Restaurant Monica & Winston

Stadhuisplein 4 8232 Lelystad Nederland Kaart
31-320213035

Over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Culinaire wereldreis in Lelystad

Bij restaurant Monica en Winston kun je authentieke wereldgerechten komen proeven. De kaart bestaat uit gerechten vanuit de hele wereld. Van Amerika tot Japan, van Rusland tot Brazilië. De gerechten wisselen geregeld op de kaart, want zoveel landen hebben uiteraard ook veel gerechten. Het contact met de gastheer en –dame is erg goed. Ze zijn geïnteresseerd, maar ook zelf verhalend. Voor een echte etensreis moet je hier naartoe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Monica & Winston

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fantastische kwaliteit in een korte tijd geserveerd door zeer aangenaam personeel die het ons
geheel naar de zin heeft gemaakt!
annekewind .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ons voorgerecht bestond uit een aantal proeverijen waaronder gerookte zalm en meloen met ham, een heerlijke en goed uitziende mix van kleine voorafjes, geserveerd op een lei stenen bord.
Bij het hoofdgerecht zou meer groente welkom zijn. Bij mijn curry schotel zou rijst horen werd er bij de bestelling gezegd, maar dat bleek niet het geval.
De rode wijn die erbij geserveerd werd, was genoemd naar 19 verschillende misdaden..... nou, die associatie hoeft voor mij niet zo nodig als ik ontspannen wil dineren.
Het was erg warm in het restaurant, waardoor we extra veel water hebben gedronken. Al met al wel een geslaagd diner!
Cdmkrap .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goede ontvangst, goed eten, toen onze vriend aangaf zijn vlees taai te vinden kreeg hij spontaan een ander stukje biefstuk, dit was heerlijk. Wel wat weinig keuze in visgerechten bij het ah menu en in de toetjes, jammer!
Tevens het betalen voor een bakje frites bij het eten vonden wij ook niet zo gastvrij.
ron.dekleijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Dit was ons eerste bezoek aan Monica & Winston. In deze tijd van het jaar ligt het restaurant wat verloren aan het lege Stadhuisplein, maar eenmaal binnen wacht een warme verrassing. Het onthaal was bijzonder vriendelijk en gastvrij. Het voorgerecht geserveerd op een plateau met diverse vis en vleesgerechten is zonder meer een 10 waard. Als hoofdgerecht hadden wij Diamanthaas en Black Angus steak. Samen met een royale garnering was dit zeer smakelijk en voldoende. De geadviseerde wijn uit Australië maakte het geheel compleet. De Crème Karamel, leek direct van een top-kok uit Spanje te komen. Een geslaagde avond en een restaurant om eens vaker binnen te lopen.
A E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral het voorgerecht erg leuk. Diverse kleine hapjes op een plateau.
Hoofdgerecht ook goed. De wijn vond ik zeer prijzig. En de prijzen waren ook niet te vinden op de menukaart.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met AH bonnen met vier personen redelijk goed gegeten. Fles wijn vond ik prijzig voor ruim 4 glazen. Bestel je glazen apart is dit ws goedkoper - 4.00 p.p.? (staat niet op de kaart). Wel aarid was dat we een flesje water extra kregen. (Voor water betaal je toch niet ?????)
Jammer dat de garnie, bij de verschillende vleesbestellingen, op alle borden hetzelfde is, mag iets meer variatie in.
ilona.smit .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
ik kom hier zeker weer terug. We kwamen hier voor de eerste keer, maar de mensen gaven ons een gevoel of we kind aan huis waren. Zeer toegankelijk qua sfeer.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De ontvangst kan met wat meer aandacht. Het voorgerecht was leuk maar het hoofdgerecht was niet bijzonder, dat was meer een huiskamermaaltijd.
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het is het net niet helaas, bediening kan echt beter; er wordt niet naar je geluisterd als je iets aangeeft. Zijn drukker met zichzelf bezig dan de klanten.
ja2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima. Gastvrij, vriendelijk.
Goede ontvangst, tijd voor een praatje en informatie. Voldoende gerechten en dranken op de kaart om een keuze te kunnen maken. Prijs kwaliteit wat minder.
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij aten er met de AH actiebon. Jammer dat we niet zelf een voorgerecht konden kiezen. We kregen nu wat hapjes die niet echt onze smaak waren. Het eten was goed van smaak, vers, maar eenvoudig en net genoeg qua portie. Het is dat wij korting kregen want de menu prijs van het gebodene is echt te hoog.
De bediening was ovetigens vriendelijk.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel fijn restaurant. We werden hartelijk ontvangen. De keuken is voortreffelijk. Een aanrader!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het slechtste wat ik ooit geserveerd heb gekregen. Er wordt niet gekookt, er wordt ingekocht en opgewarmd. Zelfs een simpele biefstuk kunnen ze taai en met een leverachtige smaak afleveren. Wij hebben vrijwel alles laten staan. Er werd wel aangeboden om iets anders klaar te maken, maar dat durfde ik niet aan. We kregen wel de rekening, wat ik erg teleurstellend vind. Nooit meer!
Mattiek .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voortreffelijk en gevarieerd eten. Goed heet, vers en geen wachttijd. Ontvangst vriendelijk en precies. Tafel gezellig gedekt. Eenvoudig maar heel goed.
truus.heleen .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij vonden het vreemd om in deze tijd van het jaar alleen koude voorgerechten te krijgen.
De wijn was veel te duur in verhouding tot de kwaliteit.
het hoofdgerecht dat wij graag wilden, was er niet.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk
AVreden .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor de 2e keer dit jaar, opnieuw heeeeerlijk gegeten! Prettige, gemoedelijke sfeer, ruime porties, zodat je tevreden en voldaan weer huiswaarts keert;-)
Ga zo door, Monica en Winston, wij komen zeker terug!
marjon_r .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH zegelactie . Er was geen wijnkaart zodat je niet wist wat de prijzen van de wijn waren wetende dat n glas wijn gemiddeld €3,75 per glas is bestelde ik n 1/2 liter rosé maar ben erg van de prijs geschrokken bij het afrekenen €22 ,50 voor een halve liter rosé is erg duur. Mijn biefstuk was Well done en niet medium. Vonden de sfeer in het restaurant ook niet echt gezellig veel te veel verlichting. Voor ons geen tweede keer meer naar Monica en Winston.
froos .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer goed en goed ingerichte restaurant. Voldoende verlichting zo dat je kan zien wat je eet. Het voorgerecht was een verrassing van de kok en dat was heerlijk. Veel variatie . Voldoende keuze van de andere gerechten Wil je lekker uit en niet te druk ( grootte) Is dit een aanrader.
Manoek R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eten is echt top! Bediening is erg vriendelijk. Inrichting is niet bijzonder maar dat is ook niet nodig.