Restaurant MOZO

Van Woustraat 89 1074 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant MOZO

Marokkaanse tajine en couscous in Amsterdam!

Een Marokkaans sprookje in de Amsterdamse Pijp voor avontuurlijke eters. Geniet van authentieke tajine gerechten en smeuïge couscous volgens moeders recept. Ook serveert de chef de Marokkaanse variant van de tapa, ideaal om kennis te maken met de diverse en rijke smaken van deze schitterende keuken.

Je waant je in Oosterse sferen ver-weg-van-hier onder het genot van verse Marokkaanse muntthee. En dat gewoon in ons Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Restaurant MOZO

Tram 3 en 4 halte Ceintuurbaan / Van Woustraat
  • : Betaald parkeren in de buurt; zondag gratis parkeren!

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Elke zondag Marokkaanse High Tea 14:30 - 17:00

Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed eten in een erg fijne atmosfeer. Bediening is net en aardig. Hangen je jas op en wachten keurig op je wanneer je weggaat.
fransvisserviool V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mijn vergissing waardoor ik dacht dat de A.H.-spaarkaart van toepassing was, werd zeer vriendelijk en correct rechtgezet. Toegewijd team en goede sfeer, Aanrader voor liefhebbers van Tajine-diner!
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was erg lekker. Bediening top. Wij hebben zelf nooit eerder Marokkaans gegeten en zouden een menusugestie handig vinden als tip. Of een praatje over de Marokkaanse keuken.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De tajines zijn lekker, maar het is jammer dat bij een hoofdgerecht apart couscous besteld moet worden.
John R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eten en service zijn fantastisch. Zelden zo lekker de Marokkaanse cuisine mogen ervaren. Enige minpunt was de aankleding. Vrij simpel maar door de kwaliteiten van de kok vergeet je dit minpuntje snel.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede, snelle en vriendelijke bediening en heel smakelijke gerechten. De bastilla stond al lang op mijn lijstje om te proeven en het was heerlijk. En voor de za'louk komen we zeker nog een keer terug :-).
hanna B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Samen met mijn neef heerlijk gegeten bij Mozo! Vooraf 4 warme Mezes, als hoofdgerecht samen 4 warme Mezes: pittige garnalen, gegrilde groenten, kippenpootjes en gevulde paprikapunten, super lekker! Als hoofdgerecht kozen we voor couscous varianten: vegetarisch en met gegrild vlees. We hebben zitten smullen, wat een fluweelzachte couscous! Groenten waren lekker knapperig, het vlees zeer smakelijk, kortom heerlijk! En: de gerechten werden allemaal "dampend" geserveerd, heel fijn! ( hoe vaak maak je het niet mee dat men in restaurants de gerechten lauw serveert, dan wordt de smaak laf...)
Zeer attente, vriendlijke bediening, echt een aanrader!
Dank!
Hanna
Sam G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten van voorgerecht tot nagerecht!! Alles was top! Wij komen zelf uit Brabant, en het is het gewoon waard om naar Amsterdam te rijden voor een heerlijke genot, eten gemaakt met liefde voor het vak dat proef je!! ????????????
Dionne S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
we hebben een heerlijke avond gehad met partner en collega, de bediening was vriendelijk, duurde soms een tikkeltje lang voor ze langs kwam en de muziekboxen stonden wel een beetje luid in onze oren. Verder heel prettige sfeer, leuk ingericht, prettige omgeving.
Zeker een aanrader!
Elsbeth E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een fijne plek: heerlijk smeuïge couscous gegeten, verfijnd en hartig. Lekkere thee erbij gedronken en lieve en attente bediening. Aanrader!
S L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Echt authentiek Marrokaans eten, voor de echte hollander hebben ze ook een gerecht met friet en stukje vlees
Floris Q.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuk restaurant met heerlijk eten. We moesten wel even wachten voordat het eten klaar was (we waren er 6 man), maar het was het wachten zeker waard!
Ramsha B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het eten was wel lekker, maar bij komst werden wij begeleid naar een plek waar kleine ronde tafeltjes waren die worden gebruikt voor een high tea, terwijl wij hadden gereserveerd om te dineren. Verder hebben wij ruim driekwartier gewacht op de starters. Het eten die we besteld hadden (tegelijk met de starters) kregen wij een uur na de starters. De medewerkers zeiden ook niet dat het druk was of boden ook gedn excuses aan voor de trage service, pas wanneer wij boos vroegen naar ons eten. We hebben het uiteindelijk wel gezellig gehouden, omdat mijn zus jarig was. Maar de service was uitermate slecht en erg langzaam. Het eten in tegendeel was wel erg lekker en zou ik verder ook wel aanraden als de service beter zou zijn.
Chaymae .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Mijn vriendin had de couscous MOZO en ik had een Tajine met kalfsvlees in honing met dadels. Je krijgt er friet bij of rijst en het was gewoon heerlijk.. wij vonden het zo lekker dat we binnen 20min klaar waren met eten :)
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Verschillende mezzes besteld en waren stuk voor stuk heerlijk. Zeker een aanrader.
M Q.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed gegeten en vriendelijke bediening. Wij hebben genoten van 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten die wij hebben gedeeld en elk gerechtje was heerlijk. Zeker een aanrader!
Nell P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Mijn vriendin en ik hebben hier heel goed gegeten.
Vriendelijke en gastvrije gastvrouwen. We komen zeker terug om de andere gerechten te proberen
Friso W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellige avond gehad, warme mezzes zijn erg lekker om te delen. Kip met honing was een beetje droog, de stoofschotels maakte daarentegen alles goed. Zat verrassend veel smaak aan. Staff is waanzinnig, vonden het wel iets duurder dan verwacht. 37,50 pp voor 4 gedeelde warme voorgerechten en een hoofdgerecht en dat zònder drank (dat serveren ze niet). Overall een erg gezellige tent met lekker eten. Zeker als je een keer 'wat anders' wil.
Ali A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was Heerlijk en een lekker rustig sfeer. Was wel een beetje krap maar niet zo storend. Wel een leuke ingericht. De prijs vond ik beetje aan hoge kant bij de voor- en nagerechten. Maar al met al een dikke voldoende.
Tonny R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker eten en vriendelijke bediening