Restaurant NINE

Arnold Schönberglaan 9 1082 MJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206424603

Over het restaurant Restaurant NINE

Een culinaire reis

In dit moderne restaurant geniet je van kleine gerechten die gecombineerd een complete maaltijd vormen. Van klassiek Frans tot spicy Thais; de chef hanteert een spannende internationale stijl van koken. Verrassende smaken waarvan je geen genoeg kunt krijgen. Strijk hier ook zeker eens neer tijdens lunchtijd, krijg je geen spijt van.

Meer informatie over restaurant Restaurant NINE

1 minuut lopen vanaf station Amsterdam Zuid
  • : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m vrijdag
Zaterdag en zondag geopend voor partijen op aanvraag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant NINE

Gabryelle H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de ah restaurant actie. Fijn menu waar je uit kan kiezen en de opmaak van de borden is echt een plaatje. Echt een aanrader!
N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Alles was goed - geen commentaar verder. Eten en sfeer waren goed en snelle service. Ben al een aantal keer geweest.
Verbeterpunt: Commentaar moet 120 tekens hebben - te veel en te hoge drempel om het in te vullen.
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Wij hebben gelunched met collega's. Burgers en salades besteld. Weinig ingredienten in de salades, smaak was niet geweldig. Wat betreft de burgers het zelfde verhaal.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hier gegeten met de AH actie. Een menu voor 46 euro. Dit is het echt niet waard er zat bij het hoofdgerecht geen groente en patatjes. Voor patat moest je nog eens 5.50 euro bij betalen. In de glazen wijn, moest je de wijn zoeken en de bediening was helemaal slecht. Totaal geen vriendelijkheid.
Dit was de 3e keer dat ik hier gegeten had. De vorige keren met veel plezier, maar nu was het echt een grote teleurstelling.
Jan Thomas C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We waren vroeg in deze mooi aangeklede zaak op de Zuidas. Er was een vlotte bediening, prima eten en lekkere wijn al was die wat zuinig ingeschonken. Prijs was wel "Zuidas.
Muriel M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heb vaak bijzonder goede lunches bij Nine genoten maar het diner viel tegen. Rauwe tonijn en zalm met een tube sojasaus en een paar stukjes popcorn; dat kan ik thuis ook. Frituurwalm uit de keuken. Hoofdgerechten wel oke, maar niet opstijgend.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
we kwamen in een volledig leeg restaurant dat de rest van de avond ook zo is gebleven!!
mijn sashimi was een aanfluiting, niet te eten met chopsticks, de stukken zalm en tonijn waren wellicht afgesneden van vis die later gebruikt zou worden als hoofdgerecht, grote platte stukken die eerst met een mes moesten worden klein gesneden, in ieder geval niet zoals zalm en tonijn als sashimi dienen te worden gereserveerd .
beide tournedos met pepersaus: vlees matig, nauwelijks saus.
frites okay, moest worden bijbetaald.
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
we zijn hier met AH-actie geweest.
gezien het aantal bezette tafeltjes en 3 bedienden erg matig en lang wachten tussen de gangen.
nu waren we met vrienden dus niet zo'n probleem, anders lang wachten.
1 was wel heel goed, de ander leek net begonnen te zijn.
Verder smaakte het eten prima maar €5,50 voor een puntzakje friet iets te.
Kasia V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Via ah actie nadat we naar de bioscoop waren geweest. Dus zonder duidelijke keuze vooraf.
Zeer goed ontvangst, prima bediening en plek. Speciale kaart met wijnarrangement. Uitstekende keuze geweest. Zeker een aanrader en weer komen terug!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Nieuw restaurant, mooi ingericht, heerlijke salades en goede doen to earth bediening.
Jammer dat er nog geen airco binnen is of parasols buiten zijn
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wat een leuk restaurant, heb hier heerlijk gegeten en de bediening was top! Gerechten waren van uitstekende kwaliteit en ik raad dit restaurant zeer zeker aan! Ik kom hier nog een keer terug!
Ignace V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prima!
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gisteravond een Arabische kookworkshop gevolgd in Nine met mijn collega's. Vooraf opgegeven dat ik vegetarisch eet. Tot mijn verbazing werd er in het geheel geen rekening met niet-vleeseters. Er was geen mogelijkheid het voorgerecht (gehaktflapje) of het hoofdgerecht (tajine met kip en ander vlees) in een vegetarische variant te bereiden. Op mijn vraag daarover werd geantwoord: 'Nee, we maken de gerechten hier alleen op de normale manier en voor de vegetariërs maken we een ander gerecht'. Dat andere gerecht was pasta, dat geheel niet in het Arabische kookthema paste. Ik heb daarom gevraagd of ik wat groente mocht wokken met wat couscous. Er bleken alleen nog wat champignons, ui en paprika te zijn en daarmee moest ik het doen. Echt onvoorstelbaar, niet van deze tijd en buitengewoon teleurstellend.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Leuke informele plek aan de Zuid As! Gezellige inrichting, afwissellende maar prima kaart en zeer lekker gegeten!Kom graag een keer terug!
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Lekker gelunched! Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service. Eén tip: de muziek stond iets te hard. Door die iets zachter te zetten is het net iets beter qua geluidsruis.
Muriel M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Terras mag wat aangekleed worden - beetje kaal. Twee gangen lunchmenu bijzonder geslaagd!
Yvette M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Heerlijk eten, leuk menu! Hoofdgerecht had wat warmer geserveerd mogen worden. Restaurant ziet er mooi uit met vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Prima Restaurant met vriendelijke bediening en sfeer. Gerechten van hoge kwaliteit. Wordt adequaat gereageerd op verzoeken.
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Als ik een sandwich (met gerookte zalm) bestel, verwacht ik niet dat het om een keihard broodje gaat, dat nauwelijks te snijden is (zelfs niet met een steakmes). Ik heb het dan ook halverwege de eerste helft van het broodje opgegeven en alleen het beleg opgegeten. Hetzelfde gold voor mijn tafelgenoot. De zalm was overigens prima van kwaliteit.
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De service: zeer ontevreden. Een aantal voorbeelden; geen jas aangenomen (met dit regenachtige weer toch fijn dat hij niet bij je stoel hangt), gastheer legt niet uit welke gerechten hij neerzet, bij lege glazen niet vragen of er bij geschonken kan worden. Ook stond het voorgerecht binnen 5min op tafel en het hoofd na een half uur bij binnenkomst.
Eten: driegangen menu zonder een keuze voor een gerecht. Steaktartaar, heilbot en creme brulee voor 42,50 (!!), eetcafe gerechten (ook qua presentatie) zeer over-priced!
Ambience: naast ons tafeltje 1 ander stelletje en een familie van 6pax. Ongezellig rustig dus op een maandag.

Overall geen goede ervaring. Een afrader.