Restaurant Noble

Wilhelminaplein 1 5211 CG Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Noble

Noble huist in het voornamlig, illustere pand Chalet Royal, de kweekvijver voor getalenteerde koks in Den Bosch. Nu is het een luxueuze, maar ongedwongen restaurant waar marmer tafelblad, gekleurd glas en wijnkasten prijken. Op de kaart staan internationale kleine gerechten, waarbij het uitgangspunt shared dining is. Probeer de subtiele smaken en creatieve bereidingswijzen van paling, pekingeend, zwezerik en veel meer.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant Noble

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dagelijks doorlopend geopend van 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Noble

E K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Gehorig, dicht op elkaar en ongeïnteresseerde bediening, als je staat te roken kun je in de productie keuken kijken, daar staan ze te viezeriken, met hun vinger overal in en aflikken, bahbah, er zat een haar in ons eten, hij stak uit het gerecht en zat er helemaal in, werd er gevraagd of we een nieuwe wilden?
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Spontane actie om eens uitgebreid te gaan lunchen bij Noble. Bij binnenkomst waren we meteen blij; wat een sfeervol restaurant! Ook was het goed gevuld met gasten wat zorgt voor gezellig geluid.

We zijn allebei gegaan voor het 'menu prestige' zodat we geen moeilijke keuzes hoefden te maken. Dit bestond uit 8 gangen en we gingen, helaas zonder amuses, meteen van start. We hebben genoten van alle gangen, maar vonden een paar gangen verrassend lekker. De meerval met de krokante kip was erg smaakvol, de 'spoom' met ijs en tomaatjes was bijzonder lekker en van het ijs van Parmezaanse kaas hadden we niet gedacht zo te kunnen genieten. De Argentijnse garnaal was voor ons geen succes. Deze zou qua smaak richting de langoustine moeten gaan, maar deze vonden wij vooral melig smaken.

Qua bediening mag er wat ons betreft meer aandacht naar de gasten gaan. Het was nu vooral het serveren van de gerechten en verder weinig woorden.

Al met al een plezierige middag gehad!
K. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Om meteen met de deur in huis te vallen, het was geen geweldige avond.

De ambiance was niet verkeerd. Lekkere stoelen, grote tafel en een fijn muziekje. De verlichting stond wel net een tandje te laag wat het lezen van de kaart en het zien wat er gepresenteerd werd lastig maakte.

De bediening kon beter. Gerechten werden soms letterlijk vanaf de overkant van de tafel ingezet, Idem met het indekken van het bestek, ook dat gebeurde vanaf de overkant van de tafel. Waarom is mij niet bekend aangezien er meer dan genoeg ruimte naast mij was om netjes in te zetten en te dekken. Tevens zaten we regelmatig met lege glazen en werd en niet gevraagd of we nog wat te drinken wilde. De fles water verdween met nog zeker 25% resterend opeens van de tafel en werd vernieuwd. Om later wel twee keer op de factuur te verschijnen.

De gerechten waren veelal klein en het was gokken wat we voorgeschoteld hadden gekregen omdat enkelen uit de bediening niet te verstaan waren als de gerechten werden gepresenteerd. De (hoofd)ingrediënten van twee gangen achter elkaar leken zo veel op elkaar (zowel qua smaak als structuur) dat het leek alsof je wederom hetzelfde voorgeschoteld kreeg met een iets ander opmaak. Na het afronden van het Prestige Menu was er nog behoefte aan wat kaas. Op dat verzoek werd erg afhoudend gereageerd en men wist niet of het wel mogelijk was. Na een tweede keer vragen kon er toch nog voor twee personen kaas worden geserveerd. Gelukkig, want het assortiment kaas was uitstekend. De rest van het menu was niet bijzonder te noemen.

Al met al geen totaalplaatje wat ik bij een restaurant met ster verwacht. Dan ligt de verwachting qua smaaksensaties en bediening toch wat hoger en uit ervaring wet ik dat het ook kan. De volgende keer stap ik wel weer vertrouwd bij Restaurant Sense binnen als ik in Den Bosch ben.
L. C.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Goed eten, prettige service
Marcia S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst, mooi terras, uitstekende bediening en mooie kaart met verrassende gerechten.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Een romantisch tafeltje had ik gevraagd en een knus plekje gekregen, menu prestige in een woord.....HEERLIJK het heeft echt onze smaakpapillen laten prikkelen TOP
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Warme prettige sfeer is neergezet. Verassende spannende gerechten met een bijzonder aangename sommolier. Een echte aanrader!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Fine dining zoals je het overal zou willen hebben. Hier wordt niet moeilijk gedaan over eten, het moet vooral lekker zij. En dat was het! Ogedwongen en fantastische smaakcombinaties.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eerste keer hier gegeten. Wij vonden het niet bijzonder voor een ster restaurant. Te weinig smaaksensaties in de gerechten, behalve bij de krentenwigge dat was een feestje voor de mond. Uitleg van de gerechten kon ook enthousiaster.
Wij hadden een wijnarrangement en de wijn werd minimaal bijgeschonken.
akoestiek is erg slecht. Het is erg lawaaiig en je kunt letterlijk horen, waar je buren het met elkaar bepraten.
Sam-1989 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We zijn hier 2 keer geweest. Hoewel het eten heerlijk is, kom ik hier niet nogmaals. De bediening is erg slecht en ongemakkelijk. Zo werd er de laatste keer alleen aan mijn man gevraagd pf hij was wilde drinken en de rest werd de hele avond genegeerd. De bediening maakte een fout in het afrekenen en liep zonder iets te zeggen weg. Toen wij na 10 minuten maar gingen, kwam ze achter ons aan gerend dat we nog niet klaar waren. Heel raar. Hoe lekker het eten is, zo slecht is de wijn. Noble zo echt op zoeken moeten naar een betere sommelier zodat de wijnen een toevoeging zijn. Al met al: lekker gegeten, maar geen top ervaring
Nicolette Z.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Fantastisch gegeten en leuke jonge bediening!
Just K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De lunch was een feestje. Lichte gerechten gekozen, begeleidende wijn die prima aansloot, dank voor de tip sommelier! Inktvis van de green egg om van te smullen. Bloemkool met een mooi pitje. En vanaf het terras uitzicht over de Bossche Broek. Voor 100 euro met z'n 2-en een heerlijke middag. Het leven kan slechter.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima locatie en Sfeer maar vooral uitstekend eten -> top !!! Alleen wel een herriebak (je kunt elkaar soms lastig verstaan)
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Samen met een vriend heb ik hier heerlijk gegeten. Op het mooie terras hebben we genoten van 4 gangen lunch. De service was goed. Heel goed zelfs! We voelden ons echt gast. Het eten was ook erg lekker! De smaken vielen mooi samen. Alleen had de opmaak van de gerechten van mij iets creatiever gemogen. Maar ik ga zeker nog eens terug!!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Alles was top!
Wij hadden het Noble experience menu.
Gerechten zagen er mooi uit, smaken verrassend en combineren erg goed bij elkaar, evenals de bijpassende wijnen.
Eten werd in een prima tempo geserveerd, uitleg was goed, 1 ober praatte een beetje zacht.
Voor ons was het sterwaardig!
Enig puntje van kritiek, broodpudding bij de koffie beetje saai.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goed restaurant, heerlijk lunch menu met met zichtbaar mooie ambitie. Klein detail: wijn was niet van jaar genoemd op de kaart (zelf gemeld). Bediening was plezierig (wel 4 verschillende mensen aan tafel gehad)
Gitte K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het restaurant ziet er prachtig uit, goede, prettige zetels. De bediening laat zeer te wensen over. Wij zaten reeds 10 (!!) minuten en hadden nog niemand aan onze tafel gezien voor aperatief en kaart. Het is een complex gebeuren de kaart. We kregen geen advies over gerechten die goed bij elkaar passen wat resulteerde in een bij elkaar geraapt zooitje waardoor je niks meer proeft. Jammer jammer jammer
Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gekozen voor de 'experience' .Mooie smaken en texturen! Jammer dat bij een shared dinner, je vaak de overheerlijke saus niet op je bord krijgt. Wij vonden het kalfsvlees en ook de hoen niet verfijnd genoeg, De hoen was te droog. Het verschil in benaderingswijze van de bediening groot. Ze doen hun best maar veelal op de automatische piloot, waardoor je geen binding voelt. m.n. de sommalier, en ik twijfel niet over haar kennis, ratelde in hoog tempo al haar kennis over ons heen, het zou een robot kunnen zijn. Kortom, daar even in investeren zodat mensen een complete experience krijgen hetgeen hoort bij een sterren restaurant.
Lenneke N.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Veel te veel obers en gewichtigheid. Ik had eenngerecht met kalfsvlees en venkel. Kalfsvlees niet weg te kauwen in plaats van te zuigen en de venkel niet gaar. De capuccino had een mislukt patroon. Barista een leerling?
Opgeblazen overdreven kakgehalte wat absoluut niet wordt waargemaakt.
Minder opgeprikte bediening en meer waar voor je geld. Dit was echt schandalig!
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gezellig en goed gegeten in gezellige ambiance