Restaurant Neo

Achter de Kerk 5 2801 JW Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Neo

Culinaire belevenis in prachtige setting

Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Restaurant Neo aan het juiste adres! Hier is het werkelijk een feest met geweldige bereidingen en prachtige wijnen. Geniet van een drie-gangen menu voor € 27,50,- in dit sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Restaurant Neo

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
nel V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Geweldig gegeten heerlijk asperges de gasten waren ook zeer tevreden
Alles was goed verzorgt en mooi opgediend .
we komen zeker terug
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Neo, hebben het Asperge menu genomen.
Alles smaakte fenomenaal, en de gerechten waren goed verzorgd!
ook de Amuse vooraf gemaakt van asperges, was een welkome verrassing en smaakte fantastich!
We komen hier zeker snel weer terug!
Milan G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Dit restaurant mag wat mij betreft de keuken sluiten! De bediening weet dat ze slecht eten reserveren maar sluiten hun ogen. Schandalig wat hier op tafel wordt gepresenteerd. Bijvoorbeeld eendenparfait: Een grijs uitziend dun plakje ondefinieerbare substantie met daaromheen doorgekookte broccoli met geel dof groen uiterlijk. Heel onsmakelijk! Ik durfde het niet eens te proeven. Toch gedaan en wat een spijt het smaakte zoals het eruit zag. Ik heb er geen woorden voor.......... EEN DiKKE NUL
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We kregen een ienie mini hoofdgerecht en madat we daar iets van zeiden kregen we een grote mond terug. Verder was er geen brood meer en zeiden ze zelf dat alles mis lieo in de keuken. Voor wat je betaalt is het het zeker niet waard.
Annita S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten daar we kwamen er nu al voor de achtste keer
Er was een nieuwe kaart met weer heerlijke dingen
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heel lekker gegeten. Ook voor mijn dochter was er voldoende keuze in glutenvrije gerechten. Er werd serieus meegedacht en alles werd goed gecheckt bij de kok.
Arime .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, mooi amuse en gratis vierde gang dit weekend!
Driegangenmenu van prima kwaliteit, en super mooi opgemaakt.
Dit alles tegen een zeer redelijke prijs.
Leuke bediening en sfeervol gezellig restaurant.
Gezellige avond gehad
marjan P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Anderhalf uur wachten op voorgerechten koude garnalenkroketjes.
Boven minder gezellig zitten.
Nauwelijks groente bij de vis. De bietencarpaccio was lekker. De wentelteefjes droog.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Was echt gezellig. Zag dat er weer een nieuwe kaart aan zit te komen. Vervelend moeten we snel weer terug. Carpaccio op die aparte manier geserveert is geweldig en de diamand haas was im weg te zuigen. Echt een restaurant voor een gezellig avond uit.
A K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Leuk restaurant op een mooie locatie. Kwaliteit van het eten is zeer goed, vriendelijke bediening en de prijs is zeer gunstig. Vlotte bediening ook.
Rémon V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en een goede bediening! Alleen de achtergrondmuziek wordt na verloop van tijd wel irritant. Aan de gerechten is de nodige zorg besteed. Het driegangenmenu voor € 27,50 moet je zeker nemen!
Gaby H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Drie gangen gegeten bij Neo Gouda. Na enige wachttijd eindelijk wijn en later broodplankje, overige gerechten werden met prima tussenpozen geserveerd. Amuse van luchtig toostje met cranberry mousse, gevolgd door voorgerecht (mini burger met tonijn mayo) erg smaakvol, hoofdgerecht Diamanthaas, zelden zulk mals en lekker vlees gegeten, een uitschieter! Nagerecht Chocolade mouse op witte gesmolten chocola en karamel, pure verwennerij. Wijn bij hoofdgerecht was Spaanse Vina Ainzon, Tempranillo, goed van smaak en fijne afdronk. We zaten in de bovenkamer, met lage plafonds en harde vloer en wanden wel rumoerig, maar spectaculair uitzicht op oude kerk.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heerlijk gegeten vooral de carpaccio zo lekker! Prachtige opgemaakte borden met veel lekkere extraatjes! Gezellig en attent personeel. Gratis een karaf water. We komen zeker terug!!
leontien V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Vanaf buiten vonden wij de uitstraling niet zo (in een donkere hoek achter de kerk)omdat een persoon een kortingsbon had voor twee pers zijn we toch naar binnen gegaan .Toen zagen wij op het bord binnen dat de A&H actie nog door liep maar de bonnen niet bij hadden
In overleg hebben wij voor 4 personen toch gebruik kunnen maken van deze a&h actie met de afspraak de bonnen later in de week even inleveren en hebben zo ook wij ook met korting kunnen eten wat wij zeer op prijs stellen hoe ze hier mee om zijn gegaan TOP!!!
Erg verrassend toen we binnen kwamen gezellige sfeer en knus ontvangst was goed
Kwaliteit eten was verrassend goed
min puntje we moesten lang wachten op het hoofdgerecht terwijl we een van de eerste gasten waren maar even de ober aangesproken en direct kwam ons eten
Wij hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten
dankjewel
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
we hebben heerlijk gegeten, geholpen door een aardige ober. Was wel blij dat we aan de zijkant zaten, ivm met geluid en drukte. We gaan zeker een keer terug.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima restaurant. Lekker gegeten.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Bediening was prima, erg vriendelijk.
Het eten was fantastisch, van voorgerecht tot en met nagerecht.
Komen zeker hier terug.
victordejonge010 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was even klauteren over een opgebroken straat, maar dan kom je in een stijlvol culinair pareltje in hartje Gouda. Veel tafeltjes bevinden zich in een zijzaal: dat zorgt voor prettige temperatuur, intieme sfeer en rust voor een goed gesprek. Er is voldoende keus op de kaart. De gerechten worden goed ingekocht, zorgvuldig bereid en aantrekkelijk opgemaakt. Het personeel is vriendelijk en geduldig. Het restaurant is niet goedkoop maar serveert wel goed eten.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk, hoeveelheid ook goed, alleen de wachttijd tussendoor was erg lang. Het was druk en er was een nieuwe kok, maar toch...