Restaurant Nest

Warmonderweg 8 2171 AH Sassenheim Nederland Kaart
31-252219019

Meer informatie over restaurant Restaurant Nest

Met de trein: In de spits stopt er elk kwartier een trein op station Sassenheim. Buiten de spits en in het weekend is dit elk half uur. Vanaf station Sassenheim is het max. 10 minuten lopen naar ons hotel.
  • Kom je met de auto?
    Vanuit Amsterdam: A44 richting Leiden - Den Haag, afslag Warmond, afrit 4. Vanuit Rotterdam: A44 richting Leiden - Den Haag afslag Warmond, afrit 4. Vanuit Den Haag: A44 richting Amsterdam - Rotterdam, afslag Warmond, afrit 4.

Ontbijt ma t/m vr: 06:30 - 10:30 uur | za & zo: 07:00 - 10:30 uur
Lunch ma t/m zo: 12:00 - 17:00 uur
Diner ma t/m zo: 17:00 - 22:00 uur

• Af te huren , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jpmm .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Live cooking buffet is geweldig bevallen. Ruime keuze uit diverse soorten vlees en vis, bv biefstuk, varkensmedaillon, gamba, tong, kip. Wordt op de plaat gebakken of stukjes vlees en groenten in de wok. Wokken is ook echt wokken en niet eerst in heet water garen zoals bij andere wokrestaurants en dat komt de smaak ten goede. Lekkere voorgerechten die al klaar staan, soep, brood ,stoofpotjes enz.
Prima bedieniing. Er loopt een leidnggevende rond die alles in de gaten houdt. Als eten te lang op het buffet staat dan geeft hij aan dat het weggehaald moet worden , dus altijd goede kwaliteit eten.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Zojuist met de hele familie heerlijk gedineerd. Echt top kwaliteit en top personeel. We werden heerlijk in de watten gelegd. Wat mij opviel was dat de koks ook echt oprecht aardig waren en echt contact zochten met de gasten. Personeel let enorm goed op alles blijft netjes bijgevuld, tafels werden schoon gehouden, geen stapels borden gezien. En complimenten voor de leuke kinderhoek. Echt er is voor alle kinderen wel iets te doen: pizzaatjes bakken, knutselen, sjoelen, computeren, tekenen heeel veel speelgoed. Kinderen mogen aan het eind een cadeautje uitzoeken. Echt ontzetten veeel waar voor je geld. TOP TOP TOP
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Mooi opgeknapt en groot restaurant. Heerlijk gegeten.
Vooraf langoustine en als hoofdgerecht kreeft. Goed klaargemaakt.
In vergelijking met de recenties uit 2012, is er dus veel positief veranderd.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Bedrijf uit gehad met buffet , de eten was lekker en goed op smaak, gezellig sfeer , mooie decoratie. Top service gekregen van Servicemedewerker Roos.
Annejon O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Live cooking wildmenu gegeten. Lekkere voorgerechten. Diverse soorten pate, salades, stropers soep. Daarna heerlijk wild gegeten : wilde eend, tamme eend, hazenrug, hertenbout, fazant, reebiefstuk. Vergezeld van verschillende groenten, frites, hete bliksem, diverse sauzen. Alles even lekker en met zorg bereid. Bediening en koks ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Lekkere huiswijn (inclusief) volgend jaar komen wij zeker terug voor dit wild buffet !
Frederick1957 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Gegeten na de verbouwing in het nieuwe restaurant, waardeloze kaart, veel te klein met de keuzes, apart moeten betalen voor salades en meer, weinig frites, weinig groente; Ja je kan bijvragen, zeiden ze, dan komen ze aan met frites als het eten op is (en dat is ook al niet veel). Nee dit restaurant is slecht geworden, aanfluiting eerste klas, komen er voorlopig in jaren niet meer.
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Hier al vaker diner en lunch genoten, wat op zich goed was. Deze keer viel het tegen. Er was een verbouwing gaande en het restaurant en de kaart waren klein. Mijn carpaccio leek wel door iemand samengesteld die letterlijk een recept heeft gevolgd. "Leg het vlees op een bord, leg kleine hoopjes pesto erop, vul volledig met rucolasla, gooi er dan 2 ons kaas over en bestrooi het geheel met veel te veel pijnboompitten." Wat zeg je dan als men vraagt of het gesmaakt heeft? Dat iemand dit uberhaupt al uitserveert! Daarbij was het veel te zout. De Mega Burger was al net zo fantasieloos met te droog brood. Tomatensoep wel goed net als de redelijke tournedos. Al met al niet om over naar huis te schrijven. Nogmaals komen? Missschien na de verbouwing als er wel een echte kok staat.

De aankleding van het hotel en restaurant is wel sfeervol en de bediening was correct. Personeel is vriendelijk. Jammer vind ik altijd dat men wijn uit de losse pols schenkt en er geen hoeveelheid op het glas staat. De wisselende bediening is ook wisselend in schenken. Dan weer een normaal gevuld glas en dan weer een beetje. Vervelend want je betaald wel dezelfde prijs.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Veel is het sleutelwoord voor dit restaurant in het Van der Valk Hotel Sassenheim. Veel mensen, veel eten en veel lawaai. Tegelijk verwacht je dat wel in een VdV.
Eten was redelijk, steak tartare was goed op smaak, maar het bijbehorende eitje natuurlijk een aanfluiting (lag al veel te lang taai te zijn), de gevulde varkenshaas was te gaar, waardoor ook de brie er geheel uitgelopen was en weinig meer toevoegde, een aardig gerecht verkeerd bereid. Bediening attent en professioneel ondanks de grote drukte. Decor het beste te beschrijven met: Van der Valk.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
1e kerstdag in dit restaurant geweest, nou mijn kerst is goed verziekt door dit waardeloze restaurant. Wij hadden een arrangement genomen met 5 gangen kerstdiner en 1 overnachting.
Van de 5 gangen waren er 2 erbarmelijk waaronder de soep lauw ipv heet en het hoofdgerecht was een tournedos. Deze heb ik 3x terug gestuurd naar de keuken, 1 omdat de tournedos lauw was en 2 omdat er met geen mes doorheen was te komen en 3 omdat ze veel te gaar was en ik om medium had gevraagd.
De 4e tounedos heb ik vriendelijk voor bedankt, het gebruikte vlees was zeker geen ossehaas (veel te veel structuur in het vlees) en ik was het meer dan zat.
Al met al een grote afknapper mij zien ze daar nooit meer.
O ja en wat betreft het ontbijtbuffet, alle dingen die warm moesten zijn waren lauw tot koud.