Restaurant Monica & Winston

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Culinaire wereldreis in Lelystad

Bij restaurant Monica en Winston kun je authentieke wereldgerechten komen proeven. De kaart bestaat uit gerechten vanuit de hele wereld. Van Amerika tot Japan, van Rusland tot Brazilië. De gerechten wisselen geregeld op de kaart, want zoveel landen hebben uiteraard ook veel gerechten. Het contact met de gastheer en –dame is erg goed. Ze zijn geïnteresseerd, maar ook zelf verhalend. Voor een echte etensreis moet je hier naartoe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Monica & Winston

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Conny W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was de tweede keer dat we bij Monica en Winston gingen eten, en allebei de keren was het goed. De sfeer is heel relaxt en geeft een huiselijk gevoel. Het eten was prima, ik had een mix grill besteld, het vlees was boterzacht.
Het driegangendiner voor € 33,50 is goed van kwaliteit, alleen een glaasje wijn is wel duur.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zoals altijd was het weer lekker en gezellig en vooral véél. Maar dat is volgens Monica ook de bedoeling ????
Ik heb al een paar keer de Mixed grill genomen en die is erg lekker. Vandaag had ik de Philly steak en die was ook overheerlijk.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Was weer heerlijk
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De gerechten zijn allemaal zeer lekker.
De sfeer is heel gemoedelijk en warm.
De prijzen zijn in verhouding met de gerechten, meer dan redelijk.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima restaurant.
Start liep wat stroef omdat 1 van ons later was. Dus duurde even voor we drinken / broodje hadden.
Wel speciaal verse munt gaan halen omdat degene die ze hadden er niet meer zo mooi uit zag.

Struisvogel steak was heerlijk met lekkere saus! Groenten aangenaam verrast!

Het toetje (blondie) was ook heerlijk. Alleen het bolletje vanille ijs was wat korrelig / kristallen.

Verder kan de aankleding wat meer sfeer gebruiken. Lichten fel, geen kaarsjes aan.

Leuke tent voor een avondje met vriendinnen. Goed eten voor respectabele prijs. En als ze wat doen met de tips dan word het nog beter. ;)

Ik kom er nog graag een keer terug.
Pieter O.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
De muziek stond wat hard aan en de patat aan de dikke kant. Voor de rest was het top! Heerlijk gegeten een echte aanrader! En dat zullen we ook zeker doen.
Ivan H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Sfeer is top! Enige puntje (maar dat kan persoonlijk zijn) licht is iets te vel. Als de spotlights uit zouden staan heb je een meer een romantische sfeer.
berendokma .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gastvrije sfeer. Je kon merken dat de serveerster nog aardig onzeker was, maar dat werd goed gecompenseerd door een hartelijke, behulpzame Monica.
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij Monica & Winston merk je dat ze passie hebben voor eten en drinken. Ze gaan voor kwaliteit en dat proef je. Producten worden met zorg uitgekozen. Daarnaast staat de klant centraal en ze doen er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Eten bij Monica & Winston is een feestje.
vlist38 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij Monica en Winston was het als eerder ervaren : goed eten, prima sfeer en allervriendelijkste
ontvangst en bediening.
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
gezellige ,maar toch rustig restaurant ,vriendelijk personeel ,,eten op de borden ,meer dan genoeg
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Goede en verse gerechten in voldoende hoeveelheid en keus. Prettige en vriendelijke bediening.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Omdat er later op de avond een even plaats ging vinden was het restaurant ontregeld en was de wachttijd extreem lang. Men deed wel hun best zich te excuseren en waar mogelijk te compenseren. De kwaliteit van de gerechten (biefstuk en varkenshaas) was minder dan we eerder bij dit restaurant hebben ervaren. Volgende keer beter hopen we.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk eten (en drinken) voor een eerlijke prijs. Mooi restaurant met terras midden in het centrum op het Stadhuisplein. Uitstekende bediening en service.
B. V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De knoflook champignons waren hoog op smaak. (Te zout)
Ik vind 33,50 als menu prijs hoog daarbij werd er op de verschillende gerechten nog weer + prijzen gerekend van 2,50 oplopend tot 8,50. Dat vind ik jammer.
Wij hebben een gezellige avond gehad met lekker eten!
rianne.meijer .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten is hier altijd heerlijk! Vriendelijke mensen en er wordt altijd goed rekening gehouden met dieetwensen.
Dit restaurant is echt een aanrader in Lelystad!
G L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ik had de salade met pittige kip en deze was heerlijk met malse kip, mijn persoonlijke smaak minder Dessing.
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker gegeten, mooi interieur, mooie locatie. Service is uitstekend. Toen een stuk vlees van mijn vriend iets te rauw voor hem was, werd er niet moeilijk gedaan om dat wat gaarder te maken. Achteraf werd er nog eens gevraagd of het allemaal nog goed was. Kortom, een prima restaurant!
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voorgerecht was goed salade met geitenkaas.
De mixed grill was wat smaakloos.
Saté flauw ,Varkenshaas redelijk.

Groente die op het bord lag vindt ik redelijk.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Goed gegeten alleen hadden ze helaas niet alle gerechten die op de kaart stonden. En had wel wat meer muziek gemogen. Bediening was goed