Restaurant MOZO

Van Woustraat 89 1074 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant MOZO

Marokkaanse tajine en couscous in Amsterdam!

Een Marokkaans sprookje in de Amsterdamse Pijp voor avontuurlijke eters. Geniet van authentieke tajine gerechten en smeuïge couscous volgens moeders recept. Ook serveert de chef de Marokkaanse variant van de tapa, ideaal om kennis te maken met de diverse en rijke smaken van deze schitterende keuken.

Je waant je in Oosterse sferen ver-weg-van-hier onder het genot van verse Marokkaanse muntthee. En dat gewoon in ons Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Restaurant MOZO

Tram 3 en 4 halte Ceintuurbaan / Van Woustraat
  • : Betaald parkeren in de buurt; zondag gratis parkeren!

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

9,4

Jouw recensie over het restaurant Restaurant MOZO

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Fijne grootte van de porties, hartig, vullend, en met genoeg keuze voor een ieder. Zeer vriendelijk personeel met leuke uitleg op de kaart en aan tafel. Wandelingetje waard!
Isabelle T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
De bastilla was werkelijk verrukkelijk! Ook de klassieke tajine is aan te raden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Erg leuk en knus Marokkaans restaurant met heel vriendelijk en liefdevol personeel. Onze eerste kennismaking met dit restaurant is uitstekend bevallen. We hebben enkele voorgerechten, Tajines, Bastilla en de Couscous uitgeprobeerd. Allemaal heerlijk gekruid eten met precies de juiste hoeveelheid pittigheid, geserveerd in mooie tajines, prachtig. De Bastilla vonden wij wat aan de zoete kant maar dat deed geen afbreuk aan de algehele presentatie van dit feestelijke gerecht. Je verjaardag vieren met Marokkaanse muziek (inclusief de speciale keelgeluiden van de vrouwen) was voor ons een hele bijzondere beleving. We komen graag nog een keer terug.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Personeel was vriendelijk en eten was over het algemeen goed, niet spectaculair of iets. Personeel vergistte zich een paar keer in het bezorgen van het eten en vergat een voorgerecht maar dit werd verder goed opgevangen. Ook werd een gerecht bloedheet neergezet met een verbrande tong tot gevolg. Verder oke restaurant.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Heel lekker! Tahine met vis had ik, een aanrader. Pittig maar niet te. Mijn man iets met drie soorten vlees, ook erg lekker. Aardige bediening, sfeervolle wandschildering boven.
G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk eten en een super goede service. Wat een vriendelijkheid en liefde straalt er van de heren af. Zeker een aanrader!
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wat een top ontdekking! Heel gezellig restaurantje, leuke bediening. Voorgerechten waren perfect. Vegetarische tajine vonden we iets minder. We gaan zeker terug!
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bastilla is een aanrader. De tajine fantastisch. Een klein stukje Marokko in Amsterdam. Gastvrijheid een dikke tien. Shokran crew Mozo.
San S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij mozo. De koude, warme voorgerechten en de tagines waren zeer smaakvol. Leuke ambiance en de service is top!
S. H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Ontzettend aardige bediening. We komen zeker terug om ook de rest van de kaart te proberen!
Ronald I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
De reservering via Iens was niet binnengekomen en daarom konden wij maar tot 20.15 eten (we hadden om 18.30 uur gereserveerd). Daar namen we geen genoegen mee en toen konden we toch terecht. Bediening bleef de hele avond moeizaam. Thee werd niet geserveerd, bestek kwam moeizaam en tot slot kwam er steeds een enorme hoop kou binnen als er iemand in of uit het restaurant ging. Dat alles was jammer en overschaduwde het eten dt echt goed is. De koude mezze waren heelijk en ook de verschillende hoofdgerechten vonden we lekker.
Ivan P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Leuk knus tentje om lekker Marokkaans te eten. En vriendelijk personeel.
Wille M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Echt een aanrader! Verrukkelijk eten en geweldige service. En zeker niet duur! Ik kan de mezas aanbevelen! En de tajines overigens ook!
Noud S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening en verder alles naar wens. We kijken uit naar ons volgende bezoek!
Siem H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gezellig klein restaurant met goede sfeer en bediening!
Manhal A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Nice resturant
Ankie L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijke verse gerechten vol kleur en smaak, vriendelijke bediening
Cathy S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten was erg lekker, vriendelijk personeel!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Duurt allemaal heel erg lang
Dalia R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wat een mooi knus restaurant is dit! Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij en het eten was echt bijzonder lekker! Wij komen hier zeker nog eens terug! Een echte aanrader!