Restaurant New Delhi

Brink 23 9401 HT Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant New Delhi

Authentiek Indiaas smullen

De eeuwenoude traditionele gerechten uit het levendige Delhi worden gewoon hier in Assen geserveerd! Indiase curries zijn een van de populairste in de wereld. In restaurant New Delhi worden ze geroemd door hun gastvrijheid en vriendelijke porties -kom binnen en probeer bijvoorbeeld de met amandelen gevulde naan en de kip tikka massala.

Meer informatie over restaurant Restaurant New Delhi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
M.W. E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Op 6 juni hebben we heel lekker gegeten in dit restaurant.
Goede bediening. Lekker vers eten. Verhouding prijs/kwaliteit uitstekend. En niet te vergeten: keurige toiletten.
Een aanrader voor wie eens iets anders wil dan patat, vlees, salade...
B. en M. Ekema
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker eten. Op deze avond extra lange wachttijden omdat er maar 2 mensen voor de bediening waren en de zaak vol zat. Het bleek dat er normaal 4 mensen in de bediening waren maar er nu 2 door ziekte afwezig waren. De meeste gasten en wij ook hadden begrip voor het langere wachten.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Keuken en personeel was niet berekend op vol restaurant en terras. Lange wachttijd en gehaaste bediening.
Menu prijs was te hoog voor geboden gerechten.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lange wachttijden ( ruim een uur voordat het voorgerecht kwam) boze mensen die hun eten of drinken niet kregen. 2 man personeel die hun best deden, aardig waren, maar de drukte totaal niet aankonden.
VanderveenKolkena .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was prima! We kozen samen twee verschillende voor- en hoofdgerechten van de AH-actie-menukaart, zodat we een beetje konden uitwisselen. Gezellig buiten gezeten, lekker gegeten, maar € 36,00 voor het driegangenmenu vond ik qua prijs aan de hoge kant.
T K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wachttijd was prima. Er zat voldoende tijd tussen de verschillende gangen.
Prima kwaliteit producten.
Leuk menu samengesteld voor deze AH restaurantactie.
Akoestiek in de ruimte was prettig.

Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Daardoor was de prijs-kwaliteitsverhouding prima.
Spuitbusslagroom gebruiken op het mango ijs was een tegenvaller, gezien het oorspronkelijke bedrag wat er voor dit menu gerekend zou kunnen worden.
Menukaart was ietwat onduidelijk voor deze actie.
Tjip W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. We kozen voor een menu. Alles was zeer smakelijk.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Een van de betere Indiaase restaurants. Alles was even smakelijk. Porties zijn voldoende, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.
richtje S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heel lekker gegeten. Goede uitleg over wat je eet. Kortom heel goede aanrader om hier te eten.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Prima Indiaas restaurant met een gezellige sfeer en gastheer. De vlees- en visgerechten, curries en groenten waren lekker. Niet heel verfijnd, maar gewoon goed. De bijgerechten als salades hadden niet veel om het lijf en weinig smaak. Het dessert had weinig Indiaas, maar had wel lekker ijs en was zeer ruim qua portie.
Makkelijk en prima eten dus.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer gastvrije bediening, wij hadden een mooie avond, bedankt! Hartelijke groet familie Koopman
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk gastvrij behulpzaam personeel. En smaakvol eten heerlijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals altijd lekker gegeten bij New Delhi.
Roald K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Attente bediening, smakelijk eten en een fijne sfeer.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heel smaakvolle gerechten en zeer vriendelijke behulpzame bediening. Zeker nuttig als je niet bekend bent met de gerechten.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Van buiten ziet het restaurant eruit als een snackbar. Wat een verrassing dat het binnen rustig is, qua inrichting. Nog grotere verrassing is het eten: een zeer rijke keuze, heerlijk gekruid, met liefde bereid. Ook goed ijs bij het dessert. Vriendelijk personeel legde ons alles uit over ingrediënten en bereiding. De hond was welkom, zolang andere gasten zich niet aan hem zouden storen. Hij heeft heerlijk geslapen, terwijl wij genoten van de Indiase smaken.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vele verschillende gerechten geproefd en allemaal even lekker. Bijzonder vriendelijk personeel. Waar je bij Indiaas eten vaak denkt aan pittig eten, hoeft dit helemaal niet het geval te zijn. Op de uitgebreide kaart staan allerlei gerechten gerangschikt van mild tot zeer pittig. Echt een aanrader!
Jan-Willem K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Lekker op het terras genoten van een heerlijke maaltijd. Vooral het pittige lamsvlees was heerlijk. Bediening zeer vriendelijk met goede uitleg van de gerechten.
Mandy J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Afgelopen zondag gaan eten met mjjn gezin. We hebbenheerlijk gegeten. Bediening was allervriendelijkst en de service goed. Grote kaart met verscheidenheid aan gerechten waarvoor goed de pittigheid voor wordt aangegeven en uitgelegd door de bediening. Mijn oudste dochter houdt totaal niet van pittig eten en zij heeft heerlijk gegeten van haar tandoori chicken. Wij hadden een menu genomen, om de verschillende smaken van de indiaase keuken te proeven. Het was heerlijk. De kip viel van t bot, vlees was lekker gekruid en ook de groenten (die ik normaliter wat minder vind) waren lekker. Alleen de garlic naan had iets meer knoflook mogen bevatten en de (mango)lassie iets minder zoet. Desalniettemin hebben wij genoten van het eten en het decor. Een aanrader!
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
het zag er mooi en netjes uit
de bedieding heeft geduld en legt je uit wat pittig en niet pittig is
broodje gehakt was lekker maar ook vers.
verder was eten heel goed en voor af halen was alles netjes in gepakt en goed warm ook.
dus dit is voor herhalling vat baar.