Restaurant Noble

Wilhelminaplein 1 5211 CG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Noble

Noble huist in het voornamlig, illustere pand Chalet Royal, de kweekvijver voor getalenteerde koks in Den Bosch. Nu is het een luxueuze, maar ongedwongen restaurant waar marmer tafelblad, gekleurd glas en wijnkasten prijken. Op de kaart staan internationale kleine gerechten, waarbij het uitgangspunt shared dining is. Probeer de subtiele smaken en creatieve bereidingswijzen van paling, pekingeend, zwezerik en veel meer.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Noble

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dagelijks doorlopend geopend van 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Noble

Sam-1989 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We zijn hier 2 keer geweest. Hoewel het eten heerlijk is, kom ik hier niet nogmaals. De bediening is erg slecht en ongemakkelijk. Zo werd er de laatste keer alleen aan mijn man gevraagd pf hij was wilde drinken en de rest werd de hele avond genegeerd. De bediening maakte een fout in het afrekenen en liep zonder iets te zeggen weg. Toen wij na 10 minuten maar gingen, kwam ze achter ons aan gerend dat we nog niet klaar waren. Heel raar. Hoe lekker het eten is, zo slecht is de wijn. Noble zo echt op zoeken moeten naar een betere sommelier zodat de wijnen een toevoeging zijn. Al met al: lekker gegeten, maar geen top ervaring
Nicolette Z.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Fantastisch gegeten en leuke jonge bediening!
Just K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De lunch was een feestje. Lichte gerechten gekozen, begeleidende wijn die prima aansloot, dank voor de tip sommelier! Inktvis van de green egg om van te smullen. Bloemkool met een mooi pitje. En vanaf het terras uitzicht over de Bossche Broek. Voor 100 euro met z'n 2-en een heerlijke middag. Het leven kan slechter.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima locatie en Sfeer maar vooral uitstekend eten -> top !!! Alleen wel een herriebak (je kunt elkaar soms lastig verstaan)
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Samen met een vriend heb ik hier heerlijk gegeten. Op het mooie terras hebben we genoten van 4 gangen lunch. De service was goed. Heel goed zelfs! We voelden ons echt gast. Het eten was ook erg lekker! De smaken vielen mooi samen. Alleen had de opmaak van de gerechten van mij iets creatiever gemogen. Maar ik ga zeker nog eens terug!!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Alles was top!
Wij hadden het Noble experience menu.
Gerechten zagen er mooi uit, smaken verrassend en combineren erg goed bij elkaar, evenals de bijpassende wijnen.
Eten werd in een prima tempo geserveerd, uitleg was goed, 1 ober praatte een beetje zacht.
Voor ons was het sterwaardig!
Enig puntje van kritiek, broodpudding bij de koffie beetje saai.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goed restaurant, heerlijk lunch menu met met zichtbaar mooie ambitie. Klein detail: wijn was niet van jaar genoemd op de kaart (zelf gemeld). Bediening was plezierig (wel 4 verschillende mensen aan tafel gehad)
Gitte K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het restaurant ziet er prachtig uit, goede, prettige zetels. De bediening laat zeer te wensen over. Wij zaten reeds 10 (!!) minuten en hadden nog niemand aan onze tafel gezien voor aperatief en kaart. Het is een complex gebeuren de kaart. We kregen geen advies over gerechten die goed bij elkaar passen wat resulteerde in een bij elkaar geraapt zooitje waardoor je niks meer proeft. Jammer jammer jammer
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gekozen voor de 'experience' .Mooie smaken en texturen! Jammer dat bij een shared dinner, je vaak de overheerlijke saus niet op je bord krijgt. Wij vonden het kalfsvlees en ook de hoen niet verfijnd genoeg, De hoen was te droog. Het verschil in benaderingswijze van de bediening groot. Ze doen hun best maar veelal op de automatische piloot, waardoor je geen binding voelt. m.n. de sommalier, en ik twijfel niet over haar kennis, ratelde in hoog tempo al haar kennis over ons heen, het zou een robot kunnen zijn. Kortom, daar even in investeren zodat mensen een complete experience krijgen hetgeen hoort bij een sterren restaurant.
Lenneke N.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Veel te veel obers en gewichtigheid. Ik had eenngerecht met kalfsvlees en venkel. Kalfsvlees niet weg te kauwen in plaats van te zuigen en de venkel niet gaar. De capuccino had een mislukt patroon. Barista een leerling?
Opgeblazen overdreven kakgehalte wat absoluut niet wordt waargemaakt.
Minder opgeprikte bediening en meer waar voor je geld. Dit was echt schandalig!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig en goed gegeten in gezellige ambiance
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke avond gehad. De bediening is werkelijk van topkwaliteit. En de Noble Experience was een lekkere, creatieve, leerzame en soms onverwachte reis door de smaakpapillen! De Skrei was mijn persoonlijke favoriet.

Ook niet onbelangrijk: ik heb hier 3,5 uur kunnen zitten, zonder rugpijn te krijgen. Zo fijn om ook goed te kunnen zitten!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag hier gegeten met 8 personen, in een private dining kamer. We kozen voor oesters en loempias met peking eend als bites bij het aperitief. Daarna het experience menu met zelfgekozen wijnen.

De gerechten kwamen als shared dining in porties per 2 op tafel, een wisseling in 1 van de gerechten werd zonder probleem uitgevoerd. Leuk concept want je hebt ondanks de 5 gangen alsnog veel gerechtjes en veel smaken. De kwaliteit van de gerechten was heel goed en de verschillende bereidingen perfect uitgevoerd.

Dan tot slot nog de prijs, 9,50 voor champagne, 5 euro voor likeur en tot slot slechts 3 euro voor een waterarrangement. Hulde daarvoor, we komen het nergens meer tegen.

Bedankt voor de fantastische avond
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Op vrijdagavond gegeten met 4. Menu met bijpassend wijn arrangement genomen. 95 euro pp.
De belangrijkste reden om deze review te schrijven is vanwege het gedrag van het personeel en gastvrouw.
Met name de gastvrouw lijkt totaal ongeïnteresseerd en plichtmatig. Je hebt het gevoel te veel te zijn die avond. Geen vriendelijkheid, attentheid of gezelligheid. De basale etiketten t.a.v. bedienen worden ook niet gehanteerd. Op zich niet erg maar als je je als hippe sterren tent wilt profileren is dat opvallend en dan dus storend.
Eten over het algemeen niet ok. Veel show maar weinig smaak. Hoofdgerecht lam. 2 van de vier mede tafelaars moesten hun kaken hard laten werken om dit te verwerken.
Na 3 uur tafelen was het reeds klaar. 450 euro lichter en gevoel dat we weinig verrassends hadden meegemaakt. Dit was de derde keer eten bij noble. De eerste keer na het verkrijgen van de ster. Het toont wederom aan hoe moeilijk het is een bepaald niveau vast te houden. Een vierde keer zal nog even op zich laten wachten.
jacoba V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
sfeervol restaurant zeer goede bediening
Grieteke Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Helaas bediening (nog) beetje onwennig!
Te weinig kennis van wijnkaart.
En helaas te opdringerige achtergrondsmuziek!!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gisteren gezellig voor mijn broer zijn verjaardag gaan eten. We werden erg gastvrij ontvangen door de gastvrouw Noemenswaardig is de goede service, ik ben zwanger dus kan niet alles eten. Alles werd bij twijfel nagevraagd in de keuken bij en er werden veel mogelijkheden geboden. Ik vond t erg fijn dat er zo veel aandacht aan besteed werd. Eten was heerlijk en de sfeer was relaxed. Echt een aanrader als je iets te vieren hebt en in ongedwongen sfeer in een sterrenrestaurant wil eten. Bedankt voor de leuke avond!
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was goed, maar wij vonden het niet heel bijzonder. Vooral de springrolls en frites (met wasabimayonaise, bah) waren niet persé beter dan bij een gemiddeld (chinees) restaurant. Wat ook jammer is, is dat de tafels erg dicht bij elkaar staan, waardoor je ongewild de hele gesprekken van je buren kunt/moet volgen. Alles bij elkaar goed, maar voor ons niet ster-waardig
De tafel van Roelof D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Omdat wij voor het eerst bij Noble hadden gereserveerd kozen wij voor de Noble Experience, met wijn arrangement. Dat bleek een fantastisch goede keus! Elke gang bestond uit een aantal kleinere gerechten die allemaal perfect met elkaar matchten en ook heel goed bij de wijn aansloten. De uitleg over de gerechten en wijn was zonder meer enthausiast en leerzaam. De sfeer was goed en ontspannen wij voelden ons meteen welkom en thuis!
Ellen V.
Een geweldige verwenavond in relaxte sfeer. We hebben samen een superlekkere kennismakingsavond met de keuken van Noble gehad. Vriendelijke no-nonsense bediening die ervoor zorgde dat in een aardig druk restaurant toch de persoonlijke noot zeker aan bod kwam.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg goed gegeten.. goede afwisseling in smaken en goede bijpassende wijnen.. zelf al waren ze verassend.. de bediening leek iets minder enthousiast. Toch zeker een heerlijke avond gehad.