Restaurant MOZO

Van Woustraat 89 1074 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant MOZO

Marokkaanse tajine en couscous in Amsterdam!

Een Marokkaans sprookje in de Amsterdamse Pijp voor avontuurlijke eters. Geniet van authentieke tajine gerechten en smeuïge couscous volgens moeders recept. Ook serveert de chef de Marokkaanse variant van de tapa, ideaal om kennis te maken met de diverse en rijke smaken van deze schitterende keuken.

Je waant je in Oosterse sferen ver-weg-van-hier onder het genot van verse Marokkaanse muntthee. En dat gewoon in ons Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Restaurant MOZO

Tram 3 en 4 halte Ceintuurbaan / Van Woustraat
  • : Betaald parkeren in de buurt; zondag gratis parkeren!

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Elke zondag Marokkaanse High Tea 14:30 - 17:00

Wil B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Bijzonder gastvrije ontvangst. Veel aandacht voor de gasten. Prettige, ontspannen sfeer, sfeervolle muziek en heerlijk eten!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij waren hier tijdens de ramadan, toen er een speciale menukaart was. We hebben een heerlijke tajine met amandelen en dadels en saffraanrijst gegeten. Perfect klaargemaakt. De voorgerechten, auberginesalade en artisjokkensalade waren ook verrukkelijk. Bediening heel vriendelijk, het was nog wat rustig in de zaak vanwege de ramadan, maar stroomde later op de avond vol. Een prima plek!
Saida D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Echt de moeite waard om te proberen. Het eten is top! Serves is top! Het voelde als of ik in een van die hippe zakjes zat in Marrakech ????
Lola M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik heb ontzettend genoten van het eten, sfeer en vriendelijke bediening. Het eten is ontzettend goed. Ik heb nog niet eerder zulke lekkere tajines gegeten. Heerlijke smaken en kruiden en flinke porties ook en de couscous was heerlijk als sidedish.
Nathan I.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Genoten van Marokkaans eten, hele lekkere tapas en echt heerlijke tajines met vlees, dadels en noten en met grote gehaktballen in lekkere saus en ei. En de couscous erbij was heerlijk. Verder was alles dik in orde. Leuke mensen, leuke locatie, lekker eten.
Nuria V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Geweldig restaurant, samen met mijn man het vasten verbroken bij MOZO. Tajine kip uit Andalusie en de bastilla waren overheerlijk! Ook de hummus en zahlouk dipjes als voorgerecht smaakten heerlijk. Ontzettend vriendelijke bediening en snelle service.
LA T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Gisteren bij MOZO gegeten en het was super! Het interieur is goed verzorgd, de sanitaire ruimte schoon. De bediening was uiterst vriendelijk en attent, De thee verrassend lekker, de couscous en tajine heerlijk, het dessert eveneens en de prijs schappelijk. EEN ECHTE AANRADER!
En (mede doordat Ajax tegen Lyon speelde) geen last van rumoerige personen!
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten en een perfecte gastheer!
Badr B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Erg lekker gegeten. Bediening was top! Een hele vervelende groep mensen achter ons, maar dat was dan ook het enige negatieve van de avond.
Ilham A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heeeeeerlijk! Volgende week weer.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
De buitenkant is niet erg aantrekkelijk, wel vriendelijke bediening, het eten is lekker maar niet speciaal. In de tajine zit veel vlees en weinig groenten.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk eten, prijs/kwaliteit verhouding is goed. De Marokkaanse thee is zeker een aanrader. Als je een grote eter bent, bestel naast de Tajine nog wat side dishes.
johan G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten was uistekend. Zeer vriendelijke bediening, maar wel aan de trage kant. In ieder geval kan ik het aanbevelen als je goed Marokkaans wilt eten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gisterenavond met zijn vieren in Mozo geweest. Mooie omgeving, lieve mensen, heerlijk eten. Een echte aanrader. We komen absoluut terug!
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gezellig en lekker met z'n vijven gegeten afgelopen vrijdag 7 april. Snelle en aardige bediening en leuke locatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding, ik kan dit restaurant iedereen aanbevelen!
Anna A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
delicious food, good service
Robert U.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Niet rolstoel toegankelijk. Eten goed. Bediening uiterst vriendelijk
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Teleurstellende tajine kefta, kleine portie met Spaanse gehaktballen,: veel te duur..De onvriendelijke, beledigende houding van de kok deed de deur dicht.
Aniek P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk marokkaans gegeten. De bediening was erg vriendelijk en maakte graag een praatje met de gasten. De inrichting is simpel, maar prima.
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg aardige en vriendelijke bediening. Eten goed. Wij komen terug voor de mezzes :)