Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Noor

Aniek T.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten, de steak tartaar was van de kaart af gehaald maar toen ik er naar vroeg was het geen probleem om dit gerecht voor ons te maken. Als hoofdgerecht hadden we de hazenrug. Prachtig bereid! Heel fijn restaurant met prettige bediening en een hele goede keuken!
Marius Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we waren allemaal erg tevreden.het eten was heerlijk.we kunnen dit restaurant aan eenieder die
van lekker eten houdt aanbevelen!ook de locatie was heel sfeervol.onze complimenten!
Tinka N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We kenden Noor al van toen ze nog in haarlem zaten. De kwaliteit van het eten was voortreffelijk zoals altijd. Gerechten zijn verrassend en vooral ook voldoende qua porties. Kortom heerlijk gegeten.
esshaa .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Na een dagje strand, een gezellige afsluiting. Over het eten waren we verdeeld, mijn eten was lekker (vis) mijn partner is wat minder enthousiast (vlees) Bediening top!
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Erg mooie en lekkere gerechten. Fijne bediening, verse ingrediënten en een goede sfeer. Alles klopt bij Noor. We hebben heerlijk gegeten!
Frederike V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met de AH-restaurantactie hier heerlijk gegeten! De dorade uit de green egg was geweldig. Verder een prima sfeer en goede service.
Wilbert B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een restaurant met enthousiaste medewerkers en een mooie locatie.
We zullen zeker nog eens terug komen met vrienden.....
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Eigenlijk niets op aan te merken. AH-menu was bij ons allemaal perfect. Dat belooft wat wanneer we hier was à la carte gaan eten wat zeker gaat gebeuren.
Joanita .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We bezochten restaurant Noor voor de 3e keer, nu met de AH actie, en wederom erg tevreden over de gastvrijheid / bediening, de gevarieerde, mooi opgediende en zeer smakelijke gerechten (3 gangen menu).
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prettige ontvangst, 6 personen wel via ahrestaurantactie reserveren en 2 niet kunnen bijboeken is niet wat ik had verwacht. Het eten was prima verzorgd en heeft goed gesmaakt, de totale kosten vanwege water, wijn en dessert ondanks 3 menu's gratis vielen tegen. We zulen vast nog wel een keer terugkomen, maar weten wel waar we op zullen letten bij bestellen.
i.garthoff .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met zes personen voortreffelijk gegeten. Heel vriendelijk personeel, heerlijke gerechten op de kaart, mooie inrichting, kortom zeker een restaurant om terug te komen!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten maar zeker niet voor de laatste keer. Is erg goed bevallen. Eigentijdse gerechten op een bijzondere manier gepresenteerd. Erg vriendelijke bediening. Goede service. Eigenlijk geen minpunten.
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten was heerlijk en prachtig opgediend. Auto voor de deur parkeren en na 1800 uur gratis. Karaf water geen probleem.
Pris G.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk geluncht, echt prima. Leuke bediening niet te stijf maar wel voorkomend.
Met AH actie goede te betalen anders vrij prijzig maar dat is het wel waard.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Via AH actie gaan eten op donderdagavond, nette ontvangst, en gekozen uit de kaart zonder enige surplus betalingen. Voorgerecht en hoofdgerecht uitstekend. Goede smaak en voldoende. Genoeg keuze aan wijnen. Leuk restaurant en zal er zeker nog eens komen.
sylvia_bellaart .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, snelle bediening.
Leuke indeling, weinig last van je buren.
Een aanrader voor iedereen.
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.Ook de bediening was goed.
Voorgerecht lekker en vooral het hoofdgerecht smaakte erg goed!,,,,
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Leuk ontvangst, meteen een zak met warme broodjes en boter en sausje op tafel. Prettig om heel rustig uit te zoeken wat je wil hebben.
Kleine kaart maar allemaal zo te zien goed.
Het eten was heeeeeel erg lekker en werd heel verzorgd opgedient.
Nou dus een hele goede indruk gemaakt.
wouter32tomkees19 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten een mooi driegangen menu met veel keuze. Het eten was zeer goed bereid en vol van smaak en de bediening was goed en professioneel
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prettig restaurant met een overzichtelijke kaart. Vriendelijk personeel. Eten was smakelijk en voor al de triffle is een aanrader. De puree uit de spuitfles is op zich een leuke vondst maar deze ging als een soort topping over twee geheel verschillende gerechten. Dat is wat minder sterk.