Restaurant New Delhi

Brink 23 9401 HT Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant New Delhi

Authentiek Indiaas smullen

De eeuwenoude traditionele gerechten uit het levendige Delhi worden gewoon hier in Assen geserveerd! Indiase curries zijn een van de populairste in de wereld. In restaurant New Delhi worden ze geroemd door hun gastvrijheid en vriendelijke porties -kom binnen en probeer bijvoorbeeld de met amandelen gevulde naan en de kip tikka massala.

Meer informatie over restaurant Restaurant New Delhi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Je kunt beter zelf je menu samenstellen want als je op Ah bon gaat eten scheelt he nagenoeg niks.
Het verhaal dat de 2e persoon een zogenaamd drie gangen gratis ontvangt klopt gewoon niet.
Valse voorlichting met je AH bon.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten @ New Delhi. De bediening is goed & vriendelijk. Aangezien er een veganist in ons midden was, was dit geen probleem voor New Delhi. We kregen een goede aanrader qua eten en het was heerlijk, gelukkig ook niet te pittig. En ook geen last van de darmen ;-) na het vegan eten. Dus absolute aanrader! We hebben een heerlijke avond gehad dank jullie wel.
Panky .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De ontvangst was vriendelijk, de wachttijd kort, het eten was heerlijk en de muziek niet te hard , al met al ,prima eten voor een prima prijs !
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie, we kregen een heerlijk verrassingsmenu, van alles wat. verschillende voorgerechten, die we gedeeld hebben, verschillende schalen met hoofdgerechten en na nog een heerlijk ijsje.
Erg vriendelijk personeel , we gaan zeker nog een keer terug.
We hebben heerlijk op het terras kunnen dineren, was goed weer en toen het wat frisser werd deden ze de terras verwarmers aan.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst wij hebben het A.H menu gehad dan krijg je verschillende gerechten dus je kunt van alles proeven.Wij vonden dat heerlijk.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima restaurant op een mooie locatie. Gastvrije ontvangst op het terras voor een aperitief. Binnen gegeten in een gezellig interieur. Vlotte bediening. Heerlijk voorgerecht en goed hoofdgerecht met vijf verschillende schotels, rijst en naan.
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wil je een keer Indiaas eten? Dan is New Delhi een must. Heerlijk eten en een goede service.
e.j.stam .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Goed eten en keurige bediening. Wel wat verwarring over de 2e maaltijd gratis, maar netjes gecorrigeerd. Zeker aan te raden voor wie van Indiaas eten houdt.
Menno K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer smakelijk. Zachte smaken, niet scherp. Wij komen hier nog graag een keer terug om andere heerlijkheden te proeven. We bestelden te veel dus jammer dat we niet alle opgegeten hebben. De mogelijkheid om met bijgerechten een heel gevarieerde maaltijd samen te stellen zou beter over het voetlicht gebracht kunnen worden. Dan wordt er minder voedsel verspild.
P. S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd Indiaas gegeten. Met de AH-bon konden we kiezen uit een aparte kaart met 4 voor-, 4 hoofd-, en 2 nagerechten. De ontvangst was hartelijk, en de uitleg helder. We kozen voor verschillende gerechten zodat we wat konden wisselen. De gerechten waren lekker van smaak, niet te hot (dan proef je niks), en de presentatie was in orde. Het AH-menu kostte €36. Met drinken erbij waren we €45 kwijt. Een prima bedrag, maar het dubbele was te duur geweest, temeer daar en buiten werd geadverteerd met een verassingsmenu van €27,50.
peter981 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
lekker gegeten, vriendelijke en correctie bediening. Gerechten waren lekker muv de groenten (waarschijnlijk diepvries). Fijne plek op het terras.
Geesje C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben met 3 personen op het terras gezeten 's avonds onder de heater, heerlijk, niet te warm, niet te koud. We hebben het 2 persoons terras menu genomen, omdat we met z'n 3en waren kregen we er een extra vleesgerecht bij. Goed gekruid, lekker pittig, maar niet te, zeer goed op smaak. Bediening uiterst vriendelijk, ze waren even een bijbesteld biertje vergeten te brengen, maar verder alles super. Zeker voor herhaling vatbaat, een aanrader!
M.W. E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Op 6 juni hebben we heel lekker gegeten in dit restaurant.
Goede bediening. Lekker vers eten. Verhouding prijs/kwaliteit uitstekend. En niet te vergeten: keurige toiletten.
Een aanrader voor wie eens iets anders wil dan patat, vlees, salade...
B. en M. Ekema
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker eten. Op deze avond extra lange wachttijden omdat er maar 2 mensen voor de bediening waren en de zaak vol zat. Het bleek dat er normaal 4 mensen in de bediening waren maar er nu 2 door ziekte afwezig waren. De meeste gasten en wij ook hadden begrip voor het langere wachten.
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Keuken en personeel was niet berekend op vol restaurant en terras. Lange wachttijd en gehaaste bediening.
Menu prijs was te hoog voor geboden gerechten.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lange wachttijden ( ruim een uur voordat het voorgerecht kwam) boze mensen die hun eten of drinken niet kregen. 2 man personeel die hun best deden, aardig waren, maar de drukte totaal niet aankonden.
VanderveenKolkena .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was prima! We kozen samen twee verschillende voor- en hoofdgerechten van de AH-actie-menukaart, zodat we een beetje konden uitwisselen. Gezellig buiten gezeten, lekker gegeten, maar € 36,00 voor het driegangenmenu vond ik qua prijs aan de hoge kant.
T K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wachttijd was prima. Er zat voldoende tijd tussen de verschillende gangen.
Prima kwaliteit producten.
Leuk menu samengesteld voor deze AH restaurantactie.
Akoestiek in de ruimte was prettig.

Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Daardoor was de prijs-kwaliteitsverhouding prima.
Spuitbusslagroom gebruiken op het mango ijs was een tegenvaller, gezien het oorspronkelijke bedrag wat er voor dit menu gerekend zou kunnen worden.
Menukaart was ietwat onduidelijk voor deze actie.
Tjip W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. We kozen voor een menu. Alles was zeer smakelijk.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Een van de betere Indiaase restaurants. Alles was even smakelijk. Porties zijn voldoende, zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.