Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Lois L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gezellig knus restaurant. Erg leuk om lekker te tafelen en je te laten verrassen door de chef.
Glenn J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk smakelijke maar aparte gerechten, een lust voor het oog. We hebben erg genoten van het eten, de sfeer en alles daarom heen. Een echte aanrader. Top!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten met z'n vieren. Wat een verrassende gerechten en zo prachtig gepresenteerd. Kleine hapjes inderdaad, maar zo verfijnd en toch meer dan genoeg. Wat bijzonder positief dat je ook halve glazen wijn kunt bestellen.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Mr. and Mrs. is een feestelijk restaurant. De bediening is uiterst voorkomend en het eten is verrukkelijk. Hier geen standaard voor,hoofd,-en nagerecht, maar een keus uit verschillende vlees, vis, kaas en zoete gerechten. Aan vier stuks, inclusief een amuse, gazpach, en heerlijk bruin brood, heb je voldoende. De wijnkaart is klein, maar goed en er staan ook flessen op uit minder bekende wijngebieden. Mijn man heeft zich laten verrassen door de chef, vooral de duif was heerlijk en ik heb a la carte gegeten. De patta negra ( gedroogde ham ) met rode kaasdressing en vijgen was subliem! Groot was onze verbazing toen we tussendoor een scropino kregen geserveerd als attentie van de zaak, omdat ze wisten wat wij te vieren hadden. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.
vermeer12 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
erg lekker gegeten en het eten word heel goed verzorgd we hadden de keuze van de chef genomen, wel spanend maar de moietewaard, de bediening heel erg attend, en de kwaliteid van de wijn is ook goed, het is wel erg prijzig.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het eten was heerlijk, bijzonder en prima verzorgd, het concept met kleinere hapjes goed uitgewerkt. Enige minpuntje was het niet-alcoholische aperitief, dat een alcoholvrije rosé bleek. Daar valt iets fantasievollers mee/ van te maken. Maar dit deed niets af aan de kwaliteit van de overige dranken en het eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Pijlie .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Eten was zeer verzorgd, het personeel had veel verstand van hetgeen zij serveren. Het is niet goedkoop, maar voor de kwaliteit die je er krijgt is de prijs prima.
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hartelijk ontvangst, mooie kaart met kleine gerechten. Prachtig opgemaakt en intense smaken. Ruimte/ tijd tussen de gangen is prima. Fijne bediening, met aandacht voor de klant!
Lekkere wijn (helaas geen bier op de tap) Tip: zorg voor het betere bier op fles, als je geen tap wilt.
Glazen wijn en cognac worden wel minimaal ingeschonken.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met zorg wordt er gekookt maar te zout, helaas
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed verzorgd hoor, daar bij Mr&Mrs! Prachtig opgemaakte borden, mooie smaken en structuren. Leuke wijnkaart ook: we drinken een heerlijke, wat kruidige sauvignon blanc uit Slovenië. Helaas is de pinot noir van 2011 wat muf. Maar die wordt zonder discussie vervangen door iets anders. Aardige, deskundige bediening. Jammer dat de tafels wel erg dicht bij elkaar staan, mijn achterbuurman en ik zitten de hele avond met onze rugleuningen tegen elkaar. En als van de muziek alleen de bassen te horen zijn, gaat dat op den duur knap irriteren. Maar overall: beslist een aanrader!
Balder W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. We hadden verrassing van de chef. Goede keuze, alleen volgende keer gaan we voor 4 gerechten (je kan kiezen tussen 4,5,6 gerechten) want de 5 gerechten die we nu hadden was net 1 teveel. Maar allemaal wel erg lekker!
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bijzondere gerechten in gezellig knus restaurant. Het niveau ligt op alle vlakken erg hoog. Zowel de gerechten als de uitstekende service.
Caspar B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten met mooie wijnen. Bij ieder gerecht een andere wijn uitgezocht welke mooi in balans was met het eten. Een top avondje uit met z'n tweetjes.
Roelina R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super mooi opgemaakte borden, een michelin ster waardig. Het smaakte ook erg goed. Goede service aan tafel echt een aanrader.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Hele lekkere gerechten met veel smaakvariaties. Prima service.
Aned P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Super heerlijk en verrassend gegeten. Alles perfekt .Veel uitleg over ingrediëten door zeer aardig en vakkundige bediening. Zeer de moeite waard.
hennie V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goede service (steeds een nieuwe kan met kraanwater op tafel) Erg aardig personeel. Goede wijn voor redelijke prijs. Hele goede demping van geluid. Je kunt rustig met elkaar praten en hoort niets van andere tafels. Het eten was heerlijk. Zowel het verrassingsmenu als de a la carte gerechten
mark K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
we zijn hier gister voor het eerst geweest, wat een geweldig restaurant! op dinsdagavond helemaal vol zegt ook wel wat.. we hadden de keuze gemaakt van de kaart te kiezen en alles was zalig van smaak en zag er prachtig uit. hele losse en deskundige bediening met heerlijke wijnen. top avond gehad! we hebben er een favoriet bij!
ps .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wat onpersoonlijke bediening. Voelde me niet extreem welkom. Eten was erg goed. Interieur wat krap, maar verzorgd. Smaken verschillen natuurlijk..