Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Koen H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
leuke gerechtjes, maar ik had er eerlijk gezged net iets meer van verwacht.
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijke goed geportioneerde gerechten met prima passende wijnen. De mousserende Riesling met oesters vooraf waren bijzonder lekker!
Coby A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goede bediening, heerlijke gerechten en prima wijnen.
myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Aanrader.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk intiem restaurant met heerlijke, kleine, gerechten. Vier gangen is voldoende. Mooie bijpassende wijnen. Alles bij elkaar een aanrader.
Marjanne D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
De gerechten zien er prachtig uit, maar ze missen harmonie. Het is het allemaal net niet, er is geen balans tussen zoet en zuur. Verwarrend zelfs.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten. Prachtig opgemaakte borden. Het duurt telkens net niet te lang. Maar het hangt erom... Vriendelijke bediening.
Niet een plek waar je mensen mee naar toe neemt die slecht ter been zijn.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten voldeed niet aan de verwachtingen die wij hadden na t lezen van de recenties. De amuse was erg lekker met een goede bite.... maar de gerechten die daar op volgenden waren teleurstellend saai, Erg neutraal en totaal niet bijzonder te noemen qua smaak, ondanks de overvloed van ingredienten die erin zaten. Kwalitatief was het verder prima.... maar er is geen gerecht wat er uit sprong. De bediening maakte gelukkig veel goed. Gezellig, accuraat en een leuke babbel....
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ik heb hier met een gezelschap van in totaal 4 mensen heerlijk gegeten. Een gezellige sfeer, huiskameridee, genoeg privacy. De gerechten waren erg mooi opgemaakt, met een heel palet aan smaken. Fantastisch! Ik raad het iedereen aan!
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Really perfect!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima restaurant, gastvrij, goede uitleg bij eten en drinken. Originele gerechten. Nemen de moeite om verschillende wijnen te laten proeven. We komen er graag.
mail24 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Indrukwekkend lekker :) De sfeer is gemoedelijk en men neemt de tijd om je gerechtjes te bereiden. Dit resulteert in een persoonlijk paradijsje op je bord. AANRADER!
E.J. D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goed gegeten met heerlijke combinaties van natuurlijke ingrediënten.
Lois L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig knus restaurant. Erg leuk om lekker te tafelen en je te laten verrassen door de chef.
Glenn J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk smakelijke maar aparte gerechten, een lust voor het oog. We hebben erg genoten van het eten, de sfeer en alles daarom heen. Een echte aanrader. Top!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten met z'n vieren. Wat een verrassende gerechten en zo prachtig gepresenteerd. Kleine hapjes inderdaad, maar zo verfijnd en toch meer dan genoeg. Wat bijzonder positief dat je ook halve glazen wijn kunt bestellen.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mr. and Mrs. is een feestelijk restaurant. De bediening is uiterst voorkomend en het eten is verrukkelijk. Hier geen standaard voor,hoofd,-en nagerecht, maar een keus uit verschillende vlees, vis, kaas en zoete gerechten. Aan vier stuks, inclusief een amuse, gazpach, en heerlijk bruin brood, heb je voldoende. De wijnkaart is klein, maar goed en er staan ook flessen op uit minder bekende wijngebieden. Mijn man heeft zich laten verrassen door de chef, vooral de duif was heerlijk en ik heb a la carte gegeten. De patta negra ( gedroogde ham ) met rode kaasdressing en vijgen was subliem! Groot was onze verbazing toen we tussendoor een scropino kregen geserveerd als attentie van de zaak, omdat ze wisten wat wij te vieren hadden. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.
vermeer12 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
erg lekker gegeten en het eten word heel goed verzorgd we hadden de keuze van de chef genomen, wel spanend maar de moietewaard, de bediening heel erg attend, en de kwaliteid van de wijn is ook goed, het is wel erg prijzig.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten was heerlijk, bijzonder en prima verzorgd, het concept met kleinere hapjes goed uitgewerkt. Enige minpuntje was het niet-alcoholische aperitief, dat een alcoholvrije rosé bleek. Daar valt iets fantasievollers mee/ van te maken. Maar dit deed niets af aan de kwaliteit van de overige dranken en het eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Pijlie .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Eten was zeer verzorgd, het personeel had veel verstand van hetgeen zij serveren. Het is niet goedkoop, maar voor de kwaliteit die je er krijgt is de prijs prima.