Restaurant Monica & Winston

Stadhuisplein 4 8232 Lelystad Nederland Kaart
31-320213035

Over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Culinaire wereldreis in Lelystad

Bij restaurant Monica en Winston kun je authentieke wereldgerechten komen proeven. De kaart bestaat uit gerechten vanuit de hele wereld. Van Amerika tot Japan, van Rusland tot Brazilië. De gerechten wisselen geregeld op de kaart, want zoveel landen hebben uiteraard ook veel gerechten. Het contact met de gastheer en –dame is erg goed. Ze zijn geïnteresseerd, maar ook zelf verhalend. Voor een echte etensreis moet je hier naartoe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Monica & Winston

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Robin M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heel fijn restaurant. We werden hartelijk ontvangen. De keuken is voortreffelijk. Een aanrader!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het slechtste wat ik ooit geserveerd heb gekregen. Er wordt niet gekookt, er wordt ingekocht en opgewarmd. Zelfs een simpele biefstuk kunnen ze taai en met een leverachtige smaak afleveren. Wij hebben vrijwel alles laten staan. Er werd wel aangeboden om iets anders klaar te maken, maar dat durfde ik niet aan. We kregen wel de rekening, wat ik erg teleurstellend vind. Nooit meer!
Mattiek .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voortreffelijk en gevarieerd eten. Goed heet, vers en geen wachttijd. Ontvangst vriendelijk en precies. Tafel gezellig gedekt. Eenvoudig maar heel goed.
truus.heleen .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij vonden het vreemd om in deze tijd van het jaar alleen koude voorgerechten te krijgen.
De wijn was veel te duur in verhouding tot de kwaliteit.
het hoofdgerecht dat wij graag wilden, was er niet.
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten en de bediening was uiterst vriendelijk
AVreden .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor de 2e keer dit jaar, opnieuw heeeeerlijk gegeten! Prettige, gemoedelijke sfeer, ruime porties, zodat je tevreden en voldaan weer huiswaarts keert;-)
Ga zo door, Monica en Winston, wij komen zeker terug!
marjon_r .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de AH zegelactie . Er was geen wijnkaart zodat je niet wist wat de prijzen van de wijn waren wetende dat n glas wijn gemiddeld €3,75 per glas is bestelde ik n 1/2 liter rosé maar ben erg van de prijs geschrokken bij het afrekenen €22 ,50 voor een halve liter rosé is erg duur. Mijn biefstuk was Well done en niet medium. Vonden de sfeer in het restaurant ook niet echt gezellig veel te veel verlichting. Voor ons geen tweede keer meer naar Monica en Winston.
froos .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer goed en goed ingerichte restaurant. Voldoende verlichting zo dat je kan zien wat je eet. Het voorgerecht was een verrassing van de kok en dat was heerlijk. Veel variatie . Voldoende keuze van de andere gerechten Wil je lekker uit en niet te druk ( grootte) Is dit een aanrader.
Manoek R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eten is echt top! Bediening is erg vriendelijk. Inrichting is niet bijzonder maar dat is ook niet nodig.
Akaash M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heel aardig en attent personeel! Letten goed op of je drinken op was en kwamen vaker langs om te vragen of het naar wens was. Het eten was goed te doen, wel behoorlijk grote porties die snel achter elkaar kwamen waardoor je geen tijd had om het vorige gerecht te laten zakken.
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We hebben gisteren een Kookworkshop gehad. Monica en Winston hebben de vrije hand gehad in het thema. We hebben een super avond gehad. Gastvrij ontvangst met lekkere wijn, en borrel garnituur. We kregen goede uitleg over Hygiëne en veiligheid in de keuken. Wij hebben allerlei verschillende bijzondere tapas gerechten gemaakt. De drankjes en hapjes konden we de gehele avond vrij pakken. Het was een erg gezellige ontspannen huiselijke sfeer.
We kregen handige tips. En het was verrassend om te merken hoe goed je collega's kunnen koken. Verhaling vatbaar, ze hebben nog thema's genoeg.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Weer erg lekker gegeten!! Een aanrader is er niet want alles is even lekker. Prima idee om van het voorgerecht te veranderen, zo heeft ieder wat wils. Nagerecht was subliem. Kijk weer uit naar de volgende keer :)
Susanne L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Super slecht! N.a.v. goede recensies op deze site hier gaan eten, maar het is ons enorm tegengevallen. Restaurant ziet er uit als een 'cafetaria +'. Wijnkaart hebben ze wel, maar die moest het meisje van de bediening gaan zoeken, dus de keuze was: wit of rood. Pas na het hoofdgerecht kregen wij ons drankje, terwijl wij dit ruim voor het serveren van het hoofdgerecht hadden besteld. De lege borden werden na 25 minuten van tafel gehaald. Na het hoofdgerecht om de dessertkaart gevraagd, het überhaupt brengen hiervan duurde weer 20 minuten. Alles duurde zo lang! Kortom, dit restaurant zou ik echt niemand aanraden!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Dit is niet de eerste en zeker niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Ditmaal hebben we de krokodil geproeft. Ja, het kost een beetje maar dan heb je er wel weer een smaaksensatie bij. Hoe het smaakt? Naar krokodil, proef dus zelf maar.
Marlies W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voor- en hoofdgerecht waren lekker. De service was helaas erg slecht. Het duurde erg lang voor de bestellingen werden opgenomen, erg lang voor de drankjes kwamen en het was bijna onmogelijk aandacht te krijgen van de bediening. Drankjes die we bij het hoofdgerecht bestelden kwamen een halfuur nadat het eten op was. Verwacht geen advies over wijn. Dessert was erg eenvoudig, maar ook daar moesten we een halfuur op wachten.
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ontzettend vriendelijk personeel, leuke gerechten en dat voor een heel schappelijke prijs.
Via de AH actie gereserveerd, geen gedoe over gerechten die wel of niet bij de actie hoorden, gewoon het 2e driegangenmenu is gratis.
Het restaurant was vol, dus moesten we wat langer op ons eten wachten, maar dit was niet storend.
We komen hier zeker terug.
svanderbijl .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We werden hartelijk verwelkomd en konden met dit mooie weer heerlijk buiten gaan zitten. De bediening was op en top en het eten was verrukkelijk. Omdat mijn man jarig was kreeg hij nog een feestelijk toetje. Al met al was dit een avondje puur genieten. Winston en Monica, blijf vooral zo doorgaan! Het was fantastisch!
Heerlijk_eten_80 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Na een dagje Aviodrome, hadden we hier tafeltje gereserveerd voor 6 personen m.b.v. de AH Restaurantactie.
Ondanks dat er een tafel binnen voor ons klaar stond, konden we zonder probleem buiten op het terras zitten.
Voor de actie hadden ze een leuk menu samengesteld met ook hele aparte gerechten (zoals krokodil). De bediening was erg vriendelijk en het eten was ontzettend lekker en veel!
Over het geluidsniveau kan ik weinig zeggen, want het was relatief rustig, toen wij er waren, bovendien zaten wij buiten.
Zelf komen we niet uit de buurt, maar voor dit restaurant komen we vast nog een keer terug. Een absolute aanrader!
dirk.gea .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was uitstekend, alleen de bediening zou efficienter kunnen. Hierdoor waren we relatief veel tijd kwijt.
Vonden wel het karafje huiswijn nogal prijzig.
conniewezenberg .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben heerlijk gegegeten zowel het voorgerecht ( gerookte zalm met toast )
als de ossenhaasreepjes in oestersaus en de picanha geserveerd met verse groenten en en een heerlijke saus. De kaart is op zich al een verrassing. Een goede mix voor een ieder die van lekker en goed eten houdt. Daarnaast nog even gesproken met Monica die het toetje serveerde en zelf vroeg of alles had gesmaakt en of er nog suggesties waren. Kortom top en absoluut een aanrader om daar te eten. Wij komen in ieder geval nog een keer terug