Restaurant MOZO

Van Woustraat 89 1074 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant MOZO

Marokkaanse tajine en couscous in Amsterdam!

Een Marokkaans sprookje in de Amsterdamse Pijp voor avontuurlijke eters. Geniet van authentieke tajine gerechten en smeuïge couscous volgens moeders recept. Ook serveert de chef de Marokkaanse variant van de tapa, ideaal om kennis te maken met de diverse en rijke smaken van deze schitterende keuken.

Je waant je in Oosterse sferen ver-weg-van-hier onder het genot van verse Marokkaanse muntthee. En dat gewoon in ons Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Restaurant MOZO

Tram 3 en 4 halte Ceintuurbaan / Van Woustraat
  • : Betaald parkeren in de buurt; zondag gratis parkeren!

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant MOZO

Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De reservering via Iens was niet binnengekomen en daarom konden wij maar tot 20.15 eten (we hadden om 18.30 uur gereserveerd). Daar namen we geen genoegen mee en toen konden we toch terecht. Bediening bleef de hele avond moeizaam. Thee werd niet geserveerd, bestek kwam moeizaam en tot slot kwam er steeds een enorme hoop kou binnen als er iemand in of uit het restaurant ging. Dat alles was jammer en overschaduwde het eten dt echt goed is. De koude mezze waren heelijk en ook de verschillende hoofdgerechten vonden we lekker.
Ivan P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Leuk knus tentje om lekker Marokkaans te eten. En vriendelijk personeel.
Wille M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Echt een aanrader! Verrukkelijk eten en geweldige service. En zeker niet duur! Ik kan de mezas aanbevelen! En de tajines overigens ook!
Noud S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening en verder alles naar wens. We kijken uit naar ons volgende bezoek!
Siem H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gezellig klein restaurant met goede sfeer en bediening!
Manhal A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Nice resturant
Ankie L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijke verse gerechten vol kleur en smaak, vriendelijke bediening
Cathy S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten was erg lekker, vriendelijk personeel!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Duurt allemaal heel erg lang
Dalia R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wat een mooi knus restaurant is dit! Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en het eten was echt bijzonder lekker! Wij komen hier zeker nog eens terug! Een echte aanrader!
Martien R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Na 65 minuten kwam het brood op tafel, de drankjes zijn niet geserveerd, maar werden in eerste instantie wel in tekening gebracht. De voorgerechten waren middelmatig, de hoofdgerechten goed.
Het excuus voor de slechte service was dat er een groep net voor ons was binnengekomen. Dat was een groep van 4 personen....
Vangy V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke mensen!
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk eten in overvloedige hoeveelheden. Heel gezellig restaurant om met familie te gaan eten en te proeven wat de Marokkaanse keuken allemaal te bieden heeft.
Burak G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wachttijden met iftar zijn redelijk. Dit is wel normaal met de ramadan. Geweldig eten. En de marokkaanse thee moet je zeker proberen!
Ali A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Smalle maar knusse tent. Eten was liets TE kruidig naar mijn smaak maar wel heerlijk. Kom zeker weer een keertje terug..
Emad L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Overall top. Geen gedoe gewoon goed eten. Service was goed, scherp en professioneel. Een leuke winkel. Enige nadeel is misschien het zero alcohol beleid. Verder geen opmerking
Mohamed A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Voor de tweede keer hier naar volle tevredenheid gegeten. Dit keer met de kinderen (8 en 11). Echt alles is opgegaan (koude en warme voorgerechten en 1 tajine gedeeld/shared dining). De jongste ' likte' zelfs voordat we er erg in hadden, zijn bord schoon ;-). Eten met veel zorg en liefde bereid en dat proef je. Vriendelijke broers die de tent runnen. We blijven hier zeker terug komen. (normaal ben ik niet zo van de recensies schrijven maar dit restaurant verdient echt deze punten) Wendeline, uit naam Marcel.
bobmolier .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We kregen een gastvrije ontvangst en goede verzorging. Hartelijk, met aandacht en humor. We hebben heerlijk gegeten. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Aanrader. Lekker eten in een leuke omgeving! De gerechten op de kaart zijn zeer divers en erg aantrekkelijk, waardoor de keuze enorm is. Ik kom hier zeker terug om de andere gerechten te proberen. Ik ben hier met mijn vriendin geweest, maar eten met vrienden of familie is ook zeer aan te raden.