Restaurant Neo

Achter de Kerk 5 2801 JW Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant Neo

Culinaire belevenis in prachtige setting

Als je op zoek bent naar een culinaire belevenis in een prachtige setting, dan ben je bij Restaurant Neo aan het juiste adres! Hier is het werkelijk een feest met geweldige bereidingen en prachtige wijnen. Geniet van een drie-gangen menu voor € 27,50,- in dit sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Restaurant Neo

Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Arime .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, mooi amuse en gratis vierde gang dit weekend!
Driegangenmenu van prima kwaliteit, en super mooi opgemaakt.
Dit alles tegen een zeer redelijke prijs.
Leuke bediening en sfeervol gezellig restaurant.
Gezellige avond gehad
marjan P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Anderhalf uur wachten op voorgerechten koude garnalenkroketjes.
Boven minder gezellig zitten.
Nauwelijks groente bij de vis. De bietencarpaccio was lekker. De wentelteefjes droog.
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Was echt gezellig. Zag dat er weer een nieuwe kaart aan zit te komen. Vervelend moeten we snel weer terug. Carpaccio op die aparte manier geserveert is geweldig en de diamand haas was im weg te zuigen. Echt een restaurant voor een gezellig avond uit.
A K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Leuk restaurant op een mooie locatie. Kwaliteit van het eten is zeer goed, vriendelijke bediening en de prijs is zeer gunstig. Vlotte bediening ook.
Rémon V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en een goede bediening! Alleen de achtergrondmuziek wordt na verloop van tijd wel irritant. Aan de gerechten is de nodige zorg besteed. Het driegangenmenu voor € 27,50 moet je zeker nemen!
Gaby H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Drie gangen gegeten bij Neo Gouda. Na enige wachttijd eindelijk wijn en later broodplankje, overige gerechten werden met prima tussenpozen geserveerd. Amuse van luchtig toostje met cranberry mousse, gevolgd door voorgerecht (mini burger met tonijn mayo) erg smaakvol, hoofdgerecht Diamanthaas, zelden zulk mals en lekker vlees gegeten, een uitschieter! Nagerecht Chocolade mouse op witte gesmolten chocola en karamel, pure verwennerij. Wijn bij hoofdgerecht was Spaanse Vina Ainzon, Tempranillo, goed van smaak en fijne afdronk. We zaten in de bovenkamer, met lage plafonds en harde vloer en wanden wel rumoerig, maar spectaculair uitzicht op oude kerk.
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heerlijk gegeten vooral de carpaccio zo lekker! Prachtige opgemaakte borden met veel lekkere extraatjes! Gezellig en attent personeel. Gratis een karaf water. We komen zeker terug!!
leontien V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Vanaf buiten vonden wij de uitstraling niet zo (in een donkere hoek achter de kerk)omdat een persoon een kortingsbon had voor twee pers zijn we toch naar binnen gegaan .Toen zagen wij op het bord binnen dat de A&H actie nog door liep maar de bonnen niet bij hadden
In overleg hebben wij voor 4 personen toch gebruik kunnen maken van deze a&h actie met de afspraak de bonnen later in de week even inleveren en hebben zo ook wij ook met korting kunnen eten wat wij zeer op prijs stellen hoe ze hier mee om zijn gegaan TOP!!!
Erg verrassend toen we binnen kwamen gezellige sfeer en knus ontvangst was goed
Kwaliteit eten was verrassend goed
min puntje we moesten lang wachten op het hoofdgerecht terwijl we een van de eerste gasten waren maar even de ober aangesproken en direct kwam ons eten
Wij hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten
dankjewel
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
we hebben heerlijk gegeten, geholpen door een aardige ober. Was wel blij dat we aan de zijkant zaten, ivm met geluid en drukte. We gaan zeker een keer terug.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Prima restaurant. Lekker gegeten.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Bediening was prima, erg vriendelijk.
Het eten was fantastisch, van voorgerecht tot en met nagerecht.
Komen zeker hier terug.
victordejonge010 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was even klauteren over een opgebroken straat, maar dan kom je in een stijlvol culinair pareltje in hartje Gouda. Veel tafeltjes bevinden zich in een zijzaal: dat zorgt voor prettige temperatuur, intieme sfeer en rust voor een goed gesprek. Er is voldoende keus op de kaart. De gerechten worden goed ingekocht, zorgvuldig bereid en aantrekkelijk opgemaakt. Het personeel is vriendelijk en geduldig. Het restaurant is niet goedkoop maar serveert wel goed eten.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was heerlijk, hoeveelheid ook goed, alleen de wachttijd tussendoor was erg lang. Het was druk en er was een nieuwe kok, maar toch...
marigro .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuk restaurant op een mooie plek. De inrichting is smaakvol en gezellig. De keuze van voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten is niet heel groot, maar de gerechten zijn zeer smakelijk. De gerechten zijn niet heel creatief of zeer bijzonder, maar de kwaliteit is goed.
De bediening was goed en aardig.
Wendy .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
NEO had deze zondag de pech dat er een storing was met het pinautomaat. Hierover ben ik netjes gebeld vooraf zodat ik er rekening mee kon houden.

Deze keer zaten we boven. Ik vond de ruimte erg knus en gezellig. Het had iets intiems. Het eten was ook prima. Ik had garnalenkroketjes, vis van de dag en de stroopwafelbavarois. Tafelgenoten hadden carpaccio en diamanthaas. Het was ruim voldoende. Want eigenlijk had ik geen ruimte meer voor een dessert. Dat komt waarschijnlijk omdat de bijgeleverde friet zo lekker was en ik daar te veel van heb gesnoept.

Kortom, wat mij betreft, hier kunt u best eens heen gaan.
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat hebben we een geweldige avond gehad in dit restaurant! Heerlijk eten en een hele vriendelijke, goede bediening. De ruimte boven bleek ideaal voor ons familie etentje. Een aanrader!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben met de AH aktie hier heerlijk gegeten. Goede kwaliteit, vriendelijke attente bediening en een leuke lokatie. Als wij nog een keer in Gouda zijn zeker voor herhaling vatbaar!
henklansink .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We kregen een tafeltje in de nis bij de achterdeur. Niet zo'n gezellige plaats. Het prima eten en de vriendelijke medewerkers compenseerden dat wel.
YdG .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op 19 januari waren wij in restaurant NEO. We hadden de recensies gelezen en waren er van overtuigd dat alles goed zou zijn. Wij werden naar een bovenzaaltje gebracht waar een zeer luidruchtig gezelschap zat. De akoestiek hielp ook niet echt mee. De serveerster verdween om pas na 10 minuten weer te komen. Wij konden elkaar en haar niet verstaan. Nadat de wijn gebracht was, bood zij ons een ander plekje beneden aan. Dat bleek direct achter de ingang, het was koud en tochtig. (Het vroor buiten.) Een kaarsje op tafel, waarom wij vroegen, overal stonden kaarsjes, kon niet! De menukaart vermeldt dat een 3-gangen menu € 27,50 kost, wij moesten met de AH kaart € 32,50 betalen. (??) Omdat we vis wilden eten bestelden we glazen wijn, eerst rood, daarna wit. Wij kregen géén karaf kraanwater (is principe) omdat we geen fles namen! Dat we ongeveer hetzelfde bedrag kwijt waren als bij een fles maakte niets uit. Het eten, de garnalenkroketjes en de vis, was goed. Maar we moesten steeds heel lang wachten. Te lang. Aankleding, waar wij zaten, ongezellig. Alles bij elkaar een tegenvaller. Herrie, koud en lang wachten! Wij komen niet terug. Van een restaurant verwacht je meer dan dat het eten goed is. Vooral de service en klantgerichtheid viel erg tegen.