Restaurant Neo

Achter de Kerk 5 2801 JW Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Neo

Culinaire belevenis in prachtige setting

Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Restaurant Neo aan het juiste adres! Hier is het werkelijk een feest met geweldige bereidingen en prachtige wijnen. Geniet van een drie-gangen menu voor € 27,50,- in dit sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Restaurant Neo

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Valet parking , Wi-Fi
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
we hebben heerlijk gegeten, geholpen door een aardige ober. Was wel blij dat we aan de zijkant zaten, ivm met geluid en drukte. We gaan zeker een keer terug.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima restaurant. Lekker gegeten.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Bediening was prima, erg vriendelijk.
Het eten was fantastisch, van voorgerecht tot en met nagerecht.
Komen zeker hier terug.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk, hoeveelheid ook goed, alleen de wachttijd tussendoor was erg lang. Het was druk en er was een nieuwe kok, maar toch...
marigro .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk restaurant op een mooie plek. De inrichting is smaakvol en gezellig. De keuze van voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten is niet heel groot, maar de gerechten zijn zeer smakelijk. De gerechten zijn niet heel creatief of zeer bijzonder, maar de kwaliteit is goed.
De bediening was goed en aardig.
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
NEO had deze zondag de pech dat er een storing was met het pinautomaat. Hierover ben ik netjes gebeld vooraf zodat ik er rekening mee kon houden.

Deze keer zaten we boven. Ik vond de ruimte erg knus en gezellig. Het had iets intiems. Het eten was ook prima. Ik had garnalenkroketjes, vis van de dag en de stroopwafelbavarois. Tafelgenoten hadden carpaccio en diamanthaas. Het was ruim voldoende. Want eigenlijk had ik geen ruimte meer voor een dessert. Dat komt waarschijnlijk omdat de bijgeleverde friet zo lekker was en ik daar te veel van heb gesnoept.

Kortom, wat mij betreft, hier kunt u best eens heen gaan.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat hebben we een geweldige avond gehad in dit restaurant! Heerlijk eten en een hele vriendelijke, goede bediening. De ruimte boven bleek ideaal voor ons familie etentje. Een aanrader!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben met de AH aktie hier heerlijk gegeten. Goede kwaliteit, vriendelijke attente bediening en een leuke lokatie. Als wij nog een keer in Gouda zijn zeker voor herhaling vatbaar!
henklansink .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We kregen een tafeltje in de nis bij de achterdeur. Niet zo'n gezellige plaats. Het prima eten en de vriendelijke medewerkers compenseerden dat wel.
YdG .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op 19 januari waren wij in restaurant NEO. We hadden de recensies gelezen en waren er van overtuigd dat alles goed zou zijn. Wij werden naar een bovenzaaltje gebracht waar een zeer luidruchtig gezelschap zat. De akoestiek hielp ook niet echt mee. De serveerster verdween om pas na 10 minuten weer te komen. Wij konden elkaar en haar niet verstaan. Nadat de wijn gebracht was, bood zij ons een ander plekje beneden aan. Dat bleek direct achter de ingang, het was koud en tochtig. (Het vroor buiten.) Een kaarsje op tafel, waarom wij vroegen, overal stonden kaarsjes, kon niet! De menukaart vermeldt dat een 3-gangen menu € 27,50 kost, wij moesten met de AH kaart € 32,50 betalen. (??) Omdat we vis wilden eten bestelden we glazen wijn, eerst rood, daarna wit. Wij kregen géén karaf kraanwater (is principe) omdat we geen fles namen! Dat we ongeveer hetzelfde bedrag kwijt waren als bij een fles maakte niets uit. Het eten, de garnalenkroketjes en de vis, was goed. Maar we moesten steeds heel lang wachten. Te lang. Aankleding, waar wij zaten, ongezellig. Alles bij elkaar een tegenvaller. Herrie, koud en lang wachten! Wij komen niet terug. Van een restaurant verwacht je meer dan dat het eten goed is. Vooral de service en klantgerichtheid viel erg tegen.
Bram A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Uitstekende keuze gebleken om met AH dinerkaart te genieten van een heerlijk diner. Geen speciaal menu maar gewoon keuze maken uit de menukaart.
Lenny W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gerechten waren wat vlak van smaak meer bite zou prettig zijn, wat meer groenten die hebben wij nauwelijks gezien, en de gerechten zijn niet warm genoeg.
jeanetteblom1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed. Ook leuk dat je je niet 'onderscheiden' voelt doordat je gebruik maakt van de AH restaurantactie gewoon van de kaart eten voor een iets duurder tarief dan dat een menu normaal gesproken kost. Geen problemen mee, er moet tenslotte ook nog iets verdiend worden.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was erg goed, helaas veel te weinig service. We moesten lang wachten en vaak vragen voor alles. Zelfs om de menukaart. Erg jammer. Wel meteen teruggegeven en ze gaven excuses en korting op de rekening plus bon. Dat is dus wel heel mooi. Gaan wel terug komen.
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Super relaxte sfeer, met gezellige bediening. Het eten was heerlijk en we kregen goed gevulde borden. De kaart is niet hel groot, maar zeker groot genoeg. Er is voor ieder iets wils.
lennyameriek .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prima service! Heerlijk 3 gangenmenu genomen ter ere van mijn verjaardag. Heb het gevierd met familie. Kreeg bij mijn toetje vuurwerk als verrassing!
mjochems .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten.
Aardig personeel.
We hebben een ah kaart gebruikt . Is hier super. Je wordt voor " vol" aangezien en kunt gewoon van de helaas kaart kiezen. Daar kunnen andere restaurants wel een voorbeeld aan nemen.
Goede wijn en bierkaart en lekkere verrassende gerechten op het menu.
Roelie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen zondagavond heerlijk gegeten bij NEO. door de fantastische en zorgvuldige bediening is het eten bij NEO een feestje. We hadden een reservering gemaakt met de Albert Heijn restaurantactie en de service is geweldig! We konden alles kiezen van de kaart. Kortom, een echte aanrader! De actie is verlengd en wij gaan zeker nog een keer.

Roelie Keizer
liastein77 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk eten, apart en anders opgediend. Gezellig restaurant. Zeker om nog eens terug te komen. Juiste ontvangst, goede en snelle bediening, vriendelijk personeel.
wenstef .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gewoon goed eten, maar het is allemaal niet heel erg verrassend. De Knoflook Citroen Gamba's zijn geen aanrader (vet, doorgekookte pasta), maar de rest heeft lekker gegeten. De fles Temperanillo was heerlijk en zeer vriendelijk geprijsd. De bediening was vriendelijk en we hebben een fijne avond gehad.