Restaurant Monica & Winston

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Culinaire wereldreis in Lelystad

Bij restaurant Monica en Winston kun je authentieke wereldgerechten komen proeven. De kaart bestaat uit gerechten vanuit de hele wereld. Van Amerika tot Japan, van Rusland tot Brazilië. De gerechten wisselen geregeld op de kaart, want zoveel landen hebben uiteraard ook veel gerechten. Het contact met de gastheer en –dame is erg goed. Ze zijn geïnteresseerd, maar ook zelf verhalend. Voor een echte etensreis moet je hier naartoe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Monica & Winston

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Evelien J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Met een grote groep gegeten! Was heerlijk eten, allemaal tegelijk gegeten, goede service! En leuke actie met de korting!
ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanaf de binnenkomst een warm welkom en ook zo weggegaan! Hier gegeten met 8 mensen en iedereen was zeer tevreden! Verse groenten en zelfgemaakte sauzen die echt opvielen qua smaak! Vlees en vis van prima kwaliteit en duidelijk met liefde bereid! Als ik al een minpuntje kan geven dan zou ik de bediening iets meer kennis meegeven van de wijnkaart en ook een betere fles cognac op de kaart zetten!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Aparte gerechten en relaxte bediening. Komen zeker een keer terug.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Eccellent????????
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant was erg rommelig. Overal lagen spullen die daar niet horen. Het eten was ronduit slecht. Er was geen gerecht wat een voldoende haalde. Daarbij was de prijs/kwaliteit verhouding compleet uit balans. Het bedienend personeel was wel vriendelijk en klantgericht. De eigenaar persoonlijk over onze ervaringen gesproken. Hij reageerde keurig en was blij met de feedback.
Dirk-Jan J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vanwege de drukte duurde het wat lang voor we het hoofdgerecht kregen maar dit was dan ook het enige smetje op de avond. Zowel de bediening als de kwaliteit van het eten was van zeer hoge kwaliteit. En dan hebben we het nog niet eens over de wijn gehad. Ga zo door Monica&Winston, wij komen graag terug. Heerlijk!
R K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was druk dus moesten we vrij lang wachten op onze gerechten. De gerechten waren heerlijk, maar best prijzig voor de hoeveelheid wat we kregen, friet moest nog apart worden besteld, zat niet standaard bij de hoofdgerechten in.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ben hier voor het eerst geweest, sfeer was zeer goed nette bediening eten boven mijn verwachting goed. Kom hier zeker weer terug. dikke pluim. Willem Fiddelaar Lelystad
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten . Goede service en vriendelijk personeel. Lekkere stoelen en gezellige inrichting
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
vlotte bediening en lekker eten voor een goede prijs we hebben genoten met 8 personen we hadden allemaal iets anders dus kon iedereen zijn mening geven en ook iets proberen van de andere gerechten
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke en vrolijke eigenaars en bediening. En zeer hulpvaardig en attent.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede kaart. Erg verrassend eten, het surprisemenu, maar zeer goed! Zeker een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Inrichting oogt wat sober en strak, maar het was deze avond ook niet zo druk. De sfeer was gezellig en vriendelijk, niet in de laatste plaats door de prettige bediening. De ventilatie werkte goed, waardoor het wat fris aanvoelde. Zeer aan te bevelen en we komen zeker terug.
vlist38 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Buitengewoon plezierig om bij Monica en Winston te eten. Je wordt als een zeer welkome gast ontvangen
en vervolgens kun je genieten van prima maaltijd. Voor herhaling vatbaar!
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Weer eens heerlijk gegeten ter gelegenheid van ons 26-jarig jubileum. Sate van de Haas blijft een fantastisch gerecht en ook de gerookte zalm vooraf was erg lekker en verrassend gepresenteerd. Tafelgenoot 'genoot' ook zichtbaar van zijn varkenshaas met mosterdsaus. Zeker voor herhaling vatbaar.
Murielle V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een warme, hartelijke ontvangst, met veel persoonlijke aandacht, en heerlijke gerechten. We hebben een geweldige avond gehad!
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
wIJ hebben in een gezellige en toch rustige omgeving heerlijk gegeten.De bediening was uitstekend en op een beschaafde manier werd gevraagd of wij tevreden waren over de gerechten.Wij komen zeker terug.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ons tafeltje in een hoekje betekende dat een van ons zicht had op de muur op 1,5 m afstand. De bediening was bijzonder vlot en vriendelijk. Voorgerecht met ham-meloen was prima, chorizo kroketjes echt niks bijzonders, gewoon een paar kleine kroketjes. Als hoofdgerecht namen we de mixed grill, viel tegen. Met name biefstuk smaakte vreemd, zeepachtig, in ieder geval niet naar biefstuk. Toetjes met pistache ijs en noten en ijs-boeren jongens (Dame Boeroe) waren prima. De wijn bleek acceptabel, de glaasjes evenwel schandalig klein voor € 5,10 per glas. We waren zeker niet echt tevreden, ook niet zwaar teleurgesteld.
Bar B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekkere saté, vriendelijke mensen????
Conny W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was de tweede keer dat we bij Monica en Winston gingen eten, en allebei de keren was het goed. De sfeer is heel relaxt en geeft een huiselijk gevoel. Het eten was prima, ik had een mix grill besteld, het vlees was boterzacht.
Het driegangendiner voor € 33,50 is goed van kwaliteit, alleen een glaasje wijn is wel duur.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zoals altijd was het weer lekker en gezellig en vooral véél. Maar dat is volgens Monica ook de bedoeling ????
Ik heb al een paar keer de Mixed grill genomen en die is erg lekker. Vandaag had ik de Philly steak en die was ook overheerlijk.