Restaurant MOZO

Van Woustraat 89 1074 Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant MOZO

Marokkaanse tajine en couscous in Amsterdam!

Een Marokkaans sprookje in de Amsterdamse Pijp voor avontuurlijke eters. Geniet van authentieke tajine gerechten en smeuïge couscous volgens moeders recept. Ook serveert de chef de Marokkaanse variant van de tapa, ideaal om kennis te maken met de diverse en rijke smaken van deze schitterende keuken.

Je waant je in Oosterse sferen ver-weg-van-hier onder het genot van verse Marokkaanse muntthee. En dat gewoon in ons Amsterdam!

Meer informatie over restaurant Restaurant MOZO

Tram 3 en 4 halte Ceintuurbaan / Van Woustraat
  • : Betaald parkeren in de buurt; zondag gratis parkeren!

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Elke zondag Marokkaanse High Tea 14:30 - 17:00

Sam G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Dionne S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
we hebben een heerlijke avond gehad met partner en collega, de bediening was vriendelijk, duurde soms een tikkeltje lang voor ze langs kwam en de muziekboxen stonden wel een beetje luid in onze oren. Verder heel prettige sfeer, leuk ingericht, prettige omgeving.
Zeker een aanrader!
Elsbeth E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat een fijne plek: heerlijk smeuïge couscous gegeten, verfijnd en hartig. Lekkere thee erbij gedronken en lieve en attente bediening. Aanrader!
S L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Echt authentiek Marrokaans eten, voor de echte hollander hebben ze ook een gerecht met friet en stukje vlees
Floris Q.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuk restaurant met heerlijk eten. We moesten wel even wachten voordat het eten klaar was (we waren er 6 man), maar het was het wachten zeker waard!
Chaymae .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Mijn vriendin had de couscous MOZO en ik had een Tajine met kalfsvlees in honing met dadels. Je krijgt er friet bij of rijst en het was gewoon heerlijk.. wij vonden het zo lekker dat we binnen 20min klaar waren met eten :)
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Erg lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Verschillende mezzes besteld en waren stuk voor stuk heerlijk. Zeker een aanrader.
M Q.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed gegeten en vriendelijke bediening. Wij hebben genoten van 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten die wij hebben gedeeld en elk gerechtje was heerlijk. Zeker een aanrader!
Nell P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Mijn vriendin en ik hebben hier heel goed gegeten.
Vriendelijke en gastvrije gastvrouwen. We komen zeker terug om de andere gerechten te proberen
Friso W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellige avond gehad, warme mezzes zijn erg lekker om te delen. Kip met honing was een beetje droog, de stoofschotels maakte daarentegen alles goed. Zat verrassend veel smaak aan. Staff is waanzinnig, vonden het wel iets duurder dan verwacht. 37,50 pp voor 4 gedeelde warme voorgerechten en een hoofdgerecht en dat zònder drank (dat serveren ze niet). Overall een erg gezellige tent met lekker eten. Zeker als je een keer 'wat anders' wil.
Ali A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was Heerlijk en een lekker rustig sfeer. Was wel een beetje krap maar niet zo storend. Wel een leuke ingericht. De prijs vond ik beetje aan hoge kant bij de voor- en nagerechten. Maar al met al een dikke voldoende.
Tonny R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker eten en vriendelijke bediening
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hele lekkere hapjes als voorgerecht, vooral de paprika met gehakt en de lamsworstjes. De garnalen smaakten lekker maar waren wel erg klein. De tajine gerechten waren zo lekker dat wij voor het eerst aan het schransen waren, alles moest op. Uitstekend mals vlees en verrassende kruiden. Sfeer, bediening, muziek en inrichting draagt bij aan de Marokkaanse sfeer. Aanrader om heerlijk te eten maar zonder alcohol.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wij hebben hier samen heerlijk genoten van de Mozo Mezzes, een feest van verschillende lekkernijen!! Door de eerder geschreven recensies overtuigd om hier te reserveren, geen moment spijt van gehad!! Leuke knusse en romantische setting en heerlijk gegeten. Service was zeer goed, kwamen regelmatig (niet té vaak) langs om te vragen of alles naar wens was en allemaal erg vriendelijk. Wij hadden een voorstelling in Carré en daar hebben ze erg goed rekening mee gehouden, als we geen haast hadden denk ik dat we er tot laat hadden kunnen zitten. Een echte aanrader dus!! Misschien niet op de meest centraal gelegen plek, maar zeker de moeite waard om er iets verder voor te lopen...
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Gisteren heb ik hier samen met mijn ouders heerlijk gegeten. De menukaart bevat prachtige, traditionele Marokkaanse gerechten. Eventjes leek ik weer in Marokko op vakantie te zijn.
De kwaliteit van het eten is uitstekend, en de bediening zeer enthousiast en gastvrij. De sfeer is het beste te omschrijven met huiselijk en warm.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De tajines zijn overheerlijk, heerlijk zacht vlees en uitstekend op smaak. De combinaties verrassend en lekker. De voorgerechten zijn ook zeer aan te raden. De tajine met vlees, dadels en amandelen combineren met couscous is een absolute aanrader. Bediening vriendelijk en sfeer knus.
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Overheerlijk eten, een breed en verschillend menu, uitstekende service en een gezellig knus huiskamergevoel. Voor een goede en betaalbare etenservaring is dit een keuze waar je zeker geen spijt van gaat hebben.
Fokke F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Verleid door de positieve recensies op Iens met zijn vijven gegeten in MOZO. En de recensies waren terecht positief. Heerlijk gegeten, op advies van de gastheer mezzes, lamskotelet en 4 tajines, voor vijf personen. Wat was het lekkerst? Eigenlijk niet te zeggen, alles was heerlijk. Advies aan de koks en bediening, een tajine met lam zou de keus voor ons simpeler hebben gemaakt en opscheplepels bij de gerechten in plaats van eigen bestek zou het feest vervolmaken.
Kitty.evers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijke mezze's gegeten. De kwaliteit is erg goed. We hadden er een heerlijke thee bij. De bediening is super vriendelijk. Heel geslaagde avond!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Eten: We hadden het Ramadan menu, eenvoudig maar genoeg keuze, smaakte prima. Vraag ook naar de theekaart, ze hebben een aantal aardige alternatieven voor de munt thee. Had wel graag rijst/friet/couscous standaard bij de tajine gehad.

Service: Vlot en zeer vriendelijk.

Decor: Modern maar vrij sober, boven wat uitbundiger met muurschildering. Aan de kleine kant maar genoeg ruimte.

Prijs: Beetje te duur (is misschien ook de locatie), eten is prima maar niet heel bijzonder.