Restaurant Nivoo

Hooistraat 1 2514 BM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Petit grand dessert
      koffie
      thee

Over het restaurant Restaurant Nivoo

Gelegen op de hoek van de Hooistraat en de altijd gezellige Denneweg in het buurtschap 2005. Op steenworp afstand van tal van bezienswaardigheden, musea en het deftige Lange Voorhout.

Bij Nivoo kan je terecht voor ontbijt, lunch, borrel en diner. Maar natuurlijk ook voor een lekker ‘bakkie’ of een goed glas wijn. Onze keuken brigade staat garant voor een heerlijk diner met Frans-internationale gerechten maar serveert natuurlijk ook een heerlijke, uitgebreide lunch.

De levendigheid van de Denneweg wordt weerspiegeld in restaurant Nivoo. Met de semi-open keuken, luxe banken en het overvloedige kaarslicht voelt Nivoo warm én gezellig aan.

Ons enthousiaste team zorgt voor een ontspannen sfeer in het restaurant met internationale allure. De stijl van chef-kok Kikki Broeksteeg is gefundeerd op de Franse keuken. Hij laat de kern van de smaak van de ingrediënten altijd spreken. Eerlijk koken is zijn devies.

Meer informatie over restaurant Restaurant Nivoo

Y W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Hélène L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten op een top locatie. Ervaren personeel, mooie inrichting en fijne achtergrond muziek.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Zeer goede bediening, los in de omgang maar echt er op gebrand dat je tevreden naar huis gaat. Een gerecht was te zout naar onze mening en werd daarom keurig in mindering gebracht. De wijn mocht uitgebreid geproefd worden zodat we de juiste konden kiezen. We komen zeker hier terug!
Gijsbert A B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer prettige, stijlvolle bediening. Leuke avond.
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heel lekker gegeten met goede bijpassende wijnen. De roodbaarsfilet was lekker op de huid gebakken. Ook het dessert was erg lekker en verrassend.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Niet heel bijzonder, maar prima gegeten. Locatie is top en het restaurant ziet er mooi uit. Toch nog een paar ongemakken: het was er wel veel te warm, de hoge banken zitten niet comfortabel en de wijnglazen drinken door het ontwerp lastig. Bediening was vriendelijk, maar beetje onervaren nog.
Marlous W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heel vrolijke en warm personeel. Eten ook heerlijk. Vooraf carpaccio en paddenstoelenmix, heel lekker alleen de aardappelkroketten bij de paddenstoelen hadden niet gehoeven. Hoofd steak en saffraanrisotto, ook heerlijk. Na een grand dessert met oa brownies. Ik ben altijd erg kieskeurig met brownies (te droog te puur onnodige toevoegingen etc) maar deze waren heerlijk!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Met de Iens AH Actie-bon zijn we in dit nieuwe restaurant terecht gekomen.

Niet alleen de mooie inrichting, maar ook de vriendelijke bediening en de smaakvolle gerechten zijn ons goed bevallen.
Achteraf bleek, dat deze restaurateur voorheen gevestigd was onder de naam Altro op de boulevard van Kijkduin.
Het nieuwe restaurant is volgens ons op alle fronten een hele verbetering
Sebastiaan W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker gegeten met de Albert Heijn restaurant actie. Een 3 gangen menu voorgeschoteld gekregen waarbij steeds keuze was tussen vlees, vis of vegetarisch. Samen met mijn vriendin als voorgerechten een heerlijke carpaccio en paddenstoelenmix gedeeld. Als hoofd een lekker malse rundersteak met groenten goed op smaak. Vooral genoten van de fluweel zachte wortelpuree onder de streak.
Toe kregen we een chocolade proeverij welke mooi gebalanceerde smaken liet zien van pure chocolade smaken, frisse citrus en romige creme. Restaurant om aan te raden!
M B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hoge kwaliteit zoals we dat bij ALTRO ook kregen.Een aanrader dus.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
wij waren vaste gasten bij Altro in Kijkduin. Daar is nu Nivoo voor in de plaats gekomen. Niets dan lof als kritische horeca collega. Vond het alleen iets te lang duren allemaal vanwege de beperkte parkeertijd in de buurt (2 uur) . En let op het afstapje!!!!
LL T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bij binnenkomst werden we NIET begroet door de dame die met lange nagels probeerde de kassa te bedienen. Eten was lekker, niet bijzonder, maar goed van smaak.
bij het weggaan moesten we zelf onze jassen bij de keuken halen.
Kortom, ontvangst en service waren matig, eten was goed. Met ah-actie heel betaalbaar, voor de volle mep ga ik liever naar een restaurant waar ze mij als gast waarderen.
Mink S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellige sfeer, prima bediening. Het eten zag er erg mooi uit en was goed. Wij zouden hier wel terug komen. Minpuntje: met de ah restaurant actie was het 35 euro, maar de frietjes moest je er nog apart bij kopen per persoon. Dat is een afknapper. Glas wijn is gemiddeld 6 euro per glas. 3 bio rode wijn uit Italie is een aanrader, heerlijk. Daarnaast keek de ober ons geen enkele keer aan. De bediening is meestal 't halve werk voor de ervaring, jammer. Het echtpaar van wie het restaurant is, was echter erg gastvrij.
Al met al raad ik het restaurant aan!
Nils N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Anouschka L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Het was vrij rustig maar desondanks erg lang op ons eten moeten wachten en niet echt betrokken personeel.
De tafel van Dorinde D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zo mooi opgemaakte borden. En supervriendelijke service. Net dat beetje extra. Ik heb een schouderblessure, werd mij direct een kussen voor onder mijn arm aangeboden!
Thea S.
Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten
Mounia B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de gerechten zagen er prachtig uit. De service was top! We hebben ons laten verrassen en waren zeker niet teleurgesteld met wat we kregen.
Hannelore S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Via de AH-actie zijn we met vrienden kennis gaan maken met dit restaurant. Sfeervol ingericht, vriendelijke bediening, prettig tempo en lekker eten. Kortom: geslaagd en aanrader. Enig minpuntje: max. toegestane parkeertijd in dit deel van DH is 2 uur en dat is niet voldoende voor 4 gangen, dus tussentijds auto verplaatsen is nodig
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben thuis de kaart beoordeeld en die sprak ons wel aan. In het restaurant bleek dat de keuze met de AH bon zeer beperkt was. Daarom de AH bon in de achterzak weer mee terug naar huis en iets van de kaart gekozen. (Thuis nog eens goed de website beoordeeld maar hierover niets kunnen terugvinden)
Steak was redelijk maar helaas waren de borden zelf warmer dan het vlees.
Hamburger voor dochter was er helaas niet meer. In goed overleg een kipsnitzel besteld maar die was helaas erg droog en taai.
Bediening was zeer behulpzaam en sportief en heeft de snitzel niet in rekening gebracht.
De wijnen bij het glas (merlot en sauvignon blanc NZ) waren prima.