Restaurant Neo

Achter de Kerk 5 2801 JW Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Neo

Culinaire belevenis in prachtige setting

Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Restaurant Neo aan het juiste adres! Hier is het werkelijk een feest met geweldige bereidingen en prachtige wijnen. Geniet van een drie-gangen menu voor € 27,50,- in dit sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Restaurant Neo

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met 4 personen gegeten .Gezellige bediening , alle tijd om heerlijk te tafelen.
Eten was een feestje op je bord en smaakte heerlijk.
Kom er zeker terug en zal het andere ook aanbevelen.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We waren met 6 personen (collega's), waarvan één veganist te gast bij NEO, met AH-bonnen. De bediening is gevat én vriendelijk, begrijpt het woord veganist (dat is niet zo vanzelfsprekend) en doet zijn best voor de gasten.
Alle gerechten van de AH-bonnen waren uitzonderlijk goed, en dat was nog maar een beperkte selectie van de volledige kaart. Chapeau, en dank!
ankovo .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellig gegeten in een zeer rustige ambiance. Er waren maar 3 tafels bezet.
Het afrekenen duurde lang door problemen met pinautomaat.
Voor herhaling vatbaar.
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten. We werden snel geholpen. De locatie is niet optimaal. Beetje achteraf en niet echt een uitzicht. Service was super!
nellaangkotta .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was niet de eerste keer dat we bij Neo hebben gegeten. Het eten is altijd goed. Ruime keuze op de menukaart, ook voor het AH-menu. Door een ongelukje met een van de door ons gekozen gerechten was de wachttijd iets langer dan normaal. De serveerster kwam dit zeggen en verontschuldigen. De wachttijd werd gecompenseerd met een drankje van het huis! Erg attent. We gaan zeker nog een keer eten bij Neo.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Verrassend lekker gegeten bij NEO met AH bon. Mooi opgemaakte gerechten, heel lekker en met veel variatie. Een echte aanrader!
kastanje-31 S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijk staf. Wij geven aan op tijd te moeten vertrekken voor een voorstelling en daar hebben ze goed aan mee gewerkt. Prima.
lennyameriek .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Neo van de AH restaurantactie! Neo had een aparte kaart voor de actie, waarop voor ieder wat wils staat. De komkommersoep was heel bijzonder! De quiche en eendenborstfilet als vanouds :-) We komen zeker terug!!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke ober met humor. Toetje was heerlijk maar duurde erg lang, ik denk vanwege de drukte. Komen zeker terug.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fijne sfeer en ook een aantal keer verrast door het personeel. Al had niet iedereen er evenveel zin in zo leek het. Omdat er iets was fout gegaan in de keuken kwam de eigenaar naar ons toe met een verontschuldiging en bood ons een toetje van de reguliere kaart aan ipv het AH-menu. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!
Harma R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten kiezen uit 2 tafels. We werden door 4 verschillende mensen bediend die om de beurt vroegen of we een keus hadden gemaakt. Dit is voor het restaurant een verbeterpunt. Jammer dat er geen witbier was en jammer dat de zalm niet meer aan tafel werd gerookt.
Het eten was van prima kwaliteit, maar ook jammer dat er zo weinig salade bij was.
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De High Wine was super! Leuk door de diverse (kleine) hapjes en een soepje. Toch maar eens ook een keertje daar gaan eten. De menu kaart zag er goed uit. En mede omdat ze aan de achterkant van het plein zitten is het er lekker rustig.
Sylvia Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met het AH menu, de aan tafel gerookte zalm was voortreffelijk en ook de soep was heerlijk. De vis van de dag was heerlijk alleen de mosterdsaus vonden wij iets te zout, dit werd gelijk door gegeven aan de keuken. Ook het toetje was overheerlijk. De bediening was alert en vriendelijk . Dit restaurant, ligt iets uit de looproute maar is TOP.
Gerda O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, keuze op menu was gevarieerd . Eten is mooi en origineel opgediend en er was voldoende.
Echt een aanrader.
Klein minpuntje: muziek

Gerda en Albert
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Neo heeft hier een drie gangen driekeuzenmenu voor samengesteld waarbij ook wordt gedacht aan de vegetariër. Helaas erg rustig op een woensdagavond. We gunden ze meer klandizie.
mrjd .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Neo is een gezellig, rustig (we zaten boven) restaurant met een uitstekende kwaliteit gerechten. We hebben een leuke avond gehad!
A.H. T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Restaurant met sfeervol interieur - goed eten - attente bediening en (dat is toch wel bijzonder) ECHTE servetten op tafel! Een aanrader !
daniellera .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Ik ben gisteren samen met mijn vriendin wezen eten bij NEO. Nadat we besteld hadden konden we nog heerlijk met ons wijntje in het zonnetje op de loungebank wachten tot ons voorgerecht werd geserveerd.
We moesten op tijd weg ivm bioscoop film en dat hadden we ook aangegeven. De gerechten hadden ze mooi op tijd opgediend en personeel was erg vriendelijk. Eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk. Ik ga hier zeker nog een keer eten.
J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Neo. De gerechten worden mooi gepresenteerd en zijn heerlijk van smaak. De porties zijn ruim voldoende. Het enige minpuntje was de bediening. Het meisje wat ons bediende straalde geen gastvrijheid en professionaliteit uit. Beide keren dat wij thee bestelden moesten we zelf om de theezakjes vragen.