Restaurant Nautique (Delta Hotel)

Maasboulevard 15 3133 AK Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Nautique (Delta Hotel)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Jane7 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Onlangs op een vrijdagavond hier gegeten. De ligging is schitterend, dat kan niet mooier. Als het nog licht is is het uitzicht op de boten die langsvaren fijn, in het donker zie je alle lichtjes van de havens.
De bediening is matig. Wij werden naar een tafel gebracht, maar het duurde zeker een kwartier voor er iemand dicht genoeg in de buurt was om iets te drinken aan te vragen en nog een kwartier voordat ik om de kaart kon vragen. Dat is vreemd als je in een restaurant komt om te eten.
En het kwam niet doordat het druk was. Veel tafeltjes waren leeg.
De rest van de avond was de bediening ook zo. Alles duurde lang en er moest actief om gevraagd worden in plaats van dat er iets aangeboden werd. De nagerechtenkaart hebben we daarom maar niet geprobeerd te krijgen. Geen zin meer in. Voor afrekenen zijn we na een half uur maar zelf naar de kassa gelopen.
Als voorgerecht hadden wij allebei soep, ik had uiensoep die zeker genoeg uien bevatte, maar ook weinig anders. Vrijwel geen andere smaak en een heel klein beetje kaas.
Als hoofdgerecht had mijn partner de Fish and Chips die uitstekend waren. Er zat alleen ook vrijwel niets anders bij, een zeer kleine salade was alles. Ik had penne met paddenstoelen en parmazaanse kaas. Dit was in een roomsaus. De parmazaanse kaas was er alleen een beetje overheen gestrooid, zodat de rest van het bord alleen penne, paddenstoelen en room was met wat rucola eroverheen wat dan nog voor wat smaak zorgde. Het was een zeldzaam saai gerecht. Het kan toch op z'n minst gekruid worden. Of wat meer kaas zodat het wat pit krijgt. Niet voor herhaling vatbaar.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We hebben tijdens deze vakantie geluk en worden tijdens onze lunches aangenaam verrast door de geboden kwaliteit en de locaties welke we bezoeken. Zo-ook bij het Delta hotel en was het grandioos weer en genoten we op het Maas-terras van onze lunch. Mijn vrouw van de tonijn en ik van de rundvlees kroketten welke speciaal gemaakt worden door een bakker uit de regio. Handmade kroketten dus en was dat te proeven. Heerlijk op dikgesneden boerenbrood en ontbrak er niets. Vriendelijke bediend en lekker schoon. Alles tiptop in orde en hebben we bij het verlaten van het Delta Hotel het gevoel of we echt "uit" geweest zijn. Ja mensen met een lunch van 2 personen, lekker buiten met een geweldig uitzicht is het een feest hier te zijn en te genieten.
Beste Huib, wat een prachtige recensie, hartelijk dank daarvoor en heel graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.

Reactie van proever:

Dank voor uw bedankje, het is zoals het is. Ere wie ere toekomt. Veel succes met uw prachtige etablissement. Met vriendelijke groet, Huib van Leeuwen
Nic_ .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Een heerlijke avond gehad op het prachtige terras van het Delta hotel. Wij waren met 4 personen en we hebben alle4 heerlijk gegeten. Zeker in combinatie met prachtige uitzicht echt een aanrader! Wij komen zeker terug.
Beste gast, erg leuk om te lezen dat jullie genoten hebben op ons terras van het diner. Laten we duimen dat de weergoden ons een mooie en zwoele zomer gunnen zodat wij jullie wederom op ons terras mogen verwelkomen. Ook bij minder weer uiteraard welkom in ons restaurant. Het prachtige uitzicht is daar in elk geval hetzelfde! Hartelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.
Amber200 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Vandaag gedineerd bij het Delta Hotel te Vlaardingen. Bij binnenkomst viel het erg op dat het resturant aanzienlijk leeg oogde voor het tijdstip waarop wij binnenkwamen. Achteraf weten wij wel een beetje waar de aan lag. De glazen waren vies/slecht gepoleerd/kapot. Bestek niet gepoleerd en vettig. Naderhand werd er ook nog aan mijn dochter gevraagd of zei haar legentimatie wilde tonen nadat de wijn al was enige tijd ingeschonken en er al van was gedronken, dit had zei niet bij haar terwijl ze wel meerderjarig is en bovendien met haar ouders aan het dineren was. Dit was erg vervelend. De serveerster schaamde zich naar mijn idee ook dat ze dit moest vragen van haar leidinggevende maar volgensmij deed deze serveerster oprecht haar best! Wij kozen alle die voor een 5-gangen verssingsmenu. Dit viel best wel tegen. Eten niet goed op smaak gebracht of juist weer veel te zout. Daarnaast gooide sommige serveersters het eten zo voor je neus en zei monotoom 'eendenborst' een meter van onze tafel, daarnaast ook passieve houding zoals leunen op stoelen tijdens het uitserveren. In mijn leven heb ik in best wat restaurants gegeten maar dit stelde ons wel echt zwaar teleur.
Beste Amber, op de eerste plaats mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Wat jammer dat het diner in ons restaurant niet naar wens is verlopen. Wij bespreken jouw opmerkingen intern, wij leren hiervan en wij doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Een high wine hier gehad. We hebben hier wel eens meer gegeten, toen viel het eten tegen. We kwamen hier toen echt alleen maar voor het uitzicht... Maar deze keer was het lekker! Heerlijke broodjes, zoetigheden en een quiche. Zo ook met de bediening. Voorgaande keren viel het tegen, en deze keer was de bediening zeer aardig. Ik weet niet of het dus een momentopname is, of dat het nu veranderd is. Reden om nog een keer te komen om te checken ;-).
Beste gast, Wat fijn dat de high wine goed is bevallen alsmede de service van onze bediening. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.
Roemi .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hebben voor flessepost 4-gangenmenu gekozen. Dat is een menu met vis- en vleesgerechten. Ik zag dat er roomijs werd geserveerd bij het dessert. Dus gaf ik aan dat ik geen roomijs hoefde i.v.m. mijn lactose intolerantie. De bediende zou het door geven aan de kok. Even later kwam een andere bediende me vragen naar mijn intolerantie. Bleek in alle 4 gangen lactose te zitten!! Mijn gezelschap en ik kregen dezelfde gerechten, alleen werden de mijne dus steeds zonder lactose klaargemaakt. Wat heb ik ervan gesmuld!!! Lactosevrij eten is een feest in restaurant Nautique. Verder zijn we te spreken over de bediening en de inrichting met mooi uitzicht over het water. Ik heb wel een minpuntje: de tafels stonden heel dicht bij elkaar, waardoor het rumoerig was aan onze tafel. Voor slechthorenden is het dus moeizaam communiceren.
Beste Roemi, reuze bedankt voor de moeite die je hebt genomen om jouw ervaringen in ons restaurant met ons te delen. Fijn dat er goed is ingespeeld op de voedselallergie, met veel plezier gedaan! Graag tot een volgende keer. Hartelijke groeten, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.
elsvanbrakel55 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vanmiddag aan de lunch in het grand cafe met geweldig uitzicht. Tafel kaal en niet helemaal schoon. Karig gevulde salade met weinig smaak. Sandwich rosbief die kant en klaar uit de koeling lijkt te komen. Brood te koud waardoor het niet vers lijkt en niet echt op smaak.
Beste Els, dankjewel voor jouw feedback! Wij bespreken jouw opmerkingen met onze afdelingshoofden. Hartelijke groeten, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Afgelopen zondag hier geweest voor een lunch. Mooi restaurant met een leuk uitzicht op de Maas. Lunch valt een beetje tegen, brood is droog en niet vers. Verder prima qua service. Waar ik me wel over verbaas zijn de prijzen, totaal niet in verhouding.
Glas wijn 4.50, glas (soort van verse) jus 4,10.. En een Tiramisu met een bolletje ijs 10,00?? Maargoed, blijkbaar moet je dus ook voor het mooie uitzicht "betalen"
Beste Petra, hartelijk dank voor jouw recensie. Wat spijtig dat de lunch jou een beetje tegen viel. Wel heel fijn dat je genoten hebt van de service en uitzicht. Hartelijke groeten, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Paasbrunch.....
Om te treuren. Normaal was Delta Hotel the place to be, altijd lekkere lunch, met vergaderingen etc goed geregeld, maar nu triest........
29.50 per persoon, er was geen eens melk , jus d'orange of koffie of thee te verkrijgen, ja, op de rekening erbij!
En de keuze? Zeer beperkt en wat er stond was nou ook niet om over naar huis te schrijven. Er werden zoveel mogelijk mensen in een zaal gepropt, muziek was hard, je kon elkaar amper verstaan. Op deze manier zullen ze hun naam niet hoog houden. Sorry Delta Hotel, maar dit was om je kapot te schamen!
Beste Alexander,
Op de eerste plaats mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Wij waarderen het altijd zeer als gasten hun ervaringen met ons delen. Jouw op- en aanmerkingen delen wij met het team en wij doen er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Als je mij jouw adres wilt mailen dan stuur ik een geste toe ter compensatie: ronaldcordes@deltahotel.nl. Ondanks deze ervaring hopen wij jou en jouw gast(en) in de toekomst wederom te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Ronald Cordes, Delta Hotel.
Slotje .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Het eten is ronduit belabberd; hetzelfde geldt voor de bediening. Wij waren met een gezelschap van 11 personen voor een lunch ter ere van de verjaardag van mijn oma. Het begon bij het voorgerecht; de carpaccio kwam uit de vriezer en was niet op smaak gebracht, de garnalencocktail bezat geen saus en de ''romige'' groentesoep met kip was gewoonweg smakeloos waarbij je kon proeven dat de groente en kip er later bij waren gedaan en dus geen smaak hebben afgegeven. Hierbij was de soep waterdun!

Dan de hoofdgerechten. In de salades zaten bruine stukken sla en waren doordrenkt van dressing. De wrap met gehakt zat letterlijk volgepropt met gehakt, waardoor de verhouding groente-gehakt totaal verloren ging, was verder wederom niet op smaak gebracht en omwikkeld in een ''supermarkt-wrap'' en de bijgeleverde ''salsa'' kwam uit een potje. Dit is tevens een indicatie van de kwaliteit van de overige hoofdgerechten.

Tot slot de nagerechten. We hadden koffie en taartjes in verschillende smaken gevraagd. Ten eerste kregen we eerst de koffie en vervolgens, toen de koffie al koud was, pas de taartjes. Hierbij waren het geen taartjes maar een soort koek met, al naar gelang de smaak, in mijn geval een caramel-chocolade laag; deze ''taartjes'' kwamen tevens rechtstreeks uit de vriezer.

Afsluitend nog over de bediening. Deze maakten allen een gehaaste en ongeïnteresseerde indruk, waarbij er geen leiding was, wat het nogal chaotisch en ongecontroleerd maakte. Met name de bedienende man kwam ronduit brutaal en geïrriteerd over, bijvoorbeeld bij een vraag of we twee karaffen kraanwater mochten voor bij de flessen wijn. Nu zou je zeggen dat dit bij een gezelschap geen probleem moet zijn, maar deze ''heer'' maakten ons duidelijk dat dit niet mogelijk was en ging met tegenzin 11 ''glaasjes'' water halen. Erg bekrompen!

Hier gaan wij, ondanks het fraaie uitzicht, maar vooral vanwege het belabberde eten, wat toch zeker aan de prijs is waarvoor je beter mag verwachten, dus niet meer naartoe.
Geachte gast, hartelijk dank voor uw reactie. Wat jammer dat u ons product en service zo ervaren heeft, ik wil u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wilt u zo vriendelijk zijn uw adres naar mij te mailen? ronaldcordes@deltahotel.nl.

Reactie van proever:

Na mijn recensie heeft het Delta Hotel ons nogmaals uitgenodigd, waarop wij zijn ingegaan. Deze keer niet in het Grand Café, maar in het Restaurant met eigen kaart.

Ik moet zeggen een groot verschil met de vorige keer in het Grand Café: lekker gegeten, nette bediening en een mooie tafel met prachtig uitzicht! Aangezien het verschil met het Grand Café in alle opzichten opviel, bleken de gerechten bij navraag wel uit de zelfde keuken te komen; het kan dus wel!
Evavijf .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Ierse Ossenhaas een aanrader. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht over de waterweg. Kom zeker nog een keer terug.
Beste Eva, hartelijk dank voor jouw positieve reactie!! Heel graag toe ziens. Hartelijk groet, Team Delta Hotel
Ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
3 pers high tea aan een super klein tafeltje , waar je verwacht een mooi servies te krijgen ( 4* hotel) was het een smoezelig glas waar de vaatwasser getracht heeft deze schoon te maken .
De bediening was vriendelijk maar alles moest snel gebeuren.

De saaie theepot met heet water
De suiker in een kop en schotel

De lekkernijen waren dan wel het hoogtepunt , erg lekker en genoeg!
De locatie is natuurlijk prima maar het Delta hotel heeft enigsinds een status in vlaardingen , waarbij wij zeker niet het gevoel van hadden, we hebben mooiere high tea's meegemaakt , wij hadden een kadocheque 1 tip als je deze heb
Maak hem helemaal op! Je krijg niets terug , zo koste 1 cola dus voor ons 10 euro , ook na mailing hierover is er geen pardon. Voor ons nooit meer !
Beste Ingrid,
Allereerst vinden wij het erg leuk om te horen dat u genoten heeft van de vele lekkernijen, de vriendelijke bediening en onze locatie!

Ook wil ik u bedanken voor uw tip betreft ons glaswerk, dit probleem is inmiddels gelukkig verholpen. Hier willen wij graag onze oprechte excuses voor aanbieden.

Ons beleid betreft het inleveren van waardebonnen is inderdaad dat wij geen geld teruggeven als er nog een bedrag over blijft.
Nadat u schriftelijk bij ons heeft aangegeven hier niet gecharmeerd van te zijn, hebben wij u alsnog (als uitzondering op de regel) schriftelijk een compensatie in de vorm van gratis consumpties aangeboden.

Helaas wilde u hier op dat moment geen gebruik van maken.
Uiteraard blijft ons aanbod staan en hopen wij u snel weer te mogen verwelkomen in het Delta hotel.

Reactie van proever:

Fijn dat u iets aan het glaswerk heeft gedaan
Ik hoop ook dat uw personeel zoals ik schriftelijk aangaf , beter op de hoogte zijn betreft de waardebonnen en hierover de klant kan inlichten , dat had voor mij als klant een rede geweest om nog eens terug te komen
Om de bon te besteden ( het gehele bedrag )
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Afgelopen week een heerlijk kopje koffie gaan drinken bij het delta hotel.
Wat een mooie locatie zo aan het water.
Bediening was pet. Dames kende de kaart niet. We vroegen iets voor bij de koffie, dame haalde de kaart en las deze vervolgens voor.
Tip, geef de kaart aan de gast of ken de kaart, stond erg knullig. Er werd oa voorgelezen dat er een chocolade karamel taart was. Echter had ik geen trek in een hele taart maar een stukje waarop de dame zegt dat het maar een klein taartje is. Mijn vriendin wilde dat dan niet, zij had wel trek in iets groters. Hierop zegt de medewerkster...dan leg ik er wel twee vorkjes bij. Sorry, volgens mij heeft zij niet goed geluisterd.
Het taartje bleek ook nog eens een soort van marktkoek te zijn. Jammer.
Vijf dames personeel, niemand die even naar je toe komt als je af wilt rekenen.
Waarom zouden zij...je loopt tenslotte toch langs de kassa. Geen vraag of alles naar wens is geweest. Wat een misser! Jammer dames, geen cent fooi want deze hebben jullie zeker niet verdient.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Lekkere high tea genoten in het Delta, waar je alleen voor het uitzicht al naar toe zou gaan. De zoete en hartige heerlijkheden worden in twee etappes mooi gepresenteerd en zijn ruim voldoende om voldaan huiswaarts te gaan. Bediening vriendelijk en attent.
Pia K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Vorige week samen met mijn vriendin wezen high tea,en. Kan niet anders zeggen dan perfecte ligging, perfecte service en nog beter de high tea zelf. Alles was erg lekker en veel. Kom hier zeker nog een keer terug.
Robertk1960 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Ik kom al een aantal jaren met veel plezier en om zakelijke reden in het Deltahotel. Een plaats om met geweldig uitzicht over de Rotterdamse haven een hapje te eten. Mijn favoriet is de Deltaspies, een prima kipsate met groenten en rijst, met zorg bereid en steeds weer goed. De kaart biedt voldoende diversiteit om de smaak van de dag te beantwoorden. Lekker Rotterdams: geen poeha maar wel erg lekker!
Stampertje999 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Zalig gelunched in deze mooie locatie aan het water en de tomatensoep en kipsate waren echt heel erg lekker een aanbeveling voor iedereen die in Vlaaardingen wil gaan lunchen.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
15-09-2015: Nog een keer de lunch. Prima, dit keer een nieuwe kaart. Leuke keus. Het bedrijf is op zoek naar nog meer verbetering vandaar hun eigen enquête. Goed bezig.

09-09-2015: In Vlaardingen is het goed lunchen bij Nautique. Leuke kaart en goede kwaliteit.
Snelle service en correcte en oplettende bediening. Kom zeker nog eens terug.

25-3-2015: Hartelijke ontvangst, correcte en oplettende bediening. Prima verzorgd 12 uurtje met vis en een mooie caesar salade waar wel ietsje minder croutons in hadden gemogen. Uitzicht krijg je er zo maar bij. Afrekenen geen probleem, gewoon even langs de kassa lopen bij vertrek. Komen zeker terug.
Beste Gerard, wat leuk om te lezen dat je regelmatig bij ons komt lunchen en dat dit goed bevalt. Hartelijk dank daarvoor en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Ronald Cordes, directeur Delta Hotel Vlaardingen.
Gourmand48 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vriendelijke bediening. Echter ze hebben wel nog wat te leren zoals borden serveren zoveel je aankan, maar niet te veel in een keer, en wel zelf de borden afhalen en niet aan de klant vragen iets aan te geven. We hadden een mooie tafel met prachtig uitzicht. Wij namen met zijn drieën het kreeftmenu. Ik vond het erg kleine kreeften, waarbij het minder plezierig was dat de wachttijd tussen de gerechten veel te lang was.
Zo wie zo lijkt het minder geschikt om een kreeftmenu te serveren als geen echte halve kreeften worden geserveerd, maar kennelijk babykreeften en ook geen daartoe geschikt eetgarnituur beschikbaar is. SVP geen saus op de kreeft, maar apart serveren. De locatie is evenwel uitmuntend.
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Op een prachtige locatie gelegen, zeker als je buiten zit, heb je goed uitzicht over de Nieuwe Waterweg. Het eten was van goede kwaliteit, maar de porties erg mager. Bovendien is de bediening wisselend wat betreft behulpzaamheid en kennis.