Restaurant Nivoo

Hooistraat 1 2514 BM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Petit grand dessert
      koffie
      thee

Over het restaurant Restaurant Nivoo

Gelegen op de hoek van de Hooistraat en de altijd gezellige Denneweg in het buurtschap 2005. Op steenworp afstand van tal van bezienswaardigheden, musea en het deftige Lange Voorhout.

Bij Nivoo kan je terecht voor ontbijt, lunch, borrel en diner. Maar natuurlijk ook voor een lekker ‘bakkie’ of een goed glas wijn. Onze keuken brigade staat garant voor een heerlijk diner met Frans-internationale gerechten maar serveert natuurlijk ook een heerlijke, uitgebreide lunch.

De levendigheid van de Denneweg wordt weerspiegeld in restaurant Nivoo. Met de semi-open keuken, luxe banken en het overvloedige kaarslicht voelt Nivoo warm én gezellig aan.

Ons enthousiaste team zorgt voor een ontspannen sfeer in het restaurant met internationale allure. De stijl van chef-kok Kikki Broeksteeg is gefundeerd op de Franse keuken. Hij laat de kern van de smaak van de ingrediënten altijd spreken. Eerlijk koken is zijn devies.

Meer informatie over restaurant Restaurant Nivoo

• : Parkeergarage : Lange Voorhout. Betaald parkeren

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Nivoo

Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het restaurant was gesloten, terwijl ik een reservering had gemaakt die was geaccepteerd. Zeer teleurstellend dus! Wellicht niet de fout van het restaurant, maar van IENS?
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hadden gedacht dat het gezellig druk zou zijn op een zaterdagavond met mooi weer. Maar het was heel rustig, zaten maar 4 tafels.
Leks V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere wijnen in een ongedwongen sfeer. komen zeker terug met ons jaarlijkse eetclubje! Een aanwinst voor de buurt.
Claudio S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima avondje uit.
Zeer vriendelijke bediening en goed lachs.
Geen moment zonder de aandacht van de bediening gezeten.
Zeker voor herhaling vatbaar oftewel wij komen hier vaker terug.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Voortreffelijk restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst in het mooie pand. Zijn hier vaker geweest en de kwaliteit is constant van een hoog niveau. Leuke gastheer die tijd maakt voor een praatje en vriendelijke bediening. Redelijke consumptieprijzen. Het 3-gangen diner smaakte voortreffelijk en de presentatie was voortreffelijk. hebben (wederom) genoten van een leuke avond. Tot de volgende keer !!!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Dankzij de attente bediening ook een fijne borrel plek. Mede omdat voor de hapjes wordt ingespeeld op de individuele dieet wens van een aanwezige gast, top!
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Mooi ingericht restaurant op leuke locatie aan de Denneweg. Wel vriendelijke bediening maar toch minder dan wanneer de gastheer zelf aanwezig is. Het eten (vooral de steak) was voortreffelijk) en het 3 gangen menu werd binnen 1,5 uur geserveerd. Porties waren meer dan voldoende en de consumptieprijzen waren redelijk. Komen nog een keer terug.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten in dit mooie restaurant, mooie wijnen en geweldige service. In mijn beleving draait het daar om in de horeca, het de klant naar de zin maken en een mooie avond bezorgen. Kom graag weer terug.
Lisette W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke wijnen, gerechten niet heel bijzonder. Kalfssukade bevatte een behoorlijke rand vet en de bavette was niet zo mals. De truffelrisotto was prima.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Op Stille Zaterdag hier gegeten en vanwege Pasen gekozen voor vis . Heerlijke oesters en een gehele kreeft. Goede wijnen per glas. Mooie zaak, aangenaam uitzicht op de Denneweg. De oesters waren lekker maar slechts drie op het schaaltje, beetje weinig. De kreeft smaakte heel goed, lekker vlezig. Frieten erbij, ook goed. Wat me het meest is bijgebleven is de enthousiaste en sympathieke gastheer die kwam praten over wijn. Leuk! Goede ervaring.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Top
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Afgelopen jaren zeer regelmatig gebruik gemaakt van diners via o.a. Vakantieveilingen, Social Deal, etc (dit is onze 75e recensie), maar dit is het beste restaurant in die reeks waar wij (op 2e Paasdag) gegeten hebben. Modern, sfeervol aangekleed en zeer schoon pand, zeer vriendelijke ontvangst (tijd voor een praatje) en vriendelijk personeel. Alle gangen smaakten voortreffelijk, werden keurig gepresenteerd en de drankjes hadden een redelijke prijs. Komen zeker terug. Eén tip positief bedoeld : de carpaccio was heerlijk maar wij zouden voor de presentatie iets minder kaas hierop strooien zodat het eten beter zichtbaar wordt.
Een topper voor Den Haag centrum.
Albert T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
super! we komen terug!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Carpaccio heerlijk, bavette in eerste instantie te rood, wel erg mooi mals vlees. Gin tonic heerlijk, dessertwijn super, lava taartje lekker.
Wij komen zeker terug om andere gerechten te proeven.
Mooi ingerichte zaak!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een stijlvol restaurant met een voortreffelijke keuken en zeer goede bediening.
Riichard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Jammer. Absoluut geen 8.9 waard!!! Was een teleurstellende ervaring. De menukaart zoals op de Iens website stond te lezen bleek sinds een week geheel verouderd en de gerechten niet meer op de huidige kaart. Voelde niet goed. De wachttijd tussen de gerechten was veel te lang ( meer dan een half uur). Er werd geen brood op tafel gezet en ook geen amuse. De portabello als voorgerecht droop van het vet. Op het hoofdgerecht ( tonijn) viel weinig aan te merken. Via het doorgeefluik van de open keuken was wel te zien dat de kok met zijn handen aan het eten zat om ervan te snoepen.
De bediening was mechanisch en niet echt betrokken. Het geheel voelde niet oke. Alsof er geen hart in de zaaak zat. Bediening moest veel te hard rennen om alles bij te benen en één van de medewerksters kan wel wat deodorant gebruiken.
Advies: meer service door meer personeel. Brood op tafel bij binnenkomst. Letten op samenstelling gerechten. Website bijhouden. Kok instrueren.
Al met al geen reden om ooit terug te komen.
Monique I.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hebben genoten
jan N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Ik ben niet van het schrijven van recensies maar maak graag een uitzondering. Afgelopen week kennis gemaakt met, zo bleek, de nieuwe kaart van Nivoo. En het was een verrassing. Gekozen voor een combinatie van kleine gerechten. Goede keuze! Verschilde smaken, meer dan royale porties en in combinatie met een lekker flesje wijn op deze locatie een absolute aanrader. Eerlijk is eerlijk! Wij komen zeker terug!
Marieke N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Leuke nieuwe kaart met allemaal kleine gerechtjes (voorgerecht-porties). Het eten ziet er heel mooi uit en smaakt heerlijk. Op de kaart ook mooie stukken vlees van Piet van den Berg. Die gaan we volgende keer proberen :-) Veel keuze uit 'open' wijnen. Echt een aanrader en een aanwinst voor de Denneweg !
De tafel naast ons had het keuzemenu. Dat zag er ook heel leuk uit.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker! Goed verzorgd, verrassende smaken bij de vega gerechten, mooi opgemaakt bord, relaxte sfeer, vriendelijke en goede, vlotte bediening. Aanrader.