Restaurant Nivoo

Hooistraat 1 2514 BM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Petit grand dessert
      koffie
      thee

Over het restaurant Restaurant Nivoo

Gelegen op de hoek van de Hooistraat en de altijd gezellige Denneweg in het buurtschap 2005. Op steenworp afstand van tal van bezienswaardigheden, musea en het deftige Lange Voorhout.

Bij Nivoo kan je terecht voor ontbijt, lunch, borrel en diner. Maar natuurlijk ook voor een lekker ‘bakkie’ of een goed glas wijn. Onze keuken brigade staat garant voor een heerlijk diner met Frans-internationale gerechten maar serveert natuurlijk ook een heerlijke, uitgebreide lunch.

De levendigheid van de Denneweg wordt weerspiegeld in restaurant Nivoo. Met de semi-open keuken, luxe banken en het overvloedige kaarslicht voelt Nivoo warm én gezellig aan.

Ons enthousiaste team zorgt voor een ontspannen sfeer in het restaurant met internationale allure. De stijl van chef-kok Kikki Broeksteeg is gefundeerd op de Franse keuken. Hij laat de kern van de smaak van de ingrediënten altijd spreken. Eerlijk koken is zijn devies.

Meer informatie over restaurant Restaurant Nivoo

• : Parkeergarage : Lange Voorhout. Betaald parkeren

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Nivoo

Annemarie G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Prijs kwaliteit is uit balans. Als je wijnen op de kaart hebt staan van €6-7 per glas, moet je daar op z’n minst in kunnen adviseren. Als hoofdgerecht standaard entrecote, en ook daarvoor geldt: voor gevraagde prijs moet je wel letten op kwaliteit vlees en juiste bereidingswijze. Nadruk lag nu eerder op groot. Rest ook erg standaard, dus was OK geweest als je er (stuk) minder voor vraagt.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Na enkele maanden hier op zaterdagavond weer naar binnen gelopen. Was lekker druk en bezet. Na drankje aan de bar krgen wij een leuke tafel aan het raam aangewezen.
Lekker felsje wijn uitgezocht , Misty Cove een Sauvignon Blanc uit New Zeeland. Echt een aanrader!!
We hebben net als de vorige keer heerlijk gegeten en wat verschilede gerechten geprobeerd.
Voor ons was de tuna tataki echt een compliment waardig. Wat een top gerecht en daarmee ook een topavond.
Bediening was gezellig en corect. Wat ons betreft is dit een pareltje op de Denneweg.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening
P. Ch M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten, we zijn 30 jaar getrouwd vandaag en er lagen allemaal rozenblaadjes op de tafel! Zo leuk gedaan!
De tafel van Thinka B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Prettige bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding. Entrecôte MRIJ van de Big Green Egg medium gegaard en goed van smaak. Verrassend smakelijke kruidenpesto en frites erbij. Een aanrader
Anne-- R.
We hebben allemaal heerlijk gegeten! Een goed restaurant waar het gezellig is maar niet te rumoerig. Een leuk adres om naar toe te gaan met z’n tweeën of een groepje vrienden!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was adequaat en vriendelijk.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het eten was prima, maar het personeel was meer met zichzelf en met bekenden bezig dan met de klanten. Je moest daardoor lang wachten, omdat niet opgemerkt werd dat je iets wilde vragen of dat je klaar was met een gang.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het eten was lekker. Wij hebben een extra tussengerecht genomen. Deze vond ik het lekkerst ( vis). Mijn partner had vlees gekozen als extra tussengerecht en die was helaas droog. De service was echt niet goed. Drankjes kwamen erg laat en waren ze een keer vergeten. Waren erg onprofessioneel en jong. Dat was jammer. Toen we na een half uur nog geen drankje hadden waren we bijna opgestapt.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellig restaurant met lekker eten. Gegeten met AH actie. Porties niet heel groot maar zeker bij 3 gangen Ruim voldoende
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Een paddenstoelvariatie, dat leek me een interessante opening van het aangeboden AH-keuzemenu (€34,-). Ik telde één stuk paddenstoel, een lekker stukje boleet. Verder bood het bord aardappelkroketjes, veel varianten bloemkool, wortel, courgette. Precies hetzelfde groentegarnituur werd geleverd bij het hoofdgerecht, zeebaars. We hadden als extraatje 'seizoensgroente' besteld, en ja, meer wortels, meer courgette, nu in blokjes gesneden. Aardige bediening, een paar aangename verrassingen op de wijnkaart, een riskant afstapje (heet 'Nivoo' daarom zo?), en dus een keuken met volop groenten maar te weinig fantasie.
C.A. W.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gevarieerd keuzemenu ah-Restaurant actie. Smaakvol bereid en ontspannen gegeten in een prettige ambiance. Ook goede match spijs - wijn. Fijn dat er persoonlijke aandacht was van de jonge bediening. Een aanrader!
NelK K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het voorgerecht was verrukkelijk! Wij kozen allen voor de carpaccio.
Het hoofdgerecht was matig, 2 keer steak en 2 keer vis. Aan de steak zat een vreemde geur, de vis was gewoon smakeloos en de jus van sjalotten erbij vonden wij een slechte combinatie.
De groeten ongaar.
Het dessert was weer een uitblinker!
Wij maakten gebruik van de AH restaurant actie
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Via AH actie gegeten. Mooie gerechten, goede smaak en leuke locatie.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Met AH actie met ons gezin lekker gegeten.
Mooie porties en leuke mix van verschillende groenten wat meestel in andere reataurants wat karig is.
De bediening was heel attend en de wijnkaart heeft een aantal betaalbare wijnen van rond de 20 euro.
Verlichting en achtergrond muziek goed gedoseerd.
Alexander
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Via ah actie hier gegeten maar ben niet tevreden.
Dezelfde groente bij voor (variatie paddenstoelen) - en hoofdgerecht (saffraan risotto), weinig variatie dus, en toen we er een opmerking overmaakten, werden we aangekeken of het een heel rare opmerking was.
Wellicht verkeerde combi van gerechten gekozen maar als je van elk gerecht 3 keuzes krijgt dan lijkt het me weinig moeite om dit op elkaar af te stemmen dat je niet iets dubbel krijgt.
Op de nota €0,20 gerekend voor de honing bij de muntthee, beetje flauw. Zal hier niet meer terugkeren
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We hadden het menu van de AH restaurantactie. We moesten even wachten voordat we de menukaart kregen. Voorgerecht was in bietensap gemarineerde zalm en die was prima. Het hoofdgerecht liet heel lang op zich wachten, en we kregen niet te horen wat de reden daarvoor was. Pas 1u en 40 minuten na aankomst werd het hoofdgerecht op tafel gezet. Dat was gebakken zeebaars met sjalottenjus. De zeebaars was goed gebakken en de sjalottenjus smakelijk - alhoewel de stukjes sjalot weinig subtiel oogden. Verder lagen er gebakken? gekookte met een smaakje? krieltjes, een oranje (wortel?) puree, en daaroverheen wat worteltjes, en witte en paarse bloemkool plus romanesco op het bord. Niet elegant, en de krieltjes smaakten matig/slecht. Het dessert, panna cotta en ijs/parfait was redelijk. De Portugese wijn was heerlijk en de hoeveelheid genereus. Het vriendelijke personeel maakte veel goed.
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Echt een top avond gehad het eten was heerlijk + de wijn. De bediening is vriendelijk, netjes en gezellig je voelt je heel erg op je gemak niks is te veel! Tot de volgende keer!
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Hebben hier heerlijk gegeten met AH Dinerbon, porties ruim voldoende, bediening is goed en vriendelijk. Komen graag nog eens terug.
Truus B.
Heerlijk gegeten!
Personeel aandacht voor iedereen ondanks de drukte.
Het was een fijne avond!
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Het is niet vaak dat ik wat schrijf maar wat een top restaurant! Heerlijk gegeten + de wijn. De bediening is netjes, gezellig niks is te veel. Een onwijs gaaf famillie bedrijf ik kom zeker een keer terug echt de moeite waard!