Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een verwennerij: lekker, leuk, attent en verwend. Complimenten voor de artistieke kwaliteiten in de keuken en de gastvrijheid in de bediening. Een top team. Keuze is niet reuze, maar dat hoeft ook niet als het goed is. Ook complimenten voor de wijnen goed passen bij de gerechten, een enkel verrassend en die bovendien royaal worden geschonken. En dan die huisgemaakte limoncello. Werelds! Ik had graag een fles meegenomen. Wij wonen niet in de buurt, maar alleen al vanwege dit restaurant komen wij graag weer terug naar Haarlem. Dank jullie wel
D.E. G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met een prima bediening.
De gerechtjes zijn allemaal verschillend en worden mooi gepresenteerd. De dames die bedienen zijn vriendelijk en heel goed op elkaar ingespeeld. We hebben een heerlijke avond gehad en komen graag nog eens terug, vooral ook voor het heerlijke eten.
Jim B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Je kan kiezen uit verschillende "kleine" gerechten, vis, vlees en/of vegetarisch, wij hebben ons laten verassen door de chef. Het eten was erg lekker en gevarieerd, geen standaard menu. Na 4 ronden waren wij echt wel voldaan. Personeel was ook vriendelijk en de sfeer was goed.
Maikel F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Over de kwaliteit van het eten is niet te klagen..echt heerlijk gegeten. Alleen zouden er kleine aanpassingen mogen plaatsvinden. Serveer bij het "hoofd-gerecht" ook een schaaltje friet of aardappels. Dit zo dat je het gevoel van een volwaardig gerecht krijgt. Verder is de bediening zeer gul met de wijn. Opzich goed, maar bij een klein gerechtje steeds een vol (meer dan vol) glas serveren valt best zwaar.
1 puntje van kritiek was dat er flink tempo in zat..het ene gerecht was nog niet door geslikt of het andere stond al weer klaar.
Maar echt een top avond gehad en kom hier zeker vaker!
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer hartelijke en goede bediening. Mooie wijnen en heerlijk verrassingsmenu met als hoogtepunten hert met zuurkool en rode bietschuim en het kaasplankje.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeker nog een keer!
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een prima concept: kleine gerechtjes, die heerlijk worden klaargemaakt en opgediend worden door zeer vriendelijk personeel. Wij vinden het een aanrader.
Nas H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk eten, klein intiem restaurant en het eten werd prachtig geserveerd. Prettig en vriendelijk personeel, de hele avond door. Koks doen het fantastisch in de open keuken!
Mariska A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben hier echt fantastisch gegeten. (Dinner).
Ik had het 5 gangen chef's menu genomen en mijn vriend á la carte.
De hapjes waren met zorg bereid en zagen er geweldig uit. De bediening vertelde wat het hapje was en adviseerde de wijn erbij.
Het was voor ons de eerste keer dat we hier aten. Maar zeker niet de laatste keer.
Don V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hebben zaterdag 19-11 heerlijk gegeten. Keuze van de Chef. Vooral het hoofdgerecht (vlees) was Top! Een aanrader om te gaan eten. Wij komen terug.
dolfbvk .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Voor het eerst naar Mr. en Mrs. in Haarlem. Prima gegeten. Leuk, ook hier een kaart met allerlei voorgerechtjes. Drie á vier van deze gerechtjes is voldoende en te vergelijken met een 3 gangen menu. Enkelen van ons gezelschap gingen voor de diverse voorgerechtjes. De rest ging voor het 4 gangen verrassingsmenu. Op een uitgeschoten zoutdosering bij de cannoli na, hebben we perfect gegeten. Bediening zoals jet het overal zou wensen, uitleg over wat er op de borden lag, goed advies over de wijn, alles zoals het hoort.
Kortom, we kunnen iedereen aanraden eens langs te gaan in dit intieme restaurant. Het lijkt dat dit pand een broedkamer is voor uitstekende restaurants, gezien het succes van vorige restaurateurs die hier in het verleden zijn begonnen. Ongetwijfeld lukt dat Mr. en Mrs. ook.
dennis023 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was weer geweldig. Je proeft bij elk gerecht zoveel smaken en alles valt op zijn plek. Bediening is kundig en schenkt veel aandacht aan de gasten. Een restaurant om terug te blijven komen.
Twan A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
In een woord: fantastisch! Weekend Haarlem gedaan en op vrijdag hier gegeten. Hartelijke ontvangst, leuke inrichting, heerlijke wijnen en het eten is werkelijk grandioos. Wij hebben echt genoten met z'n tweetjes.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gerechten
Wijnen zijn wat gewoontjes,, maar je kunt ook niet meer verwachten voor 5 euro per glas
NickyvanOosterhout88 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Mr & Mrs stond al lange tijd op ons lijstje. Zaterdag 15 oktober met z'n vieren daar gegeten. Fantastische bediening; attent, professioneel, bekend met de wijnen en gepast informeel. Onze gerechten waren stuk voor stuk plaatjes en veelal fantastisch gecombineerd. Enkele keren het hoofdingrediënt niet voldoende op smaak gebracht en de gamba met kreeftengelei slaat wat ons betreft de plank mis. Daarbuiten: mooie smaken, verrassingen, heerlijk truffelschaafsel, en goed wijnadvies. Ontzettend fijne avond gehad, absoluut een aanrader en één van de betere zaken in Haarlem!
Dina H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten. Verrassingsmenu van de chef was verrassend lekker. We komen nog een keer.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was heerlijk en we komen ook zeker weer terug. Prima locatie, fijne mensen, heerlijk eten, dus gewoon reserveren!
Ewoutwijkhuizen W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Klein, maar gezellig restaurant met heerlijke gerechten.
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Gerechten zien er allemaal even verzorgt uit.
Bediening is vriendelijk en proffesioneel.