Restaurant N.A.P. Bloemendaal

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant N.A.P. Bloemendaal

Els H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten maar het duurde wel twee uur voordat we het hoofdgerecht kregen. Het restaurant zat die avond wel vol.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, met zorg bereid. Meteen onder de indruk bij de amuse: vegetarische oester en ook de herfstgazpacho was heel smakelijk. Wij komen zeker nog een keer!
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Culinair hoog niveau, Starters: Groene Gazpacho-Runder Tri-Tip - en als absolute uitblinker Kreeft als hoofdgerecht.
De volgende reservering staat al in onze agenda, TOP
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Wat zijn wij verwend bij deze nieuwe aanwinst in het dorp; Restaurant N.A.P. Bloemendaal. Het verrassingsmenu met wijnarrangement heeft ons overrompeld. Van hele subtiele tot grootse en weldadige smaken. Gastheer Jimmy Dobbelaar voelt precies aan waar de behoefte ligt bij zijn gasten en speelt daar feilloos op in met zijn humor en enthousiasme. Vanuit de keuken tovert chef-kok Jordy Schraven de meest heerlijke gerechten op tafel. Het niveau van deze volledige ervaring is sterwaardig en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!
CarolineJoan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zojuist superlekker gegeten bij N.A.P. in Bloemendaal. Met name de kreeft met dashi-beurre-blanc is echt een aanrader. Maar ook de overige gerechten zoals de ceviche van coquilles en de runder tri-tip zijn echt heerlijk. Een verrassende nieuwe keuken met veel oog en aandacht voor groenten. Super service en een goede sfeer. Iedereen die echt lekker wil eten in Bloemendaal, Haarlem e.o. moet hier naartoe. Geweldig!
annabu .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten en wijnen.Een prachtig ingericht restaurant op een hele leuke locatie. Ook
om te lunchen.
Aanrader!
Peer W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Als niet vegetariër , geweldig genoten van de mooie smaken.
Sfeervolle zaak met fijne bediening. Komen zeker nog een keertje terug