Restaurant Monica & Winston

Stadhuisplein 4 8232 Lelystad Nederland Kaart
31-320213035

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Culinaire wereldreis in Lelystad

Bij restaurant Monica en Winston kun je authentieke wereldgerechten komen proeven. De kaart bestaat uit gerechten vanuit de hele wereld. Van Amerika tot Japan, van Rusland tot Brazilië. De gerechten wisselen geregeld op de kaart, want zoveel landen hebben uiteraard ook veel gerechten. Het contact met de gastheer en –dame is erg goed. Ze zijn geïnteresseerd, maar ook zelf verhalend. Voor een echte etensreis moet je hier naartoe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Monica & Winston

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Wij hebben een gezellig, fijn eten bij dit restaurant gehad.Eten was heerlijk!
De gastvrijheid was prima.
Wij kwamen met de AH kortingsbonnen maar merkte er op alle fronten niets van dat we met korting
kwamen eten bij ze.
Complimenten!
Anique K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, ruime keuzes uit het geselecteerde menu en een vrolijke en aardige serveerster die goed voor ons zorgde. Top avond gehad.
Odile S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
het was een goede, vriendelijke en fijne avond dankzij het goede eten,gezellige bediening.
Wil N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hebben lekker gegeten goede kwaliteit producten zeer goede bediening,alleen de sfeer in het restaurant is erg kil niet leuk aangekleed een beetje rommelig en voor de prijs van een menu verwacht je tenminste een amuse of een stukje brood met beter en geen papieren tafel kleedjes.
Sigurd V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Goede kaart en goed op smaak!
LUC L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het is gewoon goed
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Vriendelijk, gastvrij, heerlijke malse zalm
reptile58 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Hadden een Caribisch thema, was heel lekker. Waren ook flexibel qua snelheid, na het hoofdgerecht wilden we even uitbuiken en hebben het dessert besteld met de vraag 15 minuten te wachten. Exact 15 minuten daarna werden de desserts gebracht. De dames die bedienen waren zonder uitzondering bijzonder vriendelijk en vrolijk. Wij komen hier zeker terug!
Toby H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Erg vriendelijke mensen, Mooie locatie en erg lekker eten, relaxte sfeer. Kan iedereen deze zaak aanraden. Wij hadden een driegangen menu, veel keuze en lekker bereid!
Edwin J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Via recensies hier terecht gekomen. Zou aan de buitenkant er aan voorbij zijn gelopen.
Uitstekend gegeten!! Prima sfeer!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Ik eet hier vaker en altijd samen met mijn moeder die nu 83 jaar werd. Iedere keer weer worden wij verwelkomt alsof we koninginnen zijn. En dat blijft zo tijdens het eten en ook daarna. Tot en met het uitgeleidden toe.
Heerlijk, altijd weer een feestje.
sandy R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben lekker gegeten. Goede prijs en vriendelijk personeel.
Wil O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima eten komen zeker terug
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prettig restaurant met goede zitplaatsen en leuk uitzicht.
Bediening prima en door de actie prijs/kwaliteit zeer gunstig.
LUC L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij zijn voor de vijfde keer geweest en blijft lekker genieten.
wij zijn tevreden
Kelly T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker eten leuke sfeer.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Toch ff wat rechtzetten TOV de andere recensies.De uitstraling lijkt meer op een lunchroom dan op een restaurant!Ook qua bedrijfskleding.Het vlees en de vis was qua garing geweldig bereid.Maar een Japans gerecht met een overdaad aan courgette en vooral paprika??! Klopt niet helemaal. Het nagerecht coupe pistache was lekker maar moest eigenlijk coupe boerenjongens zijn..... niet zó erg maar toch jammer.Parfait Bastogne viel erg tegen: mierzoete parfait en Bastogne was er overheen gevlogen.En als je dan 5 of 6 euro voor een glas wijn vraagt moet het wel écht goeie zijn. Zowel de witte als de rode was niet naar verwachting voor deze prijs.Al met al is het eten zeker niet slecht maar als je een écht restaurant wilt zijn is het het allemaal nèt niet!
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vanavond bij Monica & Winston gegeten. Er was een kortingactie van Iens, 50% korting op de rekening, dus lekker voordelig. We bestelden de Angus biefstuk en varkenshaas in mosterdsaus. Beiden prima gebakken en zeer mals. De varkenshaas smolt op je tong. Eea geserveerd met een selectie van geroosterde groenten. Apart frietes erbij. Jammer dat er geen mayonaise wordt geserveerd, maar fabrieksfrietsaus. Als desert een Dame Verde (pistache-ijs met walnoten en een karamelsiroop. Porties zijn prima.
Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk, goede porties ook voor de grote eter. Super vriendelijk en snel personeel. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Evelien J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Met een grote groep gegeten! Was heerlijk eten, allemaal tegelijk gegeten, goede service! En leuke actie met de korting!