Restaurant MMX

Haltestraat 13 2042 LJ Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant MMX

Italiaanse schoonheden

De beste ingrediënten, pure recepten en een flinke dosis passie; de Italiaanse keuken is schitterend! Bij MMX is het niet anders en geniet je van de lekkerste klassiekers uit dit mooie land.

Meer informatie over restaurant Restaurant MMX

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant MMX

Ron D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Afgelopen vrijdag heerlijk bij MMX gegeten! Gerecht “De Vrolijke Weduwe” een echte aanrader, evenals de limoncello. Mede door de gezellige bediening en de live acts hebben wij een fantastische avond gehad. Voor herhaling vatbaar, wij komen zeker terug!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zeer onvriendelijke bediening. Slecht eten. Rotte vis en bedorven vlees is bij MMX niet vreemd. Je kan beter naar een echte Italiaan gaan, zoals la Fontanella in Zandvoort
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Ik ga hier niet meer heen sorry bediening bij t binnenkomen al niet aardig. Andere meisje wat ons eten bracht wel . Nee het heeft t niet . Het eten was prima maar het moet een beleving zijn
tinussie .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hadden de pasta uit de kaas aan tafel bereid ,heerlijk ,de wachttijd kan je zelf bepalen door dat even door te geven .bediening eten service en uitstraling restaurant was heel goed
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het eten was heel teleurstellend en slecht, bij het hoofdgerecht zijn we gestopt En er iemand van bediening bijgehaald, de man in kwestie werd er geiriteerd en reageerde heel boos en onprofessioneel.Na betalen van drankjes en voorgerecht(wat overigens ook slecht was) zijn we elders een hoofdgerecht gaan eten.83 euro weggegooid voor 5 drankjes en 5 carpaccio.Nooit meer.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima restaurant. Het was erg druk vanwege de classic GP parade van historische raceauto's door de stad maar ze hadden er overduidelijk ervaring mee. Eten was prima en de prijs/kwaliteit verhouding ook. Enige minpuntje is dat ze naast de koffie aan het eind geen glas kraanwater wilden tappen maar alleen een flesje Spa blauw wilden serveren. Niet meer van deze tijd en deed een klein beetje af aan de gezelligheid vooraf.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Bediening was niet best. Enkele dames waarvan eentje met een t-shirt met de opdruk F*you. Veel armoediger kan het niet voor een prijzig restaurant. Foutieve bestelling werd afgehandeld zoals het niveau van de kleding/t-shirt.
Desert was dramatisch niveau.
Bijzonder slechte ervaring. Nooit meer MMX. Jammer.
Christl S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, was 2e keer deze week. Pasta en Ossehaas alletwee perfect. Maar vooral scropino was erg lekker. Gastvrij ontvangen. Een aanrader zou ik zeggen.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Vorige week hier erg lekker gegeten. Dit wilden we gisteren overdoen en dus een tafel gereserveerd. Buiten reserveren was niet mogelijk. Dus binnen een tafel gekregen. Vervolgens een kwartier moeten wachten en nog steeds kwam er niemand langs om drankjes op te nemen. Op een gegeven moment zelf naar het personeel gelopen. Daar werd je ongeveer uitgelachen omdat je vroeg of er nog iemand langs kwam om een bestelling op te nemen. We zijn maar weggegaan. Zonder iets te eten. Erg jammer. Goed eten maar slecht personeel.
Ramon B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Via Iens gereserveerd maar had niet het idee dat ze daar op waren voorbereid, meer dan een kwartier op de kaart of überhaupt een blik van de ober gewacht.. opgestaan en weg. Dit is het niet waard.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima eten,ongeïnteresseerde
bediening
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Lekker gegeten met de kinderen, goede pasta en pizza!
Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ze hebben een hele goede kok en het eten was dus, zoals gebruikelijk uitstekend. De organisatie was echter beroerd. Tussen binnenkomst, opname en het werkelijke eten zat bijna 1,5 uur. Meerdere tafels die (veel) later binnen kwamen rekenden al af voor wij iets te eten kregen. En als de eigenaar dan nog met een onzin verhaal komt ove slechts 20 minuten tussen opname en eten wordt ik daar niet vrolijk van.
Maar de kwaliteit van de kok maakt gelukkig erg veel goed. Als ze de organisatie op de rit krijgen wordt de beoordeling uitstekend.
carlijngielens .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De bediening was erg vriendelijk. We waren met z'n 5en waarvan 2 zwanger. Ze gaven aan ook non alcoholische wijn te hebben.
Het eten was prima. De porties niet te groot wat fijn was aangezien de pasta erg machtig was. Prijs-kwaliteit was prima!
Erika M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zonder reservering aangeschoven in dit restaurant. Vriendelijk personeel en super lekker eten! Voor mij waren de porties groot genoeg, mijn vriend had liever iets meer gezien (hij twijfelde ook nog of hij een normale of grote portie zou bestellen, hij had achteraf liever de grote besteld). Het restaurant heeft een gezellige inrichting, tafels staan voldoende van elkaar af en het is er niet rumoerig. Het eten is lekker en vers en wordt redelijk snel opgediend. Nadeel is dat het personeel niet uit zichzelf vraagt of je nog iets wil drinken als je glas (bijna) leeg is.
Arco T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Een vervelend eind van een leuke dag. De pizza carpaccio was nog bevroren en ook in tweede instantie was de pizza niet te eten. De bediening legde nog uit dat de carpaccio koud hoort te zijn, maar verder werd er niets aangeboden om het ongerief goed te maken. De pizza stond ook gewoon op de rekening. Vervelende ervaring. Snel weer vergeten.
De tafel van Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten, bedankt !
Jacobien V.
Warme sfeer en hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten.
Jordi R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goed restaurant met zeer lekkere Italiaanse gerechten! Wij komen er graag en vooral de truffelpasta is een echte aanrader!
Jean-Pierre B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was erg koud in het restaurant
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Restaurant MMX is een Italiaans restaurant met een aantal eigen specialiteiten; wij kiezen voor de Pasta al Parmigiano en dat is een voltreffer. Aan tafel bereid is dit een buitengewoon smakelijk gerecht, dit wordt gecompleteerd met een voortreffelijke Il valpollicella. Als afsluiting een heerlijke eveneens huisgemaakte Tiramisu. als er halverwege het eten nog even live wordt gezongen is de avond compleet. Een fijne, huiselijke sfeer en voortreffelijk eten; kortom een aanrader!