Restaurant NINE

Arnold Schönberglaan 9 1082 MJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206424603

Over het restaurant Restaurant NINE

Een culinaire reis

In dit moderne restaurant geniet je van kleine gerechten die gecombineerd een complete maaltijd vormen. Van klassiek Frans tot spicy Thais; de chef hanteert een spannende internationale stijl van koken. Verrassende smaken waarvan je geen genoeg kunt krijgen. Strijk hier ook zeker eens neer tijdens lunchtijd, krijg je geen spijt van.

Meer informatie over restaurant Restaurant NINE

1 minuut lopen vanaf station Amsterdam Zuid
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag geopend voor partijen op aanvraag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant NINE

• Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima Restaurant met vriendelijke bediening en sfeer. Gerechten van hoge kwaliteit. Wordt adequaat gereageerd op verzoeken.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Als ik een sandwich (met gerookte zalm) bestel, verwacht ik niet dat het om een keihard broodje gaat, dat nauwelijks te snijden is (zelfs niet met een steakmes). Ik heb het dan ook halverwege de eerste helft van het broodje opgegeven en alleen het beleg opgegeten. Hetzelfde gold voor mijn tafelgenoot. De zalm was overigens prima van kwaliteit.
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De service: zeer ontevreden. Een aantal voorbeelden; geen jas aangenomen (met dit regenachtige weer toch fijn dat hij niet bij je stoel hangt), gastheer legt niet uit welke gerechten hij neerzet, bij lege glazen niet vragen of er bij geschonken kan worden. Ook stond het voorgerecht binnen 5min op tafel en het hoofd na een half uur bij binnenkomst.
Eten: driegangen menu zonder een keuze voor een gerecht. Steaktartaar, heilbot en creme brulee voor 42,50 (!!), eetcafe gerechten (ook qua presentatie) zeer over-priced!
Ambience: naast ons tafeltje 1 ander stelletje en een familie van 6pax. Ongezellig rustig dus op een maandag.

Overall geen goede ervaring. Een afrader.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gisteren met het hele gezin in restaurant Nine gegeten. Prachtige en sfeervolle inrichting. Prettige bediening. Een zeer gepassioneerde chefkok. We hebben genoten, met onze mond en ogen, van werkelijk heerlijke gerechten! We komen hier zeker terug!
Ypke B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker gegeten, het was vrij stil, vanwege de vakantie waren er minder werknemers op de Zuidas. Maar dat vind ik niet erg........
tim T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hier prima gegeten. kwaliteit van het 3-gangen menu was uitstekend. Leuke, vlotte bediening. Helaas weinig gasten in het restaurant, maar dat gaat ongetwijfeld veranderen.
Kortom: Aanrader!
Christopher R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
De serveerders hadden maar beperkte kennis van de gerechten. De gangen waren lekker en mooi opgediend maar weinig verfijnd. Het interieur zou stijlvol zijn als een muur niet gevuld werd door een grote poster.
wimmeuris .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Met AH kaart gaan eten, prima eten en prima ontvangst. goede wijn. Leek alsof het niet uitmaakte dat je met de AH kwam, Dat is bij andere AH deelnemers vaak wel anders.
irma M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Ik ben samen met collega's wezen lunchen bij Nine. Het eten was zeer goed. De ambiance lekker rustig in het drukke Amsterdam-Zuid. Echt een aanrader om hier naar toe te gaan.
Adrian E.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Zeer goede service en het sfeer zijn heel gezellig. Maaltijd van de chef waren heerlijk. Heel gunstige omgeving voor parkeer gelegenheid.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heel erg prima geluncht op een heerlijk zonnig rustig terras. Het terras zou iets leuker aangekleed kunnen worden en het tafeltje was erg gammel maar met bierviltjes kwam de serveerster een heel eind. Wel zuidasprijzen maar ja, dat is ook de locatie.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijke hapjes, vlees, vis en er was rekening gehouden met mijn allergie. De bediening was buitengewoon vriendelijk en correct. Wij voelde ons verwend
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Altijd een prima ervaring. Goede gerechten, mooi gepresenteerd. Flexibel v.w.b. vegatariërs (prachtig gerecht met vis en ravioli). Heerlijk nagerecht (tiramisu van mango, met limoncello ijs).
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Zeker voor de Zuidas zijn prijs/kwaliteit ruim voldoende. De bediening is altijd erg vriendelijk en behulpzaam.
AliceBaetsen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeven, gerechten waren mooi opgemaakt met kwalitatieve gerechten en rijkelijke porties vis en vlees. Bediening was erg aardig en de wijn lekker. Kortom een geslaagde avond!
Zou ik hier terugkomen als ik het volle bedrag zou moeten betalen? Dát denk ik niet. We waren met 2 koppels (en hadden dus 2 gratis menu's) en waren € 180 kwijt, waar ik op zich al een beetje van schrok. Het doet zeker niet af aan de kwaliteit want die was super, maar liet wel een beetje een nasmaak achter.
Jetty B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Hier gegeten met de Albert Heijn actie. De bediening was vriendelijk, de sfeer was goed en het eten was erg lekker. Aanrader voor een gezellige avond.
Wanda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Via ahrestaurantactie.nl. De verwelkoming was heel hartelijk. Het driegangen verrassingsmenu was heerlijk. Ik had persoonlijk wel graag wat meer groenten bij het hoofdgerecht gewild. De bediening was heel vriendelijk en attent. We hebben mede daardoor een fijne avond gehad.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het restaurant is goed gelegen in de Zuid as. Het heeft een mooie entourage. Er heerst een gezellige sfeer en de muziek is goed gekozen en op de juiste sterkte.
Na 19.00u kan men vrij parkeren. Er is ook een parkeergarage vlakbij. Nine is een goede keuze. We komen graag terug.
qlamenx .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer voortreffelijk gegeten bij deze gezellige en knusse maar chique tent.
We werden zeer goed geholpen en vriendelijk bediend.
Het eten was ook van een hele verse kwaliteit en was dan ook om te smullen.
Ik kan deze tent echt aanraden, m'n vriendin en ik hebben echt genoten!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De bediening is erg vriendelijk maar zijn niet echt horeca minded. Bij binnenkomst wordt nog net gevraagd of we wat willen drinken maar daarna gebeurt er niks. Na 20 minuten komt 1 van de dames vragen of we allergieën hebben. Daarna loopt ze weer weg. Na een tijdje aandacht te hebben getrokken komt de bediening terug en vraag ik wat het idee is.... Oh, is dat niet uitgelegd...? Als ik van het toilet terug kom staat het voorgerecht er en heeft mijn tafelgenoot de vraag gekregen of hij even aan mij wil uitleggen wat het is (hoe het hoort: wachten met uitserveren tot ik terug ben, en als het echt niet anders kan, terugkomen en het alsnog uitleggen). Kortom, super aardig personeel, maar niet kundig.