Restaurant Neo

Achter de Kerk 5 2801 JW Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Neo

Culinaire belevenis in prachtige setting

Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Restaurant Neo aan het juiste adres! Hier is het werkelijk een feest met geweldige bereidingen en prachtige wijnen. Geniet van een drie-gangen menu voor € 27,50,- in dit sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Restaurant Neo

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Neo

Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
15-10-2017
Heerlijk gegeten met 6 personen .
We hebben rustig en gezellig getafeld.
De gerechten zagen er zeer mooi uit en smaakten perfect.
Dit is de 3e keer dat we er hebben gegeten en het is gewoon heerlijk , gezellig en altijd weer een feest om er te mogen eten .
Een aanrader voor iedereen .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Afgelopen zaterdag met 3 vrienden gezellig wezen eten het personeel was zeer attent en ging op een goede manier om met de wat aparte humor van mijn tafelgenoot ik en twee tafelgenoten hadden gekozen voor het 3 gangen verassingsmenu wat zeer goed in de smaak viel mijn vrouw had gekozen voor een carpaccio vooraf en als hoofdgerecht het kaasfondue en als dessert een dame blanche alle gerechten waren mooi bereid en smaakte fantastisch al met al een geslaagde gezellige avond wij komen zeker terug
meikej .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Nog nooit zo beroerd slecht gegeten. We zijn groot liefhebber van kaasfondue, en daarom viel onze keus daarop. De pan bevatte een soort pakjespoedersaus die in de verste verte niet naar kaas smaakte. We hebben het bord rauwkost voor een deel maar zo zonder saus maar opgegeten. Maar handvol reepjes komkommer, wortel en maiskolfjes (uit blik) met eenvoidig wit stokbrood vullen de maag niet echt. Omdat het personeel geen enkele keer vroeg of alles naar wens was, hebben we zelf maar aangegeven dat het wel heel erg vies was. We kregen toen 5 euro korting op de rekening. Wat een blamage. Bij de avondwinkel hebben we uit arren moede chips en ijs gehaald.
lucie B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten vanavond bij Neo. Voor-, hoofd- en nagerecht allemaal met zorg bereid. Mooie smaakcombinaties bv. voorgerecht met carpaccio van rode biet, peer, blauwe kaas en balsamico. Verrukkelijk. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We komen zeker terug.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Met 4 personen gegeten .Gezellige bediening , alle tijd om heerlijk te tafelen.
Eten was een feestje op je bord en smaakte heerlijk.
Kom er zeker terug en zal het andere ook aanbevelen.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We waren met 6 personen (collega's), waarvan één veganist te gast bij NEO, met AH-bonnen. De bediening is gevat én vriendelijk, begrijpt het woord veganist (dat is niet zo vanzelfsprekend) en doet zijn best voor de gasten.
Alle gerechten van de AH-bonnen waren uitzonderlijk goed, en dat was nog maar een beperkte selectie van de volledige kaart. Chapeau, en dank!
ankovo .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellig gegeten in een zeer rustige ambiance. Er waren maar 3 tafels bezet.
Het afrekenen duurde lang door problemen met pinautomaat.
Voor herhaling vatbaar.
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten. We werden snel geholpen. De locatie is niet optimaal. Beetje achteraf en niet echt een uitzicht. Service was super!
nellaangkotta .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was niet de eerste keer dat we bij Neo hebben gegeten. Het eten is altijd goed. Ruime keuze op de menukaart, ook voor het AH-menu. Door een ongelukje met een van de door ons gekozen gerechten was de wachttijd iets langer dan normaal. De serveerster kwam dit zeggen en verontschuldigen. De wachttijd werd gecompenseerd met een drankje van het huis! Erg attent. We gaan zeker nog een keer eten bij Neo.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Verrassend lekker gegeten bij NEO met AH bon. Mooi opgemaakte gerechten, heel lekker en met veel variatie. Een echte aanrader!
kastanje-31 S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Vriendelijk staf. Wij geven aan op tijd te moeten vertrekken voor een voorstelling en daar hebben ze goed aan mee gewerkt. Prima.
lennyameriek .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Neo van de AH restaurantactie! Neo had een aparte kaart voor de actie, waarop voor ieder wat wils staat. De komkommersoep was heel bijzonder! De quiche en eendenborstfilet als vanouds :-) We komen zeker terug!!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima eetgelegenheid!
Vorige keer was het erg vol, daardoor erg rumoerig.
Nu rustiger en konden we elkaar goed verstaan.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten en een zeer vriendelijke ober met humor. Toetje was heerlijk maar duurde erg lang, ik denk vanwege de drukte. Komen zeker terug.
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fijne sfeer en ook een aantal keer verrast door het personeel. Al had niet iedereen er evenveel zin in zo leek het. Omdat er iets was fout gegaan in de keuken kwam de eigenaar naar ons toe met een verontschuldiging en bood ons een toetje van de reguliere kaart aan ipv het AH-menu. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen!
Harma R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en mochten kiezen uit 2 tafels. We werden door 4 verschillende mensen bediend die om de beurt vroegen of we een keus hadden gemaakt. Dit is voor het restaurant een verbeterpunt. Jammer dat er geen witbier was en jammer dat de zalm niet meer aan tafel werd gerookt.
Het eten was van prima kwaliteit, maar ook jammer dat er zo weinig salade bij was.
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De High Wine was super! Leuk door de diverse (kleine) hapjes en een soepje. Toch maar eens ook een keertje daar gaan eten. De menu kaart zag er goed uit. En mede omdat ze aan de achterkant van het plein zitten is het er lekker rustig.
Sylvia Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten met het AH menu, de aan tafel gerookte zalm was voortreffelijk en ook de soep was heerlijk. De vis van de dag was heerlijk alleen de mosterdsaus vonden wij iets te zout, dit werd gelijk door gegeven aan de keuken. Ook het toetje was overheerlijk. De bediening was alert en vriendelijk . Dit restaurant, ligt iets uit de looproute maar is TOP.
Gerda O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, keuze op menu was gevarieerd . Eten is mooi en origineel opgediend en er was voldoende.
Echt een aanrader.
Klein minpuntje: muziek

Gerda en Albert
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Neo heeft hier een drie gangen driekeuzenmenu voor samengesteld waarbij ook wordt gedacht aan de vegetariër. Helaas erg rustig op een woensdagavond. We gunden ze meer klandizie.