Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,1
Dymph H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
De bediening is attent en erg vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. De gerechten zien er prachtig uit en het smaakt heerlijk, echter ze zijn wel klein van formaat, dus voor de groter eter wellicht te weinig. De tafeltjes staan dicht bij elkaar, maar wij hadden er geen "last" van.
herwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig restaurant. Michelin ster waardig. Mooie afwisseling in smaak en perfect op elkaar afgestemd. Prachtig om de mensen in de keuken vol passie te zien werken. Heerlijk genoten!!
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Een leuk klein zaakje, alhoewel ik de inrichting niet echt fantastisch vind, is het allemaal ok. Concept vind ik zelf wel prettig. Je kan 4 wat kleinere gerechtjes kiezen ipv 2 kleine en 1 groot hoofdgerecht. Meer te proeven! En dat was ook het goede aan dit restaurant. De amuse, klein soepje en een bitterbal, waren al heerlijk. En eigenlijk heeft geen gerecht teleurgesteld. Echt heel lekker eten, met af en toe een verrassing. De tortelli met groene curry was heerlijk. Mijn tafelgenoot was een beetje van slag omdat ze de scherpe curry smaak niet kon rijmen met de pasta. Maar ... heerlijk! Aanrader voor Haarlem!

1 opmerking. Iemand die met een opengeklapte laptop in de zaak zit te werken in de avond, vind ik ik niet echt kunnen.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Na eerdere recensies gelezen te hebben zijn ook onze verwachtingen zeer uitgekomen, top eten en heerlijke zeer originele bijpassende wijnen gedronken een groot feest. Je voelt je meteen op je gemak en thuis bij Ms & Msr.
De eigenaren gaan voor kwaliteit en dat proef je en heerlijk om te zien hoe rustig en mooi ze bezig zijn in de keuken, kreeg zin om mee te draaien!! Laten we hopen dat hun kinderen de sporen van hun ouders voorzetten zodat later onze dochters weer bij hun kunnen gaan eten dan is wat ons betreft het plaatje rond.Wij zeggen het voort en je zou speciaal ervoor naar Haarlem rijden. Toppie ga zo door
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Sfeervolle ambiance, heerlijk en gevarieerd eten, goede bediening en ze luisteren goed naar je wensen! Zeker een aanrader om heen te gaan :)
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Een heel fijn restaurant. Mooie gerechten, fijn van smaak. Leuke en vlotte bediening. Net te snel en niet te lang was de tijd tussen de gangen. We haden een zeer welkom gevoel en een fijne avond. Een grote aanrader. Niet onbelangrijk dat het zeer goed betaalbaarheid. Kortom ga er gerust heen. Reserveren vooraf is verstandig. Het restaurant was vol en dat op een dinsdag.
Rubianca S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben allebei het verrassingsmenu genomen. Alle gerechten waren even lekker en mooi gepresenteerd. Leuk om de open keuken te zien en hoe de koks alles heel rustig aan het voorbereiden waren. Service was uitstekend. Altijd heel vriendelijk en attent. We komen hier zeker nog een paar keer.
Emmy K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Een prachtige avond voor culinair avontuur
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben genoten ! Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit (oesters ook erg aan te raden) en zeer goede (kennis van zaken) en vriendelijke bediening. We komen hier zeker weer. Absolute aanrader !
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Hebben hier heerlijk gegeten. Een vijfgangenmenu verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Uitleg over de gerechten en wijnen waren zeer goed. Gerechten zijn verfijnde kleine hapjes, kunstig opgemaakt, maar voldoende bij een vijfgangenmenu. Eindelijk nu niet teveel patat, sla etc, terugsturen. Verspilling. Volgende datum hebben we al gepland. Michelinster waardig.
Angela L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten in dit leuke restaurantje. Wat een aangename verrassing. Als je van lekkere wijnen, nieuwe smaken en mooi opgemaakte borden houdt dan is dit een top restaurant. Wij gaan zeker terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wat een fijn restaurant; heerlijk eten (met als verrassingsmenu opties buiten de kaart), ruime wijnkeuze (met de ongevraagde aanbieding om n keuze te maken door te proeven: top!) en super vriendelijk personeel! Ondanks de stijle trap naar t toilet in de kelder en de dicht op elkaar staande tafeltjes, kom ik ZEKER terug!
Geert E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wat een feest! Voor het oog (prachtig opgemaakt!), voor de tong (wat een mooie smaakcombinaties! en heerlijke wijnen! Fijne bediening. Top keuken! Smaakt naar meer.
DJdeKoning .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten in Haarlem. Het verrassings menu deed de naam ere aan. De bijpassende wijnen smaakte er goed bij.
Bediening was vriendelijk en goed in hun werk.
we komen zeker terug.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fantastisch diner.

We zijn erg gecharmeerd van het concept: een menukaart met alleen relatief kleine gerechten. Op een koude dag kozen we alleen warme gerechten: kabeljauw, tonijn, rib eye, zeebaars en fazant. Zonder uitzondering heerlijk.

Met een bijpassende wijn: pinot noir van Misty Cove uit Nieuw Zeeland.

We komen zeker terug. De hoge waardering helemaal waard voor een aantrekkelijke prijs.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat een verwennerij: lekker, leuk, attent en verwend. Complimenten voor de artistieke kwaliteiten in de keuken en de gastvrijheid in de bediening. Een top team. Keuze is niet reuze, maar dat hoeft ook niet als het goed is. Ook complimenten voor de wijnen goed passen bij de gerechten, een enkel verrassend en die bovendien royaal worden geschonken. En dan die huisgemaakte limoncello. Werelds! Ik had graag een fles meegenomen. Wij wonen niet in de buurt, maar alleen al vanwege dit restaurant komen wij graag weer terug naar Haarlem. Dank jullie wel
Jim B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Je kan kiezen uit verschillende "kleine" gerechten, vis, vlees en/of vegetarisch, wij hebben ons laten verassen door de chef. Het eten was erg lekker en gevarieerd, geen standaard menu. Na 4 ronden waren wij echt wel voldaan. Personeel was ook vriendelijk en de sfeer was goed.
D.E. G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met een prima bediening.
De gerechtjes zijn allemaal verschillend en worden mooi gepresenteerd. De dames die bedienen zijn vriendelijk en heel goed op elkaar ingespeeld. We hebben een heerlijke avond gehad en komen graag nog eens terug, vooral ook voor het heerlijke eten.
Maikel F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Over de kwaliteit van het eten is niet te klagen..echt heerlijk gegeten. Alleen zouden er kleine aanpassingen mogen plaatsvinden. Serveer bij het "hoofd-gerecht" ook een schaaltje friet of aardappels. Dit zo dat je het gevoel van een volwaardig gerecht krijgt. Verder is de bediening zeer gul met de wijn. Opzich goed, maar bij een klein gerechtje steeds een vol (meer dan vol) glas serveren valt best zwaar.
1 puntje van kritiek was dat er flink tempo in zat..het ene gerecht was nog niet door geslikt of het andere stond al weer klaar.
Maar echt een top avond gehad en kom hier zeker vaker!
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer hartelijke en goede bediening. Mooie wijnen en heerlijk verrassingsmenu met als hoogtepunten hert met zuurkool en rode bietschuim en het kaasplankje.