Restaurant MMX

Haltestraat 13 2042 LJ Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant MMX

Italiaanse schoonheden

De beste ingrediënten, pure recepten en een flinke dosis passie; de Italiaanse keuken is schitterend! Bij MMX is het niet anders en geniet je van de lekkerste klassiekers uit dit mooie land.

Meer informatie over restaurant Restaurant MMX

Maandag t/m Vrijdag vanaf 17:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

Frank D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker gegeten in een mooie entourage lekkere stoelen en geen kouwe drukte en top bediening met aandacht voor de klant. Bravissimo!
KVassil .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heel gezellig en mooi ingericht restaurant. De tagliatelle met roomsaus en garnalen was uitstekend (..die bite!) en mijn twee tafelgenoten hebben ook zeer genoten van hun pasta bolognese en frutti di mare. Als dessert een heerlijke scroppino gehad, waarvoor ik zeker nog een keer ga terugkomen! Het schijnt de beste van Zandvoort te zijn en dat was te proeven! Vriendelijk personeel en relaxte sfeer.
Oscar T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Samen met mijn vriendin uiteten geweest bij mmx Italian restaurant in Zandvoort. Hadden allebei wel trek in een lekkere pizza, verwachtingen waren redelijk hoog gezien de recensies. De service was goed, alleen het viel meteen op dat de serveersters geen werkkleding droegen, dit zag er onverzorgd uit. Eenmaal begonnen aan onze pizza's viel het zwaar tegen. Ananas stukjes ter grootte van ijsklonten en rucola waar geen smaak aan te vinden was. Wij keken uit naar een lekkere Italiaanse pizza, maar daarentegen kregen wij een smaakloze pizza voorgeschoven die bovendien ook zeker te lang in de oven had gezeten, compleet uitgedroogd en zwart aan de onderkant. Zeker een afrader.
Kvkoningsveld .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Super gezellig restaurant, personeel wat meerdere keren kwam vragen of alles naar zin was. Dikke plus, komen zeker een keertje terug.
Af.zwart .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Geweldig gegeten, 2 fantastische voor gerechten en 4 super hoofdgerechten werden vervolgd door 4 sublieme desserts.
Wij zijn liefhebbers van Italiaans eten en hebben een nieuw restaurant aan onze beperkte echt geweldige restaurants toegevoegd. Als we weer in de buurt zijn gaan we hier wederom eten
M.kempff1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Gezellige, ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening.
Het eten was heerlijk! Vooral de aan je tafel bereidde pasta MMX is een aanrader!
We komen hier vaker, en dit was zeker niet de laatste keer.
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Spaghetti ai formaggio. Werd aan tafel bereid. Was heerlijk!
Zeer klantvriendelijk.
Als we weer in Zandvoort zijn gaan we hier zeker weer eten.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
We werden aan de deur vriendelijk ontvangen met de vraag of we gereserveerd hadden. Dit was het geval. Ze hadden voor ons 2 tafeltjes gereserveerd zodat we konden kiezen. Het restaurant is erg mooi en modern. Het klopt allemaal en men doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Eigenlijk een restaurant zoals een restaurant moet zijn. Heerlijk eten- wij aten tagliolini ai frutti di mare, wat een aanrader is. Een restaurant met lieve mensen die de verwachtingen proberen te overtreffen. TOP.
Rwrschreuder .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Gezellige eetgelegenheid met authentieke gerechten. De service is uitstekend, evenals de bediening. Alleen zou er iets meer tijd mogen tussen de gangen.
Kat J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Grazia is super chefkok. De ingrediënten zijn vers. De pasta en de garnalen in de sauce voortreffelijk beetgaar en alles perfect op smaak. Voldoende keus uit glazen goede Italiaanse wijnen. Mijn dishgenoot werd helemaal gelukkig van zijn gegrillde ribeye. Kan ik alleen nog maar zeggen: alla prossima volta!
Henk-w .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gisteren eindelijk een keer gegeten. Heb er vaak langs gelopen en mijzelf voorgenomen daar te gaan eten. We werden vriendelijk ontvangen en de uitstraling is er erg goed, leuk ingericht en de haard zorgt voor een goede sfeer.

Wij hadden het focaccia brood en een mix van carpaccio, vitello tonnato, bresaola met truffel en buffelmozzarella vooraf. De smaak was erg goed, de capaccio had nog even op kamer temperatuur mogen komen maar alles was erg lekker.

Als hoofd een penne met ossehaas en mijn vriendin de Ravioli, beide erg goed van smaak en zeker voldoende. We sloten af met een lekkere scroppino waar zeker niet zuinig mee gedaan wordt.

Kortom, wij hebben een leuke avond gehad en gaan hier zeker vaker komen nu we weer in Zandvoort wonen.
Hansvg55 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij MMX. Vooral de specialiteit van het huis was prima. Jammer dat de cappuccino na het eten slecht was en de espresso koud. De vraag bij het afrekenen met de pinpas "wat zegt u meneer" kwam nogal onbeschoft over en de daarmee uitgelokte fooi hebben we dus niet gegeven, terwijl we dat zeker wel van plan waren.
Channanathalie .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Lekker gegeten alleen jammer van botte eigenaar. Een van ons zat in de tocht van de deur, dat hadden we gemeld maar ze kon er niks aan doen.
Bwky .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Was erg druk op oudjaarsavond, maar daar heeft de kwaliteit van het eten of de bediening niet onder geleden en nog een betaalbare Brunello op de wijnkaart. Top!
Gerardenerna .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Was heerlijk!!! Porties mogen wel wat groter zijn. Restaurant ziet er geweldig uit. De jongen in de bediening is vriendelijk maar kan nog wel wat training gebruiken..
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
gezellig Italiaans restaurant. lekkere allemaal vers gemaakte gerechten. De MMX spaghetti Parmigiano is verrukkelijk!
bediening was behulpzaam en vriendelijk.
Nkkm .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
De prijs kwaliteit is in orde. Naast de fijne fles wijn die we besteld hadden kregen we geen karaf water. (Zandvoorts water is van uitstekende kwaliteit) maar werden we verplicht om een fles water te bestellen. Geen goede zet van het management.
te veel pasta op het bord waaraan rijkelijk citroen was toegevoegd. Liever de citroen apart. Focacia en pizza s uitstekend. Scroppino uitstekend, cheesecake grote stukken, maar beetje zwaar.
kortom het restaurant heeft ietsje te veelpretenties
M.bos61 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Heerlijk gegeten, was moeilijk kiezen tussen de gerechten. Lekker wijntje en gezellige sfeer. De rib eye is aan te bevelen en de pizza smaakte ook fantastisch.
Mico1 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten! Leuk was het feit dat ons een combinatie van de twee hoofdgerechten werd aangeboden! Het restaurant is zeer sfeervol ingericht!
Een minpuntje vinden wij dat er geen kraanwater wordt geschonken,ondanks het feit dat wij 2 flessen wijn hadden! Dat je dat niet schenkt als er alleen maar een glas wordt besteld snappen wij,maar in ons geval!!!!!
Gerardenelly .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Je bent weer in Italië voor je gevoel. Jammer alleen dat ons tafeltje ingeklemd zat tussen twee grote (luidruchtige) tafels.