Restaurant MIU

Meer informatie over restaurant Restaurant MIU

Erg rumoerig
RITA N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Samen met mijn vriendin hebben we gegeten afgelopen zaterdagavond. Verlichting was heel donker, ziteen te dichtbij naast elkaar. Te lang gewacht voor heerlijke Zalm California. Zee vruchten lenterol en duo tartar waren geen succes. tempura garnalen was te koud van binnen, we krijgen natuurlijk opnieuw. De rest hebben we heerlijk gegeten. Alleen de wc niet aan hygiënisch kant en heel donker. Veel gehaaste bediening, gelukkig zijn ze vriendelijk. Muziek veel te hard.
Jasemin Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Helemaal geweldig! De inrichting is prachtig en het personeel erg vriendelijk. Daarbij smaakt de sushi overheerlijk! De zalm California is een aanrader!
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Goed all-you-can-eat sushi restaurant. De bediening is schrikbarend vriendelijk voor centrum Amsterdam! Bij iedere gerecht wordt verteld welk gerecht het is, ze zijn attent en erg vriendelijk. De kwaliteit van het eten is goed en de keuze is ruim. Zowel de sushi gerechten als de warme gerechten zijn goed op smaak.
De huiswijn rose is overigens ook erg lekker!
Faatima .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Als grote sushi liefhebber kan ik oprecht zeggen dat dit de beste sushi tent van Amsterdam is waar ik tot nu toe heb gegeten.
En ik heb de meeste all you can eat allemaal al gehad. Ik raad het iedereen die van goede sushi houd aan hier een keer te gaan eten. Ook voor de mensen die minder van sushi houden ruim keus uit andere gerechtjes. Prima service en voor een all you can eat concept redelijke prijzen. Verder sfeervol, mooi en vriendelijke mensen. Top!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Vanavond met een vriend hier gegeten: het 'all you can eat'-concept, waarbij je telkens vijf merendeels Japanse gerechtjes uit ruim honderd kunt kiezen en dan daarna weer vijf, enzovoort. We hebben lekker zitten eten en er waren gerechtjes die uitstekend waren en ook een paar die weinig bijzonder waren (zoals de gado gado - Indisch gerecht in een Japans restaurant?). Maar we hadden beiden na afloop ons buikje heerlijk vol.
Jammer was dat de bediening door de drukte halverwege even de kluts kwijt was en de aanlevering van de gerechtjes een poosje haperde. Aan de andere kant letten ze goed op lege glazen en dat is fijn (daar wordt natuurlijk ook de winst mee gemaakt). En we zaten tegen de koffiemachine bij de bar aan: dat ding maakt nogal herrie waardoor een gesprek wat lastiger wordt. Maar al met al: leuk concept, doorgaans lekkere hapjes en dus best voor herhaling vatbaar.
Sunanda M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Toen we binnenkwamen werden we meteen verwelkomt en naar achteren geleid waar we een tafeltje mochten kiezen. Al snel mochten we drinken bestellen en wers het concept uitgelegd. Wij kenden het al dus we begonnen meteen. Alles was echt heerlijk! Alle sushi was vers, en alle warme gerechten smaakten heerlijk. Enige wat wij allebei niet lekker vonden waren de Springrolls (die papperig waren), de coquilles (die erg bitter smaakten). Wat wij ook raar vinden is dat er op alle salades chilisaus zat en bij de kipsalade nog eens satesaus. Wat ons betreft smaakte dat erg goedkoop.

Verder was alles erg lekker. Zodra mijn drinken op was werd me meteen nieuwe aangeboden. Personeel was vriendelijk maar kon niet erg goed Nederlands. Desondankt dus erg vriendelijk. Zeker een aanrader en ik kom er zeker nog een keer voor terug!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Voor de 3e keer hier gegeten, nu met zus en zwager die ons dit kado hebben gegeven!
Zij zijn Shabu Shabu verslaafd maar vinden het hier, en terecht , overheerlijk en hebben ervan genoten .
Enige "minpuntje" is het dessert wat niet echt veel keuze heeft.
Maar de entourage is hier erg goed, tot de volgende keer, en een compliment voor Ruby zij heeft ons gezellig en vriendelijk geholpen !
Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Misschien wel het beste all you can eat sushi restaurant in Amsterdam! De gerechten waren ontzettend lekker, met name de sushi was goed klaar gemaakt. De keuze is ook erg uitgebreid, met verschillende gerechtjes die ik nog niet in andere sushi-restaurants gezien heb. Daarnaast is de service goed en professioneel, en is het restaurant smaakvol ingericht, waardoor alles wat luxer aanvoelt. Wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
gister gegeten met 4 personen.. service was belabberd borden werden op tafel gegooit.. sushi was goed goed andere gerechten zeer matig.. eend was oud, net zoals hakow en sieuw mai.. tegenvaller, vorige keren uitstekend gegeten bij miu. Dit was ons laatste bezoek
Salli .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Ik ga nu zeker al ruim een jaar elke maand naar MIU en telkens blijf ik me verbazen dat het eten steeds beter wordt en de bediening vriendelijker. Aangezien ik ook regelmatig bij andere sushi restaurants kom, kan ik gerust zeggen dat MIU een topper is. Zeker als je kijkt naar de prijs wanneer je tijdens happy hour gaat, natuurlijk zou de service beter kunnen maar dan vind ik dat je naar een 2 sterren Michelin moet gaan waar je uiteraard ook 10x meer moet betalen. Kortom ik vind het een uitmuntende zaak en zeker een aanrader ook wanneer je met een grote groep gaat. Aantal maandan geleden ben ik met een groep van 15 personen gegaan, alles was goed geregeld zowel de bediening en het eten was grandioos.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Woensdagavond met z'n drieën gesmuld bij Miu. Zoals alle keren dat ik er at was alles weer super. Online gereserveerd en we kregen een ruime tafel op een mooi plekje. Weer een paar gerechtjes uitgeprobeerd die we nog nooit gehad hadden, en we werden weer aangenaam verrast. Je hebt altijd favoriete gerechten die je meestal uitkiest, maar de keuze is zeer ruim. Mooie porties en de kwaliteit is altijd constant. Zoals bv de ossenhaas in pepersaus, om te zuigen zo mals. We nemen 3 gerechtjes per gang, dan is de ca 10 minuten tussen de gangen door prima om het eten even te laten zakken. Ook de bediening was weer uitstekend, erg oplettend en correct. Helaas schiet het er de laatste jaren een beetje bij in om andere Amsterdamse restaurants te bezoeken, aan de prijs/ kwaliteitverhouding van Miu kunnen er weinig tippen.....
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hadden hoge verwachtingen van dit restaurant, maar het viel ons toch wel tegen. De sushi's zelf zijn erg lekker, maar de warme gerechten zijn flauw van smaak en de porties zijn erg groot. Ook de bediening laat te wensen over. Spreken niet allemaal even goed Nederlands. Ook de klantvriendelijkheid is niet wat het moet zijn.
Pierre P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Pas geleden hier gegeten met een groep van twaalf. We kwamen op diverse tijdstippen binnen en dit werd door de bediening goed opgepakt. Het restaurant is stijlvol ingericht.
De sushi was goed en vers van smaak. Ruime keus in vegetarisch en zijn alle gerechten zeer verfijnd van smaak.
Service en bediening had de tijd voor ons. Een verkeerd geïnterpreteerde opgenomen bestelling gaf een moment van verwarring en is door het restaurant netjes opgelost. Afsluitend een eigen meegenomen verjaardagstaart door het restaurant geserveerd met op de achtergrond een verjaardagslied. Heerlijk gegeten en gedronken in een relaxte ambiance waar heel veel mogelijk lijkt op deze locatie.
Jammer dat ze geen JW Blue Label schenken, maar goed wel meerdere restaurants hebben dit fenomeen.
Gyllian Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Gister weer gegeten in de wat ik vind lekkerste sushi tent van Amsterdam !
We waren maar met ze 2tjes maar wilde graag aan een grote bank eten en dit werd ook voor ons geregeld .
Het was lekker vol binnen maar we werden goed en snel geholpen we hoefde nergens op te wachte en het ging als een trein
Alles is hier zo als hrt horen moet zij in een sushi toko en we komen zeker vaker terug !
S U P E R !!
Debra-G .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Een van de betere All You Can Eat restaurantjes van Amsterdam. Eten kwam snel op tafel en wanneer de glazen leeg waren kwam er al gelijk bediening naar ons toe om te vragen of wij nog wat te drinken wouden. Hele lekkere salades. Enige minpuntje is dat het binnen heel donker is omdat er geen ramen zijn, sfeer is verder top.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
De sushi was erg goed. Je hebt een uitgebreide menu dus voor elk liefhebber wel wat anders. Waar ik zeer over te spreken ben is het interieur. Van buiten zou je niet verwachten dat het chique en stijlvol eruit ziet.
SimonFang .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Van het moment dat we binnenkomen tot het verlaten is de service erg goed. De bediening is snel en spreekt verschillende talen. De kaart heeft gerechten uit verschillende landen, waaronder Japan, China, Indonesie en Vietnam. De sashimi mix was vers en de presentatie was mooi. Vooral hun Vietnamese lenterol was erg goed. Helaas was de garnalensate iets aan de zoute kant, maar de garnalen zelf waren goed gebakken. Al met al was het een geslaagde avond en wij komen zeker terug.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De kwaliteit van het eten was uitermate goed. De sushi's zijn heerlijk, de zalm is erg romig. De warme gerechten zijn ook echt goed! Het vlees is heel mals. Zeker aan te raden. Jammer dat de muziek zo zacht stond. Qua service vond ik het personeel een beetje gemaakt en niet oprecht. Er was wel een hele vriendelijke jongeman die bij alle gerechten zei wat het was en af en toe een praatje maakte met ons, dit vonden wij erg leuk.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Voor een all you can eat restaurant serveren ze sushi van prima kwaliteit! Ook de andere gerechtjes zijn erg lekker! Een nadeel hier is wel dat je binnen zoveel tijd weg moet zijn, wat het relaxt eten een beetje ten nadele doet. De bediening had wat vriendelijker kunnen zijn. Behalve dat is het eten gewoon hartstikke lekker.
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Eten is behoorlijk goed, zeker voor all you can eat.
De service is prima, de serveerster legde ook handig uit dat bij het bestelkaartje rechtop zetten een iets duidelijkere hint was dat je weer wilt bestellen.
Eigenlijk ziet het er erg klein uit indien je nog op straat staat, maar binnen is het echt heel groot. Dus ook zonder reservering is het nog best even de moeite om te vragen of er niet toch nog plek is.