Restaurant New Delhi

Brink 23 9401 HT Assen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Onion Bhaji ( Balletjes gebakken uien met erwten, meel en Indiase kruiden)
      Samosa (Driehoekige pasteitjes met gekruide, gemengde groenten gevuld)
      Chicken Pakuras(Kipgehaktballetjes gebakken in erwtenmeel met kruiden)
      Chicken Tikka(Stukjes gegrilde kip uit de Tandoori oven)
  • Hoofdgerechten
    • Tandoori king prawn( Gemarineerde grote garnalen, gegrild uit de oven)
      Chicken tikka massala(gegrilde kipfilet met tandoori curry saus met gemalen cashewnoten, rozijnen, amandelen en bladeren van verse kruiden met verse room Dit gerecht heeft een aromavolle smaak )
      Goru tikka Tarkari(rundvlees) bereid door onze chef met dikke medium saus en vele soorten indiase kruiden, tomaat, verse koriander en limoen bladeren met een liefelijke smaak
      Lamb Pasanda(Stukjes gebakken lamsvlees met room, gemalen cashewnoten, witte wijn en verse kruiden. Het geeft een speciale geur en smaak.
      Mix sabji bhaji(Gemengde verse groenten met zachte kruiden)
      Basmati pillow rijst(Speciaal Indiase rijst gekookt met saffraan)
      Tandoori Nan(Het beroemde Indiase broodje uit de tandoori oven)
  • Nagerecht
    • Mango ijs (met slagroom)
      banaan ijs (met slagroom)
      chocolade ijs (met slagroom)
      kokos ijs (met slagroom)

Over het restaurant Restaurant New Delhi

Authentiek Indiaas smullen

De eeuwenoude traditionele gerechten uit het levendige Delhi worden gewoon hier in Assen geserveerd! Indiase curries zijn een van de populairste in de wereld. In restaurant New Delhi worden ze geroemd door hun gastvrijheid en vriendelijke porties -kom binnen en probeer bijvoorbeeld de met amandelen gevulde naan en de kip tikka massala.

Meer informatie over restaurant Restaurant New Delhi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Floor W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten.
Alleen niet te vaak eten want dan worden de smaken eenzijdig.
Je G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Fantastische bediening, heerlijk gegeten, de zitplaatsen zijn wat krap
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Muziekje mag wel wat aandacht hebben:)
Rest wederom goed zoals we altijd gewend zijn: Heerlijk!
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Met ah bonnen toch het gevoel dat het niet klopt
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Lekker gezeten en lekker gegeten. Vriendelijke bediening. We hadden gebruik gemaakt van de AH actie, het keuzemenu hiervoor was prima en heeft heerlijk gesmaakt.
B.e. H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Service was niet
We hadden de rekening al voordat het dessert er was.
Het was dan ook wel heel druk.
Nieske H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Moest lang wachten op dessert
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij zijn over het eten zeer tevreden maar over de rekening juist heel ontevreden. Voor twee personen staat op onze rekening : A.H.Aktie menu 3gangen p.p. €42,50. Volgens de menulijst hadden we voor ca. € 15,00 besteld waarvan 1 dus voor rekening van A.H. zou zijn. U zult begrijpen dat de eindrekening voor ons niet aan de doelstelling voldeed. Jammer.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Het AH menu kost hier 42.50 pp waarbij je het 2de menu 'gratis' krijgt. Een vergelijkbaar (maar niet-AH) menu) is er voor 19.50 pp. Het lijkt er dus op dat de prijs van het AH menu kunstmatig opgekrikt is om de 'korting' te kunnen geven. Uiteindelijk hebben we hier wel gegeten, maar niet het AH menu
De bediening was een grote chaos. We moesten lang wachten tot we eten konden bestelllen en dat terwijl het terras lang niet vol zat. We kregen extra bestek, wat later weer weggehaald werd. Het afruimen van de tafel ging onprofessioneel, waarbij borden voor mij op tafel opgestapeld werden ipv op de arm vd ober
De mensen aan de tafel naast ons moesten tijdens hun eten naar een andere tafel omdat er een reservering voor 4 personen was. En daarbij moesten ze zelf hun eten meenemen naar de andere tafel
Het eten zelf was wel goed, maar de totale beleving was zo slecht dat we hier niet meer terugkomen
Jeanne A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Van de inrichting heb ik niet veel gezien, we waren op het terras! Het eten was lekker, maar met de AH aktie ben je niet goedkoper uit. De maaltijd met korting kostte evenveel als normaal een menu voor 2! Maar het was heerlijk eten en we waren er lekker even uit!
Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Fantastisch eten hier. Alle keren dat we hier zijn geweest.
Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Altijd vriendelijk, altijd heerlijke papadums vooraf en nooit al te lange wachttijd. De keuze is enorm. We komen hier met regelmaat, maar hebben de menukaart nog lang niet helemaal afgewerkt!
Aanrader dit uitstekende restaurant!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Hele fijne en vriendelijke service. Het eten is van goede kwaliteit en de prijzen zijn prima. Je kan menus kiezen, maar er is ook een grote keuze alla carte. Vooral de tandoori gerechten en de rijst zijn erg lekker. Wij hebben buiten op het terras gezeten want binnen was het wel wat benauwd.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Vorige week dinsdag ben ik wezen eten bij Restaurant New Delhi. Ik ben er intussen al een keer of vier geweest en altijd ben ik er goed over e spreken. Ook nu heb ik er weer lekker gegeten. Vooral de curry was erg lekker. Ook was de sfeer uitstekend, dus ik verwacht dat ik er wel vaker zal komen.
Pieta C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
heerlijk gegeten, betaalbaar, goede persoonlijke service
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De gastheer was zeer vriendelijk. Het eten was zeer lekker en de porties waren groter dan wij gewend zijn, dus wij hebben meer besteld dan we nodig had. Zal zeker deze restaurant aanraden voor bezoekers naar Assen.
Nikita G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten, leuke sfeer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Authentiek Indiaas eten. Zeer uitgebreide kaart. Prettige bediening.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Voor het eerst sinds jaren ben ik gisteren weer bij Restaurant New Delhi wezen eten. Wat mij vooral opviel was het eten. Ik ben al in verscheidene Indiase restaurants geweest, maar zelden is de smaak zo authentiek als hier. We hadden een weekmenu voor 2 personen. Vooral de curry's waren erg lekker. Ook de inrichting was volledig Indiaas, tot de muziek toe. Ik verwacht zeker nog eens terug te komen.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Fijne plek om lekker te eten.
Arend G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben genoten, Supervriendelijke bediening en ontvangst. Het eten was heerlijk, mals vlees en heerlijke currys. Houd je van wat pittiger, neem dan meteen de medium versie. Voor mensen die niet van pikant eten houden zijn de milde versies perfekt.
Tip: bestudeer thuis alvast de menukaart (op internet) en maak eventueel een lijstje wat je wilt bestellen, dan kan je dat zo afgeven, want de keus is enorm!
Wij hebben al besloten dat we hier zeker terugkomen, om nog meer heerlijks te proeven!