Restaurant Neo

Achter de Kerk 5 2801 JW Gouda Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant Neo

Culinaire belevenis in prachtige setting

Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Restaurant Neo aan het juiste adres! Hier is het werkelijk een feest met geweldige bereidingen en prachtige wijnen. Geniet van een drie-gangen menu voor € 27,50,- in dit sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Restaurant Neo

Ria S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Met de AH actie gegeten bij Neo. Heerlijk eten in een leuke tent. Door de AH actie was het erg goedkoop voor de kwaliteit die we kregen. Goed bediening.
Jacq.reijnen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten!
Beduening was vlot en erg vruendelijk.
Sfeervol restaurant.
Zeker voor herhaling vatbaar.
AH aktie is ideaal want anders hadden wij dit restaurant nooit gevonden.
Giant7475 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Via de AH-restaurant-actie hier terechtgekomen. Wat hebben wij heerlijk gegeten! Voor €32,50 mag je van de hele kaart kiezen om je 3-gangen-menu samen te stellen. Het 2e menu is dan uiteraard gratis. (Normaliter betaal je voor een 3-gangen-menu 27,50). Heerlijke smaken, mooi opgemaakte borden, gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit is echt in orde, hier wil ik nog wel eens eten!
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg lekker gegeten. Eerst aperitiefje (bokbiertje en glas rode wijn) Vooraf bietenquiche en zalmtartaar: prima allebei, dan eendenborst en biefstuik, ook gewoon goed. Toe de karamelnotentaart (een aanrader) en het kaasplankje. Daarnaast 2 x het wijnarrangement waarin voor ons allebei verschillende werden geschonken (en waarbij ook een karaf water werd geserveerd).
We gaan hier zeker nog een keer. Prijs/kwaliteit is prima in orde.
Hilda U.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Prima gegeten en zekere een restaurant om terug te komen. Met de AH bon is het helemaal voordelig tafelen en dat terwijl je als een gewone gast word behandeld hier kunnen sommige restaurants een voorbeeld aannemen.
Martinenans .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke kaart met voldoende keuze, ook vegetarisch.
Wij vonden vooral de desserts, waaronder de signature dish, eruit springen.
Wijnen niet goedkoop, maar wel de prijs waard en ruimhartig geschonken.
Hilda U.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Prima restaurant aardige bediening lekker gegeten ondanks dat we met een AH bon kwamen eten niet het gevoel dat we anders werden behandeld. Hier zouden sommige restaurants nog iets van kunnen leren!
Wat mij betreft een restaurant om weer eens te gaan eten!
Bemani .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gewoon een avondje uit eten zoals het hoort. Geweldig leuk opgemaakte borden, waarop eten lag dat net zo goed smaakte! Toch waren wij er "maar" met de AH-actiebonnen, maar we werden als echte gasten behandeld. Top
Lweerheim .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Voldeed helemaal aan onze verwachtingen! Gezellige locatie, met gevarieerde kaart en goede prijs, nette, vlotte bediening!
Aanrader!
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een gezellig restaurant. We gaan zeker vaker. Het dessert was fenomenaal en de bediening was vlot en zorgvuldig.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Via de AH-restaurantactie bij NEO voor een 3-gangenmenu gereserveerd. Het was onze eerste kennismaking en we zijn verrast. Leuke inrichting, vriendelijke ontvangst en, het belangrijkste geweldig gegeten. Los van van de AH-actie was de prijs-kwaliteitsverhouding erg goed. De uitvoering van de carpaccio bijvoorbeeld was erg origineel; het hoofdgerecht, de diamanthaas was perfect bereid en het toetje was heerlijk. Allemaal met zorg bereid en met aandacht voor details. NEO vinden wij een aanrader!
Tjerk V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heel goed.
Jammer dat er een mail was met het bericht dat we niet gekomen waren.
Nogmaals heel lekker gegeten.
Coraenpeter .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het was erg goed eten, kiezen van de menukaart, kregen ook een amuse tussendoor. Erg huiselijk, deed warm aan. Zeer zeker een aanrader ook zonder AH-actie voucher
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige sfeer, snelle bediening en het eten was heel smakelijk en mooi opgemaakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Absoluut een aanrader
Nynke104 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezelig met collega's gegeten bij Nero. We profiteerden van de AH-actie dus zeer voordelig. Prachtig dat we mochten kiezen uit de hele kaart. Gaan zeker nog eens terug. Infomele bediening maar niet te informeel.
Haarberghout .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuke kaart met aparte, niet standaard, gerechten. Bijvoorbeeld de bieten quiche. De smaken waren heerlijk. Het personeel was vriendelijk, niet te.
Schoontie .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een voordelige prijs. De gerechten waren met zorg bereid en elk bordje was met zorg opgemaakt. Mijn compimenten aan Neo.
Zeker ga ik dit restaurant aanbevelen aan vrienden en kennissen.
Yaris .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Donderdag avond voor de eerste keer in dit restaurant gegeten met de AH actie, een hartelijk ontvangst en vriendelijk personeel. Het eten was van goede kwaliteit ,goed van smaak en de borden mooi en zorgvuldig opgemaakt en een lekker glas wijn, jammer dat jullie van een glaasje kraanwater een issue maken. We hadden heekfilet en diamanthaas (volgende keer vragen hoe men de diamanthaas gebakken wil hebben) . Onze tante van 87 was zeer in haar nopjes.
Kortom een aanrader.
Linda