Restaurant Monica & Winston

Stadhuisplein 4 8232 Lelystad Nederland Kaart
31-320213035

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Culinaire wereldreis in Lelystad

Bij restaurant Monica en Winston kun je authentieke wereldgerechten komen proeven. De kaart bestaat uit gerechten vanuit de hele wereld. Van Amerika tot Japan, van Rusland tot Brazilië. De gerechten wisselen geregeld op de kaart, want zoveel landen hebben uiteraard ook veel gerechten. Het contact met de gastheer en –dame is erg goed. Ze zijn geïnteresseerd, maar ook zelf verhalend. Voor een echte etensreis moet je hier naartoe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Monica & Winston

Hans J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten en alles was weer top!!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten!!

Wie nog twijfelt aan een bezoek, gewoon doen! Laat je verrassen!
Nathan V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het eten was smaakvol en in goeie porties.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Goede, vriendelijke bediening. Persoonlijke aandacht. Alle gerechten waren zorgvuldig bereid met goed producten.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
bediening vriendelijk en het eten smaakte goed gezellig tent ????
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Leuke kaart met originele keuzes
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een hele vriendelijke en gezellige staf. Het menu schijnt veel te variëren en ze hebben vele internationale gerechten afhankelijk van het thema.
Deze avond was goed, het eten is naar verwachting, niet echt spectaculair maar alle waarde naar wat je betaald.
De inrichting zou wat gezelliger kunnen.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten, voor we na het theater gingen.
Het eten was erg lekker. Ze hebben heel vriendelijk personeel.
Beslist een aanrader.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Het eten is erg lekker. Wel jammer dat je niet de keuze hebt tussen aardappels of frietjes bij een hoofdgerecht. Voor frietjes betaal je 3,50 per portie..
Daarnaast zou het een verschil maken als er een kaarsje brand op elke tafel, aangezien de verlichting niet heel sfeervol is. (was meer alsof ik in een warung zat te eten)
Het is leuk dat er een open keuken is, maar het is niet 1 geheel. De gastheer is zeer vriendelijk, tip vraag tussendoor of het smaakt of dat de gasten nog iets te drinken willen.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten!
Olga P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gebruik gemaakt van de AH aanbieding, 2e 3 gangen diner gratis. Op deze site staat dat een 3 gangen diner €29,95 kost. In het restaurant krijg je een A4 tje met menu en is het diner ineens€ 33,50? Voor een glas wijn vraagt men €5,50 nogal overdreven vind ik. Ook voor een portie friet moet extra betaald worden.
Kreeg t gevoel dat het tekort dat door mee te doen aan deze actie op andere manieren weer wordt goed gemaakt. Jammer!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
De service was prima.
Jammer dat het feest al begon , voordat we uitgegeten waren.
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De bediening was erg slecht, mijn vriend en ik waren als 1 van de eersten die plaatsnamen, maar werden later geserveerd dan de mensen die na ons binnen kwamen. De wachttijd was bizar lang. Wij hebben een uur gewacht tussen ons voorgerecht en hoofdgerecht! Toen wij aan ons hoofdgerecht begonnen waren, meldde de serveerster aan het tafeltje naast ons dat de burger op was en dus niet meer besteld kon worden. Ook op ons nagerecht moesten we ongv. een halfuur wachten. Later vertelde de serveerster aan het tafeltje achter ons dat het Tiramisu dessert op was. Als je hier gaat eten is er dus een kans dat wat jij wilt bestellen er niet meer is. Ik vind dit erg slechte service. Na het dessert bestelden wij nog thee, hier moesten we ook weer 10 tot 15 minuten op wachten! Het eten was overigens wel lekker.
FR D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
goede mix prijs/kwaliteit AH menu,
smaakvol en verrassend, inventief menu
relaxte sfeer
Cobie N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Hele aardige mensen, en heerlijk gegeten, echt een aanrader! Vlees was goed van smaak en lekker gegrild, niets dan lof over deze avond.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Alles was perfect, zeer attente bediening, gerechten smaakvol perfecte temperatuur en gaarheid van vlees en vis, lekkere groenten en salade erbij, echt een lekker avondje uit! Aanrader!
Ynskje T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten
Melinda R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Een leuk knus restaurantje en het eten was er heerlijk. Het is echt de moeite waard.
Ank L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
We hebben zeer lekker gegeten en komen zeker nog een keer.