Restaurant ML

Kleine Houtstraat 70 2011 DR Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant ML

Spannende mix van tradities!

Wie bijzonder wil eten in de binnenstad van Haarlem is meer dan welkom bij het restaurant ML. Het restaurant is gevestigd in een prachtig verbouwd rijksmonument uit de 17e eeuw aan de Kleine Houtstraat 70 te Haarlem. Hier kun je genieten van een combinatie tussen klassiek en modern en van exclusieve producten met de meest uiteenlopende smaaksensaties! Kortom, de perfecte plek voor een culinair diner.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant ML

milou S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij kozen voor het 7 gangen menu. Elk gerecht bestond uit een veelheid aan smaken, die wel goed bij elkaar passen, soms verrassend, maar voor mij een tikkeltje te veel van het goede. Zoveel smaaksensaties. Ik zag soms door de bomen het bos niet meer en dat vond ik jammer. Blijft een persoonlijke mening natuurlijk!
Duncan R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Blijft onze nummer 1 in Haarlem, terecht Michelinster behouden. Was ons laatste diner vooraleer ze verhuizen naar Stempels, medio maart. Bereidingen van kreeft en krab subliem. Parelhoen boterzacht, perfect rosé. Zeer attente bediening. We volgen deze belle équipe met groot plezier naar Stempels.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het afscheidsmenu was top. Prima matching wines en onegdwongen maar kundige bediening. Erg benieuwd naar wat komen gaat in de nieuwe locatie!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Eten was zeer verfijnd, grote klasse. We hadden beiden het menu, goed gedoseerde porties, elke keer weer een verrassing. Prima bediening, sympathiek, alert. De locatie is erg mooi, maar ML gaat verhuizen naar een andere fraaie locatie middenin het centrum van Haarlem. Komen daar zeker na de verhuizing weer een keer genieten.
Ruitentom R.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het was een warme avond in de koude dagen. Heerlijk om er naar toe te gaan, en dan de fijne gerechten. Het nagerecht was heeel verassend.
Gr. T. Ruiten
E.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij hebben voor het Menu van de Chef gekozen met wijn arrangement. De sfeer was naar wensen en service goed. Prijs per persoon (150 Euro) vinden wij ook redelijk.
M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Uitstekende kwaliteit en service. Maar waarom moet ik van het reserveringsystem een recensie van minstens 120 characters geven? Dit heeft niets met het restaurant te maken. Als dat moet geef ik liever geen recensie maar dat zou niet juist zijn ten opzichte van het restaurant. Dus een oproep aan ML restaurant, gebruik een ander bedrijf voor het reserveren, want je loopt waarschijnlijk goede recensies mis.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het was weer voortreffelijk, wat een rijkelijke fantasie bij de samenstelling van de gerechten (6 gangen tasting menu van de chef) en het bijbehorende wijnarrangement en een pluim voor de charmante bediening.
Spannend naar hoe de nieuwe locatie in maart zal zijn, Veel succes, wij komen terug.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
IK heb genoten van het eten, de drank en de sfeer, Met veel zorg en toewijding kregen we een zes gangen diner. Ieder gerecht was een verrassing kwa smaak en opmaak. Complimenten.
Eerst hadden we een tafeltje aan de muur, maar de verlichting was zo zwak dat we niet goed konden genieten van de aanblik van de gerechtjes, Zonder probleem kregen we een tafel met meer licht.
wim K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ga zo door!
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Mooie gerechtjes maar niet spannend of verrassend. Wij hebben het kerstmenu gegeten. De corvina, wasabi was echt goed. Bij de lanqoustine, wortel, kweepeer waren de bijlage erg koud. Hierdoor geen smaak en het hele gerechtje werd hierdoor ook erg vlak. De coquille, aardpeer truffel was goed, De griet met eendenlever verrassend lekker. Bij de fazant was de hete bliksem ook steenkoud.
Wij hebben het wijnarrangement genomen en dat was mooi in balans en soms verrassend. De sommelier is gedreven en houd van zijn vak wat hij ook goed overbrengt.
De bediening is rommelig. De een heeft weinig aandacht en de ander verteld dan nog even wat er geserveerd is.
De bediening loopt haastig en dit geeft onrust wat de sfeer niet ten goede komt.
Het was onze eerste ervaring bij ML en deze ervaring nodigt ons niet uit om op herhaling te komen.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Zeer de moeite waard.
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Ik heb met mijn zoon bij ML gegeten. We hebben een zeer aangename avond gehad. We vroegen al vrij snel om een ander plekje ( tocht en een beetje weggestopt gevoel) en dat werd meteen geaccepteerd en kregen toen een tafeltje naar onze tevredenheid.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ontvangst en bediening waren zeer hartelijk, de gerechten waren goed zonder echt verassend te zijn.
Pierre W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, van 1e tot laatste gang, perfect dat er speciale cocktails waren voor de niet-alcohol drinkers, prettige sfeer, kortom de avond was helemaal top!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Zeer sfeervol restaurant waar we het verrassings menu hadden en heerlijk verwend werden.
Een persoon had vegetarisch verrassingsmenu wat ook uistekend was.
Even van tevoren aangeven.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Je voelt je super welkom. De bediening is perfect. De sommelier ter zake kundig, heel vriendelijk en heeft gevoel voor humor. Het menu van de chef kan heel makkelijk aangepast worden aan alle wensen. Wat een heerlijkheden worden ons voorgeschoteld. De diverse bereidingen van coquiles zijn erg bijzonder. Dit geldt echt voor ieder gerecht: heerlijk en het ziet er prachtig uit. Begeleidende wijnen zijn top, tempo is prima. Niets dan lof. Chocolade dessert was tongstrelend lekker.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Mooie avond met mooie gerechten en verrassend lekkere wijnen uit alle windstreken !!! Een heerlijke avond uit !!
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Fantastisch eten, warm een sfeervol restaurant, zeer vriendelijk personeel. Je voelt je meteen op je gemak. Geen poeha maar een warm bad