Restaurant Nivoo

Hooistraat 1 2514 BM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      koffie
      thee

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Restaurant Nivoo

Gelegen op de hoek van de Hooistraat en de altijd gezellige Denneweg in het buurtschap 2005. Op steenworp afstand van tal van bezienswaardigheden, musea en het deftige Lange Voorhout.

Bij Nivoo kan je terecht voor ontbijt, lunch, borrel en diner. Maar natuurlijk ook voor een lekker ‘bakkie’ of een goed glas wijn. Onze keuken brigade staat garant voor een heerlijk diner met Frans-internationale gerechten maar serveert natuurlijk ook een heerlijke, uitgebreide lunch.

De levendigheid van de Denneweg wordt weerspiegeld in restaurant Nivoo. Met de semi-open keuken, luxe banken en het overvloedige kaarslicht voelt Nivoo warm én gezellig aan.

Ons enthousiaste team zorgt voor een ontspannen sfeer in het restaurant met internationale allure. De stijl van chef-kok Joey Bekaert is gefundeerd op de Franse keuken. Hij laat de kern van de smaak van de ingrediënten altijd spreken. Eerlijk koken is zijn devies.

Meer informatie over restaurant Restaurant Nivoo

Evi M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Lee W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
voorgerechten : zalm ; paddestoelen waren erg goed en zeer smaakvol.
hoofdgerecht : saffron risotto (2 x) waren erg smaakvol met lekkere groenten: risotto mag een tikje langer garen
nagerecht : petit grand dessert : heel, heeeel erg lekker. TOPPUNT van deze 3-gangen diner.
FANTASTISCH ! We komen volgend jaar terug !
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijk gegeten ! We zijn hier al eerder geweest , maar nog nooit met de AH bon .
Het keuze-menu was heel goed !
Wij hadden de carpaccio en een steak . Volgende keer kijken we hoe de vis smaakt .
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Waren hier met AH actie. Met die voordelen was de prijs/kwaliteit erg gunstig. Portes niet super groot, dus één portie friet of brood (voor 2 personen) is wel een aanrader als je een groot eter bent. Alles is goed verzorgd, ziet er leuk uit en je wordt goed ontvangen. We komen vast nog een keer.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Erg leuke avond gehad, mooie gerechten en gezellige entourage. Aanrader!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
prima gegeten, zeer prettig restaurant, dessert ijs met popcorn unieke smaakbeleving. gaan we vaker heen.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We hebben echt heerlijk gegeten. De beschikbare kaart was klein (AH menu?) maar met een goede afwisselende keus (vlees, vis, vegetarisch , ook voor een optioneel tussengerecht) . Er was één dessert. De gerechten werden fraai opgediend en de smaken waren subtiel , lekker en goed op elkaar afgestemd.
We gingen heel tevreden huiswaarts!
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het concept wat men had in ALTRO (Kijkduin) heeft men verfijnd en het niveau is verhoogd. De service, sfeer en gastvrijheid is nog steeds TOP! Een absolute aanrader!
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wij maakten gebruik van de AH-actie. Het menu bood keus uit vlees, vis en vega. Ons voorgerecht (zalm) was heerlijk. De hoofdgerechten (resp. vis en vlees) ook, het vlees mooi rosé en de vis gegrild. Het toetje was een petit grand dessert. De bediening was vriendelijk, het tempo van serveren precies goed. De porties waren voor ons prima, wij zijn geen grote eters maar ik kan me voorstellen dat wie dat wel is, er niet genoeg aan zou hebben. We hadden extra frietjes bijbesteld (er zat standaard geen aardappel- of pastagarnituur bij de hoofdgerechten) en ook die waren op. Twee kleine kritiekpunten: wij zaten aan een tafeltje in een rijtje waar ik ze erg dicht bij elkaar vond staan. Ook vond ik de akoestiek wat galmend, gelach vanaf een tafel elders klonk bijvoorbeeld erg hard door, gelukkig nog net niet echt storend. Was wel blij dat er niet ook nog bonkende achtergrondmuziek was. Al met al: lekker gegeten in een leuk restaurant, ook zonder aanbieding komen we vast nog een keertje terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
De smaak van het eten was heerlijk. We aten met de AH restaurantactie, dus betaal je maar de helft, maar dat vonden wij qua prijs ook genoeg. Je krijgt echt weinig op je bord. Een miniem stukje vis als hoofdgerecht, dat vonden we echt jammer. Ben benieuwd of je ook zo'n klein visje krijgt als je zonder korting eet, dan zou het echt te duur zijn.
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten! Mooi restaurant, netjes opgemaakte borden en heel erg lekker! We waren er via de AH actie dus het keuzemenu, paddestoelen voorgerecht was top, de zalm ook. Als hoofd waren de vis en vlees heerlijk, de risotto hebben we even terug naar de keuken laten gaan want die was helaas echt niet lekker op smaak. Toen ie terugkwam was ie al beter, die zou ik een volgende keer niet weer bestellen, maar de rest was meer dan prima; om je bordje bij af te lokken.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige smaak.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gastvrij restaurant, lekker en goed eten en drinken, met veel aandacht voor de gasten en betaalbaar.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Wij hebben bij dit gezellige en vriendelijke restaurant het AH menu gegeten en was prima. Dessert erg origineel en smakelijk.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Prima. Lekker en gezellig.
Alex P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk eten en een gastvrij onthaal! Prima bediening en lekkere wijn.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Genoten van het AH 3 gangen keuze menu. Heerlijke wijnen erbij gedronken. Aangenaam verrast van het geheel. We gaan zeker nog een keer terug.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
na het voorgerecht hadden we een vraag over een ingredient. we kregen te horen dat we zelf de chef maar moesten benaderen. we hadden verwacht dat die naar ons zou worden gestuurd als ze ons het antwoord niet zelf kon geven.
rundersteak hadden we well-done gevraagd. we kregen hem keihard (bijna verbrand) opgediend. met ons commentaar werd niets gedaan.
porties waren niet klein maar miniem.
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Prima gegeten via AH actie. Zeer vriendelijke en persoonlijke bediening en uitstekende keuken!