Meer informatie over restaurant Restaurant Nº 15

7,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Nº 15

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Op een zomerse septemberavond hier neergestreken. Prima locatie met een mooi terras, grasweide en speeltoestel voor kinderen. De bediening is vlot en goed aanwezig. Drankjes en gerechten warden snel en netjes geserveerd. De gerechten (specials, 15 euro) deze keer de sate en de hambuger waren prima op smaak en voorzien van voldoende garnituur, de porties royaal. Geen bijzonderheden, gewoon prima prijs-kwaliteit! Het nagerecht honing-noottaart, was prima, het deeg wat droger. Al met al een prima ervaring.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Op een zomerse Septemberavond hier op terras beland. Dit terras is ruim op gezet en voorzien van een (gras)weide en speeltoestelen. Netjes! De bediening bracht snel de gevraagde drankjes en kaart. Hierop staan de specials (15 euro!) en andere gerechten. We kozen voor de specials: sate en hamburgers. De gerechten, royale porties, kwamen snel en goed gegaard op tafel. Ook met de bekende frites. Prima gegeten. Na de hoofdgerechten was er nog ruimte voor (samen) 1 dessert (met 2 lepels, geen problem): honing-nootgebak prima op smaak gebracht.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Neergestreken op een mooi terras in een schitterende omgeving. Dat begon alvast goed. De vooraf geserveerde broodjes waren prima. De tomatensoep was werkelijk uitstekend. Jammer dat deze lijn niet werd voortgezet. Uit nostalgische overwegingen was mijn keus gevallen op de kibbeling van kabeljauw. Het is heel erg lang geleden dat ik deze gegeten heb. Maar het leek wel of deze kibbeling niet goed uitgelekt was, ze was weinig knapperig en krokant, maar tamelijk slap. Jammer, een goede visboer doet het waarschijnlijk beter. De bediening was vlot en correct. Vanwege het goede begin is mijn oordeel uiteindelijk voldoende.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Hier onverwacht met vrienden buiten gedineerd. Omdat we zo genoten hebben hierbij een weergave van onze bevindingen. De menukaart niet exact teruggevonden op de website.
Mbt voorgerechten; zalm was heerlijk met een fantastisch sla-arrangement en sublieme dressing, zelden zo'n combinatie geproefd,was echt geweldig. Het Proeverijtje vonden de heren verrukkelijk. Soep; De bouillon was heel goed, tomatensoep met basilicum en zure room was lekker, miste net die diepe Italiaanse tomatensmaak.
Hoofdgerecht, entrecote met bearnaisesaus, fijn dat de bearnaisesaus , die overigens heerlijk was, apart werd opgediend, jammer dat niet werd gevraagd naar medium, doorbakken..etc., maar was voor mij prima. Heel bijzonder dat het bestek ook een laguiole mes bevat. Groentes; Heerlijke gebakken aardappeltjes, fantastische knapperige variaties van wortel. Dat was echt yam yam.
De wijnen waren heerlijk, alhowel je niet kunt kiezen uit een omvangrijke wijnkaart.
Dit is geen Haute Cuisine, maar de basis is eerlijk en heerlijk en zelfs soms exellent . Hier en daar wiebelen ze tussen snel en authentiek. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
Wij hopen dat ze vooral doorgaan op deze nieuwe weg. Dan worden ze de diner-topper van Hoog Soeren.
*Deze onderneming zit in een transitie , dat is lastig, met name mbt het hotel. Hoe ga je dat combineren met de diverse varianten op cafe en restaurant. Wij zijn benieuwd welke lijnen ze gaan leggen.
kerdel .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
een intiem modern sfeervol restaurant met toch wat elementen die verwijzen naar het bosgebied. Gezellige open haard en aardig personeel. Wij hebben in het hotel gelogeerd en in het restaurant gegeten. Wij konden niet kiezen van de kaart maar hebben heerlijk gegeten. De menukaart is in te zien op hun website. Als je uit eten wilt en je bent in de buurt zou ik zeggen...doen!
shbicol .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wij zijn hier, mijn vriendin en ik voor een gezellige middag naar binnen gestapt. Hartstikke gezellig gehad met zijn tweeën onder het genot van een lekker wijntje, de pinot blanc (aanrader!)lekker bij gekletst en uiteindelijk heerlijk gegeten wat in eerste instantie niet de bedoeling was. Wat meteen opvalt bij binnenkomst is hoe mooi het er is, de gezelligheid komt je tegemoet. Zorgvuldig gekozen accessoires passend bij de bosrijke omgeving.
Het eten was er heerlijk we hebben genoten van een heerlijk najaarssoepje, erg bijzonder en het proeverijtje van wild viel mijn vriendin ook erg in de smaak (wel een beetje weinig van al dat lekkers op het bord). Vervolgens als hoofdgerecht gemutlich gekaasfondued met zijn twee. De service was verfijnd en erg vlot, soms iets te snel.
Tot slot afgesloten met een aangeklede koffie en kruidenthee.
Wij komen zeer zeker terug!
R.F. N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Weer eens bij Restaurant 15 gegeten, nu koude en warme pintxos, helemaal super
Was weer gezellig, goede bediening en top wijn van Nederlandse afkomst. Blanc de Noir.
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij zijn dol op restaurant N°15!!
Wij houden van de landelijke en gemoedelijke sfeer! Het personeel is attent en de twee gastvrouwen zijn echt heel warm en vriendelijk.
Het was voor ons dan ook geen moeilijke keus om hier ons huwelijksfeest te gaan geven. Het is ook zo bijzonder dat de kapel, die echt heel romantische is, op loop afstand is van Restaurant N°15.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We kenden dit restaurant als een suffe tent, maar dat is nu verleden tijd. Modern is het er nog niet, maar wel gezellig. De bediening is erg aardig.

We kozen de koude en warme pintxos voor 2 personen met een Veluws biertje en een wijntje. Verwacht niet alleen Spaanse hapjes, het was van alles wat. Van Azie naar Spanje en de Veluwe. De geitenkaas met balsamico vonden we het lekkerst. Tortilla met zalm en kruidenkaas is wel erg afgezaagd.

Met cheesecake en espresso toe aten we onze buikjes rond. En dat voor nog geen 45 euro.

Sarina W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik ben op Valentijnsdag met mijn vriend wezen eten. We zaten op een heerlijk plekje naast de gezellige open haard en werden super geholpen. We hoefden niet lang te wachten en hebben erg genoten van het eten. We kregen als voorgerecht heerlijke pintxos voor 2 en als hoofdgerecht hadden wij overheerlijke en malse scharrelvarken. Ik kan niet anders dan positief zijn over dit restaurant en wij zullen hier zeker vaker komen!
JasperJ .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Met z'n vieren gegeten. Zelf begon ik met het proeverijtje van wild, dit was niet heel bijzonder, niet zo veel smaak en een kleine portie. Vervolgens aten wij de herten peper. Was goed van smaak maar weinig hert en ongelooflijk veel rode kool. We hebben er een prima Bordeauxs bij gedronken. De bediening vonden we een beetje vreemd, maar we zagen wel dat er goede bedoelingen bij zaten. We hebben er op vrijdagavond gegeten alleen de zaak was bijna helemaal leeg inrichting was echter wel goed.
Yooroon .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
De proeverij van Veluws wild en de wijn waren heel OK en ook de pintxos (tapas) waren erg lekker. Echter "Zwitserse Raclette" te was de naam onwaardig: flauwe jong belegen kaas, opgewarmd op waxinelichtjes. Pfff. Wat een teleurstelling. Heel jammer, het begon zo leuk.
W.Pruymboom .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Met Kerst uitstekend gedineerd in deze sfeervolle zaak. Het was niet gemakkelijk kiezen van de kaart vol smakelijke mogelijkheden. Het proeverijtje van wild vooraf ging er prima in en mijn metgezellen zaten eveneens te genieten van heerlijke tomatensoep, carpaccio en huisgerookte zalm. Ook de hoofdgerechten waren dik in orde, waarbij opviel dat er ook voor een heel leuk bedragje prima eten op tafel kwam. Mijn tournedos was super en ik zag allerlei lekkers om me heen.
Enkele weken eerder logeerde ik nog in het hotel, erg gezellig en een geweldig ontbijtje!
NATHAN B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Nadat we niet terecht konden bij de brasserie van het om de hoek gelegen hotel Oranjeoord, belandden wij met 5 man in dit sfeervolle restaurant met open haard. De bediening was werkelijk geweldig. Je wordt als een ware gast ontvangen en behandeld. Grandioos! Het eten werd op prachtige borden geserveerd maar liet qua smaak en bereiding toch wel te wensen over. De ossenstaartsoep smaakte alsof deze uit een blik kwam. De medaillons waren te lang gegaard, waardoor de malsheid van het vlees verdwenen was. De champignonsaus was niet bijzonder. Als de keuken het niveau opschroeft, zou het restaurant een absolute trekpleister moeten worden!
Yellowjackal .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We hadden geen zin om te koken en zijn met zijn viertjes ( 2 volw en 2 kinderen) uit eten gegaan. We zijn naar Restaurant No 15 gegaan omdat we daar eerder goed gegeten hadden ( kennismakings menu). Dit maal gekozen voor de bavette angus en de Huisgerookte zalm. Voor de kids hadden we de american pancakes en de kinder tapas. De zalm was echt voortreffelijk, prima gerookt en goed van smaak. De angus steak was lekker mals en medium gebakken. Het geen wat de kids gekozen hadden was ook prima en vooral de tapas vind ik erg leuk voor de kinderen. De pancake kunnen de kinderen naar eigen idee versieren en op smaak brengen. Wat vinden de kinderen dat leuk.
Marie-Madeleine .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Een heerlijke salade met gamba s gegeten op t terras van Restaurant No 15 in Hoog Soeren. Prachtige omgeving en vriendelijke bediening. De prijzen zijn ongekend laag en alle gerechten zien er aantrekkelijk uit. Verse en verantwoorde produkten. Echt n aanrader en de rit meer dan waard.
Bruijntje1981 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Na een heerlijke wandeling over de Veluwe hier lekker gegeten. Een heel sfeervol restaurant met veel van vroeger. We hebben ons laten verrassen door de kok. En dat heeft hij zeker. Alles was perfect klaargemaakt, complimenten. N 15 gaat ons zeker vaker zien. Maar dan blijven we ook overnachten en nemen we een wijnarrangement erbij
R.F. N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. Voorgerechten onder de 10 euro en de meeste hoofdgerechten 15 euro. wij hadden een carpaccio met truffel crème en een gebakken kabeljauw met saffraan saus. Prima bereid en geserveerd met verse gewokte groenten en frieten. Vlotte bediening. Zeer rustiek gelegen met een keurig uitziend restaurant. Hebben ook een zeer ruim terras waar wij al een aantal keren gebruik van hebben gemaakt.