Restaurant Monica & Winston

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant Monica & Winston

Culinaire wereldreis in Lelystad

Bij restaurant Monica en Winston kun je authentieke wereldgerechten komen proeven. De kaart bestaat uit gerechten vanuit de hele wereld. Van Amerika tot Japan, van Rusland tot Brazilië. De gerechten wisselen geregeld op de kaart, want zoveel landen hebben uiteraard ook veel gerechten. Het contact met de gastheer en –dame is erg goed. Ze zijn geïnteresseerd, maar ook zelf verhalend. Voor een echte etensreis moet je hier naartoe.

Meer informatie over restaurant Restaurant Monica & Winston

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Restaurant Monica & Winston

sandy R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben lekker gegeten. Goede prijs en vriendelijk personeel.
Wil O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima eten komen zeker terug
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prettig restaurant met goede zitplaatsen en leuk uitzicht.
Bediening prima en door de actie prijs/kwaliteit zeer gunstig.
LUC L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij zijn voor de vijfde keer geweest en blijft lekker genieten.
wij zijn tevreden
Kelly T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker eten leuke sfeer.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Toch ff wat rechtzetten TOV de andere recensies.De uitstraling lijkt meer op een lunchroom dan op een restaurant!Ook qua bedrijfskleding.Het vlees en de vis was qua garing geweldig bereid.Maar een Japans gerecht met een overdaad aan courgette en vooral paprika??! Klopt niet helemaal. Het nagerecht coupe pistache was lekker maar moest eigenlijk coupe boerenjongens zijn..... niet zó erg maar toch jammer.Parfait Bastogne viel erg tegen: mierzoete parfait en Bastogne was er overheen gevlogen.En als je dan 5 of 6 euro voor een glas wijn vraagt moet het wel écht goeie zijn. Zowel de witte als de rode was niet naar verwachting voor deze prijs.Al met al is het eten zeker niet slecht maar als je een écht restaurant wilt zijn is het het allemaal nèt niet!
Kitty V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vanavond bij Monica & Winston gegeten. Er was een kortingactie van Iens, 50% korting op de rekening, dus lekker voordelig. We bestelden de Angus biefstuk en varkenshaas in mosterdsaus. Beiden prima gebakken en zeer mals. De varkenshaas smolt op je tong. Eea geserveerd met een selectie van geroosterde groenten. Apart frietes erbij. Jammer dat er geen mayonaise wordt geserveerd, maar fabrieksfrietsaus. Als desert een Dame Verde (pistache-ijs met walnoten en een karamelsiroop. Porties zijn prima.
Deborah M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was heerlijk, goede porties ook voor de grote eter. Super vriendelijk en snel personeel. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Evelien J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Met een grote groep gegeten! Was heerlijk eten, allemaal tegelijk gegeten, goede service! En leuke actie met de korting!
ron D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vanaf de binnenkomst een warm welkom en ook zo weggegaan! Hier gegeten met 8 mensen en iedereen was zeer tevreden! Verse groenten en zelfgemaakte sauzen die echt opvielen qua smaak! Vlees en vis van prima kwaliteit en duidelijk met liefde bereid! Als ik al een minpuntje kan geven dan zou ik de bediening iets meer kennis meegeven van de wijnkaart en ook een betere fles cognac op de kaart zetten!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Aparte gerechten en relaxte bediening. Komen zeker een keer terug.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Eccellent????????
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het restaurant was erg rommelig. Overal lagen spullen die daar niet horen. Het eten was ronduit slecht. Er was geen gerecht wat een voldoende haalde. Daarbij was de prijs/kwaliteit verhouding compleet uit balans. Het bedienend personeel was wel vriendelijk en klantgericht. De eigenaar persoonlijk over onze ervaringen gesproken. Hij reageerde keurig en was blij met de feedback.
Dirk-Jan J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vanwege de drukte duurde het wat lang voor we het hoofdgerecht kregen maar dit was dan ook het enige smetje op de avond. Zowel de bediening als de kwaliteit van het eten was van zeer hoge kwaliteit. En dan hebben we het nog niet eens over de wijn gehad. Ga zo door Monica&Winston, wij komen graag terug. Heerlijk!
R K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was druk dus moesten we vrij lang wachten op onze gerechten. De gerechten waren heerlijk, maar best prijzig voor de hoeveelheid wat we kregen, friet moest nog apart worden besteld, zat niet standaard bij de hoofdgerechten in.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ben hier voor het eerst geweest, sfeer was zeer goed nette bediening eten boven mijn verwachting goed. Kom hier zeker weer terug. dikke pluim. Willem Fiddelaar Lelystad
Marion F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten . Goede service en vriendelijk personeel. Lekkere stoelen en gezellige inrichting
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
vlotte bediening en lekker eten voor een goede prijs we hebben genoten met 8 personen we hadden allemaal iets anders dus kon iedereen zijn mening geven en ook iets proberen van de andere gerechten
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke en vrolijke eigenaars en bediening. En zeer hulpvaardig en attent.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goede kaart. Erg verrassend eten, het surprisemenu, maar zeer goed! Zeker een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Inrichting oogt wat sober en strak, maar het was deze avond ook niet zo druk. De sfeer was gezellig en vriendelijk, niet in de laatste plaats door de prettige bediening. De ventilatie werkte goed, waardoor het wat fris aanvoelde. Zeer aan te bevelen en we komen zeker terug.