Restaurant New Delhi

Brink 23 9401 HT Assen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Onion Bhaji ( Balletjes gebakken uien met erwten, meel en Indiase kruiden)
      Samosa (Driehoekige pasteitjes met gekruide, gemengde groenten gevuld)
      Chicken Pakuras(Kipgehaktballetjes gebakken in erwtenmeel met kruiden)
      Chicken Tikka(Stukjes gegrilde kip uit de Tandoori oven)
  • Hoofdgerechten
    • Tandoori king prawn( Gemarineerde grote garnalen, gegrild uit de oven)
      Chicken tikka massala(gegrilde kipfilet met tandoori curry saus met gemalen cashewnoten, rozijnen, amandelen en bladeren van verse kruiden met verse room Dit gerecht heeft een aromavolle smaak )
      Goru tikka Tarkari(rundvlees) bereid door onze chef met dikke medium saus en vele soorten indiase kruiden, tomaat, verse koriander en limoen bladeren met een liefelijke smaak
      Lamb Pasanda(Stukjes gebakken lamsvlees met room, gemalen cashewnoten, witte wijn en verse kruiden. Het geeft een speciale geur en smaak.
      Mix sabji bhaji(Gemengde verse groenten met zachte kruiden)
      Basmati pillow rijst(Speciaal Indiase rijst gekookt met saffraan)
      Tandoori Nan(Het beroemde Indiase broodje uit de tandoori oven)
  • Nagerecht
    • Mango ijs (met slagroom)
      banaan ijs (met slagroom)
      chocolade ijs (met slagroom)
      kokos ijs (met slagroom)

Over het restaurant Restaurant New Delhi

Authentiek Indiaas smullen

De eeuwenoude traditionele gerechten uit het levendige Delhi worden gewoon hier in Assen geserveerd! Indiase curries zijn een van de populairste in de wereld. In restaurant New Delhi worden ze geroemd door hun gastvrijheid en vriendelijke porties -kom binnen en probeer bijvoorbeeld de met amandelen gevulde naan en de kip tikka massala.

Meer informatie over restaurant Restaurant New Delhi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

I. J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Bij toeval terecht gekomen bij New Delhi.
Proeverij gekozen voor 2 personen.

Grote porties. Veel afwisseling in smaken.
Leuke sfeer, kleinschalig met oosterse/indiaase muziek. Nette en snelle bediening.

Aan de buitenkant oogt het druk door de verlichte borden.

We gaan hier zeker nog eens heen.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Voor ons de 1e keer bij New Delhi, maar zeker niet de laatste keer. De bediening was erg gastvrij en aardig, het eten was heerlijk!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker eten , lekkere kippensoep. Héééle ruime keuze uit voorgerechten , bijgerechten en hoofdgerechten.
Ze passen de gerechten naar wens aan. Ze houden rekening met dieetwensen. We komen snel weer
Roelie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Een gezellig en klein restaurant in het centrum van Assen. Met vrienden hebben we genoten van het menu voor 4 personen en het was geen enkel probleem dit voor 1 persoon aan te passen naar 1 vegetarisch menu . Het was erg lekker ,meerdere gerechten proeven en ruim voldoende.
Klaas Jan C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijke gerechten, voorafgegaan door een (gratis) bakje papadam met heerlijke sausjes. Obers / eigenaar zijn bijzonder vriendelijk en laten de klant (ons) zich koning voelen. Dat we herkend worden als we binnenkomen geeft iets vertrouwds.
Gerrine V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We werden hartelijk ontvangen en kregen een tafel op de eerste verdieping. De bediening was heel vriendelijk en attent. We kozen het weekmenu voor twee personen, dat was erg lekker (heel mild van smaak)In dit restaurant werken ze met verse kruiden; echte kaneelstokjes en kardemom peulen en dat proef je terug. Heerlijk gegeten!
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voor ons een eerste bezoek aan dit restaurant was heel verrassend, goed van kwaliteit, vriendelijke ontvangst en plezierig om te zitten.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Papadams met drie verrukkelijke sauzen als welkom van het huis, gevolgd door zachte, malse gemarineerde stukjes lamsvlees, en dan heerlijke stukjes kip met basmati rijst, vergezeld van een Cobra biertje. De eigenaar komt een paar maal langs voor een praatje. Indiase sitar muziek op de achtergrond. Een sfeervol stukje India in Assen, een geweldige culinaire ervaring rijker!
Remko K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Je kunt hier lekker eten en het personeel is erg vriendelijk. De eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke curry's, lekkere rijst en een mooie selectie van Indiaase drankjes.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Keuze via de AH-actie is vrij beperkt. Kwaliteit en hoeveelheid is wel goed.Knusse inrichting waar het goed toeven is; wel vrij harde stoelen. Prijzen van de drankjes zijn nogal pittig.
Anjelien V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
We vonden het wel heel bijzonder dat ze voor de AH restaurantactie een apart keuzemenu hanteerden, met een veel hoger bedrag per persoon. Daardoor hadden we weinig tot geen voordeel van de AH restaurant actie.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijke bediening, eten van goede kwaliteit, ruim de tijd om rustig te kunnen eten.
Voor herhaling vatbaar (zowel ter plekke als afhalen mogelijk).
Truida B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We gaan er vast en zeker vaker eten!
Vriendelijke en goede bediening en een gezellige sfeer!
Een restaurant om vaker naar toe te gaan!
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik eet er vaker, maar nu met AH-actie. Ze hadden een mooi menu met deze actie. Smaakvol zoals eigenlijk altijd. De baas maakt altijd een praatje (niet opdringerig, maar prettig). Wel vond ik de ingehuurde ober (jonge jongen) een absolute beginner. Maar goed, het heerlijke eten was er niet minder om.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Je kunt beter zelf je menu samenstellen want als je op Ah bon gaat eten scheelt he nagenoeg niks.
Het verhaal dat de 2e persoon een zogenaamd drie gangen gratis ontvangt klopt gewoon niet.
Valse voorlichting met je AH bon.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, alleen door de personele onderbezetting duurde het erg lang, voordat er iemand bij je kwam of je drankje kwam brengen. Ondanks het heerlijke eten maakt dit dat ik niet gauw terug kom
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten @ New Delhi. De bediening is goed & vriendelijk. Aangezien er een veganist in ons midden was, was dit geen probleem voor New Delhi. We kregen een goede aanrader qua eten en het was heerlijk, gelukkig ook niet te pittig. En ook geen last van de darmen ;-) na het vegan eten. Dus absolute aanrader! We hebben een heerlijke avond gehad dank jullie wel.
Panky .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De ontvangst was vriendelijk, de wachttijd kort, het eten was heerlijk en de muziek niet te hard , al met al ,prima eten voor een prima prijs !
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie, we kregen een heerlijk verrassingsmenu, van alles wat. verschillende voorgerechten, die we gedeeld hebben, verschillende schalen met hoofdgerechten en na nog een heerlijk ijsje.
Erg vriendelijk personeel , we gaan zeker nog een keer terug.
We hebben heerlijk op het terras kunnen dineren, was goed weer en toen het wat frisser werd deden ze de terras verwarmers aan.