Restaurant MOZO

Van Woustraat 89 1074 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant MOZO

Marokkaanse tajine en couscous in Amsterdam!

Een Marokkaans sprookje in de Amsterdamse Pijp voor avontuurlijke eters. Geniet van authentieke tajine gerechten en smeuïge couscous volgens moeders recept. Ook serveert de chef de Marokkaanse variant van de tapa, ideaal om kennis te maken met de diverse en rijke smaken van deze schitterende keuken.

Je waant je in Oosterse sferen ver-weg-van-hier onder het genot van verse Marokkaanse muntthee. En dat gewoon in ons Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Restaurant MOZO

Tram 3 en 4 halte Ceintuurbaan / Van Woustraat
  • : Betaald parkeren in de buurt; zondag gratis parkeren!

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Elke zondag Marokkaanse High Tea 14:30 - 17:00

Roos D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk eten, prijs/kwaliteit verhouding is goed. De Marokkaanse thee is zeker een aanrader. Als je een grote eter bent, bestel naast de Tajine nog wat side dishes.
johan G.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten was uistekend. Zeer vriendelijke bediening, maar wel aan de trage kant. In ieder geval kan ik het aanbevelen als je goed Marokkaans wilt eten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gisterenavond met zijn vieren in Mozo geweest. Mooie omgeving, lieve mensen, heerlijk eten. Een echte aanrader. We komen absoluut terug!
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gezellig en lekker met z'n vijven gegeten afgelopen vrijdag 7 april. Snelle en aardige bediening en leuke locatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding, ik kan dit restaurant iedereen aanbevelen!
Anna A.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
delicious food, good service
Robert U.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Niet rolstoel toegankelijk. Eten goed. Bediening uiterst vriendelijk
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Teleurstellende tajine kefta, kleine portie met Spaanse gehaktballen,: veel te duur..De onvriendelijke, beledigende houding van de kok deed de deur dicht.
Aniek P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk marokkaans gegeten. De bediening was erg vriendelijk en maakte graag een praatje met de gasten. De inrichting is simpel, maar prima.
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg aardige en vriendelijke bediening. Eten goed. Wij komen terug voor de mezzes :)
Meryem B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Vriendelijk en beleefde personeel, we hebben heerlijk gegeten. De restaurant zag er goed en verzorgd uit. Zeker een aanrader ! Wij zijn zeker van plan om terug te komen.
David B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellig, smaakvol en leuk restaurant. Lekkere gerechten. Sevice is soms een beetje warig, maar erg vriendelijk en dat maakt veel goed.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed eten in een erg fijne atmosfeer. Bediening is net en aardig. Hangen je jas op en wachten keurig op je wanneer je weggaat.
fransvisserviool V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Mijn vergissing waardoor ik dacht dat de A.H.-spaarkaart van toepassing was, werd zeer vriendelijk en correct rechtgezet. Toegewijd team en goede sfeer, Aanrader voor liefhebbers van Tajine-diner!
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten was erg lekker. Bediening top. Wij hebben zelf nooit eerder Marokkaans gegeten en zouden een menusugestie handig vinden als tip. Of een praatje over de Marokkaanse keuken.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De tajines zijn lekker, maar het is jammer dat bij een hoofdgerecht apart couscous besteld moet worden.
John R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eten en service zijn fantastisch. Zelden zo lekker de Marokkaanse cuisine mogen ervaren. Enige minpunt was de aankleding. Vrij simpel maar door de kwaliteiten van de kok vergeet je dit minpuntje snel.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede, snelle en vriendelijke bediening en heel smakelijke gerechten. De bastilla stond al lang op mijn lijstje om te proeven en het was heerlijk. En voor de za'louk komen we zeker nog een keer terug :-).
hanna B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Samen met mijn neef heerlijk gegeten bij Mozo! Vooraf 4 warme Mezes, als hoofdgerecht samen 4 warme Mezes: pittige garnalen, gegrilde groenten, kippenpootjes en gevulde paprikapunten, super lekker! Als hoofdgerecht kozen we voor couscous varianten: vegetarisch en met gegrild vlees. We hebben zitten smullen, wat een fluweelzachte couscous! Groenten waren lekker knapperig, het vlees zeer smakelijk, kortom heerlijk! En: de gerechten werden allemaal "dampend" geserveerd, heel fijn! ( hoe vaak maak je het niet mee dat men in restaurants de gerechten lauw serveert, dan wordt de smaak laf...)
Zeer attente, vriendlijke bediening, echt een aanrader!
Dank!
Hanna
Sam G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten van voorgerecht tot nagerecht!! Alles was top! Wij komen zelf uit Brabant, en het is het gewoon waard om naar Amsterdam te rijden voor een heerlijke genot, eten gemaakt met liefde voor het vak dat proef je!! ????????????