Restaurant Mr. & Mrs.

Lange Veerstraat 4 2011 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant Mr. & Mrs.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

9,2
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed verzorgd hoor, daar bij Mr&Mrs! Prachtig opgemaakte borden, mooie smaken en structuren. Leuke wijnkaart ook: we drinken een heerlijke, wat kruidige sauvignon blanc uit Slovenië. Helaas is de pinot noir van 2011 wat muf. Maar die wordt zonder discussie vervangen door iets anders. Aardige, deskundige bediening. Jammer dat de tafels wel erg dicht bij elkaar staan, mijn achterbuurman en ik zitten de hele avond met onze rugleuningen tegen elkaar. En als van de muziek alleen de bassen te horen zijn, gaat dat op den duur knap irriteren. Maar overall: beslist een aanrader!
Balder W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. We hadden verrassing van de chef. Goede keuze, alleen volgende keer gaan we voor 4 gerechten (je kan kiezen tussen 4,5,6 gerechten) want de 5 gerechten die we nu hadden was net 1 teveel. Maar allemaal wel erg lekker!
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bijzondere gerechten in gezellig knus restaurant. Het niveau ligt op alle vlakken erg hoog. Zowel de gerechten als de uitstekende service.
Caspar B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten met mooie wijnen. Bij ieder gerecht een andere wijn uitgezocht welke mooi in balans was met het eten. Een top avondje uit met z'n tweetjes.
Roelina R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super mooi opgemaakte borden, een michelin ster waardig. Het smaakte ook erg goed. Goede service aan tafel echt een aanrader.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Hele lekkere gerechten met veel smaakvariaties. Prima service.
Aned P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Super heerlijk en verrassend gegeten. Alles perfekt .Veel uitleg over ingrediëten door zeer aardig en vakkundige bediening. Zeer de moeite waard.
hennie V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goede service (steeds een nieuwe kan met kraanwater op tafel) Erg aardig personeel. Goede wijn voor redelijke prijs. Hele goede demping van geluid. Je kunt rustig met elkaar praten en hoort niets van andere tafels. Het eten was heerlijk. Zowel het verrassingsmenu als de a la carte gerechten
mark K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
we zijn hier gister voor het eerst geweest, wat een geweldig restaurant! op dinsdagavond helemaal vol zegt ook wel wat.. we hadden de keuze gemaakt van de kaart te kiezen en alles was zalig van smaak en zag er prachtig uit. hele losse en deskundige bediening met heerlijke wijnen. top avond gehad! we hebben er een favoriet bij!
ps .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wat onpersoonlijke bediening. Voelde me niet extreem welkom. Eten was erg goed. Interieur wat krap, maar verzorgd. Smaken verschillen natuurlijk..
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Lekker gegeten verassende samenstelling van het menu
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk eten, prachtig gepresenteerd. Fijne bediening. Klant is koning. Leuk concept. Uitstekende prijs-kwaliteit. Top!
Brigitta S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Lkkr weer een keer gegeten bij Mr. & Mrs. Alles was weer heerlijk. Drie gerechten gekozen 1 van de koude gerechten en twee van de warme gerechten. Begonnen met het koude gerecht de zalmforel - grapefruit - marshmallow - mosterd en masala daarna de ravioli - witte asperges -pancetta - salie - geitenkaas, en als derde gerecht de zeewolf - chorizo - rillette - artisjok -
Olijf. Het was allemaal even lkkr. Verder afgesloten met een heerlijk dessert, pistache - bladerdeeg - frambozen mascarpone - honing. Dat had ik er zo nog een van willen nemen, maar helaas zat ik vol. Het is zeker een aanrader om in dit restaurant te gaan eten. Het personeel is gastvrij en heeft een uitgebreide uitleg bij elk gerecht.
Dymph H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
De bediening is attent en erg vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. De gerechten zien er prachtig uit en het smaakt heerlijk, echter ze zijn wel klein van formaat, dus voor de groter eter wellicht te weinig. De tafeltjes staan dicht bij elkaar, maar wij hadden er geen "last" van.
herwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig restaurant. Michelin ster waardig. Mooie afwisseling in smaak en perfect op elkaar afgestemd. Prachtig om de mensen in de keuken vol passie te zien werken. Heerlijk genoten!!
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Een leuk klein zaakje, alhoewel ik de inrichting niet echt fantastisch vind, is het allemaal ok. Concept vind ik zelf wel prettig. Je kan 4 wat kleinere gerechtjes kiezen ipv 2 kleine en 1 groot hoofdgerecht. Meer te proeven! En dat was ook het goede aan dit restaurant. De amuse, klein soepje en een bitterbal, waren al heerlijk. En eigenlijk heeft geen gerecht teleurgesteld. Echt heel lekker eten, met af en toe een verrassing. De tortelli met groene curry was heerlijk. Mijn tafelgenoot was een beetje van slag omdat ze de scherpe curry smaak niet kon rijmen met de pasta. Maar ... heerlijk! Aanrader voor Haarlem!

1 opmerking. Iemand die met een opengeklapte laptop in de zaak zit te werken in de avond, vind ik ik niet echt kunnen.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Na eerdere recensies gelezen te hebben zijn ook onze verwachtingen zeer uitgekomen, top eten en heerlijke zeer originele bijpassende wijnen gedronken een groot feest. Je voelt je meteen op je gemak en thuis bij Ms & Msr.
De eigenaren gaan voor kwaliteit en dat proef je en heerlijk om te zien hoe rustig en mooi ze bezig zijn in de keuken, kreeg zin om mee te draaien!! Laten we hopen dat hun kinderen de sporen van hun ouders voorzetten zodat later onze dochters weer bij hun kunnen gaan eten dan is wat ons betreft het plaatje rond.Wij zeggen het voort en je zou speciaal ervoor naar Haarlem rijden. Toppie ga zo door
Anita C.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Sfeervolle ambiance, heerlijk en gevarieerd eten, goede bediening en ze luisteren goed naar je wensen! Zeker een aanrader om heen te gaan :)
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Een heel fijn restaurant. Mooie gerechten, fijn van smaak. Leuke en vlotte bediening. Net te snel en niet te lang was de tijd tussen de gangen. We haden een zeer welkom gevoel en een fijne avond. Een grote aanrader. Niet onbelangrijk dat het zeer goed betaalbaarheid. Kortom ga er gerust heen. Reserveren vooraf is verstandig. Het restaurant was vol en dat op een dinsdag.
Rubianca S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten. We hebben allebei het verrassingsmenu genomen. Alle gerechten waren even lekker en mooi gepresenteerd. Leuk om de open keuken te zien en hoe de koks alles heel rustig aan het voorbereiden waren. Service was uitstekend. Altijd heel vriendelijk en attent. We komen hier zeker nog een paar keer.