Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeker nog een keer!
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een prima concept: kleine gerechtjes, die heerlijk worden klaargemaakt en opgediend worden door zeer vriendelijk personeel. Wij vinden het een aanrader.
Nas H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, klein intiem restaurant en het eten werd prachtig geserveerd. Prettig en vriendelijk personeel, de hele avond door. Koks doen het fantastisch in de open keuken!
Mariska A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben hier echt fantastisch gegeten. (Dinner).
Ik had het 5 gangen chef's menu genomen en mijn vriend á la carte.
De hapjes waren met zorg bereid en zagen er geweldig uit. De bediening vertelde wat het hapje was en adviseerde de wijn erbij.
Het was voor ons de eerste keer dat we hier aten. Maar zeker niet de laatste keer.
Don V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hebben zaterdag 19-11 heerlijk gegeten. Keuze van de Chef. Vooral het hoofdgerecht (vlees) was Top! Een aanrader om te gaan eten. Wij komen terug.
dolfbvk .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Voor het eerst naar Mr. en Mrs. in Haarlem. Prima gegeten. Leuk, ook hier een kaart met allerlei voorgerechtjes. Drie á vier van deze gerechtjes is voldoende en te vergelijken met een 3 gangen menu. Enkelen van ons gezelschap gingen voor de diverse voorgerechtjes. De rest ging voor het 4 gangen verrassingsmenu. Op een uitgeschoten zoutdosering bij de cannoli na, hebben we perfect gegeten. Bediening zoals jet het overal zou wensen, uitleg over wat er op de borden lag, goed advies over de wijn, alles zoals het hoort.
Kortom, we kunnen iedereen aanraden eens langs te gaan in dit intieme restaurant. Het lijkt dat dit pand een broedkamer is voor uitstekende restaurants, gezien het succes van vorige restaurateurs die hier in het verleden zijn begonnen. Ongetwijfeld lukt dat Mr. en Mrs. ook.
Dennis023 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was weer geweldig. Je proeft bij elk gerecht zoveel smaken en alles valt op zijn plek. Bediening is kundig en schenkt veel aandacht aan de gasten. Een restaurant om terug te blijven komen.
Twan A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
In een woord: fantastisch! Weekend Haarlem gedaan en op vrijdag hier gegeten. Hartelijke ontvangst, leuke inrichting, heerlijke wijnen en het eten is werkelijk grandioos. Wij hebben echt genoten met z'n tweetjes.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gerechten
Wijnen zijn wat gewoontjes,, maar je kunt ook niet meer verwachten voor 5 euro per glas
NickyvanOosterhout88 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mr & Mrs stond al lange tijd op ons lijstje. Zaterdag 15 oktober met z'n vieren daar gegeten. Fantastische bediening; attent, professioneel, bekend met de wijnen en gepast informeel. Onze gerechten waren stuk voor stuk plaatjes en veelal fantastisch gecombineerd. Enkele keren het hoofdingrediënt niet voldoende op smaak gebracht en de gamba met kreeftengelei slaat wat ons betreft de plank mis. Daarbuiten: mooie smaken, verrassingen, heerlijk truffelschaafsel, en goed wijnadvies. Ontzettend fijne avond gehad, absoluut een aanrader en één van de betere zaken in Haarlem!
Dina H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten. Verrassingsmenu van de chef was verrassend lekker. We komen nog een keer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was heerlijk en we komen ook zeker weer terug. Prima locatie, fijne mensen, heerlijk eten, dus gewoon reserveren!
Ewoutwijkhuizen W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Klein, maar gezellig restaurant met heerlijke gerechten.
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Gerechten zien er allemaal even verzorgt uit.
Bediening is vriendelijk en proffesioneel.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gezellig klein sfeervol restaurant met perfecte bediening, een heerlijke keuken met prachtig opgemaakte kleine gerechtjes waardoor ook voor de kleinere eter veel keus beschikbaar is
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wij zouden hier met plezier nogmaals eten en kunnen anderen ook aanbevelen Mr. & Mrs een keer te proberen!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Op een vrijdagavond gekozen voor de 6 gangen variant van het menu van de chef. Een lastige keuze, want á la carte zaten er ook genoeg mooie gerechten tussen... Het menu kende voldoende afwisseling, voor ons was het wel erg veel. Na een kaasplank volgde nog een zoet dessert, dat zou ik persoonlijk andersom doen. Het restaurant zat helemaal vol, echter aan aandacht van het personeel geen gebrek. Attent, goed geinformeerd en enthousiast! Al met al een goede keuze wanneer je een bijzonder avondje uit eten wil in Haarlem.
E T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ons laten verrassen door de chef. Veel aandacht voor de gerechten zie je terug op je bord. Mooie smaak combinaties. Zeker om nogmaals te gaan eten. Personeel was vriendelijk en de sfeer erg aangenaam.
Gon Z.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een heel gezellig restaurant met een leuke kaart en prachtige wijnen.
Erg gastvrij en een deskundige en vriendelijke bediening.
Ons diner was van topkwaliteit!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
uitstekende wijnen, zalig eten, prima service . kleine ruimte maar spectaculaire smaken van eten en wijnen. Bijzonder gastvrij!