Restaurant New Delhi

Brink 23 9401 HT Assen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Onion Bhaji ( Balletjes gebakken uien met erwten, meel en Indiase kruiden)
      Samosa (Driehoekige pasteitjes met gekruide, gemengde groenten gevuld)
      Chicken Pakuras(Kipgehaktballetjes gebakken in erwtenmeel met kruiden)
      Chicken Tikka(Stukjes gegrilde kip uit de Tandoori oven)
  • Hoofdgerechten
    • Tandoori king prawn( Gemarineerde grote garnalen, gegrild uit de oven)
      Chicken tikka massala(gegrilde kipfilet met tandoori curry saus met gemalen cashewnoten, rozijnen, amandelen en bladeren van verse kruiden met verse room Dit gerecht heeft een aromavolle smaak )
      Goru tikka Tarkari(rundvlees) bereid door onze chef met dikke medium saus en vele soorten indiase kruiden, tomaat, verse koriander en limoen bladeren met een liefelijke smaak
      Lamb Pasanda(Stukjes gebakken lamsvlees met room, gemalen cashewnoten, witte wijn en verse kruiden. Het geeft een speciale geur en smaak.
      Mix sabji bhaji(Gemengde verse groenten met zachte kruiden)
      Basmati pillow rijst(Speciaal Indiase rijst gekookt met saffraan)
      Tandoori Nan(Het beroemde Indiase broodje uit de tandoori oven)
  • Nagerecht
    • Mango ijs (met slagroom)
      banaan ijs (met slagroom)
      chocolade ijs (met slagroom)
      kokos ijs (met slagroom)

Over het restaurant Restaurant New Delhi

Authentiek Indiaas smullen

De eeuwenoude traditionele gerechten uit het levendige Delhi worden gewoon hier in Assen geserveerd! Indiase curries zijn een van de populairste in de wereld. In restaurant New Delhi worden ze geroemd door hun gastvrijheid en vriendelijke porties -kom binnen en probeer bijvoorbeeld de met amandelen gevulde naan en de kip tikka massala.

Meer informatie over restaurant Restaurant New Delhi

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant New Delhi

Hetty Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Fantastisch eten hier. Alle keren dat we hier zijn geweest.
Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Altijd vriendelijk, altijd heerlijke papadums vooraf en nooit al te lange wachttijd. De keuze is enorm. We komen hier met regelmaat, maar hebben de menukaart nog lang niet helemaal afgewerkt!
Aanrader dit uitstekende restaurant!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Hele fijne en vriendelijke service. Het eten is van goede kwaliteit en de prijzen zijn prima. Je kan menus kiezen, maar er is ook een grote keuze alla carte. Vooral de tandoori gerechten en de rijst zijn erg lekker. Wij hebben buiten op het terras gezeten want binnen was het wel wat benauwd.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Vorige week dinsdag ben ik wezen eten bij Restaurant New Delhi. Ik ben er intussen al een keer of vier geweest en altijd ben ik er goed over e spreken. Ook nu heb ik er weer lekker gegeten. Vooral de curry was erg lekker. Ook was de sfeer uitstekend, dus ik verwacht dat ik er wel vaker zal komen.
Pieta C.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
heerlijk gegeten, betaalbaar, goede persoonlijke service
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
De gastheer was zeer vriendelijk. Het eten was zeer lekker en de porties waren groter dan wij gewend zijn, dus wij hebben meer besteld dan we nodig had. Zal zeker deze restaurant aanraden voor bezoekers naar Assen.
Nikita G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten, leuke sfeer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Authentiek Indiaas eten. Zeer uitgebreide kaart. Prettige bediening.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Voor het eerst sinds jaren ben ik gisteren weer bij Restaurant New Delhi wezen eten. Wat mij vooral opviel was het eten. Ik ben al in verscheidene Indiase restaurants geweest, maar zelden is de smaak zo authentiek als hier. We hadden een weekmenu voor 2 personen. Vooral de curry's waren erg lekker. Ook de inrichting was volledig Indiaas, tot de muziek toe. Ik verwacht zeker nog eens terug te komen.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Fijne plek om lekker te eten.
Arend G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hebben genoten, Supervriendelijke bediening en ontvangst. Het eten was heerlijk, mals vlees en heerlijke currys. Houd je van wat pittiger, neem dan meteen de medium versie. Voor mensen die niet van pikant eten houden zijn de milde versies perfekt.
Tip: bestudeer thuis alvast de menukaart (op internet) en maak eventueel een lijstje wat je wilt bestellen, dan kan je dat zo afgeven, want de keus is enorm!
Wij hebben al besloten dat we hier zeker terugkomen, om nog meer heerlijks te proeven!
I. J.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Bij toeval terecht gekomen bij New Delhi.
Proeverij gekozen voor 2 personen.

Grote porties. Veel afwisseling in smaken.
Leuke sfeer, kleinschalig met oosterse/indiaase muziek. Nette en snelle bediening.

Aan de buitenkant oogt het druk door de verlichte borden.

We gaan hier zeker nog eens heen.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Voor ons de 1e keer bij New Delhi, maar zeker niet de laatste keer. De bediening was erg gastvrij en aardig, het eten was heerlijk!
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker eten , lekkere kippensoep. Héééle ruime keuze uit voorgerechten , bijgerechten en hoofdgerechten.
Ze passen de gerechten naar wens aan. Ze houden rekening met dieetwensen. We komen snel weer
Roelie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Een gezellig en klein restaurant in het centrum van Assen. Met vrienden hebben we genoten van het menu voor 4 personen en het was geen enkel probleem dit voor 1 persoon aan te passen naar 1 vegetarisch menu . Het was erg lekker ,meerdere gerechten proeven en ruim voldoende.
Klaas Jan C.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijke gerechten, voorafgegaan door een (gratis) bakje papadam met heerlijke sausjes. Obers / eigenaar zijn bijzonder vriendelijk en laten de klant (ons) zich koning voelen. Dat we herkend worden als we binnenkomen geeft iets vertrouwds.
Gerrine V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We werden hartelijk ontvangen en kregen een tafel op de eerste verdieping. De bediening was heel vriendelijk en attent. We kozen het weekmenu voor twee personen, dat was erg lekker (heel mild van smaak)In dit restaurant werken ze met verse kruiden; echte kaneelstokjes en kardemom peulen en dat proef je terug. Heerlijk gegeten!
Marita R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voor ons een eerste bezoek aan dit restaurant was heel verrassend, goed van kwaliteit, vriendelijke ontvangst en plezierig om te zitten.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Papadams met drie verrukkelijke sauzen als welkom van het huis, gevolgd door zachte, malse gemarineerde stukjes lamsvlees, en dan heerlijke stukjes kip met basmati rijst, vergezeld van een Cobra biertje. De eigenaar komt een paar maal langs voor een praatje. Indiase sitar muziek op de achtergrond. Een sfeervol stukje India in Assen, een geweldige culinaire ervaring rijker!
Remko K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Je kunt hier lekker eten en het personeel is erg vriendelijk. De eigenaar doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke curry's, lekkere rijst en een mooie selectie van Indiaase drankjes.