Restaurant Niëns

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Niëns

VolleMaan .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heb tijdje terug bij Niens gegeten met een grote groep. Er was 4-gangen menu geregeld. Tussen de gangen door was het lang wachten, en hoofdgerecht en toetje was weinig, zeker gezien het bedrag gewoon veel te duur p.p. En het was wat krap zitten. Dit is laatste keer geweest.
andrea V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils! Bediening top.
Onze kinderen hebben zich goed geamuseerd op de bowling.
Kort samengevat; een perfect familie uitje!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
1e Paasdag gebruik gemaakt met de hele familie van het Paasbuffet.
Heel druk maar daar hadden we gen last van, de buffetten waren zo opgesteld dat je nooit lang in de rij hoefde te wachten. Er was heel veel keuze om te eten, 2 soorten soep, brood -jes, aardappelen stoofvlees visschotel groenten salades te veel om op te noemen. Alles werd steeds goed aangevuld en er was ook altijd bediening aanwezig om eventuele drank te bestellen. Het dessett was heerlijk en ook ruim aanwezig. Wij hebben het erg goed gehad en we kunnen het iedereen aanbevelen.
Lene K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Deze week gegeten bij het pop-up restaurant van Niens in hoeve Hofakkers in Baarlo. De tafels waren verdeelt over 2 ruimte van de boerderij. Met mooi meubilair en dito aankleding.
De gerechten waren verrassend lekker. Van mij mogen ze op deze voet in het gewone restaurant doorgaan. We hadden o.a. de terrine van gepofte groente, de geitenkaassalade vooraf als hoofdgerechten de risotto en de tournedos met sucade. De laatste viel helaas iets tegen. De rest was over heerlijk. Net zo als de wijnen van Belvino.
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Voor de 3e keer bij niens gegeten. Wederom heerlijk. Goede bediening, gezellige sfeer. We hadden een 3 gangen keuze menu. Alles was lekker, en goed bereid. Erg lekker ook de ''vergeten' groenten erbij!