Restaurant New Delhi

Brink 23 9401 HT Assen Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant New Delhi

Authentiek Indiaas smullen

De eeuwenoude traditionele gerechten uit het levendige Delhi worden gewoon hier in Assen geserveerd! Indiase curries zijn een van de populairste in de wereld. In restaurant New Delhi worden ze geroemd door hun gastvrijheid en vriendelijke porties -kom binnen en probeer bijvoorbeeld de met amandelen gevulde naan en de kip tikka massala.

Meer informatie over restaurant Restaurant New Delhi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Roald K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Attente bediening, smakelijk eten en een fijne sfeer.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heel smaakvolle gerechten en zeer vriendelijke behulpzame bediening. Zeker nuttig als je niet bekend bent met de gerechten.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Van buiten ziet het restaurant eruit als een snackbar. Wat een verrassing dat het binnen rustig is, qua inrichting. Nog grotere verrassing is het eten: een zeer rijke keuze, heerlijk gekruid, met liefde bereid. Ook goed ijs bij het dessert. Vriendelijk personeel legde ons alles uit over ingrediënten en bereiding. De hond was welkom, zolang andere gasten zich niet aan hem zouden storen. Hij heeft heerlijk geslapen, terwijl wij genoten van de Indiase smaken.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Vele verschillende gerechten geproefd en allemaal even lekker. Bijzonder vriendelijk personeel. Waar je bij Indiaas eten vaak denkt aan pittig eten, hoeft dit helemaal niet het geval te zijn. Op de uitgebreide kaart staan allerlei gerechten gerangschikt van mild tot zeer pittig. Echt een aanrader!
Jan-Willem K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Lekker op het terras genoten van een heerlijke maaltijd. Vooral het pittige lamsvlees was heerlijk. Bediening zeer vriendelijk met goede uitleg van de gerechten.
Mandy J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Afgelopen zondag gaan eten met mjjn gezin. We hebbenheerlijk gegeten. Bediening was allervriendelijkst en de service goed. Grote kaart met verscheidenheid aan gerechten waarvoor goed de pittigheid voor wordt aangegeven en uitgelegd door de bediening. Mijn oudste dochter houdt totaal niet van pittig eten en zij heeft heerlijk gegeten van haar tandoori chicken. Wij hadden een menu genomen, om de verschillende smaken van de indiaase keuken te proeven. Het was heerlijk. De kip viel van t bot, vlees was lekker gekruid en ook de groenten (die ik normaliter wat minder vind) waren lekker. Alleen de garlic naan had iets meer knoflook mogen bevatten en de (mango)lassie iets minder zoet. Desalniettemin hebben wij genoten van het eten en het decor. Een aanrader!
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
het zag er mooi en netjes uit
de bedieding heeft geduld en legt je uit wat pittig en niet pittig is
broodje gehakt was lekker maar ook vers.
verder was eten heel goed en voor af halen was alles netjes in gepakt en goed warm ook.
dus dit is voor herhalling vat baar.
Rienk K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Erg lekker gegeten bij New Delhi in Assen. Gezellig restaurant. Afwisselende menu's. Onze soep was niet zo erg kruidig, maar dat waren de hoofdgerechten wel.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gezellig Indiaas restaurant met bijzonder vriendelijke bediening. De dopiaza met rundvlees smaakte prima. Royale porties. Wij dronken er voor de variatie Indiaas Cobra bier bij, beviel goed.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Net Indiaas restaurant in hart van Assen.
De kaart is zoals we gewend zijn bij fit type restaurants zeer uitgebreid .
Van mild tot heet.
Bij ons drankje kregen we pappadums met de mangocutney, uiensalsa en mintsaus.
Vooraf de Onion bahji en Meat samosa.
Opvolgend een curry Madras en curry Dansak. Rijst...salade...raita en Perswani naan . Alles goed op smaak.
Je kunt hier lekker eten voor een leuke prijs.
Bediening is zeer behulpzaam.
Gebouw .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Net gegeten met mijn schoonzus en zwager. Bediening super. Eten erg goed. Wijn prima. Als men in dit restaurant zeurt over gekruid eten, dan moet men zeker niet Indiaas gaan eten. In Een klein geheim: in Indiaas eten zitten kruiden!!!! In dat geval gewoon thuis stamppot andijvie eten, zonder teveel kruiden (dus niet te scheutig zijn met zout!!). Wat een gezeur zeg van ''Davenoort''. Heeft waarschijnlijk nog niet vaak buiten huis, buiten Assen gegeten. En noemt zich dan ook nog expertproever.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Erg lekker gegeten bij New Delhi. We waren al bekend met de Indiase keuken, maar New Delhi is voor ons de nieuwebeste in het noorden. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. De kaart biedt erg veel keuze aan verschillende gerechten van mild tot zeer pittig. De tandori gerechten zijn een aanrader. De gerechten waren lekker gekruid en wat als extra heet stond aangegeven was ook echt goed pittig. We hebben echt genoten en een heerlijke avond gehad. Wij komen zeker vaker! De rekening viel ons ook reuze mee achteraf en het eten was het meer dan waard. Voor ons een nieuwe favoriet in Assen.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Voor de 2e keer bij een Indiaas restaurant gegeten en is ook dit keer ontzettend goed bevallen!
Ik had een chicken tikka massala met basmati rijst en wat gebakken aardappeltjes. Tevens had ik er een Amandel gevuld naanbrood bij besteld (aanrader!). Alles zeer ruime porties en ontzettend lekker. Tevens valt de prijs mij mee voor wat je krijgt en dat is ook zeker niet onbelangrijk.

Decor is netjes en relaxt (net als de bediening) en het restaurant is tevens niet zo groot wat ik ook wel een voordeel vind. Kortom mij zien jullie zeker nog vaker terug!
Hoejenbos .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Hedenavond gegeten met mijn vrouw. We zijn beiden bekend met de indiase keuken. Mijn biriany met champignons was perfect, met heerlijke droge rijst en goed gekruid.
De lams tandori van mijn vrouw was zo mogelijk nog beter.
Tenslotte was de bediening zeer plezierig en vriendelijk.
Hamid V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het zag er uit als een leuk restaurant en er was een aardige bediening. Maar ik vond het eten helaas niet lekker. De rijst was droog en zaten kruiden op. Het was een rare smaak die ik niet gewend ben. En het vlees was samen met de saus in een potje gekookt. Leek op smurrie, Het was te gekruid. Waren voor mij smaken die niet bij elkaar passen. Het kan aan mij liggen maar niets voor mij. Jammer. Misschien een ander keer geen biriani meer.
Peters19 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Vandaag weer zalig gegeten bij dit leuke restaurant. Authentieke Indiase gerechten die de eigenaar graag naar jouw smaak bereid. Dus net zo mild of juist pittig als jij dat wenst. Een echte aanrader!
Kom hier zeker nog terug!
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Heerlijk gegeten hier, de dal-soep was heerlijk, de viscurry van Goa geweldig en de gebakken spinazie erbij was ook lekker. De witte droge huiswijn was ook goed te drinken. Zeer goed voor een lage prijs. Een vriendelijke eigenaar in een sober maar mooi aangekleed restaurant
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
De dalsoup was verrukkelijk, de lamb curry heerlijk en het mango-ijsje was ook zeer smaakvol. De eigenaar is erg vriendelijk en heeft uitgelegd waarom hij rund serveert in een Indiaas restaurant. Het decor was prachtig, op het terras op een warme zomeravond met veel langslopend publiek
Lekkerman .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Hier tijdens verblijf in Assen voor de DrentseFiets4daagse werkelijk heerlijk Indiaas gegeten. Buiten op terras in zomerse avond met zicht op de andere terrassen in deze zijstraat van de Brink. Dus heel gezellig. Als voorgerecht namen we een pittig maar erg smakelijk huisgemaakt murgsoepje (kip). Daarna een verrassend lekker, voordelig menu (18,50 pp) bestaande uit een combi van gerechten: kalfsvlees, kip/spinazie en linzen/aubergine, allemaal fijn gekruid met koriander en andere Indiase specerijen, natuurlijk met Basmati rijst en Indiaas naanbrood. We namen originele Indiase thee na. Erg lekker. Over de bediening van de aardige eigenaar waren we ook zeer te spreken. Voor wie goed Indiaas wil eten is dit een prima keus.
HenkNL .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Vorige week dinsdag was het lekker warm weer. Ik zit in een grote elektrische rolstoel met beademing en kan door een scherpe bocht bij binnenkomst van het restaurant niet naar binnen. Dat geeft geen puntaftrek want ik kom in de meeste historische binnensteden bijna geen zaak binnen. Bij goed weer ga ik hier graag uit eten op het terras met uitzicht op de Brink van Assen. De gastheer is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de amuses vooraf zijn heerlijk ! Als hoofdgerecht had ik Fish Dupiaza, een heerlijk kruidig visgerecht. Maar ook de bijgerechten zoals de spinazie met zelfgemaakte indiase kaas en de pittige aardappeltjes zijn ontzettend lekker. Lekker ontspannen gegeten. De prijzen zijn ook prettig.