijn? Reserveer dan direct een tafeltje bij Restaurant NOOR in Bloemendaal. Makkelijk online en direct bevestigd!

Openingstijden:

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Noor

marjan H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
gezellige sfeer, iets te hard geluid waardoor wij elkaar niet goed konden verstaan.
leuk en enthousiast personeel.
voor de woensdagavond vonden wij het verrassend druk!
Keijser K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Enorm lekker gegeten, Fijne bediening. Was eerste keer na de verhuizing van Haarlem, waar Noor al ons favoriete restaurant was.
Beter geworden zelfs.
joselangendijk .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
weer heerlijk gegeten . De bijpassende wijn die bij het hoofdgerecht werd geadviseerd was ook voortreffelijk. De bediening is prima, Het was moeilijk een keuze t maken uit de gerechten, we komen dus zeker terug om de andere gerechten te proberen. Een aanrader.
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Nieuwe kaart geprobeerd. Uitstekend gegeten! Heerlijke wijn. Vriendelijk personeel. Parkeren is daar geen enkel probleem.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Tonijn wakame was prima. De coquilles hadden vielen erg tegen. De combinatie met spinazie vond ik niet geslaagd.
Als hoofdgerecht hadden we fazant. Mooi bereid maar helaas niet gelukt on het vlees sappig te houden.
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de dining en sharing voor en hoofd gerechten. Een aanrader voor wie van variatie houdt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben tweede kerstdag genoten van het diner bij Noor. Het was helemaal vol en toch slaagde het personeel erin de wachttijd redelijk te houden. De kwaliteit van het gebodene lag hoog. De bediening was erg vriendelijk en nam ondanks de drukte de tijd om de gerechten toe te lichten en de gasten zich thuis te laten voelen. Kortom bravo, we komen gauw weer eens terug.
markh .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Weer genoten van een 5 gangen menu met prachtige smaak verassingen. Eten hier blijft een van mijn favorieten. De bijpassende wijnen zijn niet voordelig maar wel zo lekker. Tarbot op zuurkool met botersaus was een topper. De steak tartar met een kopje pompoensoep met kruidenolie een traktatie. Hier blijven we komen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het eten was boven verwachting. Dit was onze tweede maal dat wij hier hebben gegeten. In één woord fantastisch. Gezellig kunnen genieten van alles wat ons werd gebracht. We hebben zelfs nog even met de chefkok een woord kunnen wisselen over de magistrale wijze waarop het vlees wordt klaargemaakt.
Chapo.. ga zo door en wij komen wederom terug.
Carine E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk genoten van het 5-gangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement. Een mooier begin van het weekend is moeilijk te bedenken. Bediening is prettig en vriendelijk. Restaurant is fris en comfortabel. Door alle harde materialen is het -als het restaurant vol is- wel wat rumoerig.
jansenjc1 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gastvrij ontvangst, heerlijk gegeten en een goed glas wijn en komen op korte termijn weer terug, dus een aanrader! De rekening was ook heel vriendelijk.
Spmtk K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We hadden het verrassingsmenu. Was echt verrassend en heel erg lekker. Met name het vis gerechtje was heel bijzonder.
MTK
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het eten bij Noor is prima! Ik had een tong die zowat van de graat afgleed en hij smaakte heerlijk. Wat ons teleurstelde was de alertheid van de bediening, met name aan het begin van de avond. We hebben zelf maar om een tweede glas wijn gevraagd anders was dat er waarschijnlijk bij in geschoten...
Je kunt er prima eten voor een uitstekende prijs maar we hebben ons daar geen moment gast gevoeld. Het oogt allemaal net even te massaal. Toen Noor nog in Haarlem zat ging dat beter. Jammer.
victorvanderstorm .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Restaurant Noor heeft een speciaal plekkie in ons hart. In 2006 trouwden wij in Haarlem en hebben we gedineerd bij Noor op de oude locatie Kleine Houtstraat. Het was toen ontzettend smaakvol en goed verzorgd. In de afgelopen jaren is daar blijkbaar gelukkig niets aan veranderd. Ze zijn alleen verhuisd en kunnen nu nog meer mensen blij maken met hun mooie seizoensgerechten. Afgelopen weekend hebben we wederom ontzettend lekker gegeten en was alles prima naar wens. Noor keeps going strong and tastefull!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad met uitstekend eten en een goede bediening. De nieuwe menukaart heeft ons zeer verrast en nodigt uit voor een herhaling
Tamar V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals we gewend zijn, was hete eten prima. De keuken zorgt er altijd voor dat de smaken mooi in balans zijn. Met mooie ingredienten en veel elementen uit de klassieke franse keuken.
Akoestiek in de zaal was niet heel prettig, maar misschien,lag dat ook wel aan het grote aantal gezinnen met lluidruchtige kinderen. Wijn paste goed bij de gerechten.
Margie W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ondanks de drukte, kon het personeel het goed aan. Heerlijke gerechten. Kom zeker ook nog eens terug ook voor een lunch.
mg.devries .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
een mooi ingericht restaurant met klantvriendelijk meubilair. Lekker gegeten en een prettige bediening. Toen het in de loop van de avond drukker werd, kon je elkaar moeilijker verstaan en leek het geluid van vele kanten te komen. Dat vond ik erg jammer.
Elisabeth.net G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
1e kennismaking bij rest. NOOR in Bloemendaal. Voorheen wel vaker geweest in Haarlem.
Lawaaiige achtergrond, tafels te dicht bij elkaar.
Positief: we hebben zeker heerlijk gegeten (AH menu keuze), vooral nagerecht was bijzonder lekker en ongewoon op een kaart (de Trifle). Het Rund was overheerlijk met als pluspunt de van te voren vermelde: zeer scherpe messen. Negatief: een groot punt vonden partner en ik de zeer lange wachttijd tussen de gerechten door. Niet fijn!
Om die reden zullen we niet meer terugkomen. Sorry NOOR!
ichdevos .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier kwamen, maar vond het de eerste keer stukken beter! Neemt niet weg dat het lekker van smaak was!