Restaurant Neo

Achter de Kerk 5 2801 JW Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Neo

Culinaire belevenis in prachtige setting

Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Restaurant Neo aan het juiste adres! Hier is het werkelijk een feest met geweldige bereidingen en prachtige wijnen. Geniet van een drie-gangen menu voor € 27,50,- in dit sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Restaurant Neo

YdG .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
henklansink .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We kregen een tafeltje in de nis bij de achterdeur. Niet zo'n gezellige plaats. Het prima eten en de vriendelijke medewerkers compenseerden dat wel.
YdG .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bram A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Uitstekende keuze gebleken om met AH dinerkaart te genieten van een heerlijk diner. Geen speciaal menu maar gewoon keuze maken uit de menukaart.
Lenny W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
De gerechten waren wat vlak van smaak meer bite zou prettig zijn, wat meer groenten die hebben wij nauwelijks gezien, en de gerechten zijn niet warm genoeg.
jeanetteblom1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten geen culinaire hoogstandjes maar gewoon goed. Ook leuk dat je je niet 'onderscheiden' voelt doordat je gebruik maakt van de AH restaurantactie gewoon van de kaart eten voor een iets duurder tarief dan dat een menu normaal gesproken kost. Geen problemen mee, er moet tenslotte ook nog iets verdiend worden.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was erg goed, helaas veel te weinig service. We moesten lang wachten en vaak vragen voor alles. Zelfs om de menukaart. Erg jammer. Wel meteen teruggegeven en ze gaven excuses en korting op de rekening plus bon. Dat is dus wel heel mooi. Gaan wel terug komen.
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Super relaxte sfeer, met gezellige bediening. Het eten was heerlijk en we kregen goed gevulde borden. De kaart is niet hel groot, maar zeker groot genoeg. Er is voor ieder iets wils.
lennyameriek .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prima service! Heerlijk 3 gangenmenu genomen ter ere van mijn verjaardag. Heb het gevierd met familie. Kreeg bij mijn toetje vuurwerk als verrassing!
mjochems .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten.
Aardig personeel.
We hebben een ah kaart gebruikt . Is hier super. Je wordt voor " vol" aangezien en kunt gewoon van de helaas kaart kiezen. Daar kunnen andere restaurants wel een voorbeeld aan nemen.
Goede wijn en bierkaart en lekkere verrassende gerechten op het menu.
Roelie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Afgelopen zondagavond heerlijk gegeten bij NEO. door de fantastische en zorgvuldige bediening is het eten bij NEO een feestje. We hadden een reservering gemaakt met de Albert Heijn restaurantactie en de service is geweldig! We konden alles kiezen van de kaart. Kortom, een echte aanrader! De actie is verlengd en wij gaan zeker nog een keer.

Roelie Keizer
liastein77 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk eten, apart en anders opgediend. Gezellig restaurant. Zeker om nog eens terug te komen. Juiste ontvangst, goede en snelle bediening, vriendelijk personeel.
wenstef .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gewoon goed eten, maar het is allemaal niet heel erg verrassend. De Knoflook Citroen Gamba's zijn geen aanrader (vet, doorgekookte pasta), maar de rest heeft lekker gegeten. De fles Temperanillo was heerlijk en zeer vriendelijk geprijsd. De bediening was vriendelijk en we hebben een fijne avond gehad.
A.E. D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We zijn Neo op goed geluk binnengestapt en werden verrast door de aangename ontvangst en de kwaliteit van het eten. Werkelijk boven verwachting voor een blinde gok. Op het eerste gezicht een simpele kaart, maar wat er op tafel verscheen was geraffineerd, origineel en bestond uit lekkere combinaties en uitgesproken smaken. Goede betaalbare wijnen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Naarmate de zaak vol liep werd het vrij luidruchtig. Komt, mijns inziens, o.a. door inrichting. Bediening was goed en vriendelijk, maar had ietsje meer op onze wensen in kunnen spelen. Eindoordeel: tevreden.
viergever-kooiman .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
I.v.m. ligging van het restaurant een prima adres om het oude centrum van Gouda te leren kennen.
Maaltijd was goed zonder veel opsmuk prima verhouding prijs/kwaliteit. En niet onbelangrijk: Het eten werd op warme borden opgediend!
Pluis79 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was heerlijk en de service perfect. Op de kaart lijken de gerechten misschien niet heel spannend, maar ze worden anders geserveerd dan verwacht en dat maakt het bijzonder.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was erg goed. Bediening was echter minder. We hadden het idee dat ze extra personeel in hadden gezet ivm kaarsjesavond, maar personeel was niet echt goed. Mijn bord werd op tafel gesmeten, uithalen van de lege borden ging heel vreemd, tussen ons door. Dit was nu de derde keer in een jaar dat we hier aten en twee keer was de bediening niet zo goed. Jammer.
Morgan1950 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het vleesgerecht was prima, het visgerecht daarintegen moest terug naar de keuken.
Kaart met hoofdgerechten summier, zou iets uitgebreider mogen zijn. Kaasplankje prime verzorgd