Restaurant New Delhi

Brink 23 9401 HT Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant New Delhi

Authentiek Indiaas smullen

De eeuwenoude traditionele gerechten uit het levendige Delhi worden gewoon hier in Assen geserveerd! Indiase curries zijn een van de populairste in de wereld. In restaurant New Delhi worden ze geroemd door hun gastvrijheid en vriendelijke porties -kom binnen en probeer bijvoorbeeld de met amandelen gevulde naan en de kip tikka massala.

Meer informatie over restaurant Restaurant New Delhi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant New Delhi

Louise S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke curry's, lekkere rijst en een mooie selectie van Indiaase drankjes.
harrieria .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Keuze via de AH-actie is vrij beperkt. Kwaliteit en hoeveelheid is wel goed.Knusse inrichting waar het goed toeven is; wel vrij harde stoelen. Prijzen van de drankjes zijn nogal pittig.
Anjelien V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
We vonden het wel heel bijzonder dat ze voor de AH restaurantactie een apart keuzemenu hanteerden, met een veel hoger bedrag per persoon. Daardoor hadden we weinig tot geen voordeel van de AH restaurant actie.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijke bediening, eten van goede kwaliteit, ruim de tijd om rustig te kunnen eten.
Voor herhaling vatbaar (zowel ter plekke als afhalen mogelijk).
Truida B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We gaan er vast en zeker vaker eten!
Vriendelijke en goede bediening en een gezellige sfeer!
Een restaurant om vaker naar toe te gaan!
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik eet er vaker, maar nu met AH-actie. Ze hadden een mooi menu met deze actie. Smaakvol zoals eigenlijk altijd. De baas maakt altijd een praatje (niet opdringerig, maar prettig). Wel vond ik de ingehuurde ober (jonge jongen) een absolute beginner. Maar goed, het heerlijke eten was er niet minder om.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Je kunt beter zelf je menu samenstellen want als je op Ah bon gaat eten scheelt he nagenoeg niks.
Het verhaal dat de 2e persoon een zogenaamd drie gangen gratis ontvangt klopt gewoon niet.
Valse voorlichting met je AH bon.
roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, alleen door de personele onderbezetting duurde het erg lang, voordat er iemand bij je kwam of je drankje kwam brengen. Ondanks het heerlijke eten maakt dit dat ik niet gauw terug kom
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten @ New Delhi. De bediening is goed & vriendelijk. Aangezien er een veganist in ons midden was, was dit geen probleem voor New Delhi. We kregen een goede aanrader qua eten en het was heerlijk, gelukkig ook niet te pittig. En ook geen last van de darmen ;-) na het vegan eten. Dus absolute aanrader! We hebben een heerlijke avond gehad dank jullie wel.
Panky .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De ontvangst was vriendelijk, de wachttijd kort, het eten was heerlijk en de muziek niet te hard , al met al ,prima eten voor een prima prijs !
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie, we kregen een heerlijk verrassingsmenu, van alles wat. verschillende voorgerechten, die we gedeeld hebben, verschillende schalen met hoofdgerechten en na nog een heerlijk ijsje.
Erg vriendelijk personeel , we gaan zeker nog een keer terug.
We hebben heerlijk op het terras kunnen dineren, was goed weer en toen het wat frisser werd deden ze de terras verwarmers aan.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst wij hebben het A.H menu gehad dan krijg je verschillende gerechten dus je kunt van alles proeven.Wij vonden dat heerlijk.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima restaurant op een mooie locatie. Gastvrije ontvangst op het terras voor een aperitief. Binnen gegeten in een gezellig interieur. Vlotte bediening. Heerlijk voorgerecht en goed hoofdgerecht met vijf verschillende schotels, rijst en naan.
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wil je een keer Indiaas eten? Dan is New Delhi een must. Heerlijk eten en een goede service.
e.j.stam .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Goed eten en keurige bediening. Wel wat verwarring over de 2e maaltijd gratis, maar netjes gecorrigeerd. Zeker aan te raden voor wie van Indiaas eten houdt.
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer smakelijk. Zachte smaken, niet scherp. Wij komen hier nog graag een keer terug om andere heerlijkheden te proeven. We bestelden te veel dus jammer dat we niet alle opgegeten hebben. De mogelijkheid om met bijgerechten een heel gevarieerde maaltijd samen te stellen zou beter over het voetlicht gebracht kunnen worden. Dan wordt er minder voedsel verspild.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd Indiaas gegeten. Met de AH-bon konden we kiezen uit een aparte kaart met 4 voor-, 4 hoofd-, en 2 nagerechten. De ontvangst was hartelijk, en de uitleg helder. We kozen voor verschillende gerechten zodat we wat konden wisselen. De gerechten waren lekker van smaak, niet te hot (dan proef je niks), en de presentatie was in orde. Het AH-menu kostte €36. Met drinken erbij waren we €45 kwijt. Een prima bedrag, maar het dubbele was te duur geweest, temeer daar en buiten werd geadverteerd met een verassingsmenu van €27,50.
peter981 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
lekker gegeten, vriendelijke en correctie bediening. Gerechten waren lekker muv de groenten (waarschijnlijk diepvries). Fijne plek op het terras.
Geesje C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben met 3 personen op het terras gezeten 's avonds onder de heater, heerlijk, niet te warm, niet te koud. We hebben het 2 persoons terras menu genomen, omdat we met z'n 3en waren kregen we er een extra vleesgerecht bij. Goed gekruid, lekker pittig, maar niet te, zeer goed op smaak. Bediening uiterst vriendelijk, ze waren even een bijbesteld biertje vergeten te brengen, maar verder alles super. Zeker voor herhaling vatbaat, een aanrader!
M.W. E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Op 6 juni hebben we heel lekker gegeten in dit restaurant.
Goede bediening. Lekker vers eten. Verhouding prijs/kwaliteit uitstekend. En niet te vergeten: keurige toiletten.
Een aanrader voor wie eens iets anders wil dan patat, vlees, salade...
B. en M. Ekema