Restaurant MOER

Amstelveenseweg 7 1054 MB Amsterdam Nederland Kaart
31-208203330

Over het restaurant Restaurant MOER

Bij MOER koken we biologisch. Onze chefs werken graag met lokale producten – boeren en leveranciers worden persoonlijk door hen geselecteerd. We zijn trots op onze mooie verrassende gerechten, waarbij groenten in de spotlight staan en vis en vlees een fijne bijrol vervullen.

Je kiest bij MOER voor 4, 5 of 6 gangen, chef’s menu. Laat het ons weten als er iets is dat je liever niet terug ziet op je bord. Kun je verrassingen niet aan? We hebben ook een aantal á la carte gerechten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant MOER

Tramlijn 1
  • : Genoeg parkeergelegenheid op de Amstelveenseweg.

Ontbijt // 07:00-10:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant MOER

Eileen H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Eten is van topkwaliteit; je groente worden hier pas echt lekker klaargemaakt! Voor de rest goede ambiance en fantastische bediening. Neem vooral een gin tonic met rozemarijn vooraf! Pas op! MOER is écht verslavend!
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was heerlijk en niet te druk: Met name de tafel dichtbij de keuken zorgde voor een goede sfeerverhoger :) Een aanrader!
Wat leuk Mariëlle! Bij terugkomst mag je altijd een verzoekje indienen voor een bepaalde tafel. Ook als het wat drukker is ;) Tot de volgende keer!
r.dorst60 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten . Met “ eenvoudige “ ingrediënten bijzondere gerechten gemaakt .
Mooi opgediend . Heerlijke bijpassende wijnen maar ook lekkere alcohol vrije dranken.
Mooie gezellige avond gehad
Fijn Ron, dankjewel! Met en zonder alcohol kan je bij Moer genieten, zo is het maar net. Graag tot ziens!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was geweldig, echt eens wat anders. Wijnarrangement ook van hoge kwaliteit.
Bediening zeer flexibel.

Prijs aan de hoge kant maar wel gerechtvaardigd gezien de hoge kwaliteit van eten, wijn en bediening.
Dat is een keurig schoolrapport Mark, waarvoor dank! Tot snel!
Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Mooi restaurant.
Waren er voor lunch. Geen aanrader.
Sandwich pastrami en humus gegeten met (niet aangemaakte) sla.
Bij humus vergeten (en niet meer verse) groenten.
9-10 euro voor een snee brood vind ik te duur.
Bediening begon goed, maar zakte daarna weg. Zowel voor bestelling als rekening naar personeel moeten lopen.
Bedankt voor je feedback Jessika. We hebben inmiddels per mail contact gehad. Graag zien we je nog eens terug voor een echte Moer-ervaring zoals het hoort!
Filosoof75 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Donderdagavond bij Moer gegeten. Leuk restaurant, met een uitstekende keuken. We hadden het 4-gangen menu en dat was uitstekend. Mooie opgemaakte gerechten waar veel aandacht is besteed. Vooral de verschillende bereidingen van rode biet viel erg in de smaak. Groente speelt bij het hele menu de hoofdrol, maar ook met vlees en vis wordt heerlijk gekookt. De fazant was heerlijk mals en smaakvol. De wijnkaart is voldoende gevarieerd om bij al dat lekkers je eigen keuze te maken als je geen wijnarrangement wil. Wij kozen een smaakvolle Grüne Veltliner die de gerechten eer aan deed.
De bediening is prettig informeel en zeker niet opdringerig. Wij hadden iets te vieren en Moer was daar een passende plaats voor. Bedankt.
Fijn om te lezen, dankjewel! Wij kijken uit naar het volgende moment dat jullie weer iets bij ons komen vieren!
Sanfun J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Service was top.
Super Sanfun, dankjewel!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
In alle facetten geweldig. Leuk interieur en vriendelijk personeel. Eten van super kwaliteit en ook de wijn is lekker. Feit dat het gezellig druk is en het eten van hoog niveau is ideaal voor een avond uit.
Vrijwel elk tafeltje heeft leuk uitzicht en dat is niet in elk restaurant het geval.
Dikke aanrader!
Hartelijk dank Pieter! Kom vooral vaker terug om het zicht vanuit andere tafels te proberen. Als iedereen dat doet dan blijft het gezellig druk;) en dat vinden wij: dikke prima!
Dinie T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wederom een verrassing SUPER
Helemaal top Dinie, merci!
Manuela T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Verrassend ,mooie kaart ,hip en trendy
Daar kunnen we kort op reageren Manuela: wow, hartelijk dank!
Elske S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel, vragen zeg of je kraanwater wil, flexibel met dieetwensen en gewoon in voor een leuk praatje, maar niet te overheersend. Geweldig dat alles biologisch is met groente in de hoofdrol, meeste erg lekker, heel origineel. Persoonlijk mogen de gerechten nog wat kleiner. Heerlijke wijnen.
Wat fijn Elske, dat jullie zo genoten bij Moer! De grootte van gerechten is inderdaad iets heel persoonlijks en daarmee voor ons een uitdaging om het voor iedereen juist te doen maar goed dat je ons daarin scherp houdt. Dankjewel!
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Verrassende gerechten, mooie smaken
Keurig Marja! Hatelijk dank en hopelijk tot snel!
Joria D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooie gerechten met goede wijnen. Heerlijk gegeten en gezellige betrokken bediening!!
Super de luxe Joria! Daar doen wij het voor. Hopelijk tot snel in Moer!
karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Alles tot in de puntjes verzorgd! Heerlijke mooi gepresenteerde biologische gerechten, top bediening en een smaakvol modern interieur met mooie kleurenmix. Ik kom hier zeker terug! Een aanrader dus!
Yes, Karin! Wat goed dat je zo enthousiast bent over restaurant Moer. Wij kijken ernaar uit jullie nogmaals te mogen ontvangen. Tot ziens!
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk en verrassend 5 gangen menu! Je kunt hier ook met een gerust hart glutenvrij eten! Een echte aanrader! Fijn dat alles biologisch is.
Dankjewel Rita, fijn zo'n compliment! Biologisch, glutenvrij, you name it! Uit eten is bij Moer, gezond, verrassend en bovendien verantwoord. Graag tot ziens!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een hele avond met 6 personen gegeten in Moer. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Mooie trendy inrichting. Akoestiek zou iets gedempter kunnen maar is voldoende goed. Het 6 gangen menu was lekker en afwisselend. Ook aandacht en goede alternatieven voor speciale wensen sommige personen.
Bedankt Hans! Leuk dat jullie er waren met zijn zessen en uitgebreid genoten van ons zesgangenmenu. Heel graag tot ziens!
Donny V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. De ontvangst is hartelijk, de bediening zeer vriendelijk en kundig en het eten en drinken zijn van uitstekende kwaliteit. We vonden het allevier wel redelijk rumoerig. Maar komen absoluut vaker terug en zullen het zeker aanbevelen bij vrienden.
Wat een lovende woorden Donny, daar worden wij nou echt blij van! En wat betreft de akoestiek, het is inderdaad een dunne lijn tussen "gezellig" en "rumoerig". We houden het in de gaten maar goed om te horen dat jullie desondanks terug willen komen. Graag tot ziens in Moer!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
prima service en erg lekker. Hier gegeten voor de tweede keer en de manier hoe er wordt omgegaan met een opmerking over een gerecht en/of wijn is zeer klantvriendelijk. Aanrader!
Dankjewel Jan, zo runnen wij onze "winkel" graag! Met zorg en aandacht voor terugkerende gasten. Hopelijk tot gauw!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker en met name heel origineel eten, mooie inrichting van het restaurant! Wel erg rumoerig, je moet erg schreeuwen om elkaar te verstaan.
Bedankt Eline voor je complimenten en je feedback! Graag tot ziens in restaurant Moer!
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goed eten, goede producten, wisselende kaart en goede bediening. Een aanrader om in een informele setting lekker te eten.
Dankjewel Suzanne, wat fijn dat jullie zo genoten hebben! Hopelijk hebben jullie snel weer zin om in een informele setting lekker te eten.