Restaurant Monica & Winston

Stadhuisplein 4 8232 Lelystad Nederland Kaart
31-320213035

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Culinaire wereldreis in Lelystad

Bij restaurant Monica en Winston kun je authentieke wereldgerechten komen proeven. De kaart bestaat uit gerechten vanuit de hele wereld. Van Amerika tot Japan, van Rusland tot Brazilië. De gerechten wisselen geregeld op de kaart, want zoveel landen hebben uiteraard ook veel gerechten. Het contact met de gastheer en –dame is erg goed. Ze zijn geïnteresseerd, maar ook zelf verhalend. Voor een echte etensreis moet je hier naartoe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Monica & Winston

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Melinda R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Een leuk knus restaurantje en het eten was er heerlijk. Het is echt de moeite waard.
Ank L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
We hebben zeer lekker gegeten en komen zeker nog een keer.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima gegeten, hoewel menu wel afweek van wat op de site gepubliceerd, daardoor was het voor dochter met allergieën even zoeken naar een geschikt hoofdgerecht. Bediening vriendelijk en voorkomend- toen ik me op een gegeven moment verslikte werd er direct spontaan water aangeboden. Relaxte sfeer en comfortabele stoelen, inrichting is wellicht niet ieders smaak , maar ik vond het wel wat hebben. Prettige verrassing dat er bieren van brouwerij 't IJ op "de kaart" stonden ( Tussen " ", omdat er geen echte drankkaart bleek te zijn)
Pphia D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Xxxxxx
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Vanwege een jubileum hier met 16 personen gegeten. Van te voren alleen een prijs afgesproken en de rest aan Monica & Winston overgelaten. Daar hebben we zeker geen spijt van. Alles was prima geregeld en we hebben heerlijk gegeten. Als voorgerecht kregen we per 4 personen 5 gerechtjes om te delen. Van kippenlevertjes tot zalm en kaaskroketjes, allemaal even lekker. Het hoofdgerecht werd in buffetvorm geserveerd met 4 vleesgerechten, friet, rijst en salade. Veel variatie in de smaken. Het nagerecht was een proeverij van diverse gerechtjes waaronder ijs en brownie. We hebben een prima avond gehad
Mario E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
eten is goed en je bent er helemaal op je gemak
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Eten was prima behalve bij het hoofdgerecht koude aardappeltjes en groente. Bij het voorgerecht was de meloen hard. De borden waren niet schoon en in de sate zat een botje. Het ijs was vantevoren klaargemaakt aangezien er bij de dame blanche geen warme chocolade zat maar in een potje bij het ijs.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Zeer vriendelijk en voor herhaling vatbaar
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuke zaak vlotte en vriendelijke bediening heerlijk gegeten!
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heel lekker gegeten bij Winston & Monica! Alles vers en op bestelling bereid. Zij en het bedienend personeel hebben er veel plezier in. Kleine kaart, maar het smaakt prima!
Marry K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst en keurige bediening Het eten was lekker.
Alleen de muziek was hinderlijk door de zware bassen die overheersend waren.
Advies: Rustige achtergrond muziek.
Jack J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Verrassend restaurant in Lelystad! Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Mooie aparte gerechten welke vers worden bereid. Monica is een geweldige gastvrouw met een schat aan kennis van buitenlandse keukens. Zeker een aanrader dus wij komen hier beslist weer terug.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij hebben hier gegeten met de AH actie. Ik heb gereserveerd op basis van het menu wat op Iens stond echter was dat niet het menu wat wij onder ogen kregen. Als ik dit had geweten had ik niet bij dit restaurant gereserveerd.
Wij hadden de vraag gesteld of het voorgerecht rundvlees was, dit was het geval, hierbij aangegeven dat wij geen varkensvlees eten, echter het hoofdgerecht was uiteindelijk wel varkensvlees :/
De verhouding betreft prijs en eten is niet juist.
De bediening was verder prima en de locatie goed te bereiken en op een mooi groot plein gevestigd.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Met de AH actie verrassend 3 gangenkeuzemenu. Van a tot z zeer smakelijk . Vriendelijke bediening en ruim de tijd. En de australische wijn !
Jammie
Hans J.A. K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prima geregeld en lekker gegeten
Aja A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We zijn zaterdagavond bij Monica en Winston gaan eten tgv onze 51e trouwdag.
Het eten was goed, alhoewel de gebakken aardappeltjes aan de zoute kant waren.
Wat meer afwisseling in de menukaart en de gerechten zou welkom zijn.
De airconditiong stond, zeker wat later op de avond, te koel!
De bediening was, zowals we gewend zijn, dus uitstekend!
Hartelijk dank voor de gezellige avond!!
S. C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ruimte krap bemeten langs de muurzijde niet ruim genoeg om comfortabel te zitten.
Eten was heerlijk en lekker, warm/heet zeer goed i.i.g.
Incident aan andere tafel werd niet goed opgelost kortom genegeerd door bediening.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten was prima. Bediening alleen beetje klungelig. 2 keer drinken laten vallen waarvan één keer echt over mijn dochter, zonder excuses of iets te zeggen. Wel enthousiaste bediening
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018