Restaurant MIU

31-204208080

Meer informatie over restaurant Restaurant MIU

Lidy S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Meerdere malen geweest. Erg goed echter heel snel veel duurder geworden en toiletten vind ik gewoon een ramp. Bij binnenkomst ruik je ze al. Eten en personeel echter top!
Eten62 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Ben hier regelmatig te gast. Prima Aziatisch eten, in het algemeen goede bediening, vaak erg druk maar toch goede sfeer.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Top restaurant! Veel variatie in hapjes, lekker zittende stoelen, en bediening ook vriendelijk! Ook is het restaurant goed te bereiken met ov van amsterdam! Ik zal nog vaak langskomen!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voor de 6e keer naar MIU geweest, maar gaan niet meer in het weekend, paar weken geleden heel lang op de rijstproductrn moeten wachten dus de sushi's zelf de andere gerechten waren al op bij sommige familieleden en nu precies omgekeerd dus nu yakitori, beef enz later op tafel en ook door de bediening geconstateerd , officieel moesten wij door de deal op tijd weg maar konden gewoon blijven zitten, jammer MIU !
Vanessa F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De bediening is onvriendelijk en geeft je een heel onwelkom gevoel. Er is ons wel 3 keer verteld dat we maar tot een bepaalde tijd hadden om te eten (dit begon al toen we telefonisch reserveerden). Het eten is ok maar je wacht bij de 1e ronde ongelofelijk lang op je eten waardoor je hongerig alvast begint aan t bestellen van de 2e en 3e ronde. Tegen de tijd dat die komt zit je vol en kan je niet meer op wat je hebt besteld. Doe ik niet meer!
M. F.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Met de familie hier gegeten. Vriendelijk en snelle personeel en heerlijk gegeten! Ik heb al vaker All You Can Eat restaurants bezocht en Miu is toch wel een van mijn favoriete. Leuke en gezellige inrichting. We komen zeker snel weer terug.
Natascha R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Had al vaker bij Miu gegeten, het eten is altijd heerlijk en de bediening prima. Vandaag daarentegen werd ik door 1 dame erg schofterig bediend. Zij kwam meermaals naar onze tafel en sprak mij met een hatelijke toon aan en liet duidelijk met haar opmerkingen en houding zien dat zij mij weg wilde hebben, dit zonder enige aanleiding en meteen bij eerste contact al. Het voelde ook erg persoonlijk, de vriendin waar ik mee was sprak zij namelijk niet (zo bot) aan.
AmsterdamIJburg .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We aten hier om het 50-jarige huwelijk van mijn schoonouders te vieren. Van te voren hadden we aangeven de sushi op een boot te krijgen. Dit zag er erg feestelijk uit. En als toetje was er muziek met taart en vuurwerk. De bediening was erg vriendelijk. Soms wel het wel moeilijk om de aandacht te trekken, maar het was ook erg druk. De sushi vooral de California was erg goed voor een all you can eat. Alles smaakte prima. Het was iets te warm in de hoek waar we zaten. Maar het was wel een hele leuke plek, daar op de bank. Al met al een top avond gehad.
Piet T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
In dit restaurant heb ik mijn 50e verjaardag gevierd. In gezelschap. We werden goed ontvangen. En de verrassing die gecommuniceerd was door mijn echtgenoot was goed verwerkt. Ik was er namelijk helemaal niet van op de hoogte maar de muziek en de vlammen deden het helemaal goed.

Ook werden we nog geholpen ook door een medewerkster. Dit was de 1e keer dat we in dit restaurant aten. En dus ook de eerste keer geconfronteerd werden met de wijze waarop dit restaurant invulling gaf aan het concept. De dame die ons hielp was goed op de hoogte van de gerechten en heeft voor ons wat dingen besteld. Dat was erg hulpvaardig. En de gerechten vielen absoluut in de smaak.

De keuze om de kleine gerechten te kunnen bestellen is erg fijn. En tegelijkertijd erg goed dat dit restaurant ervoor gekozen heeft om niet onbeperkt te kunnen bestellen, dat kost wat. Weggooien is natuurlijk niet meer van deze tijd.

Verder is het een gezellig gebeuren. Ik kijk er dan ook met plezier op terug.

Chris, Conny en Piet.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
In dit restaurant geluncht op de dag na kerst. We hebben al behoorlijk wat all you can eat Japanse restaurants bezocht en eigenlijk zijn ze geen van allen slecht. Restaurant Miu is wat ons betreft echter geen hoogvlieger tussen de talloze ayce japanners. Misschien was de organisatie nog een beetje aan het bijkomen van de kerst, of lag het aan het tijdstip waarom we binnen kwamen (rond 15.45), maar de bediening maakte op ons niet de indruk dat ze er echt zin in hadden. Een aantal gerechtjes zijn niet doorgekomen, of werden alsnog op tafel gezet nadat we al een nieuwe ronde op het briefje hadden ingevuld. De warme gerechtjes waren vaak al enigszins lauw als ze werden uitgeserveerd en de sushi's deden soms meer denken aan goedbedoelde huisvlijt, dan aan de kunstwerkjes die we in andere restaurants wel eens krijgen voorgeschoteld. De witte huiswijn was dik in orde en werd royaal geschonken. Drankjes zijn wel aan de prijs (3,50voor een biertje), maar het lunchmenu voor 19,95 pp was netjes geprijsd. Wat wel jammer is, is dat er bijvoorbeeld helemaal geen tonijn in het lunchmenu is inbegrepen. Wij snappen dat niet het volle assortiment wordt aangeboden maar een nigiri met tonijn mag naar onze mening zelfs niet in een scherp geprijsd lunchmenu ontbreken. Miu is mooi ingericht voor een ayce japanner, dat hebben we vaak minder gezien. Toen wij er waren was de zaak voor een kwart gevuld, als het volle bak is kunnen we ons voorstellen dat het behoorlijk rumoerig kan zijn. Al met al vinden wij een gemiddelde van boven de acht wel wat hoog gegrepen voor dit restaurant. Het is zeker niet onvoldoende, maar in de hoofdstad zijn betere adressen te vinden voor hetzelfde geld.
mimis K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
heb er een week geleden gegeten met mijn vrienden en kleine kids.
wat mij opviel is dat er niet genoeg kinderstoeltjes zijn, misschien een tip , koop genoeg kinderstoeltjes zodat klanten als ze binnenkomen meteen een plekje hebben en niet moeten wachten omdat ze bezet zijn.
er staat op de website dat het een kindvriendelijk restaurant is maar dat is zeker niet waar! je wordt namelijk niet in de grote zaal geplaatst maar bij de bar waar je bestek en gerommel van de koffie aparaat hoort.
en de personeel kan wel wat vriendelijker ik begrijp dat het moeilijk comuniceren is als je de nederlandse taal niet beheersthet komt heel bot over als ik vraag of ze het kan herhalen omdat wij haar niet zo goed kunnen verstaan.
oja als de bediening cola zegt bedoelen ze pepsi en fanta is sisi en ga zo maar door.
ze hebben wel een mooie locatie in de stad

groetje mimis
RITA N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Samen met mijn vriendin hebben we gegeten afgelopen zaterdagavond. Verlichting was heel donker, ziteen te dichtbij naast elkaar. Te lang gewacht voor heerlijke Zalm California. Zee vruchten lenterol en duo tartar waren geen succes. tempura garnalen was te koud van binnen, we krijgen natuurlijk opnieuw. De rest hebben we heerlijk gegeten. Alleen de wc niet aan hygiënisch kant en heel donker. Veel gehaaste bediening, gelukkig zijn ze vriendelijk. Muziek veel te hard.
Jasemin Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Helemaal geweldig! De inrichting is prachtig en het personeel erg vriendelijk. Daarbij smaakt de sushi overheerlijk! De zalm California is een aanrader!
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Goed all-you-can-eat sushi restaurant. De bediening is schrikbarend vriendelijk voor centrum Amsterdam! Bij iedere gerecht wordt verteld welk gerecht het is, ze zijn attent en erg vriendelijk. De kwaliteit van het eten is goed en de keuze is ruim. Zowel de sushi gerechten als de warme gerechten zijn goed op smaak.
De huiswijn rose is overigens ook erg lekker!
Faatima .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Als grote sushi liefhebber kan ik oprecht zeggen dat dit de beste sushi tent van Amsterdam is waar ik tot nu toe heb gegeten.
En ik heb de meeste all you can eat allemaal al gehad. Ik raad het iedereen die van goede sushi houd aan hier een keer te gaan eten. Ook voor de mensen die minder van sushi houden ruim keus uit andere gerechtjes. Prima service en voor een all you can eat concept redelijke prijzen. Verder sfeervol, mooi en vriendelijke mensen. Top!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vanavond met een vriend hier gegeten: het 'all you can eat'-concept, waarbij je telkens vijf merendeels Japanse gerechtjes uit ruim honderd kunt kiezen en dan daarna weer vijf, enzovoort. We hebben lekker zitten eten en er waren gerechtjes die uitstekend waren en ook een paar die weinig bijzonder waren (zoals de gado gado - Indisch gerecht in een Japans restaurant?). Maar we hadden beiden na afloop ons buikje heerlijk vol.
Jammer was dat de bediening door de drukte halverwege even de kluts kwijt was en de aanlevering van de gerechtjes een poosje haperde. Aan de andere kant letten ze goed op lege glazen en dat is fijn (daar wordt natuurlijk ook de winst mee gemaakt). En we zaten tegen de koffiemachine bij de bar aan: dat ding maakt nogal herrie waardoor een gesprek wat lastiger wordt. Maar al met al: leuk concept, doorgaans lekkere hapjes en dus best voor herhaling vatbaar.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor de 3e keer hier gegeten, nu met zus en zwager die ons dit kado hebben gegeven!
Zij zijn Shabu Shabu verslaafd maar vinden het hier, en terecht , overheerlijk en hebben ervan genoten .
Enige "minpuntje" is het dessert wat niet echt veel keuze heeft.
Maar de entourage is hier erg goed, tot de volgende keer, en een compliment voor Ruby zij heeft ons gezellig en vriendelijk geholpen !
Sunanda M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Toen we binnenkwamen werden we meteen verwelkomt en naar achteren geleid waar we een tafeltje mochten kiezen. Al snel mochten we drinken bestellen en wers het concept uitgelegd. Wij kenden het al dus we begonnen meteen. Alles was echt heerlijk! Alle sushi was vers, en alle warme gerechten smaakten heerlijk. Enige wat wij allebei niet lekker vonden waren de Springrolls (die papperig waren), de coquilles (die erg bitter smaakten). Wat wij ook raar vinden is dat er op alle salades chilisaus zat en bij de kipsalade nog eens satesaus. Wat ons betreft smaakte dat erg goedkoop.

Verder was alles erg lekker. Zodra mijn drinken op was werd me meteen nieuwe aangeboden. Personeel was vriendelijk maar kon niet erg goed Nederlands. Desondankt dus erg vriendelijk. Zeker een aanrader en ik kom er zeker nog een keer voor terug!
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Misschien wel het beste all you can eat sushi restaurant in Amsterdam! De gerechten waren ontzettend lekker, met name de sushi was goed klaar gemaakt. De keuze is ook erg uitgebreid, met verschillende gerechtjes die ik nog niet in andere sushi-restaurants gezien heb. Daarnaast is de service goed en professioneel, en is het restaurant smaakvol ingericht, waardoor alles wat luxer aanvoelt. Wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
gister gegeten met 4 personen.. service was belabberd borden werden op tafel gegooit.. sushi was goed goed andere gerechten zeer matig.. eend was oud, net zoals hakow en sieuw mai.. tegenvaller, vorige keren uitstekend gegeten bij miu. Dit was ons laatste bezoek