Restaurant Noor Bloemendaal

Bloemendaalseweg 35 2061 CB Bloemendaal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Noor Bloemendaal

Eén blik in Restaurant NOOR in Bloemendaal is voldoende om te zien dat dit een uitstekende plek is voor een avond uit. Een open keuken, mokkabruine lange banken, wijnrode accenten die terugkomen in de verlichting en de prachtig wijnkast die overigens met bijzondere wijnen gevuld is. Ja, met de uitstraling zit het wel goed bij Restaurant NOOR!

Chef Michel biedt een dagelijks wisselend 5-gangen-verrassingsmenu met de mogelijkheid om bijpassende wijnen te drinken. Ook bij deze wijn-spijscombinatie laat Michel zijn kennis blinken. De gerechten en wijnen vullen elkaar op zo’n manier aan dat de smaken van beiden nog beter tot hun recht komen.

Heb je zin in een gezellig avondje uit, ongedwongen met lekker eten én goede wijn? Reserveer dan direct een tafeltje bij Restaurant NOOR in Bloemendaal. Makkelijk online en direct bevestigd!

Openingstijden:

Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Noor Bloemendaal

Leentjepeentje .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
heerlijk gegeten. Uitstekende kwaliteit en goed verzorgd. Bediening snel en zeer vriendelijk.
een echte aanrader. Ook de wijn was uitstekend en redelijk geprijsd.
W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Met z'n tweeën erg lekker gegeten bij Noor! Heerlijke wijn, gezellig ingericht restaurant en vriendelijke en behulpzame bediening. De broodjes in het papieren zakje vonden we qua presentatie wel wat apart, het deed ons denken aan een soort doggybag of de AH2go - alhoewel de broodjes super vers en lekker waren. Het was voor de keuken geen probleem toen we na het voorgerecht (smaakvolle tonijn en 4 verschillende kroketjes) vroegen of we snel het hoofdgerecht mochten (omdat de film bij Caprera op ons wachtte). Als hoofdgerecht gekozen voor de scholfilet met mosselen en de diamanthaas. Allebei goed op smaak en precies goed qua portie. Helaas konden we geen dessert meer doen, dus dat doen we de volgende keer!
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
De keuken is fantastisch. Heerlijk gegeten. De service mist wat persoonlijks. En soms gewoon aandacht. Wel wijn pakken, de fles ongeopend op tafel zetten en dan weglopen. Waarna we maar zijn begonnen met eten. Toen hij eindelijk terug was, hadden we het eten al op. Beetje jammer. En zonde van het heerlijke eten..En een fles water op tafel, daar begin je mee in een restaurant. Miste wat proactief handelen...Maar verder prima avond gehad...
Ank W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De bediening is vriendelijk,maar gedeeltelijk onervaren.Het restaurant was tot de laatste stoel uitverkocht,misschien daardoor kwam het af en toe wat hectisch over.
De vaste bediening is top.
Iets M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima gegeten, sfeer was ook helemaal prima. Jammer alleen dat er zeer jong personeel niet goed werd aangestuurd. Bijv. De lege bordjes van het brood werden niet opgehaald enz. Dat was jammer. Maar zeker een aanrader qua lekker eten
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Als altijd een heerlijke en verrassende keuken.
Erg druk op zatedagavond, waadoor de bediening en de wachttijden minder waren dan we gewend zijn.
Blijft een zeer goed restaurant!
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten. De gerechten worden erg leuk gepresenteerd.
L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Deze keer geweest voor het proefkoken. We vonden het weer een heerlijke ervaring. We hebben genoten van de diamand haas en zeebaars en ook de voorgerechten waren heerlijk (tonijn en steak hachee). Goede uitleg over de dessertwijn die ik besteld had. Een gezellige avond in een mooie omgeving!
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Het was bijzonder om bij proefkoken de nieuwe kaart te mogen zien en uitproberen. De creme brulee was heel goed. Creatieve combinatie met chocolade roomijs op gestampte boterbabbelaar. Het haantje in rode wijn jus gaf mij het gevoel qua smaak in Frankrijk te zijn. Drie soepen voorgerecht zou ik in kleinere hoeveelheden serveren. De steak tartare op brioche ging voor mij qua smaak ten onder aan zeekraal en Parmezaanse kaas die overheersten met als resultaat een behoorlijk zout gerecht.
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Met familie uit buitenland gewest. Eten was super! “No bad comments” De rest van de commentaar geef ik persoonlijk! Goed, goed, goed, goed,. Muy Rico!
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Lekker losse en goede bediening, gezellig en met kennis van zaken. De keuken is van een hoog nivo en de kaart biedt een goede keuze. Een uitgebalanceerd restaurant waar op ons moment alles klopte..
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Lekker eten, mooie gerechten, in een prettige omgeving met aardige en attente bediening.
Mooie uitgebreide wijnkaart.
Centrale ligging in Bloemendaal-dorp
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Precies wat we verwacht hadden! Uitstekend eten van een uitstekende kwaliteit, prima service. Het feit dat dit ons tweede bezoek was in twee weken zegt genoeg, toch? Dit was zeker niet ons laatste bezoek!
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke en professionele bediening. Aanrader!
KLL .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Lekker lunch voor niet veel geld, voor een 3 gangen kreeftenmenu. Zeer aan te bevelen en voor herhaling vatbaar. Gezellig als je met vrienden samen gaat lunchen of dineren. Vriendelijke bediening. De wijn is goed.
Fons K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker eten hoor bij Noor. Fijne bediening en goede ambiance.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wederom zeldzaam lekker gegeten. Prachtig bereide coquilles, en de op drie manieren bereide eend was ook zalig. Dit in combinatie met de zeer persoonlijke bediening maakt het weer tot een top avond. Ik kan Noor iedereen van harte aanraden!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk met de kinderen en kleinkind gegeten, na een dagje Haarlem. Super gezellige sfeer, heerlijk eten en super goed????. Bediening uit de kunst, alles je vragen en het werd gedaan. Top komen zeker nog een terug!
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
echt super mooie combi van eten 5 gangen verrassingsmenu en wijnarrangement. we werden echt in de watten gelegd. green egg black angus was superlekker... we gaan gauw weer!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018