Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Filip R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Henry D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Diverse keren gegeten het is zeer goed en blijft een super verrassing van de kok, zeer vriendelijke bediening ????????
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Samen met mijn vrouw gegeten op onze 32e trouwdag, alles klopte, lekker eten, goede bediening en juiste plekje.
Hebben een top avond gehad. Aanrader.
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Wederom erg lekker gegeten!
Alexandra C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Ik had meer verwacht van de gerechten. Er was geen sprake van echte smaaksensaties vond ik. De tafeltjes vond ik erg dicht op elkaar staan. Als personeel aan andere tafel gerechten wilde toelichten, dan moesten wij tegen ons tafeltje geplakt gaan zitten. Personeel was overigens wel erg vriendelijk.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
verrassend verrassingsmenu met verrassende smaakcombinaties
Longartsrkz V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Verrassend goed eten. Maar de formule is niet (helemaal) ideaal, voor mij althans. Diverse kleine hapjes, men adviseert Drie a vier, maar wat te doen na een koud eerste gerecht, een warm tweede . En daarna? Weer een “ koud gerecht”? En daarna weer een warm? Of toch een dessert? Maar goed, los hiervan waren de gerechten verrukkelijk. Het zal niet het eerste restaurant zijn dat op deze plek start en uiteindelijk een Michelinster verdient. Overigens: wijn per glas is aan de prijs, wijn wel redelijk, maar niet heel bijzonder.
Annelies N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Alles was top, eten, bediening en heerlijke wijnen!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
We hebben ons laten verassen door de chef. Die maakte er echt iets moois van (en natuurlijk nog lekker ook).
Daarbij werd heel goed gelet op de wens ten aanzien van het glutenvrije dieet van een van ons.
We zijn aangenaam verrast en willen zeker terugkomen, alleen is de locatie vanaf de veluwe nu ook weer geen dagelijks tripje.
Carola M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We troffen het niet, want de toiletten waren defect op de avond dat wij kwamen, dus moesten we aan de overkant naar de w.c. Dit werd wel keurig vantevoren (telefonisch) doorgegeven. Het is een heel klein restaurantje dus het was wel een beetje proppen, je zat erg dicht op elkaar. De bediening was erg attent en zeer professioneel. Zo werd bij elk gerecht dat werd geserveerd precies uitgelegd wat je op je bordje had. Ook waren ze zeer op tijd met een natje en een droogje. Het eten was uitstekend, hier en daar een ware smaaksensatie. Wel vond ik (ik had voornamelijk visgerechten) dat hier en daar de smaak van de vis een beetje wegviel tegen de rest dat op het bordje lag. Zo zat bij de coquille erg veel pesto, best lekker, maar de smaak van de coquille viel wat weg. Hetzelfde was het geval met de tongschar, had een wat puurdere smaak mogen zijn. Mijn echtgenoot had voornamelijk vlees en was 100% tevreden. In de kleine open keuken kon je zien dat er met veel passie werd gekookt. Al met al hadden we een leuke avond, heerlijk gegeten en ook hele lekkere wijnen.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, bediening amicaal op een leuke manier. Ruimte een beetje krap aan. Al met al een erg leuke avond gehad.
Kelly O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Fijne sfeer, bediening en ook top eten
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De keuze gemaakt voor dit restaurant ivm de goede recencies en de sfeer. Voor ons belangrijk want we hadden een klant uitgenodigd. We hebben gekozen voor 6 gangen surprise menu, HET WAS FANTASTISCH! Veel diversiteit, heerlijke smaken en super vers. Geselecteerde wijnen waren erg goed en perfect afgestemd op de gerechten. Bediening was klasse
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Fantastische gerechten en steeds een geweldige bijpassende wijn erbij. Mrs. weet precies welke wijn de gerechten compleet maakt en Mr. heeft ons enorm verwend met het verrassingsmenu. Toprestaurant!!
Solveig V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk eten prima bediening...top
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Gisteren is het er dan toch eens van gekomen , om hier te eten. Was erg benieuwd na het lezen van de lovende recensies .. en die zijn na mijn mening ook meer dan terecht.. mooie opgemaakte borden, heerlijke smaken, en heerlijke wijnen.. de 5 gangen verassing menu genomen , erg goed bevallen.. ook de bediening was top, attent , en vrolijk.
Kurt D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Bedankt het was weer super!!
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Alle lovende recenties zijn terecht.

Na een wandeling door Haarlem samen hier gegeten. De gerechtenin formaat van efn voorgerechtspreken on s aan. Mooie porties en zo kan je best 4 of 5 gangen genieten

De coquille met oa. Grapefruit is een proma combinatie. De kafswang met oa schuim van chorizo geweldig. Gaat richting topniveau. Knap omdat in dit kleine restaurant op tafel te zetten. Bedieningis prettig. Ondaks edn volle zaak geen lange wachtrijen. Goede prijs kwaliteitverhouding. Hulde.