Restaurant NINE

Arnold Schönberglaan 9 1082 MJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206424603

Over het restaurant Restaurant NINE

Een culinaire reis

In dit moderne restaurant geniet je van kleine gerechten die gecombineerd een complete maaltijd vormen. Van klassiek Frans tot spicy Thais; de chef hanteert een spannende internationale stijl van koken. Verrassende smaken waarvan je geen genoeg kunt krijgen. Strijk hier ook zeker eens neer tijdens lunchtijd, krijg je geen spijt van.

Meer informatie over restaurant Restaurant NINE

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag gesloten

qlamenx .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer voortreffelijk gegeten bij deze gezellige en knusse maar chique tent.
We werden zeer goed geholpen en vriendelijk bediend.
Het eten was ook van een hele verse kwaliteit en was dan ook om te smullen.
Ik kan deze tent echt aanraden, m'n vriendin en ik hebben echt genoten!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De bediening is erg vriendelijk maar zijn niet echt horeca minded. Bij binnenkomst wordt nog net gevraagd of we wat willen drinken maar daarna gebeurt er niks. Na 20 minuten komt 1 van de dames vragen of we allergieën hebben. Daarna loopt ze weer weg. Na een tijdje aandacht te hebben getrokken komt de bediening terug en vraag ik wat het idee is.... Oh, is dat niet uitgelegd...? Als ik van het toilet terug kom staat het voorgerecht er en heeft mijn tafelgenoot de vraag gekregen of hij even aan mij wil uitleggen wat het is (hoe het hoort: wachten met uitserveren tot ik terug ben, en als het echt niet anders kan, terugkomen en het alsnog uitleggen). Kortom, super aardig personeel, maar niet kundig.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Vriendelijke bediening die alles uit het hoofd qua bestelling onthield. Super want het prettig om je bestelling op te geven bij iemand die je aankijkt ipv op een apparaat staat te tikken.
Eten erg lekker en keurig verzorgd.
Ruime keus en prima kwaliteit.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Mooi opgemaakte en prima smakende gerechten. Een heerlijk brownie-toetje en op verzoek een extra pittige koffie. Een aantal dranken die wel op de kaart worden aangeboden, waren niet (meer) voorradig. Voor deze omissie zou naar onze mening een compenserend gebaar in de rekening op zijn plaats zijn geweest.
Rokin .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Lekker gegeten, mooie presentatie & vriendelijke bediening, Men zoekt naar een oplossing, als er niet iets voor handen is. Alleen drankjes & bijlagen qua prijs beetje aan de hoge kant, maar optie misschien om toetje of bijlagen te delen.
Zeker wel voor herhaling vatbaar!
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en mochten kiezen waar we wilde gaan zitten. Het was op een woensdag avond en daarom zeer rustig. Het eten was uit de kunst. We handen via ah restaurant actie geboekt en dan ben je toch wel benieuwd wat er aangeboden wordt. We konden kiezen uit de vis of vlees voor de 1e en 2e gang. Mijn gezelschap had vis gekozen en die was volgens haar uit de kunst en ik had vlees gekomen voor beide gangen, ook dat was heerlijk. Het nagerecht was ook heerlijk, hangop voor ons beide, voor de 1 mango ijs en voor voor mij een zalige warme muffin. We hebben een heel lekkere en leuke avond gehad.
EngelOverDeTong !.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Op een doordeweekse avond Nine uitgeprobeerd met de AH-restaurantactie. Het restaurant (waar je overigens ook kookcursussen kunt volgen) zit aan de buitenkant van het kantorenpark bij station Amsterdam Zuid. Nou vroor het én waaide het, maar zo aan de snelweg met al die hoge kantoren is het sowieso een weinig warme omgeving.

De bediening is vriendelijk en informatief. Zo begrijp ik dat het er tijdens de lunch een drukte van jewelste is, maar 's avonds is het er stil. Vanavond is de zaak voor 1/3 vol. Het voorgerecht van het verrassingsmenu is een schaal met gambas ajillo, gegrilde tonijn met wasabi, zalm sashimi en inktvis. Het hoofdgerecht een trendy bavette met anderhalve sperzieboon en wat blokjes aardappel (op ons verzoek voorzien van extra frites). Als dessert hangop met sinaasappelijs.

Het voorgerecht was super. Het hoofdgerecht aardig - hoewel de bavette wel behoorlijk stevig en zelfs ietwat taai was. Het nagerecht was een ronduit slechte combi. Het zure van de hangop botste enorm met de ook ietwat friszure smaak van het ijs, waardoor het tweede wat je proeft ineens niet lekker is. Onverstandig.

Al met al een redelijk diner. Locatie matig, ambiance redelijk, bediening vriendelijk, gerechten aardig. Tot de afrekening kwam. Met wat wijntjes, theetjes en water erbij waren we (met dus een gratis menu) waren we meer dan 100 euro kwijt. Gewoonlijk had dit diner me pakweg 150 euro gekost en dat is het echt niet waard.
dionnebenard01 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Samen met een vriendinnetje hier lekker wezen lunchen met de AH-restaurantactie. Als voorgerecht kregen we een heerlijke variatie van vis (Tonijn, zalm, garnaal etc.) en als hoofdgerecht kalfsfilet. Het eten was zeer goed en met zorg bereid. Na afloop nog genoten van een lekkere kop koffie. Qua prijs kwaliteitverhouding i.c.m. de AH restaurantactie zeker een aanrader!!
vodje66 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier terecht gekomen n.a.v de AH restaurant bon actie.
Een verrassend 3 gangenmenu stond op de rol, fantastisch gegeten!
De verassing laat ik daarom voor wat het is, wil je daar achter komen dan zeg ik bezoek n9ne..
Het is niet de goedkoopste locatie (3 gangen keuze was € 42,50) maar je word langzamerhand "dood gegooid" met 3 gangenmenu's voor € 23 - 30,- p/p waar niet echt iets spannends aan is nou hier wel!
Na je dessert lekker in de Chesterfield bank onderuit met een koffie en likeur.
Fijne bediening, aanrader!
wouter H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hadden de indruk dat er geen of weinig concessies waren gedaan bij de het AH verrassingsmenu.
En voor deze prijs was het uitzonderlijk.
Vooraf tonijn, garnalen, zalm en octopus,
Hoofdgerecht lamsrack, 2 plakjes kalfsvlees, heerlijke stukjes courgette en aubergine in een truffelsaus.
Toe hangop waarbij een verrukkelijk chocoladecakeje (warm) gevuld met frambozen.
Huiswijn Merlot niet spectaculair maar goed.
Bediening vriendelijk. Zoals al eerder in commentaren vermeld: brood moet extra worden betaald.
Zeg dat even. De karaf kraanwater daarentegen zonder toeslag.
Stoelen plezierig, toiletten netjes, afzuiging kan beter, acoustiek naar behoren.
Kortom een verrassingsavond in Zuid.
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
De gerechten waren redelijk goed, maar zeker niet verrassend. Het ontvangst en de bediening waren absoluut niet om over naar huis te schrijven, zelfs een beetje onbeschoft. Ik vond het daardoor erg duur voor wat het was.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik ben hier gisteravond samen met een vriendin uiteten gegaan met de AH-dinerdeals. We zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen en zo zijn wij ook de rest van de avond geholpen. Het gerecht was een verassingsmenu waarbij met onze wensen rekening is gehouden. Het voorgerecht was een variatie aan vis met verschillende bereidingen. Het hoofdgerecht was voor mijn lamskotelet zonder bot en varkenshaas met seizoensgroenten. Als dessert hadden we een trio met hangop, makarons en chocoladecakejes. Het eten was heerlijk, goed bereid en voldoende. Ze hebben me op deze manier een goed beeld van hun kunnen gegeven. Aanrader.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Eten was super lekker! We hadden het verassingsmenu vd appie. Leuke avond gehad! Lekkere wijn en met name het voorgerecht was echt top!
N G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Via AH-actie bij Nine gegeten. Ze proberen het wel maar voor- en hoofdgerecht waren niet echt lekker (mijn smaak) maar toetje maakte het gelukkig wel goed.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten! We hadden de AH actie gebruikt en kregen een heerlijk voorgerecht met diverse vissoorten en ook gamba's, daarna een super lekker hoofdgerecht en het toetje was zalig. Fijne plek, vriendelijke en vlotte bediening, die meedacht. Fijne sfeer. Een succes! Ik had geen idee dat ze er al 3 jaar zitten. Voor herhaling vatbaar, ook zonder AH actie.
Thera M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima avond gehad. Service is goed. Wijn uitstekend.
Het eten is goed bereid, maar niet bijzonder. Voor het geld wat wij hebben besteed hier kan ik op verschillende plekken in Amsterdam beter en interessanter eten.
Ik denk ook dat nine het moet hebben van de locatie. Dus als je bij WTC een hapje wilt een is het een prima plek. Kan je ergens anders naartoe, dan zou ik dat zeker doen.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Heerlijk eten! Voorgerecht met diverse vissoorten, hoofdgerecht lamscoteletten en dessert van hangop met een chocoladecakeje. Heerlijk gegeten met AH bonnen.
Bewoner1076 V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Genoten van een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu, alles was zeer verzorgd. Eigenaar zeer attent, zei dat onze car2go was meegenomen. Mooi interieur, vooral de verlichting, goede stoelen. Kortom een leuke verrassing op de zuidas.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Lekker gegeten, en super vriendelijk service in een gezellige decor. Mooi restaurant om een keer via de AHrestaurantactie te gaan.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wat een heerlijk rustig gelegen restaurant ... even op adem komen in de altijd zo drukke Zuidas. Wij hadden een beetje last minute gereserveerd voor een lunch met de AHrestaurantactie. Dat was geen probleem. Heerlijk menu met vis. Borden zagen er mooi uit en het smaakte voortreffelijk. Hele vriendelijke bediening die regelmatig kwam vragen of alles naar wens was. We gaan zeker nog een keer terug!