Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

walter D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. goed advies over de wijn , paste uitstekend bij de gerechten.
sfeer was prima,bediening zeer vriendelijk.
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ik had hier al eerder gegeten dus ik wist dat ik weer heerlijk zou gaan eten. De ontvangst en service was ook weer net zo vriendelijk en gastvrij als de vorige keer. Ik heb inderdaad weer heerlijk gegeten en genoten van de wijnen. Ook de huisgemaakte Limoncello is een aanrader! Minpunt van de avond was dat we echt ontzettend lang op onze eerste twee gerechten hebben moeten wachten. Het duurde een uur voordat er iets op onze tafel stond en aangezien het toen al 20.00 uur hadden we echt honger. Ondanks dat minpunt gaan we hier zeker weer terugkomen!
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Fan-tas-tisch! 5 gangen verrassingsmenu gehad. Perfect gegaarde inktvis, heerlijke andere gerechten. Wijn was top, zelfgemaakte limoncello ook! Compimenten aan de koks. Bediening erg gezellig en netjes. Al met al een zeer goede aanrader. Niet het goedkoopste resteurant, maar voor fijnproevers aan te raden en het is het waard! Mochten we weer eens in Haarlem verblijven, gaan we hier zeker weer eten!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Uitstekend eten op zeer goed niveau, Uitsluitend koude en warme voorgerechten en geen één stelde teleur. Kies er 3 of 4 + dessert en je hebt een prima avond . Bediening is ook goed in een klein knus restaurant.
Daan E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was superlekker en echt aan te raden voor wie van kleine gerechtjes en lekker lang tafelen houdt.
eugenie K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuke, ongedwongen sfeer met een leuk team, werkt met passie. Prachtige kleine gerechtjes. Mooie en gevarieerde kaart.
Katja J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Chef's menu gekozen. Lekkere smaken bij elkaar. Mooie porties. Genoten.
Arnoud O.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten, het wijnarrangement maakte het helemaal af!
sigrid W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
leuk restaurant met een vlotte bediening. Betreft concept met kleinere gerechten qua omvang vergelijkbaar met een voorgerecht. Daardoor is er veel te kiezen. Gerechten zijn afwisselend met keuze uit vlees, vis vegetarisch. Mooi opmaak en heerlijke smaakcombinaties.
Brigitta S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Op woensdag 11 april weer heerlijk gegeten bij mijn lievelingsrestaurant. In dit restaurant heb ik leren open te staan, voor het proeven van gerechten die ik voorheen nooit wilde eten. Dit keer gekozen voor Kwartel van de koude gerechten en tonijn en sucade van de warme gerechten. en uiteraard een heerlijk desert! Maar ik zou zeggen ga het zelf ontdekken, maar vooral ervaren. Elk gerecht is zo'n ontzettend goede combinatie van smaken, dat ik telkens weer blij verrast ben! Ik kan iedereen aanraden om te gaan eten bij restaurant Mr. & Mrs.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wat een feestje om hier ons diner-by-2 te mogen hebben! Ontzettend vriendelijk, leuke én kundige bediening, een heerlijk 6-gangen diner van de chef met 'n fantastisch wijnarrangement en een rustige ambiance! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar! (ook als we eens iets niet te vieren hebben! :-))
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het menu van de chef is een absolute aanrader. Zeer creatief en heerlijk van smaak. Het wijnarrangement erbij maakt het helemaal compleet. We hadden ook mensen in de groep met gluten- en lactosevrije wensen en ook daar werd probleemloos op ingespeeld (hadden we wel een dag vooraf gemeld).
We eten regelmatig in een restaurant maar het is een zeldzaamheid dat we zo’n combinatie van heerlijk eten, drinken en een gezellige sfeer treffen.
Claude S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Verrassend, verfijnd, heel lekker, aangename bediening
Jelly P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Deze kok houdt van met smalen experimenteren. Mooie gerechten met verassende smaakcombinaties. Subtiel voor een mooie prijs.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Genoten van een zes gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen in een fijne ontspannen setting voorafgegaand door bijzondere amuses (o.a. de witte aspergesoep op thaise wijze).
Alle gerechten met zorg samengesteld, mooie opbouw in de wijnen.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geweldige gerechten!
Ingrediënten zij super op elkaar afgestemd, en daarbij weten ze de juiste wijnen bij de gerechten te adviseren.
Wij laten ons graag nog eens verassen en komen zeker nog eens terug
(vanuit 's-Hertogenbosch) .
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten en blijven hier komen. Steak tartaar en chefs menu zijn absolute aanraders! Iedere keer weer enthousiast en het niveau blijft hoog.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer en goede bediening!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Genoten van het vier gangen verrassingsmenu, met heerlijke bijpassende wijn erbij. Een klein maar erg prettig restaurant.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Het eten hier is echt geweldig! Het menu kun je rustig aan de kok overlaten. Mooie selectie wijn. Een servet van stof zou er wel bij horen.