Restaurant Mytilini

Willemsplein 18 6811 KB Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mytilini

Ralph52 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Met z'n 4' en gegeten. Het eten vonden we matig. De kip had een aparte (bij)smaak. Met een niet-kaas eter werd bij het serveren van de salade geen rekening gehouden. De nota klopte naderhand niet: 1 bier teveel betaald. Men heeft ons niet geattendeerd op de actie 25,- 2 uur onbeperkt eten & drinken waardoor veel te veel hebben betaald!
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
erg druk decor maar oke. het buffet is zeer uitgebreid te noemen en redelijk van kwaliteit. het is ligt soms iets te lang warm te wezen en ziet er soms niet helemaal vers en top uit maar verder wel oke Bediening is goed en netjes verwacht geen TOP griek maar zeker in orde gezien de prijs van 25 euro inkl drank. keuze genoeg voor iedereen best een aanrader. de toiletten zijn trouwens erg netjes en groot genoeg ook belangrijk
A A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Heerlijk gegeten. Soms wel fijn dat je zelf kan pakken waar je zin in hebt. Veel keus en je kan ook wat vlees terplekke laten grillen.
Mariama .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Als je in dit restaurant van de kaart eet ipv het buffet met je een stuk duurder uit dan bij andere Griekse restaurants.
Het eten is prima maar de service niet best. Wij bestelden een drankje, ik kreeg mijn drankje eerst. Het Griekse biertje van mijn man moest gezocht worden. Toen hij het biertje kreeg was het warm. Bij de tweede keer bestellen vroegen we een koud biertje maar het bier was nog niet koud.
Na het hoofdgerecht nog een dessert besteld. Het bord van mijn man was vies en de baklava smaakte massief en droog. Na het dessert wilde we nog koffie bestellen maar we moesten zo lang wachten op bediening( en dat terwijl het restaurant helemaal niet vol was) dat we maar zijn vertrokken.
Wij zullen hier niet snel naar terug gaan.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Ik heb hier gegeten met mijn man en mijn zoontje van 2. We hebben gekozen voor het buffet (25 euro voor buffet incl drankjes) en hebben genoten! Het eten was prima, goed op temperatuur, lekker van smaak (sommige dingen wat zout of net wat teveel peper naar onze smaak, maar in ieder geval niet flauw of meer-van-hetzelfde-smaak) en erg veel variatie. Leuk is ook dat er vers vlees en verse vis is die je kunt laten grillen. Het buffet bevat warme en koude voorgerechten, soep, broodjes, warme en koude hoofdgerechten, salades en toetjes (natuurlijk ook echte griekse yogurt, honing en nootjes!). Qua drankjes hebben je keus genoeg: sapjes, frisdrank maar ook licht alcoholisch en koffie. Wij gingen er vanuit dat we voor ons zoontje wel een aangepas tarief zouden betalen, maar tot onze verrassing is er niets berekend, terwijl hij toch flink van de scampi's heeft zitten genieten en ook nog een glas appelsap kreeg. De bediening was erg vriendelijk, kwamen regelmatig even een praatje maken, vragen of alles naar wens was en vroegen ook als je glas leeg was of je nog ies te drinken wilde. Dat laatste verwacht je niet als de prijs incl drankjes is, meestal zijn ze dan niet zo scheutig. Maar hier wel, het draaide om jou als gas, ideaal. Wij komen zeker weer eens terug!
Moiz .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Zeer vriendelijk personeel. Ze doen echt hun best om je te helpen. Wij hebben er al een aantal keren gegeten en het bevalt zeer goed.
Ruime keuze uit gerechten. En als je iets anders wil wordt het voor je gepakt. Het eten smaakt goed.
Wij doen altijd het lopend buffet met drinken.