Restaurant MOZO

Van Woustraat 89 1074 Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant MOZO

Marokkaanse tajine en couscous in Amsterdam!

Een Marokkaans sprookje in de Amsterdamse Pijp voor avontuurlijke eters. Geniet van authentieke tajine gerechten en smeuïge couscous volgens moeders recept. Ook serveert de chef de Marokkaanse variant van de tapa, ideaal om kennis te maken met de diverse en rijke smaken van deze schitterende keuken.

Je waant je in Oosterse sferen ver-weg-van-hier onder het genot van verse Marokkaanse muntthee. En dat gewoon in ons Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Restaurant MOZO

Tram 3 en 4 halte Ceintuurbaan / Van Woustraat
  • : Betaald parkeren in de buurt; zondag gratis parkeren!

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant MOZO

Burak G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wachttijden met iftar zijn redelijk. Dit is wel normaal met de ramadan. Geweldig eten. En de marokkaanse thee moet je zeker proberen!
Ali A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Smalle maar knusse tent. Eten was liets TE kruidig naar mijn smaak maar wel heerlijk. Kom zeker weer een keertje terug..
Emad L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Overall top. Geen gedoe gewoon goed eten. Service was goed, scherp en professioneel. Een leuke winkel. Enige nadeel is misschien het zero alcohol beleid. Verder geen opmerking
Mohamed A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Voor de tweede keer hier naar volle tevredenheid gegeten. Dit keer met de kinderen (8 en 11). Echt alles is opgegaan (koude en warme voorgerechten en 1 tajine gedeeld/shared dining). De jongste ' likte' zelfs voordat we er erg in hadden, zijn bord schoon ;-). Eten met veel zorg en liefde bereid en dat proef je. Vriendelijke broers die de tent runnen. We blijven hier zeker terug komen. (normaal ben ik niet zo van de recensies schrijven maar dit restaurant verdient echt deze punten) Wendeline, uit naam Marcel.
bobmolier .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We kregen een gastvrije ontvangst en goede verzorging. Hartelijk, met aandacht en humor. We hebben heerlijk gegeten. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Aanrader. Lekker eten in een leuke omgeving! De gerechten op de kaart zijn zeer divers en erg aantrekkelijk, waardoor de keuze enorm is. Ik kom hier zeker terug om de andere gerechten te proberen. Ik ben hier met mijn vriendin geweest, maar eten met vrienden of familie is ook zeer aan te raden.
Annabel G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Al voor de 2de x hier komen eten. Opnieuw even lekker als de eerste keer. Eenvoudig eten maar met heel veel liefde gemaakt en dat proef je. Doe zo verder.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten was erg lekker, vooral de pastilla was zalig. Maar ook de tajines waren lekker.
De bediening was niet onvriendelijk, maar niet erg attent. Zo kregen we maar 1 klein mandje brood, terwijl dit gegeten moest worden bij 3 gerechten.
En ze dachten er niet aan om het ons makkelijker te maken om de pastilla te delen (extra bordje zou fijn zijn geweest), terwijl we wel hadden aangegeven dat te willen. Maar ze schonken ons wel een karaf kraanwater.
Dit is een echte Marokkaan: geen alcohol! Prima, maar een alcohol vrij biertje zou van mij wel op de kaart mogen.
Oussama C.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijke, authentiek Marokkaanse smaken, goede en vriendelijke bediening, goeie sfeer en muziek. Kortom: aanrader!
Elena L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Onze serveerster was top. Heel lief voor de kinderen. Omdat het erg druk was in de zaak moesten we helaas wel erg lang wachten maar door het heerlijke eten en de gastvrijheid van de serveerster werd dat helemaal goed gemaakt. Een aanrader om naar toe te gaan.
jan W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Leuk klein restaurant; vriendelijke service. Authentiek menu. Prima kwaliteit.
Siham E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige sfeer! Het eten was echt super lekker. Aanrader!!
Kenneth V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
De tajine met 5- uur gestoofd kalfsvlees met dadels was perfect! Gevarieerde kaart met veel humor samengesteld en enthousiaste bediening.
Roshmailey C.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We waren met 3 meiden gaan uiteten op mijn verjaardag. Eten was lekker en we zaten vol. Mijn eten die ik niet op kreeg kon ik meenemen naar huis. We kregen ook een goede service. Mozo is zeker de moeite waard????
David V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede service!
De inrichting is niet zo speciaal, maar je voelt je er wel thuis.
Komen vast en zeker nog wel een keer terug.
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een klein, mooi ingericht restaurant. Veel keuze, toegankelijke bediening en vriendelijke sfeer. Zeker een restaurant om aan te bevelen bij vrienden!
Seyma Nur G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk eten , hele aardige mensen
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk eten, goede uitleg, beleefd en zeer welkom
Adlen K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018