Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Mr. & Mrs. is een gezellig klein restaurantje. Het concept met kleine culinaire gerechtjes is ons heel goed bevallen, heerlijk gegeten. Daarnaast goed advies gekregen voor de bijpassende wijnen, bediening zeer vriendelijk. Diner afgerond met de heerlijke zelfgemaakte Limoncello. Een aanrader voor fijnproevers !!
Rutger S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wat een knus restaurant met een meer dan goede keuken. De bediening voelt erg goed aan wat er nodig is om mensen een leuke avond te geven. Door de open keuken krijg je de sfeer goed mee. Wij gaan zeker nog eens terug!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken en uitstekende service. Tussen de gerechten door precies voldoende tijd.
Wij komen hier zeker weer een keer terug.
Christel R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De gerechten waren weer heerlijk en prachtig opgemaakt. De ïnval" gastvrouw was zeer alert en gastvrij met veel humor. Een heerlijke avond in op het terras.
wim N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het verrassingsmenu was heerlijk en verrassend. Dingen gegeten die je zelf niet zo snel zou bestellen en super lekker waren (bloedworst, schuim van griet etc). De wijn die geschonken werd was bij ieder gerecht een perfecte match, op het aanraden van de gastvrouw. We komen snel weer terug!
Melinda S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima gegeten en lekkere wijnen er bij. Verrassingsmenu is een aanrader. Goddelijk dessert. We vonden 4 gangen wel wat weinig en hebben maar wat extra brood bijgevraagd.

Wel altijd jammer dat je zo belachelijk veel voor flessen tafelwater betaald terwijl je al dure wijntjes aan het drinken bent. (Waren €30 met z’n 4en kwijt alleen aan water, Maar dat is bij meer restaurants zo).
Myrthe H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
MR & MRS is een fantastische plek voor een gezellig en lekkere avond. Het eten is voortreffelijk en de bediening is vriendelijk en gastvrij.
Henry D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heel lekker eten ieder gerecht een kunstwerkjes
Evan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuk concept. Door verschillende kleine gerechtjes te combineren ga je zeker voldaan naar huis. Je bepaalt zelf hoeveel je wilt eten. Daarnaast is het ook mogelijk een verrassingsmenu te nemen. Het vijf gangen menu was gevarieerd en lekker. De bediening is vriendelijk en had veel kennis van de gerechten en de wijn. Ook voor zwangeren boden ze voldoende alternatieven. Al met al een fantastisch avondje uit.
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Leuke bediening. Lekker eten.
Robin O.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk gegeten in dit kleine, maar gezellige restaurant. Bediening is gastvrij en zeer vriendelijk. Concept van kleine gerechtjes beviel ons prima, hierdoor is er veel varieteit en kun je lekker lang tafelen. Doordat keuken klein is moet je rekening houden met een avondvullend programma, maar met goed gezelschap en een lekker drankje is dat geen straf.
Aanrader!
Olivier T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Super, goed in balans en ook het wijnarrangement mooi geselecteerd. Als enige minpunt. Het chefmenu vraagt uw geduld.
Joke F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Uitstekend gegeten met z’n 4-en, super verrassend menu, veel oog voor de gasten.
walter D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. goed advies over de wijn , paste uitstekend bij de gerechten.
sfeer was prima,bediening zeer vriendelijk.
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Ik had hier al eerder gegeten dus ik wist dat ik weer heerlijk zou gaan eten. De ontvangst en service was ook weer net zo vriendelijk en gastvrij als de vorige keer. Ik heb inderdaad weer heerlijk gegeten en genoten van de wijnen. Ook de huisgemaakte Limoncello is een aanrader! Minpunt van de avond was dat we echt ontzettend lang op onze eerste twee gerechten hebben moeten wachten. Het duurde een uur voordat er iets op onze tafel stond en aangezien het toen al 20.00 uur hadden we echt honger. Ondanks dat minpunt gaan we hier zeker weer terugkomen!
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Fan-tas-tisch! 5 gangen verrassingsmenu gehad. Perfect gegaarde inktvis, heerlijke andere gerechten. Wijn was top, zelfgemaakte limoncello ook! Compimenten aan de koks. Bediening erg gezellig en netjes. Al met al een zeer goede aanrader. Niet het goedkoopste resteurant, maar voor fijnproevers aan te raden en het is het waard! Mochten we weer eens in Haarlem verblijven, gaan we hier zeker weer eten!
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Uitstekend eten op zeer goed niveau, Uitsluitend koude en warme voorgerechten en geen één stelde teleur. Kies er 3 of 4 + dessert en je hebt een prima avond . Bediening is ook goed in een klein knus restaurant.
Daan E.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was superlekker en echt aan te raden voor wie van kleine gerechtjes en lekker lang tafelen houdt.
eugenie K.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuke, ongedwongen sfeer met een leuk team, werkt met passie. Prachtige kleine gerechtjes. Mooie en gevarieerde kaart.
Katja J.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Chef's menu gekozen. Lekkere smaken bij elkaar. Mooie porties. Genoten.